Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

aanbieding tweede nadere memorie van antwoord inzake wijziging van de opiumwet

Recommended Posts

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2014/01/23/wijziging-van-de-opiumwet-in-verband-met-de-stafbaarstelling-van-handelingen-ter-voorbereiding-of-vergemakkelijking-van-illegale-hennepteelt.html

 

Aanbieding tweede nadere memorie van antwoord inzake wijziging van de Opiumwet

Aanbiedingsbrief van minister Opstelten (VenJ), mede namens staatssecretaris Van Rijn (VWS), aan de Tweede Kamer bij een tweede nadere memorie van antwoord inzake wijziging van de Opiumwet in verband met de strafbaarstelling van handelingen ter voorbereiding of vergemakkelijking van illegale hennepteelt.

 

Download "Wijziging van de Opiumwet in verband met de stafbaarstelling van handelingen ter voorbereiding of vergemakkelijking van illegale hennepteelt"

PDF document | 1 pagina | 63 kB

Kamerstuk: Kamerbrief | 20-01-2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent de laatste tijd lekker bezig al green. Doede moest het in een vorig topic, inmiddels gesloten, van je ontgelden. Bij "baas in eigen brein" is hij weer de pineut. Ook ik ben aan de beurt geweest: ik wist volgens jou gelukkig niet wat geluk is. En hier weer een opmerking -althans volgens mij- zonder enige toegevoegde waarde. Werd je op school soms vaak gepest en probeer je hier alsnog je gram daarvoor te halen?

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme,het zou mij niet verbazen als hij met zijn ziekelijke gedrag voor de politie werkt. Hij is voortdurend subversief bezig. Het lijkt mij verstandig om totaal geen aandacht aan deze troll te schenken.

 

Meerderheid Nederlanders voor regulering wietteelt

 

 

Zes op de tien Nederlanders vinden het een goed idee als gemeenten zelf de wietteelt en de verkoop ervan gaan organiseren.

 

 

m1nxekmau07h_sqr256.jpg Foto: ANP

Dat blijkt vrijdag uit een peiling van Eenvandaag onder ruim zeventienduizend mensen.

Gemeenten pleiten al langer voor de regulering van wietteelt, maar minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD) wijst de voorstellen tot nu toe af. Volgens hem is het in strijd met internationale verdragen.

De VVD-achterban vindt het wel een goed idee. Twee derde wil dat de minister toestemming aan gemeenten geeft om te experimenteren.

CDA

 

De kiezers van het CDA zijn verder verdeeld over regulering. De achterban van de SGP en ChristenUnie zijn in meerderheid tegen. De kiezers van alle andere partijen zijn voor regulering.

De helft van de ondervraagden verwacht dat de criminaliteit afneemt als gemeenten mogen experimenteren met legale wietteelt. Ook zou het de kwaliteit van wiet ten goede komen, denken sommige deelnemers. Mensen die tegen regulering zijn, zien het liefst dat softdrugs helemaal verboden worden.

PvdA-Kamerlid Marith Rebel stelde eerder vrijdag dat Opstelten zijn mening over het reguleren van de wietteelt moet heroverwegen. Twintig burgemeesters komen maandag in actie om alsnog toestemming te krijgen van de minister. Ze bieden dan een manifest aan in een poging Opstelten te overtuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet wat wij hiermee moeten, ik heb 4 keer een link geopend en ik kan niet achterhalen wat dit voor moet stellen.. of wat de bedoeling is.. of waarom ik 4 x dezelfde link krijg ondanks dat ik overal klik.

 

Doede, wat is er nieuw aan het artikel wat jij post?

 

denk niet dat al green een agent is, jij wel Doede?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede;

 

Jouw probleem is dat je kritische vragen krijgt waar je geen antwoorden op geeft/hebt of de vragen leggen bloot wat je verhuld.

En ik politie? Je blowt teveel en al veel te lang en bent paranoia geworden.

 

@Xtreme

 

Niet verstandig om de amateur psych uit te gaan hangen.

En Doede bralt een beetje in het rond maar als jij dan die slimmerd bent zoals je jezelf profileert dan heb je 'Grote Pier'

toch ook door...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik hier mee wil, als je dat niet snapt, kan je beter opnieuw leren lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede;

 

Jouw probleem is dat je kritische vragen krijgt waar je geen antwoorden op geeft/hebt of de vragen leggen bloot wat je verhuld.

En ik politie? Je blowt teveel en al veel te lang en bent paranoia geworden.

 

@Xtreme

 

Niet verstandig om de amateur psych uit te gaan hangen.

En Doede bralt een beetje in het rond maar als jij dan die slimmerd bent zoals je jezelf profileert dan heb je 'Grote Pier'

toch ook door...

En dat wordt aangedragen door iemand die weet te beoordelen dat ik gelukkig het geluk niet ken. Overigens was mijn opmerking over het pesten op school geen constatering, maar een vraag. Dus wij moeten jouw vragen beantwoorden en onze vragen mag je negeren? Ik stem volkomen in met de raad van Blowsterke: je kan beter opnieuw leren lezen. Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we weer........

 

@al green

 

Waarom moet je telkens en overal reacties uitlokken?

Kun je niet gewoon aandacht krijgen door een keer positief op iets te zijn?

Of op zijn minst proberen een positieve inbreng op dit forum te hebben?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lok je niet gewoon reacties uit als je een onduidelijk topic met onduidelijke tekst met 4 identieke links met bullshit post?

 

BELEDIGING VAN EEN MODERATOR WORDT NIET GETOLEREERD

Edited by blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee amnees ik heb de links niet geopend want dat lukt niet op de ipad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dat verklaart je vorige post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie negeren?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand die erbij kan ff die brief copy-pasten? Thnx.

 

wijziging door onze grote vriend Ivo Op Stelten, kan alleen maar goed nieuws wezen... :P

 

Macht werkt alleen onder hen die gevoelig zijn om te gehoorzamen. Fuck die shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganja is niet duidelijk. Hij bedoeld met die gozer ....uhhhhhhhhhhhh ja ik weet het Al Green

 

@Xtreme

 

Over dat geluk; zit het je hoog man ?

Een psych stelt ook eerst vragen, toch.

 

@Casto

Ik denk dat een type inbreng als de mijne juist iets positiefs kan brengen.

In ieder geval stof tot nadenken

Share this post


Link to post
Share on other sites

al green, ja ik vroeg het omdat ganjaranja op een openbaar forum vraagt of ik z'n meter kan terugdraaien en ik daar nogal duidelijk op reageerde.. dus dacht misschien mot ie mij ineens ook niet meer haha

 

en Xtreme met z'n geluk.. haha bij wie zou het niet hoog zitten.... ik zeg maar zo ik zeg maar niks

 

mooiste is dat ik alsnog met iedereen een gezellige avond zou kunnen hebben, ik haat niemand ofzo..

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Casto

Ik denk dat een type inbreng als de mijne juist iets positiefs kan brengen.

In ieder geval stof tot nadenken

 

Luister en begrijp me niet verkeerd hoor want ik lees ook veel posts van je die ik wel erg kan waarderen, maar het komt allemaal zo negatief over.

En dat is juist zo jammer want kritiek of een andere mening hebben vind ik juist inspirerend en zoals je zegt: het geeft stof tot nadenken.

Mischien komt het ook omdat een tekst anders overkomt ofzo maar goed doet er ook niet toe.

Ik probeer alleen te zeggen dat de laatste tijd er veel negatieviteit op het forum heerst en dat is zonde van de onderwerpen die juist een mooie discussie kunnen opleveren.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees;

Ach wat is haten..ook ik drink met iedereen een biertje, zelfs met Xtreme, alhoewel

En hoe duidelijk was je? wat een sufferd met z'n vraag...

 

@Casto

Mijn bijdrage is absoluut niet negatief bedoeld, integendeel.

Wel ben ik kritisch en recht door zee.....Don't beat around the bush dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de meeste mensen kun je geen fatsoenlijke discussie voeren hoor, ik ben de beroerdste niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Sluwe vos die Brezhnev, een beetje zand in de ogen strooien & rookgordijnen aanleggen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn weer lekker bezig mannen

trots?

 

 

Misschien beter samen een prut topic openen

in plaats van te rellen in een topic van een ander.

 

spaanse groet,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...