Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

hebben jullie ook zoveel last met de letters type

Recommended Posts

Maar wiet61, bij veruit de meesten werkt het wel, als je de verslagen leest. De 1 is wel handiger op de PC dan de ander natuurlijk, maar meerder foto's uploaden en plaatsen lukt bij mij ook niet, en waarom ergens anders wel en hier niet???

 

Ga het nog wel uitzoeken want ik kan er niet zo goed tegen als ik van alles probeer en het niet lukt! :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er ook last van, normaal vlieg ik altijd het internet op via normale explorer en dan kom ik erachter als ik een post aan het typen ben. Meestal de eerste regel heb ik er geen last van maar als ik een alinea omlaag ga dan kan ik de lol weer op.

 

Firefox is de oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

Volgens mij moet je gewoon de toggle editing mode uitzetten!

:likken: :likken: :likken:

 

gg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet wel zeggen, tegen enkele weken geleden gaat het al veel vlotter, al mijn foto' albums zijn terug. Dus er gebeurt wel iets achter de schermen.

Gisteren ook wel 3 keer een neiuw topic moeten invoeren omdat het forum vodt dat ik er te lang over deed, dan maar in Word gemaakt en gepaste in het forum.

Multi fotot upload zou ook weer tof zijn ja.

 

Maar als laatste, een forum update die al enkele weken duurt en nog niet op orde is???? Fuck man, je blowt misschien ook wel eens wat maar normaal is zo'n update + transfer van archieven op enkele dagen rond hoor, al wel vaker grijs haar gekregen omdat een forum offline ging om dan na 3 dagen gelijk weer door te kunnen.

Het duurt wel lang dus leg die jay nou ff weg en ga lekker die server opschonen.

 

Ff niet genieten dus en werken man, anders pakt Mac zen biezen en dat willen we niet.

Als we dan zeggen hey dit nieuwe forum is echt beter, dan ga je genieten, nee dan ga je vliegen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zelfs de mods reageren niet ,gister djbroertje een mail gestuurd ,en niemand die reageerd ,ik wil wel eens weten of dit probleem bekend is bij hun ,en wat er eventueel aan gedaan word op dit moment .

Het is natuurljk wel zo slim om de mensen op de hoogte te houden ,ik typen dit via grome en dat werkt wel nergens moeite mee ,dat moet toch opgelost kunnen word ,het betekend dat het forum niet op internet exploder ingesteld is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom reageert niemand van het forumteam??

Even uitleg en een ieder weet waar hij/zij aan toe is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry wiet61 dat ik nog niet geantwoord had maar er komt veel meer in mijn inbox dus kan niet altijd direct reageren..

 

Maar wij weten niet veel meer dan jullie, ook ik had wat prob's maar sinds ik met chroom werk heb ik geen probleem meer met berichten maken.

 

Achter de schermen wordt zeker nog wel wat gedaan maar zoals al eens eerder is aangegeven is de persoon die de meeste zaken moet regelen heel erg druk en heeft gewoon erg weinig tijd om direct alles voor WF te doen. Maar de exacte status weet ik ook niet hoe het er voor staat.

 

Knutsel is zoals jullie weten ook al bezig geweest om BV de bulkupload van foto's uit te leggen, maar helaas werkt dat ook niet voor iedereen, maar daarmee geeft hij aan dat er zeker nog aan gewerkt wordt en dat het in elk geval op de juiste plaats bekend is.

 

We kunnen niet anders doen dan afwachten en voorlopig een beetje roeien met de riemen die we hebben, al moet ik eerlijk zeggen dat ik persoonlijk eigenlijk niet echt moeite heb met de manier waarop ik nu te werk moet gaan.

 

Sorry maar meer kunnen we er voorlopig ook niet van maken.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx djbroertje voor de uitleg! :tu Je kan het toch nooit voor iedereen naar tevredenheid maken, en er zijn heel wat mensen hier op het forum! De een is ook wel wat handiger in de omgang met een kompjoeter dan de ander :comp: met wat geduld en proberen kom je meestal ook wel een stuk verder, is mijn ervaring.

Jammer dat ik niet altijd geduld heb.... :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

dank je voor de uitleg ,maar was het niet slimmer geweest te zorgen dat alles werkt ,nu word er af en toe aan gewerkt zeg je

Het jaagt alleen mensen weg ,een forum waar niet alles naar behoren werkt ,ik zit nu zelf ook te kloten ,ik zou graag de outdoor spots hier op het forum zetten van het begin tot het einde .

Dat gaat zo toch bijna niet ,de foto,s duren een eeuwigheid voor ze erop staan ,het typen alleen al ,je bent constant bezig om knopjes aan en uit te zetten terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is .

Waarom veranderen van forum als alles niet werkt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwa typen heb ik nog geen enkel probleem gehad .. ik snap en begrijp het probleem dus ook niet

 

Vraag mijzelf wel af of degene met problemen via een touchscreen werken en zodoende zelf per ongeluk elke keer een knop aantikken .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Speedy typen ging echt kut, ik heb er nou geen last meer van en gewoon met IE online overigens, dus er gebeurt wel wat achter de schermen.

Wel nog last met links enzo plaatsen wat een beetje onhandig is geworden.

 

 

Voor mij was er met het oude forum niks mis mee, If it aint broken, don't fix it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Onder welk systeem draai je dan???? Wat is je intern geheugen?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel windows 8 pro 64-bit in desktop mode draaiend op een 120 gb ssd schijf met 6 gig ram geheugen waarvan 4 gig ocz reaper en 2 gig cheap ass kingston ....

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOL word je ervan!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

ik heb er de googel chroom voor downgeloaden en toch kan ik nog steeds geen new content zien zonder eerst uit te loggen .

zou ik dan een reply ergens op willen geven dan zou ik eerst in moeten loggen .

maar dan kan ik het onderwerp niet weer terug vinden hee .

dan moet ik dus weer uitloggen joh .

nu is de medebewoonster alhierood ibv een spliksplinter nieuwe windows 10 desktop mbb monitor .

mac er achter gezeten logt in met trillende muishand klikt ie view new content aan en wat denkt e ???

nax .

ik ben eigenlijks wel verplicht naar eu te gaan met mn autoducks 2.0 en mn testronde voor la buena hierba .

ben ik bezig met een come back zijn de bugs hier nog niet opgelost heey .

ik heb er intussentijd nog een rondje op opengrow gedraaid maar daar hangt een graftakstemming gelijk de ziekte van hedels

en das levens gevaarlijk vierhoog lig ik er zo met mn gebarsten schedel op de tegels .

lost er nou er us die bugs op joh heey

of moet er de mac van nl naar ue ?

 

ps : hoe hebben anderen dit ?

ik kan op elk forum wat ik wil meedraaien zoals fotografieforum ,westerngitaarforum ,suicidegirlsforum ,amputeesleftlittletoeforum .

tot en met heey het neukzeindekontshowforum.nl toe heey maar op wietforum nee !!!

 

RAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

beetje jammer dit want ik ben net ontslagen uit o.w.k. de pelgrim

maar ik zat net al met een scheef oog naar de weekaanbieding 3 voor de prijs van 2 van gall en gall te kijken weetje wel joh heey

 

is er ter nederland nu niet 1 blowende iter die dit ff kan regelen joh

 

grouzehoun macerror

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja WF doe hier eens iets aan! :likken: mac zn verslagen zijn altijd super leuk om te lezen! dus help die man ff een handje :tu

 

@ Mac: ik heb hier ook google chroome

Zelf nergens last van :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook ik heb google chrome nergens last van

 

je kan nadat je op bekijk nieuwe inhoud hebt gedrukt

links in het scherm filters selecteren

als ik druk op 24 uur

krijg ik alle nieuwe topics te zien van afgelopen 24

 

ik vind ook dat mac mooie grappige topics maakt.

met af en toe een lekkere foto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...