Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Outlaw, Killingfields x Amnees, ADH47

Recommended Posts

Beste Collega's,

 

 

Had weer eens zin om een verslag te maken dus bij deze. De materialen gebruikt had ik allemaal nog over, namelijk:

 

1 x Ball 600W

1 x Lumatek ouwe versie zonder boost 600W

1 x Lucilu 600W EVSA

3 x cheap ass kap nieuw

3 x Phillips son t nieuw

 

1000 m2 boxafzuiger (klimaat prima onder mee onder controle te krijgen met dit weer en in een kamer ipv tent)

Trafo fan controlller

 

40x 18ltr potten

7x 11 ltr potten

Voedingsvat 210ltr

Dompelpompje met sproei slang (leek me handig ipv rayjjets om dat de waterbehoefte van zaden planten verschilt)

 

Hypro A en B

Gehele Aptus lijn

 

Genetica:

Outlaw Fem

Amnees x Killing fields Reg

Adh47 reg

 

 

Als genetica wou ik stekken er in zetten maar toen ik ze bij het ophalen zag heb ik ze laten staan. Op een ander adres kon ik toen pas over 2 weken terecht en ik wou toch nog een keer een rondje fem zaad draaien. Het liefst werk ik met eigen stekken maar helaas zijn mijn moeders niet meer door een para persoon.

 

Heb ditmaal voor een breeder gekozen waar ik nog nooit van wat heb gekweekt, namelijk Dutch Passion. Mijn eerste keus was eigenlijk om weer voor de Shackzilla te gaan om dat we die bij een maat 2 rondes herma vrij hebben gedraaid en super lekkere wiet. Maar helaas had Sannie die niet meer. Ik was toch op zoek naar een haze strain. Ik heb gekozen voor Outlaw, naast een toch wel vette naam is het een Super silver haze x Amnesia kruising. Hoe Haze wil je het hebben?

 

De Amnees x Killingfields is via het forum tot mij gekomen, er zit nog iets van kush in maar kan zo even niet meer terug vinden wat het het nou precies was. Wie ze gemaakt heeft het zelfde verhaal, je mag jezelf hier melden als je wil.

 

De ADH47 ga ik een zaden kweek mee doen, ga de mannetjes apart zetten en van de mooiste stuifmeel opvangen om de dames mee te bevruchten. Of ik zet de dames tijdelijk bij de mannen, daar ben ik nog niet over uit.

 

Helaas heb ik een dag na het inzaaien een ongeluk gehad dus kon ik de eerste weken daarna niet veel. Daarom hebben ze te lang in kleine potjes gestaan en ook wat te weinig water gehad. Het onderste blad is daarom iets vergeeld. Nu heb ik ze zins 2 dagen overgepot en knappen ze snel op. Ik laat ze nog een aantal dagen op 18/6 staan om goed bij te trekken en dat de wortels zich goed kunnen verspreiden. Normaal pot ik zaden planten altijd een paar dagen na opkomst in de grotere pot zodat de pen wortel naar beneden kan knallen, ook doe ik met zadenplanten normaal niet aan voorgroei.

 

Pics:

 

Ik moet nog even uitvogelen hoe dat nu allemaal werkt.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik heb laatst ook een paar stuks Outlaw als testje mee gedraait in een hokje van me.

Was wel nieuwsgierig naar deze "Amnesia variateit" zoals Dutch Passion hem zelf noemt.

 

Bij mij direct op 12/12 vanaf ontkiemen op 6,5 liter potjes en voordat de bloei op de helft was zat ik met planten van 1,20 meter. Zeer stretchy soortje dus groei niet te lang voor een gewaarschuwd mens telt voor 2 :book:

 

Succes met de kweek!!

 

grtz spacefrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Johnny, klink heavy man die Killing Amnees.

Succes met je ronde dude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie soortjes, benieuwd wat de SSHxaAmnees zal opbrengen.

Ik zal af en toe eens mee spieken!

 

Goed geluk met je hokkie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik heb laatst ook een paar stuks Outlaw als testje mee gedraait in een hokje van me.

Was wel nieuwsgierig naar deze "Amnesia variateit" zoals Dutch Passion hem zelf noemt.

 

Bij mij direct op 12/12 vanaf ontkiemen op 6,5 liter potjes en voordat de bloei op de helft was zat ik met planten van 1,20 meter. Zeer stretchy soortje dus groei niet te lang voor een gewaarschuwd mens telt voor 2 :book:

 

Succes met de kweek!!

 

grtz spacefrog

 

Bedankt voor de Info, na het weekend was ik van plan om de klok om te draaien. Ik heb 2.40 hoogte maar aan 1.50 planten heb je ook niets als je dan de onderkant moet weg dieven.

 

Hi Johnny, klink heavy man die Killing Amnees.

Succes met je ronde dude.

 

Ja ik moest de strain gewoon proberen, zie je het al voor je. Een Amnees maar dan roze. :dribble:

Het is trouwens een Hypro Amnees die er voor gebruikt is.

 

Zeer mooie soortjes, benieuwd wat de SSHxaAmnees zal opbrengen.

Ik zal af en toe eens mee spieken!

 

Goed geluk met je hokkie!

 

Thanks gozer, ik ben ook zeer benieuwd wat deze soortjes gaan doen. :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kf x amnees trekt mij super erg de amnees x ssh een stuk minder, wordt vast wel een heerlijk potent rokertje met die ouders maar snap niet zo goed wat de 1 aan de ander moet toevoegen.

 

en schiet nu maar weer op :rtfm: , wil die paarse amnees toppen nou wel eens zien.. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap je redenatie wel ik was op zoek naar een commerciële haze die net iets aparter is. Het is een 12 weken soortje volgens hun dus ook iets anders als SSH en Amnees stekken, tuurlijk zal het verschil van stekken vs zaad daar ook iets mee te maken hebben. We zullen het wel zien.

 

Als het aan mij lag was ik al aan roken. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij klopt die info ook niet 3.0

Op de DP website zeggen ze het is Amnesia x Haze en het volgende zegt seedfinder erover:

 

gallery_38677_16170_28771.png

 

Super Haze x Amnesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk, van super haze heb ik super silver haze gemaakt. Nou wordt het een extra verassing haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ach ja :P

 

Heb me net toch maar eens een outlaw jointje gerookt want deze had ik twee weken geleden om gehaald en het was inmiddels mooi droog.

 

Het heeft als je de rook ruikt erg veel weg van Amnees. De smaak is dan weer minder amnees.. al kan dat ook komen doordat de wiet nog moet curen. Ik heb haar trouwens ook maar 9 weken laten staan omdat toen de andere planten allemaal klaar waren. Je kan verwachten dat ze met 9 weken rijp is qua trichomen, maar eigenlijk nog wat moet aandikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat maakt haar een stuk leuker !!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze ga ik volgen. zijn mijn adh47 zaden toch ? of ben ik nu abuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zijn niet jou zaden, daar hadden er te weinig overleeft door de kut tnt. :thumbsdown:

 

 

Deze zaden komen van Cannabizniss.

 

Haha ach ja :P

 

Heb me net toch maar eens een outlaw jointje gerookt want deze had ik twee weken geleden om gehaald en het was inmiddels mooi droog.

 

Het heeft als je de rook ruikt erg veel weg van Amnees. De smaak is dan weer minder amnees.. al kan dat ook komen doordat de wiet nog moet curen. Ik heb haar trouwens ook maar 9 weken laten staan omdat toen de andere planten allemaal klaar waren. Je kan verwachten dat ze met 9 weken rijp is qua trichomen, maar eigenlijk nog wat moet aandikken.

 

Dat klinkt goed. 9 weken na dat de klok is omgezet of 9 weken vanaf de zichtbare bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja darom dacht ik al zijn het de mijne of andere,

tnt meer problemen mee de laatste tijd, iniedergeval suc6, pakje die ik verstuurd heb nog niet aangekomen zelfde voor 1 paketje van sensi, je was trouwens de eerste bij wie er van mij kapote zaden aan kwamen, zou in de toekomst bij niemand meer mogen gebeuren die zaden van mij ontvangt heb namelijk 1000 ghb buisjes gehaald ;)

http://www.wapshop.nl/webwinkel/buisjes-capsules/lege-buisjes/5ml-buisje-met-schroefdop-1000-stuks/products_detail/

 

maar even goed dat ik mee kijk

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Johnny die 9 weken zijn zichtbare bloei geweest, het zijn niet de snelste dames.

Heb haar direct op 12/12 gezet en bloei was ingezet ongeveer 5 weken na het planten.

 

Voor mijn gevoel hadden ze nog 2 weken gekund bij wijze van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Johnny....ik kijk mee.

Ben benieuwd naar die Killing Amnees.

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man, nog nooit gehoord van Outlaw Fem en Adh47 reg. Ben benieuwd!

 

Dank je, Outlaw en adh47 zijn ook niet echt bekende soortjes. Daarom juist leuk om te kweken.

Hey Johnny die 9 weken zijn zichtbare bloei geweest, het zijn niet de snelste dames.

Heb haar direct op 12/12 gezet en bloei was ingezet ongeveer 5 weken na het planten.

 

Voor mijn gevoel hadden ze nog 2 weken gekund bij wijze van.

 

Wederom bedankt! Heb inmiddels de klok omgezet, ze gaan lekker en na dit verhaal. Ik weet het eigenlijk ook wel, shackzilla vorige keer direct op 12/12 ook ongeveer pas na 5 weken in de bloei. Nu is het bij mijn planten nu dat ze al even in de groei hebben gestaan, dan gaat de omslag meestal iets sneller.

 

Ik kijk wel als ik op week 9 zit, had ongeveer 11 weken in mijn hoofd maar dat hangt natuurlijk geheel van de planten af.

Succes Johnny....ik kijk mee.

Ben benieuwd naar die Killing Amnees.

:tu

 

Tnx dude, ik ben net zo benieuwd.

 

 

 

Helaas zag ik vandaag al wat bloei in 2 ADh47 planten, dat is nog niet de bedoeling. Had verwacht dat ze veel groter zouden worden voordat ze in bloei zouden schieten. Ze hebben 1,5 week in een klein potje gestaan wat natuurlijk niet slim is bij auto's, maar deze waren ook geen 60 centimeter geworden als ik ze direct had ingezaaid in een grote pot. Ze waren bedoeld voor mijn guerilla kas project 2014 maar als het halve lowriders zijn dan laat maar zitten. Kijk het nog een paar dagen aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 4 12/12

 

 

De tensio (moet er nog even wat meer bestellen) stond op 240 mbar dus heb ze vandaag een liter per pot gegeven.met Rgulator en startbooster. Ik heb nog geen voeding mee gegeven omdat ik hele lichte blad verbranding zie bij sommige planten, ze stonden in light mix en in de 18 ltr potten zit Canna Pro dus misschien dat dat even wenen is.

 

Ook zag ik bij een paar plantjes in de buurt van de inlaten wat omhoog gekruld blad, die staan uiteraard niet direct gericht op de planten maar ze hadden er toch last van. Een aantal dagen geleden veranderd en nu zijn de nieuwe bladeren weer mooi.

 

De ADH47 heb ik allemaal op 1 na er uit getrokken, stonden allemaal al te bloeien en aan zulke auto;s heb ik niets aan voor mijn project. Ben al bezig met iets anders.

 

Omdat ik het klimaat veel beter onder controle kan krijgen dan verwacht hand ik er vanaf de 2e week zichtbare bloei er een 4e lamp bij.

 

Pics:

gallery_5015_16554_506729.jpg

 

gallery_5015_16554_11468.jpg

 

gallery_5015_16554_302760.jpg

 

gallery_5015_16554_217609.jpg

 

gallery_5015_16554_414066.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze bij jou net zo knallen als bij mij heb je er goed aan gedaan om naar 12/12 te switchen.

Had wel erg last van strek zelfs met de lampen kort er op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep als ik kijk hoe ze zich in 5 dagen hebben ontwikkeld gaan ze nog flink de hoogte in knallen. Bij de haze soort heb je altijd wel wat last van strek, dat hoort er bij.

 

Gelukkig hebben we 2,40 hoogte als het nodig zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adh47 zet ik graag buiten in de zomer, maar of ik ze binnen zou zetten ? Ik denk het niet, met wat geluk heb je de grote pheno's, bij mij worden ze slechts 50-60cm en heb er al heel wat zien passeren. Wel zijn ze regulier maar op 10 zaden haal ik gemakkelijk 7-8 vrouwkes, enige strain waar het zo gemakkelijk gaat bij me.

 

In ieder geval op naar een mooie kweek, ziet er in ieder geval al goed uit :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adh47 zet ik graag buiten in de zomer, maar of ik ze binnen zou zetten ? Ik denk het niet, met wat geluk heb je de grote pheno's, bij mij worden ze slechts 50-60cm en heb er al heel wat zien passeren. Wel zijn ze regulier maar op 10 zaden haal ik gemakkelijk 7-8 vrouwkes, enige strain waar het zo gemakkelijk gaat bij me.

 

In ieder geval op naar een mooie kweek, ziet er in ieder geval al goed uit :tu

 

Tnx.

 

Het ging me me ook om de zaden, maar ze waren nog geeneens 10 centimeter en al bloeien. Daar heb ik inderdaad niets aan. Bij mij was het percies 50/50 man vrouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...