Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boosie

Nederlanders willen marihuana gelegaliseerd hebben

Recommended Posts

Je kan je rage beter richten op de shops dan op de broodkweker.

 

Wij ontvangen minder dan de helft dan wat de shop ervoor vangt.

 

Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest, rijd geen dikke bak en heb geen vuurwapen. Je hebt een beetje een verkeerd beeld vsn de meeste broodkwekers...

 

Dat mensen hier wat doordraaien is logisch gezien de doorgedraaide pro legalisatie boys.

 

Stel het wordt gelegaliseerd, iedereen mag kweken. Ben jij dan blij als je buren de hele tuin volzetten en je met je baby de hele dag in de meur kan zitten?

 

Of peppie en kokkie die nu geen geld hebben om wiet te kopen gaan wel een kweekinstallatie maken. Ik ben me leven dan niet meer veilig.

 

Als je geen geld hebt om het te kopen zou ik helemaal niet beginnen met kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mr Jansen, ik had je niet herkend. Naar de kapper geweest soms? Misschien kom ik niet vaak genoeg alhier dat kan ook.

 

Maar ik dacht dat er een plannetje was. Gereguleerde binnenteelt. Iedereen kan een hokje huren op een centrale plek.

 

@ Jadasveel, legalisatie betekend niet dat alle regels ineens niet meer gelden. Met je buren kan je overleggen toch? Als ze er last van hebben en het is gegrond dan komen ze ruimen, simpel.

Als je geen geld hebt moet je juist gaan kweken. Stel je hebt geen fuck alleen maar pijn. Dat komt door een aanrijding 20 jaar geleden en dat houdt nooit meer op. Je bent afgekeurd en iedere dag heb je die pijn, vreselijk natuurlijk. Dan zet je toch een plant in je tuin en nog 1 binnen. Dan heb je iig je rokertje / medicijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MeneerJansen: Wie zegt dat je zomaar stekken mag verhandelen als cannabis legaal is? Dat heb je zelf verzonnen.

 

Ten tweede als jij je eigen wiet kweekt waarom ga je dan nog naar de shop? Niemand dwingt je om wat te kopen, dat doe je zelf. Dat geld overigens voor iedereen, je kan altijd nog je eigen wiet kweken. Het hoeft niet eens zo duur te zijn, onder TL buizen kan je ook een heerlijke wietje kweken.

 

Wie zegt dat als ze het legaliseren dat je thuis mag kweken? Nogmaals dat heb je zelf verzonnen. Wat de staat wilt is zelf wiet verhandelen en verkopen. Zodat men bij hun moet aankakken. Het zou me niks verbazen dat ze er accijns op gaan gooien.

 

Om effe terug te komen op je punt over het geweld. Dat is niet helemaal waar wat jij beweert. Niet elke commerciële teler heeft vuurwapens, de gene die wel met een wapen opzak lopen zijn vaak de gene die bij andere zaken betrokken zijn (coke, afpersing etc.)

 

Aan de andere kant vind ik dat iedereen het recht heeft om zich zelf te verdedigen. Er is niks mis met een vuurwapen in huis hebben. De staat verbied het omdat ze gewoon bang zijn dat mensen in opstand komen. Eigenlijk het zelfde wat president Obama in Amerika gedaan heeft met de wapenwetten. Waar veel geld is is een kans op een roof groot aanwezig. Er is ook een rede waarom er in sommige landen medewerkers van de waarde transport service bewapend zijn met pompgeweren.

 

Het grappige is je hebt het wel over criminele organisaties maar de staat zelf is een grote criminele organisatie. Alleen ben jij zo erg verblind door hun propaganda. Maarja ieder zijn mening. We kunnen jaren hier met elkaar discussiëren we zullen het vast nooit met elkaar eens zijn.

 

@miramar: Ze verdienen jaarlijks miljoenen euros aan mediwiet. Denk jij nou echt dat ze het ok vinden als jij je eigen mediwiet gaat kweken? Lijkt mij een beetje raar, ze gaan heus niet zomaar hun winst opgeven om jou een pleziertje te doen. Dan ben je wel heel goedgelovig.

 

@jadasveel: Je hebt wel een punt. Het is wel echt heel egoïstisch van mensen dat ze dan denken laat ik maar mijn hele tuin volgooien. Met andere woorden: schijt aan de buurman, ik ben ziek en ik wil wiet.

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want ik kan je garanderen dat er steeds minder behoefte komt aan PP

 

Zei iemand daar kwaliteit!?? :innocent:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey hombre, montevideo is geen yoetjoepje of zo uh, dat is een havenstad (en best een leuke ook) aan een weidse oceaan en ook meteen een stad in uruguay

:)

 

maar on topic: Er bestaat een optimistische kijk. Wiet telen legaliseren wat kassen in Aalsmeer of het westland vol zetten en de prijs gaat naar een kwartje of 2 voor de eindgebruiker (plus 6 euro accijns natuurlijk)

De pessimistische kijk is dat de overheid tot doel heeft de burger te pesten en dan blijft het verboden.

Voor een broodkweker ligt dat net andersom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ moskoufiets, dat is wat ik heb gehoord. Dat er grote loodsen komen waar je een hokje kan huren.

Denk JIJ nou echt dat de staat zelf gaat kweken? Dan ben je wel erg goedgelovig. De staat die kan niks en wil niks. Ze stoten alles af in de afgelopen decennia. Daarbij denk ik niet dat de staat zegt, "zo jongens en meisjes, ga maar lekker kweken wij hoeven er verder niks voor te vangen". Natuurlijk moet je daarvoor lappen en daarna nog werken ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledige legalisatie is het doel, geen angst meer dat je hoeft te hebben als je 1 joint per dag smoket, of 100, of 1 plantje thuis hebt omdat je het leuk vindt, of 1000 omdat je er je geld mee wilt verdienen.

 

Het is een plant, natuur, die moet je niet gaan regulieren, op geen enkele manier. Er is niks slechst aan, dus ga het niet inperken.

 

Ben alleen bang dat als ze in NL of Europa ooit zover zijn dat ze gaan legaliseren, dat het dan weer op een gereguleerde manier zal gaan: vrij gebruik, maar de overheid die gaat reguleren om zogenaamd de kwaliteit en de volksgezondheid te beschermen - krijg je weer die discussies over % THC enzo en zijn de kwekers die het voor het geld doen de lul, krijg je een paar gecertificeerde mega-kwekers, verder niks. Allemaal onzin, er is maar 1 legalisatie en dat is de volledige. De markt lost het allemaal vanzelf op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop persoonlijk niet dat miramar gelijk heeft, maar ben van menig dat hij dat wel is.

De afgelopen 40 jaar is er van het gedoogdbeleid weinig over gebleven. En het wordt er niet beter op.

 

Landen die eerst zeer zwaar tegen waren zijn dankzij onze gedoogd politiek van 40 jaar terug er achter gekomen dat dat ineens veel intressanter was voor ieder.

 

Maar hier wordt het zotter en zotter. Amsterdam wil van z'n "wiet" Imago af, nou ik zal je zeggen dan mag dr nog wel wat gebeuren want dat is voor veel touristen nog steeds nummer 1 reden om naar Amsterdam toe te gaan.

 

Nu hoeft het trouwens niet meteen een DOOM-scenario te worden hoor voor de "Broodkwekers" zoals hier wordt gesuggereerd.

Want tot enige tijd terug kreeg een kweker die Harbor-side aanleverde (Mediwiet kliniek in L.A.) een net bedrag van:

$4000,- per 0,454 KG. Voor goeie wiet, dus zonder schadelijke pesticide en andere onbekende producten.

 

Nou voor zulke prijzen zullen er GENOEG zijn die het je er graag voor willen geven; kortom die prijzen krijgen ze hier dr niet voor.

 

Een typisch voorbeeld dat dus een broodkweker echt wel goede mediwiet kan maken.

 

Tevens zal niet alle wiet die verbouwd wordt ook voor medicinale doeleinden.

We kunnen het ook nog doen voor voedselbronnen, bouwmateriaalen, brandstof, ect ect.

 

Dit zal dan namelijk OOK eindelijk makkelijker gaan. Want vandaag de dag wil je niet weten wat je als boer voor een poppenkast binnenhaalt wanneer je aangegeeft industrieele hennep te willen verbouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miramar: Ze verdienen jaarlijks miljoenen euros aan mediwiet. Denk jij nou echt dat ze het ok vinden als jij je eigen mediwiet gaat kweken? Lijkt mij een beetje raar, ze gaan heus niet zomaar hun winst opgeven om jou een pleziertje te doen. Dan ben je wel heel goedgelovig. Het BMC verwacht in het jaar 2013 met een omzet van 2 miljoen break-even te draaien. De opbrengsten en de kosten zijn dan ongeveer even hoog. De voorliggende jaren was het BMC verlieslatend. De omzet zal dus nog flink moeten stijgen, alvorens er "jaarwinst" wordt gedraaid. De verliezen uit het verleden mogen met de toekomstige jaarwinst worden verrekend. Dus met de winst valt het tot op heden wel mee. (of tegen)

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coca en opium groeit ook in de natuur moet dat ook legaal worden?

 

Ik trek me terug uit deze discussie. Ik houd van de plant maar nog meer van papier.

Zonder broodkwekers zaten jullie nu zonder wiet.

 

Ik heb n vaste baan rook geen wiet en kweek voor de centen.

Haat je me nu? Keep doin it buddy.

 

Dan verkoop je ook zonder enige scrupules vermitec skunk en brix+ haze zeker?

Gewetensloze stink geldwolf....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze het legaliseren dan betekend het heus niet dat je zelf thuis mag kweken.

 

Of misshien wel.....niemand weet wat die mensen ( politiekers) onder hun mouwen hebben

 

hahaha geloof je het zelf? Het enige waar de staat om geeft is hun eigen portemonnee. Bekijk effe de topic dat ik eerder gepost heb over Bedrocan. Heeeeeel misschien zou je wel een paar planten kunnen kweken met een vergunning waar je waarschijnlijk de jackpot moet betalen. Ik gun deze kut staat niet eens zuurstof laat staan geld en profijt. Daarnaast moet je de staat nooit geloven als ze je wat wijs willen maken, het zijn tenslotte de zelfde mensen die compleet schijt aan onze privacy hebben.

 

Ik kan u niet ongelijk geven........ik weet niet wat ik moet geloven......ik weet alleen dat mensen gaan willen blijven kweken of het voor eigen gebruik is of voor je eigen boterham te kunnen betalen........geld maken zal niet altijd rond cannabis draaien.....voor business zijn er duizenden wegen

 

Legalizatie is en kan alleen maar het enigste oplossing zijn. We leven nu echt wel in een heel andere tijdperk waar ze met een hele andere stijl en oplossing moeten afkomen om dit allemaal onder controle te houden. Ze zullen niet alleen maar op geld kunnen rekenen om aan hun doel of oplossing te kunnen geraken.

 

Niemand kan concreet zeggen met wat ze allemaal mee bezig zijn, het werkt in ieder geval niet

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moskoufiets en anderen : ik heb me niet verdiept in de staatsplannen voor legalisatie

de enige legalisatie die ik aanhang is algehele legalisatie

 

ik ben niet altijd in de gelegenheid te telen

momenteel heb ik geen tijd en de ruimte is elders

daarom koop ik her en der

soms in de shop , en dat is afzien

liever zie ik niet dat uitsluitend de staat zich met telen bemoeit

de cannabusiness is dynamisch m soortenkomen en gaan , en ambtenaren vertrouw ik liever niets toe

 

vuurwapens zijn iet toegestaan , helaas, want dan was er tenminste een weerbaar antwoord op triggerhappy criminelen

niet elke broodkweker is crimineel , maar ik ben al geweld tegengekomen bij hokjes met 1200 watt

zou de wiet totaal legaal zijn , dan zou er minder ruzie zijn.

 

misschien is er wel baat bij een installatie keurmerk, zodat die wattages veilig aangesloten kunnen worden, en peppie en kokkie dus gewoon strafbaar bezig zijn als ze rare brandgevaarlijke hokken bouwen.

gewoon een afspraak met brandweer-ambtenaar maken om je hok een apk keuring te laten gaan.

zoiets

 

maar verdere regulering, zoals thc percentage begrenzing bijvoorbeeld, daarvan wordt ik erg ongemakkelijk ; dan heb je niets van wiet begrepen.

 

als alleen de staat mag telen wijs ik het plan af.

ik wil een grondwettelijke vrijstelling voor hobbyboeren met 50 planten en 1 kilo wiet ,en 250 gram hash , en het gebruik totaan 2400 watt aan kunstlicht in alle ruimtes gecombineerd,( ik noem maar een getal , waarbij ik vrij zeker ben dat je er voor jezelf en je partner genoeg aan hebt om elke dag een paar gram te roken, en zelfs een misoogst te kunnen permitteren.)

 

wil je groter kweken , moet je gewoon voldoen aan brandveiligheids eisen voor industriele schaal kunstlicht of daglicht teelt, en je Kvk en belasting voorelkaar hebben.

dan meteen de achterdeur legaliseren voor zowel hobbyboer als grote kweker, en kje krijgt dezelfde verhoudingen als in de wijnmarkt.

kleine chateautjes die beperkte schaal topzpul maken , en grote cooperatieve telers die betaalbare supermarktkwaliteit maken .

 

en iedereen houdt gewoon zijn illegale hok als hij of zij perse zwart wil verdienen en maling aan de regels wil hebben

je kan ook niet alles hebben tenslotte

illegale export zal niet ophouden , dus die zwartbetaalde knipstertjes, de lease-audi, de uitstapjes naar zonnige oorden...dat vindt wel een weg om door te gaan.

 

een lans breken voor de cannabis-liefhebbers, da's wat ik wil.

en als je dan perse grote zaken wil doen , open dan die godvedomde achtedeur.

 

vroeger wwas er de staatscocaine fabriek

zoalang als die rovers in het pluche zitten willen ze aan de roes van hun burgers verdienen.

dat monopolie mag wel doorbroken ....

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MeneerJansen: Ik heb eens een artikel gelezen over hoe en waarom cannabis illegaal is. En een ding kan ik je vertellen het gaat alleen maar om geld. Gezondheid en andere dingen die ze verzinnen kan ze echt niks schelen.

 

Dit moet je echt lezen je zal er een stukke wijzer van worden:

 

http://www.mediwiet.nl/info/oorsprong-van-het-verbod-2/

http://www.mediwiet.nl/info/cannabis-conspiracy-waarom-het-verboden-is/

 

Met legalisatie bedoelen ze dat de overheid wiet gaat verbouwen en verkopen. Kweken op hobby niveau zal op zeker alsnog gewoon illegaal zijn.

 

Maar dan vraag ik me af he, wat als je legaal mag kweken. Is alles dan financieel wel haalbaar voor een hobbykweker? En hoe zit het met je buren? En is het dan ook zo discreet als bij een illegale kwekerij? Hoeveel ben je dan niet kwijt alleen aan de beveiliging? Ik weet niet of dat allemaal zo praktisch is.

 

Dat geweld waarover jij het hebt dan krijg je als je met onbetrouwbare mensen in zee gaat. En inderdaad dat is echt diep triest om iemand te bestelen. Maar het is ook een bepaalde groep die vaak bij dat soort zaken betrokken zijn. Ik ben het deels wel met je eens, de laatste paar maanden worden hier in de buurt echt ontzettend veel plantages opgerold. Maar dan ga ik me echter afvragen of al deze kwekers wel weten wat ze doen? Leveren ze ook super spul af?

 

Lees de artikelen eens die ik gepost hebt dan zal je een betere beeld krijgen van wat er afspeelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overheid kan legaliseren tot ze een ons weegt, maar dat lost beslist alle problemen niet op. Stel, je mag vrijelijk in je tuin een aantal planten zetten, fijn niet waar? Maar de buren hebben een zoon van 16, die graag wiet rookt, maar die van zijn ouders geen planten in hun tuin mag zetten. Hoeveel denk je van je planten te oogsten? Of hoe wil je voorkomen dat een veertienjarige uit pure nieuwsgierigheid, met clandistien geoogste planten, zijn eerste jointje rookt? Je kunt net zo goed een spiksplinternieuwe auto met draaiende motor en contactsleutels in het slot onbeheerd achter laten in de Schilderswijk en hopen dat ze die netjes laten staan. Een wettelijk toegestane binnenteelt van een beperkt aantal planten heeft mijn voorkeur. Overigens kweek ik zelf ook wel in eigen tuin: maar ik woon vrij afgelegen en onze planten staan verdekt op minstens 40 meter afstand van de straat en zowel links en rechts op 40 meter afstand van de woningen van de buren. Maar in een Vinex wijk heb je niet veel erfpercelen van ruim 1600 m2 en kan de lucht van een enkele plant als storend worden ervaren door de buren.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oplossingen: bied die buurjongen van 16 eens wat aan, rook samen en hij zal respect voor je hebben en niks jatten. En het 2de geval van een 14 jarige die zijn eerste jointje wil roken, laat 'm lekker zn gang gaan, al is ie 12.

 

Als je problemen op voorhand wil zien die er niet zijn gaat het nooit wat worden. Dat is precies hoe krampachtig overheden met dit soort zaken omgaan. Zoekn naar problemen en dan proberen te regulieren, doet de natuur ook niet, is 1 grote random toeval alles.

Er is niks slechts aan wiet, volledig vrij is de oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die raad zal ik maar niet ter harte nemen: als de zestienjarige buurjongen knetter stoned of hartstikke misselijk huiswaarts keert, heeft buurman Jan heel wat uit te leggen aan zijn ouders die mordicus tegen wiet zijn. Hoe zou jij het vinden als je zestienjarige kind laveloos thuiskwam, omdat de buurman hem of haar zo nodig met alcohol wil laten kennismaken? Het leren omgaan met wiet of alcohol vormt een onderdeel van de vorming van een kind. Wij als ouders willen, op onze manier, daar invulling aan geven. Daar hebben we de hulp van de buren niet bij nodig, evenzeer dat de buren onze hulp niet nodig hebben bij het vormingsproces van hun kinderen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het " klootjesvolk " word vaak een leugen verkocht, iets aangepraat om bepaalde dingen in stand te houden.

Mijn vermoeden is ook dat mede de pillen industrie er achter zit om het verbod op cannabis in stand te houden.

En er zullen meer dingen spelen, maar dat je belazerd word met misleidende taal is toch duidelijk.

Hieronder, ondanks dat het niet het juiste topic is, maar duidelijk maakt hoe men altijd gehersenspoeld is

geweest over zoiets als "wiet"

 

Ik heb onlangs zelf, het tot inzicht komen van cannabis gebruik bij mijn moeder ervaren. Zij was altijd tegen die

"rotzooi" zoals ze tot voor maanden terug nog meende. Het was drugs en moest ze niet hebben, werd haar ook

altijd gezegd en in die tijd was dat nog erger met onzinnige ja zeg maar doctrines.

 

In het kort:

Ze is 68 jaar nu, fit als wat maar haar spanningen nekken haar regelmatig, en dan werd ze ziek. Misselijk of hoofdpijn.

Dus weer geen dag gesport.

Enfin, ze gaat een maand geleden naar de dokter, ze heeft last van spanningen of stress meestal zelf opgewekt.

Krijgt ze pillen mee die heten Oxazepam.

En ze wist al hoe ik over cannabis denk en wat het voor je kon doen. Nu komt ze 2 weken geleden bij mij, Of ze toch

iets van dat spul kon proberen. Ze was al anders gaan denken door eens ( god zij dank) zelf eens te verdiepen in dat plantje.

 

Welnu, ze rookt niet, en ik heb er dan een bouillon recept aan toegevoegd, hoe in te nemen. Dag erna komt ze bij, goed humeur

vertellen, wat een lol dat ze had en zo ontspannen werd. Lekker wakker worden, en goed humeur daarbij.

Ik had mijn ma al gezegd dat vele chemische medicijnen een boemerang effect hebben. Oxazepam ook. Spanning zakte snel,

maar je krijgt er ook een verassing voor terug: hoofdpijn, s'ochtens wat deprie wakker worden, duizeligheid en nog 2 die ik vergeten ben.

Inmiddels heeft ze al de 4'de dosis echte medicijn bij mijn apotheek :lol: gehaald, en nu is ze overstag. Geen rotzooi ( nu dus de Oxazepam )

meer, en alleen nog cannabis.

 

Ik ben blij dat ik in ieder geval één mens tot inzicht heb kunnen krijgen over dat waardevol natuurlijke medicijn en bouwstof. Ik wil maar zeggen

dat ganse verbieden en die nonsens er om heen, is nog steeds dwangmatig mensen een beeld op te dringen van een wereld zoals de

grootste monopolisten dat graag hebben.

 

FUCK THEM!

 

 

groeten, Zappie

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wat nieuw is, wordt met argusogen bekeken. In de jaren 60 speelde de abortus-problematiek (dolle Mina's die baas in eigen buik wilden zijn). Thans is euthanasie een heet hangijzer. Wiet, hoewel al duizenden jaren als genotmiddel of als medicijn gebruikt, is een Nederland eigenlijk ook een vrij nieuw fenomeen. Pas in de zestiger jaren deed wiet hier te lande zijn opgang, althans het werd in bredere kring bekend. De eersten die wiet gebruikten waren kunstenaars en studenten. Op de ambachtsschool werd echt geen wiet gebruikt: bier was pas echt stoer en die hippies waren in hun ogen softe halve garen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van abortus is ook een ander verhaal. Cannabis werd in medicijnen gebruikt lang geleden. Dus nieuw was

het niet als zodanig.

 

groet, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 plantjes legaal kweken maximaal 1 lamp 600watt, kweekvergunning na een dagcurses veilig kweken, kosten 250 euro.

Medicinale gebruikers kunnen totale omkosten vergoed krijgen bij de zorgverzekeraar.

 

Broodjongens gewoon nog steeds lekker via de achterdeur centjes verdienen, iedereen blij.

 

Wat gebeurd er als er goedkope brandstof word gemaakt van hennep? Dan kan de baas van Shell zijn biezen pakken maar die laat zijn kaas niet van het brood vreten die heeft teveel invloed bij de wereldlijders. Daar bovenaan houden die stropdassen mekaar goed het handje boven het hoofd.

 

Het systeem is de vogelkooi waar we in leven, denk maar niet dat we er even uit mogen om de vleugels te strekken.

We mogen blij zijn als ze een keer naar ons fluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt in dit topic 2 wegen herkennen:

mensen die oprecht verbetering willen en mogelijkheden zien om mee te gaan in hun tijd

en mensen die bang zijn dat ze pegels in moeten leveren.

Wat een geld gezever, alsof het een ander een r%$ty kan intereseren

temeer als er over doorgedraaide pro legalisatie boys wordt gesproken.

 

Ik heb alle begrip voor mensen die lekker door willen knallen

in het groot of klein

maar om jezelf omhoog te trekken

door anderen naar beneden te trappen?

 

Dat moet je in zulke topics maar laten.

Want besef je wel welk topic dit is:

Het nederlandse volk wil cannabis gelegaliseerd hebben.

 

Enne ja: iedere knappe kweker kan medicinale wiet kweken,

als je maar een hart en integriteit in je donder hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zolang VoetbalVereniging Dodo aan de macht is zal legalisatie niks worden.Sommige zitten nu al door te verwijzen naar de stemwijzer, maar ja daar schiet je ook geen ruk mee op.Het zou beter zijn voor zelfregulatie ipv legalisatie & de overheid alleen steekproefgewijs de kwaliteit laten controleren.Al het gezeur van max 15% THC, geen import hash & al die andere regeltjes waar NL zeer rijk aan is, schiet je ook geen snars mee op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kan ik me helemaal in vinden: 5 planten onder 600 watt is prima. Dagcursus veilig kweken: ook akkoord. Gestandaardiseerde kweekopstellingen met veiligheidscertificaat: ook prima. Jaarlijkse APK voor de veiligheid: ook daar mijn instemming. Als het maar legaal wordt en ik niet als misdadiger aan de schandpaal wordt genageld bij ontdekking. Alleen voor bepaalde lieden moet er een verbod komen: militairen, politieagenten en politici. Eigen schuld dikke bult: dan hadden ze maar een beroep moeten kiezen, waar bij echt gewerkt moet worden. En ze laten je echt niet uit de kooi: je zou op hun kop kunnen schijten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 en mensen die bang zijn dat ze pegels in moeten leveren.

 

Dat is de enige reden waarom zo moeilijk verandering in de wereld is en men tot inkeer komt.

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...