Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

Vondsten!

Recommended Posts

Het leek me leuk om een vondsten topic te maken en te delen wat men vind op de raarste plekken. Vooral in de guerrilla sectie komen de strijders regelmatig vreemde dingen tegen bij het struinen en het bewerken van de grond op je spot zo ben ik al verschillende dingen tegen gekomen, gelukkig nog geen granaten of bommen uit de tweede wereld oorlog. Ook ben ik wel eens glas en pot scherven tegen gekomen van porselein maar deze vervolgens weer terug gegooid. Wie weet wel uit de romeinse tijd ;)

 

Wat ik ook vond was een metalen aansteker van camel, ik heb er helaas geen foto meer van. Het ding was al jaren oud en vol gelopen met grond en zand natuurlijk. Bij het omspitten van mijn grond deed ik deze vondst, toch leuk om zoiets te vinden.

 

Wie heeft er nog meer wat moois gevonden, in de diepste uithoek van het onbewoonbare :)

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals boontjes uit napoleons tijd

een brief uit de 18e eeuw waar men 12 vanille staafjes in besteld?

een gouden kies(2)

manchetknopen

golfkaarten,bridgekaarten

 

nee, dat vind ik nooit buiten...

maar wel in oude meubeltjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woon nu op oude grond maar krijg geen schop de grond meer in ;)

Vroeger als kleine wel van alles opgegraven in het opgespoten Flevolpolder zand waar ik mee ben opgegroeid maar wat had je nu aan een oude sandaal bijvoorbeeld :)

 

Oude zitbanken zijn een schatkamer aan snuisterijen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bunkers...stukken Siegfriedlinie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vorig jaar wel doosje kogels gevonden maar voor dat ik wist was het ook al weer weg :)

dat krijg je als mensen het weten eh

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, hier in de regio hoor je regelmatig dat ze nog steeds zaken vinden uit de oorlogen. Laatst weer een bom gevonden toen een wijk gerenoveerd werd.

 

Ja Thijs, je mondje voorbij praten is niet het beste wat je kunt doen. Maar kogels zou ik met rust laten ivm vingerafdrukken, ze kunnen van een jager geweest zijn maar zulke dingen zou ik direct in verband brengen met een misdrijf en daar wil ik geen vingerafdruk op achter laten.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik kom op de spot van alles tegen een schoen ,kleine flesjes ,stukken steen enz ,ik ben er ook achtergekomen dat er vroeger een boerderij stond ,dus dat kan alles verklaren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel al eens vuilniszakken gevonden voor ik aankwam...

 

5min later had ik door dat die smeerlap ook men planten meehad

 

Hehe hopelijk rookt die graag zaad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

zaad roken zou ik hem niet aanraden ,of hij is op zaad uit ,dan zit hij goed natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het sluikstorte van zijn vuilnis heeft ie men pad gevonde in het hoge gras, was gewoon toeval dat hij daar was...

 

was wel zuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

mijn mooiste vondst was een hele dikke compacte jackberry/mad scientist maincola

 

gallery_7335_4882_316155.jpg

 

 

en dan zie ik een paar gedraaide verfrommelde budblaadjes en trek de top als een banaan open en kijkt !

gallery_7335_4882_146739.jpg

 

eindelijk heb ik ook eens toprot :)

en gelukkig zat het ook nog in de maincola van mn skunkhaze dus ik heb met twee vliegen mn slag geslagen .

 

gewoon genieten

mac ;)

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
alowa

 

eindelijk heb ik ook eens toprot :)

en gelukkig zat het ook nin de maincola van mn skunkhaze dus ik heb met twee vliegen mn slag geslagen .

 

gewoon genieten

mac ;)

 

:) :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ;) Taking loss like a boss!

 

 

 

 

 

Evanix

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) ;) Taking loss like a boss!

 

 

 

 

 

Evanix

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevonden en schoongemaakt.

De twee plantjes waren gestolen maar de stahl helm heb ik mooi kunnen verkopen.

 

zntm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha dat is echt geen oogvondst lijkt mij die helm ?

 

Vind je nauwelijks met de MD als je op pad gaat man.. En al helemaal niet in die staat.

Edited by Ganjaman1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ keesie:

Ben je serieus dat je die gevonden hebt? Kijk dat is nog eens een vondst..

 

Weet je verder iets over de helm? Over de afkomst bijvoorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is gewoon een Duitse helm uit de Tweede Wereldoorlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is gewoon een Duitse helm uit de Tweede Wereldoorlog.

verkocht op Marktplaats aan een Belgische verzamelaar. hij bracht 185 euro op.

Hij was helemaal zwart en goor en ik ben een dag bezig geweest om hem toonbaar te maken.

Maar eerlijk gevonden bij een stek. De plantjes 2 stuks waren weg (heel erg balen)

maar ik was achteraf tevreden. Ik heb een goede hand van rotzooi vinden.

Maar ik denk niet dat ik snel weer een tweede zal vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig die helm.

 

 

Zelf nog nooit wat boeiends gevonden behalve veel plekken en rotzooi van anderen.

 

Zie hier, was in juli ergens:

 

gallery_5015_7010_75574.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn die bakken niet van jezelf Jonny? ;)

 

Ik vind ook zoveel van dat soort rotzooi, kleine bloembakjes en dan vraag je je af hoe het er terecht komt.

 

Ik heb ooit een keer een levend lijk gevonden, ik schrok me kapot.

Ik was met een maatje van mij en we waren aan het struinen voor een spot, opeens tikt ie mij op de schouder en zegt dat ie iemand ziet liggen dus ik kijk op en ik zie de persoon ook waarop ik zei "die is dood man, we hebben een lijk gevonden.." Me maatje was het tot zover met me eens dus ik besloot te roepen om te kijken of ik een reactie kreeg.. Geen reactie.

Dus ik loop een stuk dichterbij en roep nog een keer, en toen kwam die overeind uit ligstand, we schrokken ons het apenzuur :lol:

Ik riep of alles oke was waarop de man zijn duim omhoog stak dus alles was in orde B)

Die mensen zijn er ook nog, die gewoon even lekker in het bos liggen te chillen, maar zoiets verwacht je niet.

 

Greetz.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...