Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

4 x Heribei & 5 x haze bio

Recommended Posts

Je kunt beter niet afblazen terug je hok in want daar heb je het probleem niet mee opgelost je creëert alleen een probleem dat je niet genoeg verse lucht zal aanvoeren en dus "gebruikte" lucht weer terug aanvoert, om al niet te spreken over je tempproblemen want je blaast hete lucht weer terug je hok in.

 

Ik kon niet op de naam komen maar ze heten "inline-filters". Je kunt er gewoon eentje extra tussen je afzuiging zetten bijvoorbeeld vlak achter je uitlaat, simpele maar erg effectieve manier om je lucht dubbel te filteren, zoals na eigen zeggen bij jou dus nodig is.

 

Ook een effectieve manier om uit te sluiten dat het niet aan je filters ligt maar je ergens een lek hebt, dit risico neem je weg door onderdruk te creëren.

 

link ---> KLIK

 

Greetz.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is bij mij zo dat wanneer ik heb gewaterd en de tent dus open is geweest dat ik ook een geurtje ruik, maar voor de tent open ging of 20 minuten erna ruik ik niks meer.

Eigenlijk bedoel ik te vragen wanneer je die geurtjes ruikt, de hele dagperiode?

 

Juist het meest wanneer de lamp aan staat en de afzuiger op zn hardst afzuigt en uitblaast...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kunt beter niet afblazen terug je hok in want daar heb je het probleem niet mee opgelost je creëert alleen een probleem dat je niet genoeg verse lucht zal aanvoeren en dus "gebruikte" lucht weer terug aanvoert, om al niet te spreken over je tempproblemen want je blaast hete lucht weer terug je hok in.

 

Ik kon niet op de naam komen maar ze heten "inline-filters". Je kunt er gewoon eentje extra tussen je afzuiging zetten bijvoorbeeld vlak achter je uitlaat, simpele maar erg effectieve manier om je lucht dubbel te filteren, zoals na eigen zeggen bij jou dus nodig is.

 

Ook een effectieve manier om uit te sluiten dat het niet aan je filters ligt maar je ergens een lek hebt, dit risico neem je weg door onderdruk te creëren.

 

link ---> KLIK

 

Greetz.

 

Aha dat is dus gewoon ook een phresh maar dan voor extra ertussen :D

Echt veel ken ik er nog niets van terugvinden op het net ... ik ga effe mailen naar puk.

 

Ik weet dat ik beter niet terug ken blazen in mijn hok want dat was mijn eerste les hier op het forum :rofl

Mijn eerste ronde killingfield had 3 vingerig blad en stik wist precies wat er aan de hand was toen...

 

Maar er is een verschil tussen de gehele kweek in dezelfde ruimte afblazen of de laatste 2 weken vind ik.

Ik heb toch voor de zekerheid de slang eraf gehaald, en laat deze toch even de laatste weken binnen afblazen met de kamerdeur gewoon open.... tis niet anders :lol:

 

 

Nogmaals bedankt voor het meedenken ;)

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je niet een klein afzuigertje over ?

 

dan laat je die vanaf je raam lucht in de ruimte blazen, dan krijg je alleen overdruk in de ruimte (voor verse lucht en betere luchtvochtigheid)

dan blaast hij de lucht via die openstaande deur naar de rest van je woning terwijl je wel onderuk houd in je tent door de sterkere afzuiger die daar dus je geur filtert..

wel zou ik het gelijk goed doen de volgende ronde want vind het hele idee van wiet geur in je huis of daar buiten toch wel heel eng..

 

en wat wist die stikkie veel he, wat was dat een top gozer !! :D :rofl

succes maatje.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stik... :D

 

 

Dus gewoon het zooitje omdraaien als het ware ...

De slang van de inblaas die ik nu heb, gewoon op de flens van het raam bevestigen waar mijn uitblaas normaal aan bevestigd is en dan daar "verse" koude lucht vandaan pakken..

 

Door dit voorval ben ik wéér genoodzaakt om een low profile aan te houden wanneer deze ronde afgerond is

Ik vertrouw het gelijk niet meer :rofl .... hoe licht de geur ook was, maakt me nu ff niet uit! Ook ik vind dat dus hééééél eng!!

 

En ja die stikkie was een echte "connaisseur" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus niet de koude lucht je tent in blazen he..

 

maar de lucht actief je kamer inblazen vanaf het raam en dan gewoon de afzuiger uit je tent de lucht passief in je tent laten zuigen door onderdruk..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus niet de koude lucht je tent in blazen he..

 

maar de lucht actief je kamer inblazen vanaf het raam en dan gewoon de afzuiger uit je tent de lucht passief in je tent laten zuigen door onderdruk..

 

 

Moet ik dan ook de flappen van de tent openmaken die aan de onderkant met klittenband bevestigd zijn?

Of ken ik dat ook gewoon zo laten ivm licht inval van de kamerdeur die nu open staat op een kier

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

flappen dicht ivm het licht inderdaad, maar er moet wel een opening zijn voor passieve lucht doorvoer, dus bijvoorbeeld onderop wel je 2 slangdoorvoeren met slangen in s bochten er in laten of plaatsen..

 

snap je me nog haha :D

 

dus die afzuiger van je raam staat helemaal los van de tent en blaas lucht in de kamer,

en de tent gebruikt zijn eigen afzuiger zoals normaal..

trekt lucht via de filter en blaast dat uit je tent in de kamer, en je slangen onderop laten door de onderdruk weer verse lucht naar binnen in je tent vanuit de kamer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn afzuiging was zware overcapaciteit toen ik nog indoor draaide, Ik hou van lage toeren.

 

Ik blies af in een kast die op een kier stond, ik zoog passief en actief aan vanuit dezelfde ruimte maar er stond ook een raam 24/7 op een kier voor de verse lucht, nooit geen problemen gehad, mijn actieve inlaat had ik laag geplaats voor de koelere lucht en de passieve vlak daar boven.

 

De koude lucht van buiten kwam binnen iets op temperatuur voordat het aangezogen werd (winter)

 

Maar probeer die inline fresh filter maar. Maar die tentjes zijn niet 100% luchtdicht maar 99% daarom is onderdruk belangrijk maar dan gaan de wanden iets hol staan daar moet je dan even je evenwicht in vinden.

 

En die slang voor de passieve lucht inlaat leg je gewoon om je tent heen, dan kom je het makkelijkst weg.

 

Greetz.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké heren ik heb het nu ff zo gedaan dus....

 

 

Afzuigertje van buiten de lucht laten pakken, deze zit dus nu op de flens bevestigd waar normaal de uitblaas zich bevind:

 

gallery_27271_16203_2595993.jpg

 

 

De inlaat onder aangezet:

 

gallery_27271_16203_2926210.jpg

 

 

En de afzuiger naar de openstaande deur laten uitblazen:

 

gallery_27271_16203_2641873.jpg

 

 

Plaatjes zeggen meer dan woorden vind ik zelf ....

 

Ik zeg eerlijk... Ik blaas liever af binnenshuis af, dan naar buiten omdat ik op een gallerij zit waar wel eens mensen voorbij lopen...

Beter binnen een lichte geur dan buiten zeg ik dan maar..... Visite krijg ik niet dus dat is al een +punt :lol:

 

 

Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb anders hoor ik het wel weer :rofl

 

 

Bedankt voor het meedenken heren :D

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal goed !!! (op je geur probleem na natuurlijk, maar dat los je gelijk op als je klaar bent he...beloofd.? :D )

 

als je genoeg afzuigt kan je die inblaas ook weg laten in zo een kleine tentje, scheelt herrie/geld en de kans dat je per ongeluk overdruk creëert.

Share this post


Link to post
Share on other sites
helemaal goed !!! (op je geur probleem na natuurlijk, maar dat los je gelijk op als je klaar bent he...beloofd.? :lol: )

 

als je genoeg afzuigt kan je die inblaas ook weg laten in zo een kleine tentje, scheelt herrie/geld en de kans dat je per ongeluk overdruk creëert.

 

 

BELOOFD!

 

 

 

Het is effe een uitgave voor me maar dit gaat m worden :)

 

http://www.puksupport.eu/klimaatbeheersing...mbi-pack-1200m3

 

Ik was ook van plan om een 2de tent erbij te nemen.

Een dr90 met 400watt erin en wilde ik dmv een Y of T stuk die 2 tenten afzuigen met dit setje.. Is dat genoeg??

 

Voorlopig hou ik er weer ff mee op dus ik ken lekker sparen voor al dit moois :D

 

 

Nogmaals bedankt voor de tips Stik en natuurlijk ook cannabusinezz :D

 

 

Morgen weer een foto update want dat was ook weer een week geleden geloof ik, en de toppen zien er echt HAZE uit ;)

 

Tot morgen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen t stuk gebruiken, gewoon een mooie y dan krijgt je lucht veel minder weerstand.

en zorg dat de verdeling van het y stuk precies gelijk is naar alle 2 de ruimtes, dus niet 1 met een meter meer slang dan de ander..

en hou het hele slangen systeem natuurlijk zo kort mogelijk van afzuiger naar y stuk naar filters.

 

je hebt wel kans dat je er bij gaat moeten inblazen om het de afzuiger wat lichter te maken..200 cub inblazertje zou al zat zijn..

 

nou kom maar op met die fotos, het is morgen.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist niet dat je met die douche-fans aan de gang was gegaan :D

 

Daar ligt waarschijnlijk je probleem, die kunnen de ruimte van je tent nooit bolwerken, die zijn bedoeld om in je wc of badkamer vocht en een beetje geur af te zuigen naar buiten.

 

Voor je inblaas lijkt het me geen punt maar je afzuiging heeft toch iets meer kracht nodig, ik denk dat de lucht nauwelijks door je filter kan worden getrokken met die dingen

 

Koop een mooie afzuiger uit de schop met een controler en je bent veel beter af.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wist niet dat je met die douche-fans aan de gang was gegaan :D

 

Daar ligt waarschijnlijk je probleem, die kunnen de ruimte van je tent nooit bolwerken, die zijn bedoeld om in je wc of badkamer vocht en een beetje geur af te zuigen naar buiten.

 

Voor je inblaas lijkt het me geen punt maar je afzuiging heeft toch iets meer kracht nodig, ik denk dat de lucht nauwelijks door je filter kan worden getrokken met die dingen

 

Koop een mooie afzuiger uit de schop met een controler en je bent veel beter af.

 

Canna... Deze gebruik ik als inblaas :rofl

Er hangt in de tent een nieuwe ruck buisafzuiger met ingebouwde thermostaat en een nieuwe 400m3 green filter in....

Effe goed lezen he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High! :lol:

 

 

 

Hier zoals beloofd de foto update! :D

 

gallery_27271_16203_2597561.jpg

 

Zonder fles: :)

 

gallery_27271_16203_528524.jpg

gallery_27271_16203_456245.jpg

gallery_27271_16203_825671.jpg

gallery_27271_16203_737186.jpg

 

Ook nog zonder fles :D

 

gallery_27271_16203_1840402.jpg

 

Met fles: :)

 

gallery_27271_16203_2940218.jpg

gallery_27271_16203_2096141.jpg

 

 

Of ik nog een keer stekken zou nemen?

 

JA

 

 

Ik denk dat ik een goeie stekkenboer heb gevonden en dat in combinatie met de super neem olie van krassemans.... moet dat x op x goedkomen dacht ik zo ....

Het zijn 5 planten maar ik denk ik dat ik hier toch nog behoorlijk wat vanaf gaat halen met deze 5 dames ondanks de tegenslagen :rofl

 

Ook na het lezen van andere collega's die met haze aan de slag zijn gegaan weet ik bijna zeker dat als je wat minder planten neerzet, dit alleen maar voordelen heeft.

 

 

De dames staan nu 8 weken 12/12 en moet nog 2 weken.

Ze krijgen nu 1,5 ltr om de dag ipv elke dag want ze drinken al aanzienlijk minder als vorige week maar ik laat ze niet droog trekken iig :)

 

Hoewel de onderkant al wat behoorlijk bruine trichs vertonen wil ik deze ronde zo goed mogelijk afronden en zo'n goed mogelijk eindprodukt hebben.

 

Ik gok op minimaal 400 gram droog en dan ben ik al tevreden hoor :)

 

 

 

;)

 

 

See Ya!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CW,

 

Ondanks verschil van inzicht <----- ziet het er goed uit man.... Succes met de laatste loodjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey CW,

 

Ondanks verschil van inzicht <----- ziet het er goed uit man.... Succes met de laatste loodjes.

 

 

Haha.... zo'n reactie ken ik alleen van jou verwachten hé?

Maar effe onder ons.... wat een k*t competitie he?

Succes morgen ouwe neus ... uhh reus :rofl :D

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat worden serieus mooie toppen, en zien er lekker hard uit ook, de laatste 2 weken wordt er nog wel gewicht gewonnen hoor. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg mooi als je dit nog ff volhoud moet het wel een erg mooie ronde worden

ziet er behoorlijk lekker uit :rofl

 

succes kerel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou succes heb het em gedaan maatje. Ik moet zeggen dat 010 toch wel een van de betere wedstrijden van dit seizoen speelde. Die hele competitie is helemaal naar de kl*te man. Nergens is er ooit eerder het niveau zo snel weggezakt als in ons prachtige landje.

Schiet je nog een paar pic's van de week? Ben benieuwd gap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen CW. Nog goed aanvetten de laatste weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canna... Deze gebruik ik als inblaas :rofl

Er hangt in de tent een nieuwe ruck buisafzuiger met ingebouwde thermostaat en een nieuwe 400m3 green filter in....

Effe goed lezen he :lol:

 

ahh, mijn foutje :D

 

In ieder geval succes, is je probleem al verholpen inmiddels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

High! B)

 

 

 

@Krasi: Dat er nog wat gewonnen wordt dat zie ik gelukkig ook ja :oeps

 

@Pac: We gaan het zeker vol houden goos! :tu

 

@Don Lorro: Feyenoord speelde idd een hele goede pot tegen AZ alleen jammer dat je dan maar 1 punt pakt terwijl je er 3 hebt verdiend :(

En dit is de 1 na laatste fotosessie die ik zal plaatsen .... voordat ze omgaan zal ik nog een paar pics neerzetten ;)

 

 

@Tune: Komt voor elkaar makker ;)

 

@Cannabusnizzz: Geef niks joh.... Probleem is gedeeltelijk opgelost maar ik zit er niet meer over in want het gaat volgende week om allemaal ;)

 

 

@topic:

 

 

 

Morgen week 9 bloei.....

Volgende week donderdag ben ik vrij en dan gaan de dames om en hebben ze mooi bijna 10 weken gestaan!

De onderste toppen zijn volgens mij al behoorlijk rijp en had ergens gelezen dat je aan de hoofdtoppen niet echt kon zien of ze al rijp zijn klopt dat????? misschien wordt het met plaatjes kijken wat makkelijker :lol:

 

 

gallery_27271_16203_1332652.jpg

gallery_27271_16203_3437790.jpg

gallery_27271_16203_2970996.jpg

 

De onderste toppies: Hard en lekker ;)

 

gallery_27271_16203_1747945.jpg

gallery_27271_16203_2016663.jpg

 

gallery_27271_16203_1362917.jpg

 

gallery_27271_16203_3402754.jpg

 

gallery_27271_16203_1746879.jpg

gallery_27271_16203_1006210.jpg

 

 

De hoofdtoppen zijn echt mega! Zo groot heb ik ze nog niet gehad in mijn tentje :oeps

Ze worden dikker en dikker met de dag..... mooi om te zien ;)

 

 

Watergiften ben ik aan het afbouwen van 1,5 naar 1ltr en nu om de dag 800ml ongeveer ...

 

Mijn volgende verslag zal iig niet zo rommelig zijn als deze, mijn excuses nog hiervoor ;)

Na deze ronde hou ik even weer een low profile aan, en ga eerst maar eens goed investeren in mijn hardware voordat ik terugkom met een nieuw verslag!

 

Misschien dat ik toch nog een ronde amnees gaat draaien hierna want het is me toch goed bevallen die stekken! :P

 

 

 

Laterzzz! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze kunnen nog wel effe door, de beste manier om te kijken of ze rijp zijn is met een loepje naar de trichomen kijken..

verder zijn het echt wel mooie witte toppen, wordt vast een superrokertje!

 

succes met de laatste loodjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...