Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jeice

BioWave-mini

Recommended Posts

Misschien moet je prettig gestoord eens om zijn mening vragen?

Hij had die ronde een hele mooie opbrengst.

Nu wil ik niet meteen alle credits aan dat apparaat geven, want het zal ook zeker met zijn kweektalent te maken hebben :P .

 

Groeten Beaker :)

 

Zal die man eens PM'men met een link naar dit topic...

 

hallo city en baeker.

 

ik zelf ben super tevreden. over de biowave.

 

ik draai daar zo goed in die ruimte dat ik hem gewoon netjes laat staan.

en mee laat draaien. in de ruimten. en ben ook niet van plan om hem eens een oost niet te gebruiken.

ik mag echt niet klagen. en er zijn altijd mensen die langs de zijlijn staan en maar wat roepen.

wat een onzin het allemaal wel niet is.

 

ik kan je vertellen uit ervaring dat het ding wel helpt.

 

hoop dat je een beetje meer info nu heb.

 

gr prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juist die toevallige positieve variabelen en gebrek aan werkelijk wetenschappelijk aangetoond resultaat, maken dat mensen erin gaan geloven.

 

Is er geen filmpje aanwezig van hoe de boel zich op microscopische schaal gedraagt onder invloed van dit apparaat? Want dat zou dan voldoende moten bewijzen dat het werkt. Maar daar is de pseudowetenschap dan weer minder van..

 

Dat is er dus wel degelijk. Ik heb t op pdf. Wie t wil moet maar pm-en. (ik weet niet hoe je hier een pdf moet posten zonder link)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister de mini besteld!

Kon niet meer wachten ben benieuwd!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas maar op met je vingers. Niet te lang naar kijken als je wat gerookt hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pas maar op met je vingers. Niet te lang naar kijken als je wat gerookt hebt.

 

anders vallen je vingers eraf ? :)

 

 

iemand een filmpje van zo een ding in actie? kan je het horen? (het draai gedeelte of de motor)

Edited by digi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks DJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ThnX Prettig en Racker! :) :P Deze komt sowieso op het verlanglijstje. Ja Jadasveel, de prijs van dit ding zorgt er toch voor dat ik nog wel even wacht en niet direct koop :)

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik die testjes zo lees dan werkt het echt. Als ik jullie zo hoor werkt het ook echt. Het werkt echt ten gunste van onze plantjes. Maar wat is er bekend over de gevolgen voor mens en dier? De mini versie is voornamelijk voor de thuiskweker. Thuis is alleen ook een thuis. Daar zijn mensen (en dieren). Net als de Uvonair teststrips heeft ivm schadelijke gevolgen, is er ook zo iets met die BioWave. Niet onbelangrijk om dat in overweging te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini voor de thuiskweker?

Hij zou 100m2 dekken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, de reacties zijn wat serieuzer geworden na de 1e paar lacherige reacties :)

 

leuk speelgoed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij zou 100m2 dekken!

 

Dacht inderdaad dat de mini minder m2 dekte. Dacht dat die 100m2 voor de grotere variant ging. Als die die straling door de muren heen 360 graden in een rondje stuurt dan heeft je hele flat straks enorme huisplanten :) :D :) :P Al geeft hij wel aan dat gips het opneemt. Weet alleen niet of je daaruit kunt concluderen dat het niet door gips heen gaat...

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ah, de reacties zijn wat serieuzer geworden na de 1e paar lacherige reacties :)

 

Serieuze vragen stellen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er waren toch ook zat mensen met een BioStabiel of zo'n Nico Haak armband.

 

Iets dergelijks verkocht deze BioWave man trouwens ook. Een hangertje met zonnecel en een elektromagneetje voor naar keuze "happyness" of "joy".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iets dergelijks verkocht deze BioWave man trouwens ook. Een hangertje met zonnecel en een elektromagneetje voor naar keuze "happyness" of "joy".

 

Dat is dan weer jammer.. Klinkt niet echt betrouwbaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn geluidsgolven die de Biowave uitstraalt alleen subsonisch dus voor het menselijk gehoor niet waarneembaar. Geluid is niet schadelijk tenzij teveel db.

 

Waar kan ik vinden dat de Biowave man een soort Nico haak armbanden verkocht? Wie is überhaupt de Biowave man heeft iemand daar een naam of link van?

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

De man heet Henry Adams. Dit is zijn Linkedin pagina

 

Die Solarra site heeft geen domein meer, maar is er wel nog op IP adres. Daar heeft ie ook een "wetenschappelijk bewijs" voor staan trouwens.

 

Er was trouwens wel bewijs dat planten reageren op frequenties toch? Of was dat een 1 april grap?

 

Lijkt me dan alleen wel dat je wel een goedkoper oplossing zou moeten kunnen maken dan een apparaat van een paar duizend dollar. De truc hier is natuurlijk wel dat als alleen een paar boeren of onderzoekers het een keer proberen dat ze bij deze prijzen dan al flink binnenlopen.

 

:edit: Er is ook een mythbusters aflevering waar ze kijken of praten danwel muziek invloed heeft op planten. Toen was death metal muziek het beste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er waren toch ook zat mensen met een BioStabiel of zo'n Nico Haak armband.

 

Iets dergelijks verkocht deze BioWave man trouwens ook. Een hangertje met zonnecel en een elektromagneetje voor naar keuze "happyness" of "joy".

 

 

Hmm als ik dat eerder had geweten!

Hier hangt de mini inmiddels! Ben zeer benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik er over wil zeggen is dat de Biowave wereldwijd gepatenteerd is, ik heb het opgezocht en ze zijn te vinden op www.espace.net. Ik weet dat deze erg duur zijn, NL 5000,- wereldwijd 100000,-. Gaat deze man zoveel geld uitgeven voor gebakken lucht, tevens wordt in de UK al een kopie verkocht in het grijze circuit, gaan mensen de moeite nemen een kopie te maken van iets dat niet werkt?

 

De tijd zal het leren.

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaan mensen de moeite nemen een kopie te maken van iets dat niet werkt?
Als er geld aan te verdienen valt? Tuurlijk wel. Hoeveel gaat er niet om in dieetmiddeltjes of homeopatische middeltjs die vaak niets anders zijn dan water?

 

Dat wil niet zeggen dat dit apparaat niet werkt, maar het is zeker ook geen bewijs dat het wel werkt.

 

Wat mij betreft wel een veeg teken dat zijn vorige twee ondernemingen met dergelijke vage producten beide na een paar jaar verdwenen zijn. Hij heeft dus wat mij betreft zeker de schijn tegen.

 

Ik zou sowieso eerst bewijs willen zien dat het werkt en dan niet van de fabrikant zelf of van de baas van een winkel die die dingen verkoopt. Voor die prijs verdienen ze er dus al aan als een stel mensen het gaan proberen. Daar ben ik dan bang voor dat dat het is. De twijfel blijft en mensen blijven het proberen terwijl de enige echte testimonials nauwelijks verbetering aantonen of hooguit wat minder last van insecten.

 

Maar goed, inderdaad, de tijd zal het leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks dat ik best van gedachten zou kunnen veranderen als daar voldoende onderbouwde gegevens tegenover staan, moet ik zeggen dat ik die foto's in die pdf's ten eerste niet echt overtuigend vind en ten tweede een groot gebrek aan gegevens hebben die hieruit ge-extrapoleerd zouden moeten worden.

 

Ik sluit me daarom nog steeds aan bij de non-believers. Wietefras slaat hierbij ook redelijk de spijker op zijn kop met soortgelijke 'middeltjes'.

 

Daarnaast, waarom zou je niet dezelfde gebruikte geluidsgolven zelf kunnen creëren, of de golven van de bio-wave samplen, en vanuit een simpele speaker van formaat kunnen afspelen voor een fractie van de prijs. Subsonische geluidsgolven gedragen zich sowieso omnidirectioneel, dus daar heb je geen aparte ronddraaiende helix achtige vorm voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind de uitleg allemaal nog heel braaf tbh , vermoed dat het niet goed uit te leggen is omdat er geen theorie is die dit 'uitlegt' .

wat meet je eigenlijk?

de frequentie?

de gevolgen voor het bestaande 'magnetisch' veld ?

de luchtverplaatsing? :)

de invloed op de huidmondjes? ( maar wat beïnvloede die dan )

kan natuurlijk ook zijn dat die mensen van biowave een heel scherp marketing team hebben om zo iets de wereld in te sturen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is dus wetenschappelijk bewijs. Alleen lijkt het alsof men niet in staat is dat te interpreteren en dus wordt het verwezen naar het land der fabeltjes. Oké, fair enough. Vroeger gingen mensen ook op de brandstapel als ze dingen deden die niet werden begrepen. Ik begrijp zelf het wetenschappelijk bewijs ook niet.

 

Vandaar ook mijn vragen en het topic wat ik opende. Ik was benieuwd naar de ervaringen hier. En volgens mij zijn er nu toch al een paar prominente leden van dit forum die aan hun kweekverslagen en kennis te zien weten wat ze doen toch écht aangeven dat het werkt voor hun. Enige wat dan nog rest is dat je het zelf probeert, want als het bewijs van anderen en de wetenschap je niet kan overtuigen, kunnen alleen je eigen ogen dat!

 

EDIT:

Als je het zelf geprobeerd hebt, post dan je bevindingen hier AUB!

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets wat ik nergens terug vind is de invloed op mensen :)

aangezien dat ding een grote range heeft lijkt me dat toch niet geheel onbelangerijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, daar zou ook wetenschappelijk bewijs voor kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...