Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jeice

BioWave-mini

Recommended Posts

er is veel wat te vinden over invloed van magnetisme op de mens , geluid vast ook wel.

maar wat doet dit nu exact?

het zend een geluids golf in een bepaalde frequentie?

of het manipuleert een veld (magnetisch?) dat er reeds is ?

 

 

op de site van biowave hebben ze het over subsonic harmonic waves (funky)

bedoelen ze eigenlijk: niet te horen repetitief patroon van een geluid in een bepaalde frequentie ,

dat is het enige welk er dus vandaag te meten is van dit toestel.

maar waarom dan geen speaker oid iets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof er niets van, pure geldklopperij.

 

Zet altijd de radio aan...doen ze t ook goed op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf ben super tevreden. over de biowave.ik draai daar zo goed in die ruimte dat ik hem gewoon netjes laat staan.en mee laat draaien. in de ruimten. en ben ook niet van plan om hem eens een oost niet te gebruiken.ik mag echt niet klagen.

 

 

En er zijn altijd mensen die langs de zijlijn staan en maar wat roepen.wat een onzin het allemaal wel niet is.

 

 

Ik kan je vertellen uit ervaring dat het ding wel helpt.

 

Gr prettig. :whistling ;) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is best mogelijk dat dit apparaat opbrengst verhogend werkt.

Maar tot op heden zijn er alleen nog maar aanwijzingen: als bewijs is dat erg mager.

Om tot een objectief oordeel te kunnen komen, moet er sluitend bewijs geleverd worden.

 

Dat zou bijvoorbeeld kunnen door 50 kwekers elk onder precies de zelfde omstandigheden tegelijkertijd 2 identieke kweekrondes te laten draaien.

In alle hokken moeten dan qua uiterlijk identieke apparaten worden geïnstalleerd, waarbij het ene apparaat wel signalen uitzendt en het andere niet.

De kwekers mogen niet weten welk apparaat geluidsgolven uitzendt en welk apparaat niet.

Na afloop moeten de kwekers dan een vergelijking maken: welke ruimte levert het meeste op.

Pas nadien mag worden bekend gemaakt welke apparaten een signaal hebben uitgezonden.

Op die manier kan een resultaat worden getoetst aan een objectieve norm.

 

Dat doen ze met nieuwe medicijnen ook: de ene groep patiënten krijgt een pilletje met het medicijn en de andere groep een gelijk uitziend pilletje zonder het medicijn.

Pas na afloop van de proef wordt bekend gemaakt welke patiënten het echte medicijn kregen en welke een placebo.

 

Zo'n blinde proef geeft zekerheid over de werkzaamheid op korte termijn.

Negatieve bijwerkingen komen pas later in zicht: denk maar aan het beruchte "softenon".

 

Het op voorhand aannemen dat iets niet werkt, vind ik te kort door de bocht.

Maar enkele aanwijzingen als volkomen bewijs aanvaarden eveneens.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...