Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leon911

K** me kat heeft per ongeluk een likkie hasjolie op

Recommended Posts

Hallo,

 

Kheb gisteren met BHO hasjolie gemaakt en daar heeft me kat per ongeluk een likkie van genomen... het is erg geconcentreerd spul dus ze was en is nogsteeds helemaal van de kaart ze wachelt een beetje stoned als een garnaal door t huis heen ..best zielig.

Weet iemand of dit kwaad kan voor de kleine kater? Weet dat de LD50 voor canabis 1:20000 tot 1:40000 is dus dood zal ze nie gaan maar wordt ze ooit nuchter? Moet ik naar de dierenarts?

 

 

Is er iemand die zoiets ook heeft gehad..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks aan de hand, gewoon laten "uitzieken".

Het heeft geen toxische effecten, het is vrijwel net zo giftig als water.

Ik ben ook nog wel eens wat gaar de dag na een flinke trip ;)

Gaat helemaal goedkomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kat van boefje zit elke dag aan de spullen!!

hij doet het ook nog steeds ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel eens een kat een blokje hash op zien kauwen. Die was ook behoorlijk de weg kwijt maar heeft uiteindelijk 12 uur geslapen en was alleen nog een beetje duf. ;)

 

Bedenk wel dat een kat veel kleiner is en een kleine dosis zelfs extra hard aankomt. Stel hem gerust en doe geen rare dingen, het arme beest weet niet wat er met hem gebeurt!

 

tumblr_mqixqou1HG1s7vtxmo1_500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een ander forum las ik ooit "mijn kindje heeft chloor gedronken .... Was maar klein slokje,

Moet ik nu naar de dokter ?

 

Je kunt de reacties al raden .... ;)

 

Ik persoonlijk vind dat je het verplicht bent aan je kat om ff naar de dierenarts te gaan ...

Misschien mag ie nachtje blijven ter observatie.

 

Better save then sorry !

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat vind ik wel wat overdreven........

 

gewoon laten gaan en volgende keer beter opletten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot dat ie niet meer wakker word..... ;)

 

Dat ie beter moet opletten snapt ie denk ik ook wel ... Daarom nu gevolg schade beperken .

 

Hasj is echt stuk onschuldiger dan olie ...daarom staat olie ook op lijst 1 van de opiumwet..onder heroïne ...

 

Zijn niet my 2cents

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn kat weleens een heel klein stukje space cake laten proeven en dat beviel m dus wel !

En als ik nu iets aan het maken ben spacekace/boter word ie gek en is ie er bijna niet bij weg te slaan...

Totdat ik eens ff niet goed op lette en neef met zijn kop in een kom beslag zat...

Beesie heeft drie dagen krom gelopen maar daarna ging het weer beter met m gelukkig !!

Tegenwoordig mag ie lekker buiten spelen als ik wat lekkers maak ;)

Dus da komt wel weer goud

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die overleeft het wel hoor, gewoon ergens zorgen dat ie kalm blijft en voldoende te drinken heb. Moest er echt wat loos zijn loopt ie niet rond hoor.

Gewoon zorgen dat ie zich niet pijn kan doen of ergens af vallen. Of als ie ergens zen roes gaat uitslapen zien dat ie niet stikt.

 

 

Nog nooit je kat afgehaald bij de dieren arts na een "anti kattekindjes" behandeling, duurt wel even eer de verdoving helemaal weg is.

 

 

Maar laat het wel maar bij deze ene keer he, een kattenlijfje is inderdaad niet zo heel groot en het wordt dan snel teveel. Dus voorzichtig wezen volgende keer.

Kweek hem liever zen eigen spul, die van ons zijn er gek op, dus een stonede kat is hier niet vreemd. En dan heb ik het wel over Catnip he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties,, heeft me enigszins gerustgesteld..... dit gebeurt me niet nog eens!

 

 

ze zit zo op het balkon beetje te staren..

gallery_36235_15368_116012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

extra aandacht voor je kat... verwen haar maar

een beetje slagroom vinden katten lekker, maar als ze vreetkick hebben helemaal!

 

en kalm aan met geluiden en muziek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ie alweer nuchter??? ;)

 

Persoonlijk had ik toch even een belletje met de dierenarts gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze is nog verre van nuchter, et lijk alsof ze nog even stoned is als gister, als et morgen nog zo is dan bel ik de dierenarts ff.

ze reageert nog wel en ligt nu te slapen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Laat je niet gek maken, effe scheppie suiker in zijn drinkwater, niet te veel natuurlijk.

Veel laten drinken en wat eten......dan komt het helemaal goed.

Er is nog nooit iemand dood gegaan aan Cannabis, hoog uit een beetje verstrooid.

Succes met de kat en morgen gaat het een stuk beter.

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten slapen joh

 

Extra aandacht geven is prio numero uno, gewoon in het oog blijven houden, maar ook niet nodeloos liggen storen. Laat dat beestje dat gewoon verwerken.

Zeker geen slagroom ofzo (is sowieso al niet goed voor ze) ook geen andere lekkernijen, gewoon water is voldoende hoor. Belast het beestje nou niet nog meer, ik denk aan overgeven ofzo he.

 

Gewoon zoals bij jezelf, ff op een rustige plek en wachten tot het overgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

katten zijn stoners anyway dus kan geen kwaad lijkt me ,

 

kan als schokkend worden ervaren !!!

 

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is weer ok ! Ze rent alweer achter der maatje aan ;)

Thanks nogmaals!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super dat ze er inmiddels terug door is ;)

 

Mijn hond heeft ooit ook al eens enkele grammetjes chem opgegeten, en heeft daar ook wel effe zwaar van de wereld van geweest, maar was daarachter ook prima in orde :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat filmpje is te gek! hahaha ik ga es kijken of ik ergens catnipzaad kan kopen eheheh....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeg ik toch, koop je kat catnip, mijn katten zijn er gek op. de Rush bij hen duurt een goed uur waarbij ze vrijwel op niks meer reageren, echt kompleet van de kaart.

 

1,2,3,Zaden heb ze, Google Nepeta Cataria.

Azarius heeft ook verse scheutjes meen ik me te herinneren, alsook gedroogde Catnip

Ook bruikbaar voor mensen maar cannabis alleen is al veel sterker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super dat ze er inmiddels terug door is ;)

 

Mijn hond heeft ooit ook al eens enkele grammetjes chem opgegeten, en heeft daar ook wel effe zwaar van de wereld van geweest, maar was daarachter ook prima in orde :P

 

thc is puur vergif voor honden daar kunnen ze aan dood gaan net als bij chocolade en (gebakken)uitjes(krijgen ze bloedarmoede van).

ik zou nog maar eens kijken naar welke dieren wel tegen thc kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tot dat ie niet meer wakker word..... :P

 

Dat ie beter moet opletten snapt ie denk ik ook wel ... Daarom nu gevolg schade beperken .

 

Hasj is echt stuk onschuldiger dan olie ...daarom staat olie ook op lijst 1 van de opiumwet..onder heroïne ...

 

Zijn niet my 2cents

 

UG

 

 

En wiet met een THC percentage boven de 15% is levensgevaarlijke harddrugs he? ;)

Je lijkt een beetje op Ivo Opstelten met zijn gezwam.

THC=THC of het nou in olie zit of in hash. En THC is niet giftig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hasj is echt stuk onschuldiger dan olie ...daarom staat olie ook op lijst 1 van de opiumwet..onder heroïne ...

 

Zijn niet my 2cents

 

UG

 

Grappig dat je het dan gewoon via internet kan bestellen zonder recept ;)

 

 

Viel zo door mn bus een paar dagen later

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super dat ze er inmiddels terug door is ;)

 

Mijn hond heeft ooit ook al eens enkele grammetjes chem opgegeten, en heeft daar ook wel effe zwaar van de wereld van geweest, maar was daarachter ook prima in orde :P

 

thc is puur vergif voor honden daar kunnen ze aan dood gaan net als bij chocolade en (gebakken)uitjes(krijgen ze bloedarmoede van).

ik zou nog maar eens kijken naar welke dieren wel tegen thc kunnen.

 

 

Heb jij hier een wetenschappelijk bron van? Ik heb namelijk het idee dat dit ook weer grote onzin is (zoals het merendeel van de berichten op het forum).

Chocolade (theobromine) en uien (en knoflook, bieslook etc.) hebben trouwens niet hetzelfde effect bij honden. Wel zijn ze allebei dodelijk inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...