Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkwekertje

1x600watt op de camping met 10ampere

Recommended Posts

ik zou graag willen starten met een kweekje met 1x 600w en 1000kuub af en de rest maar heb op de camping maar 10 ampere en ben nie bekend met stroom maar gaat dit de stopcontact is geaard en is in geisoleerd tuinhuisje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pmax = i x u = 10 x 220 = 2200 watt

 

suc7

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dat gaat dus allemaal wel dan mijn idee was ook om in de nacht de lamp aan met afzuiger enz en overdag lamp uit en afzuigers enz aan.

 

ivm overdags de was doen en als was gedaan is frietpan bijv

 

de koelkast die er staat een kleine gaat die uit het stopcontact.

 

dus er komt te staan 1 x 600w met 1000 m3 afzuig zwenkwaaiertje vsa schakelkast davin 12 2 x 600 in een tentje van 100-100-200.

 

dus met 2200watt aan vermogen moet dat dus wel gaan ik hoop het wel heb namelijk echt geen verstand van stroom en het moet wel veilig natuurlijk.

 

mvg wietkwekertje

Share this post


Link to post
Share on other sites
niemand iets toe te voegen of dat het gaat enz

 

Wordt nix...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de camping???

Zet die afzuiger op je sleurhut dan heb je der zelf ook nog wat aan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

why word nix meer uitleg en is gewoon een chalet hoor met tuinhuis erachter maar gaat het met 10 ampere

Share this post


Link to post
Share on other sites

2200W = 10A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk gaat dat een 1000 kuub afzuiger zit nog niet eens op 1 ampere. :smoke

 

Je kan zelfs met 2 lampen draaien als je zou willen.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuurlijk gaat dat een 1000 kuub afzuiger zit nog niet eens op 1 ampere. :smoke

 

Je kan zelfs met 2 lampen draaien als je zou willen.

 

Gr,

Donnie

 

Het kan, maar ik vind het redelijk krap.

 

Lamp, trafo, afzuiger, pomp, ventilator. Kachel in de winter.

 

Dan moet je binnen ook gedurende 12uur geen zak aanzetten.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomp is er niet winter draai ik niet en met 1 lamp gaat het dus wel en kwa herrie van de afzuiger is er 1 in kist maar slang gaat door wand van tuinhuis naar buiten met een tafel er voor aan de buiten kant

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de camping en chalets kunnen ze vaak zien hoeveel stroom er naar een plek gaat, 1 lampje is niet zo veel maar er is toch iemand die

het hogere stroomgebruik gaat zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil snachts draaien van 8 tot 8 en ja kweet dat er apparte kast is voor stroom waar hele straatje op uit komt maar 1 x 600 met de rest valt tog niet op.

 

heb op die groep niet zoveel en binnen word er ook niet zoveel stroom verbruikt

 

wanneeer de lamp aan staat overdags draait alleen afzuiger van 8 smorgen tot 8 aaf.

 

dan gaat lamp aan dus tussen die tijd kan de wasmacheine enz wel gebruikt worden neem ik aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je beter met een 400watt of nog beter 250 watt begint

vergeet niet als jij savonds in de camper zit en je tentje open doet dat door elk kiertje en gaatje licht naar buiten gaat schijnen

 

mijn advies slecht idee pakkans groot en koude dagen komen er weer aan waardoor je moet gaan isoleren anders staan je planten stil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat voor 1 kweekje met een 600watter, een dikke 500 Kilowatt meer gebruiken, dan je buurman. :smoke

(heb ik het stroomverbruik van je afzuiger & evt. kachel nog nietmeegerekend)

Edited by BBB

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 watt 250 waat is tog ook ligt schijnt ook naar buiten nee allesis donker in tuinhuis en geissoleerd dus en heoso meer verbruiken als me buurman heb ook airco die haast nooit aan staat die van hem wel dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahhahahhahahahhahahahahahahahahahahhahahaha kan niet wachten tot ik dit in de krant lees :smoke :lol: :( ;) ;) :P :D

(niet gemeen bedoeld)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeso in krant lees je ziet geen licht naar buiten hoort nix wat is het probleem precies jullie weten het toch zeg dan wat het is allemaal uitleg mensen heb je meer aan tog lijkt mij maja

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar haal je je verse lucht vandaan en verwarm je dit ook eerst ? ben je niet bang dat je thuishuis zonder sneeuw op zijn dak komt te zitten in de winter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er niet aan beginnen kerel,

op een camping gaan kweken is om problemen vragen.

Je stroomverbruik gaat opvallen,

telkens als je je hokje ingaat (bijna dagelijks) schijnt er een heleboel licht naar buiten,

je uitblaas zal ook voor geurhinder zorgen,en dan nog niet te spreken (als) je ooit wat gaat oogsten,

wat een geurtje denk je dat er dan vanaf komt?

Als ik jou was zou ik toch nog eens goed nadenken of je niet best op een andere locatie wat plantjes kan neerzetten.

 

Grtjs Blowke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan doe je het toch !!!!!, je heb al voldoende info gehad, maar weet het toch beter.

Dus ga je gang en maak er een mooi kweekverslag van, heel veel succes. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vraagt om hulp maar je luistert niet. Op een camping let ook iedereen op elkaar...je kan je kont niet keren of de buurman ziet het. Daarbij komt nog is je stroomverbruik en slechts 10amp...

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...