Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Moonday

Cannabis duitk op in duits stad

Recommended Posts

Guest elmanito
Bij wie hoor jij eigenlijk Gobru?

Bij de directie vn Gobru Original ltd ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maffe duitkers ;)

 

Of het nou daadwerkelijk iets kost voor wie dan ook doet er niet toe, de tegenstanders gaan dat hoe dan ook gebruiken om de publieke opinie negatief te beinvloeden. Net als 'drugsplanten in bereik van kinderen'. Als ze nou ergens op een groot veld het woord Legalize! hadden geplant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het valt uberhaupt mee, dat het gepubliceerd is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een indrukwekkend filmpje van Michelle Rainey en Jef Tek.

Na het zien van zo'n filmpje word ik, als voormalig nierkankerpatient, heen en weer geslingerd tussen emotie's van verdriet en agressie.

Ik denk dat Amnees gelijk heeft als hij stelt dat hardere geweldloze actie's onvermijdelijk zijn, er wordt nl. totaal niet naar ons geluisterd.

Volwassen mensen worden respectloos behandelt en onderdrukt. Hoelang laten we dit nog passeren?

De vraag is alleen ;wat te doen om een vuist te kunnen maken? Met goede suggesties kun je altijd bij de Voc. terecht.

 

Verder wil ik niet lullig doen en heb ik er wel begrip voor, maar anonimiteit werkt niet echt mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheelt de duitsers weer een ritje naar de Nederlandse koffieshops ;)

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een indrukwekkend filmpje van Michelle Rainey en Jef Tek.

Na het zien van zo'n filmpje word ik, als voormalig nierkankerpatient, heen en weer geslingerd tussen emotie's van verdriet en agressie.

Ik denk dat Amnees gelijk heeft als hij stelt dat hardere geweldloze actie's onvermijdelijk zijn, er wordt nl. totaal niet naar ons geluisterd.

Volwassen mensen worden respectloos behandelt en onderdrukt. Hoelang laten we dit nog passeren?

De vraag is alleen ;wat te doen om een vuist te kunnen maken? Met goede suggesties kun je altijd bij de Voc. terecht.

 

Verder wil ik niet lullig doen en heb ik er wel begrip voor, maar anonimiteit werkt niet echt mee.

 

 

Mevrouw Rainey is wel al overleden, ze zou de kanker wel effe een lesje leren met haar cannabis jaja. Ik vind dit filmpje misleidend.

 

Wiet is geen cure voor alles, wat sommigen hier denken. Het geneest geen kanker ( Niet bewezen! ). Het kan misschien risiko op kanker beperken

meer niet. Zo ook groentes als Broccoli o.a

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Afghani bullrider die ze gebruikte voor haar darmziekte bevat geen CBD die weer goed samengaat met THC tegen huidkanker, want CBD versterkt de anticarcinogene werking van THC, klik

 

Als je goed geluisterd had in het begin van het filmpje was ze eerst de hele tijd regulier behandeld & dat heeft ook niet mogen baten.

 

Het geneest geen kanker ( Niet bewezen! ).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Gobru,

 

Dan haal je 1 ding eruit om zogenaamd 'een gelijk' te halen, maar je vergeet even de cruciale rest. SUP?

 

Nogmaals: wat mij opvalt is dat er wel mensen te porren zijn voor dergelijke acties, maar dat er maar weinigen bereid zijn (en vooral ook nog eens in staat zijn!) om met hun porem op TV een samenhangend verhaal te houden terwijl ze rekening houden met 'publieke opinie' en dus niet in hun korte broek en t-shirt daar gaan staan, maar in een strak pak met een stropdas en een heldere blik.

 

VEEL MOEILIJKER IS HET NIET!

 

Moet ik het voorbeeld van m'n moedertje en Dr. Oz nog eens aanhalen? Ik 20 jaar lullen, no avail. 1 aflevering Dr.Oz en alles is koek en ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger kwam de hennepplant in Duitsland in het wild voor.

Zie voor de feiten het boek van Prof. Dr. Otto Wilhelm Thomé:

Flora von Deutschland, Österreich und der Schweiz, 1885.

 

Goede zaak dat de plant nu weer zou kunnen gaan verwilderen.

 

Illustration_Cannabis_sativa0_clean.jpg

 

Gruss Gott!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst waren er twee jonge mensen bij mij op bezoek. Zij had 5 jaar geleden een tumor in haar hoofd van 4,5 cm. en kon hier niet aan geopereerd worden. Na anderhalf jaar chemo en 42 pillen daags was er nog niets veranderd.

Zij kwam in contact met haar huidige vriend, die lymfeklierkanker had. Samen besloten zij d.m.v. cannabis, pure wietolie en 3 maal daags 9 druppels verdunde wietolie, de strijd aan te gaan. Na drie maanden was haar tumor tot twee cm. geslonken en na anderhalf jaar was zij schoon. Nu,een paar jaar later is zij zwanger,wat eerst niet meer voor mogelijk werd gehouden.

Hij is ook d.m.v. cannabis van zijn lymfeklierkanker af gekomen. Toen ik hun verhaal hoorde was ik ontroerd en blij tegelijk.

Voor meer informatie, bezoek zijn zeer informatieve site (http://www.canshaman.com/).

Dit verhaaltje is even ter illustratie dat met cannabis wel degelijk verbluffende resultaten kunnen worden bereikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies . en l dat sceptische gelul hier op dat forum is nergens voor nodig ..

cannabis is een heel goed medicijn ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg er een beetje een Silvia Millekamp gevoel bij...

 

 

Prima dat er naast reguliere medicatie ook daar naast naar alternatieven wordt gekeken. Maar het presenteren als HET medicijn tegen kanker vindt ik erg gevaarlijk.

 

Elmo je bent volgens mij een aardige toffe dude maar jou kijk hier op maakt andere mensen sceptisch. Vooral omdat jij dat helemaal niet bent en heilig in gelooft dat Cannabis alles kan genezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens naar alle feiten .. van af 5000 jaar geleden ..

 

en alle ellende vanaf 1937....

 

en ja .....het is best kut als je er achter komt dat je keihard bent voorgelogen over dat plantje ...

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al veel mensen olie zien gebruiken,

voor enorm veel doeleinden.

Jammere genoeg heb ik nog geen totale genezing gezien van kanker,

wel heb ik vele voorbeelden gezien van het slinken of stagneren van de uitzaaingen.

 

Bij mijn weten komt over dit gegeven veel wetenschappelijk onderzoek vrij,

en hier wordt de jomanda zweem wel duidelijk weg gehaald.

THC "verbied"de slechte cel zich te delen, dat gegeven mogen we aannemen.

Maar dit pleit nog niet voor een totale genezing.

Dat doen de patienten waar Doede over verteld wel, doch niet officieel geregistreerd traject.

Persoonlijk ben ik ook erg terughoudend om een ziek iemand iets te beloven wat ik niet hard kan maken,

en dat is denk ik wat Johny bedoelt(?)

 

Ik durf wel te zweren dat het preventief werkt tegen kanker.

Dagelijks een druppie als gezond mens,

draagt enorm bij aan gezond blijven.

 

gaat het toch weer totaal off topic ;)

 

maar goed bedoelt.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Waarom Sylvia Millecam er altijd bij gehaald moet worden is mij een raadsel.Chemo is ook natte vingerwerk & zelfs voor 97% is het maar de vraag of het werkt.Het heeft bij vader mij niet geholpen met zijn botkanker & bij mijn oom ook niet die maagkanker had.

 

 

As an example of how chemotherapy is oversold, they cite the treatment of breast cancer. In 1998 in Australia, out of the total of 10,661 women who were newly diagnosed with breast cancer, 4,638 women were considered eligible for chemotherapy. Of these 4,638 women, only 164 (3.5 percent) actually gained some survival benefit from chemotherapy. As the authors point out, the use of newer chemotherapy regimens including the taxanes and anthracyclines for breast cancer may raise survival by an estimated additional one percent — but this is achieved at the expense of an increased risk of cardiac toxicity and nerve damage.

 

Study, klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies en dat probeer ik ook de mensen aan hun verstand te brengen ..

lukt nog niet bij iedereen maar dat komt vanzelf wel

de reguliere medicatie is er niet om je te genezen , maar om je zo lang mogelijk ziek te houden.. want dan lever je lekker veel op ..

elke dag een druppel olie preventief ....

 

 

voorkomt een hele hoop ellende

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Jammere genoeg heb ik nog geen totale genezing gezien van kanker,

wel heb ik vele voorbeelden gezien van het slinken of stagneren van de uitzaaingen.

Afhankelijk van de kankersoort, is de manier van inname, dosering & de juiste variëteit heel belangrijk & dat staat nog in de kinderschoenen.Ook de manier van bereiding is heel belangrijk, dat weet jezelf ook.Over de dosering is een voorbeeld te noemen met EGCG belangrijke stof uit groene thee.Vanaf 2 g pr dag is het pas werkzaam tegen bv longkanker, bij olie weten de meeste niet wat de % cannabinoiden is, omdat ze niet de juiste apparatuur hebben om het te testen, dus is het nattevingerwerk mbt de dosering.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb al veel mensen olie zien gebruiken,

voor enorm veel doeleinden.

Jammere genoeg heb ik nog geen totale genezing gezien van kanker,

wel heb ik vele voorbeelden gezien van het slinken of stagneren van de uitzaaingen.

 

Bij mijn weten komt over dit gegeven veel wetenschappelijk onderzoek vrij,

en hier wordt de jomanda zweem wel duidelijk weg gehaald.

THC "verbied"de slechte cel zich te delen, dat gegeven mogen we aannemen.

Maar dit pleit nog niet voor een totale genezing.

Dat doen de patienten waar Doede over verteld wel, doch niet officieel geregistreerd traject.

Persoonlijk ben ik ook erg terughoudend om een ziek iemand iets te beloven wat ik niet hard kan maken,

en dat is denk ik wat Johny bedoelt(?)

 

Ik durf wel te zweren dat het preventief werkt tegen kanker.

Dagelijks een druppie als gezond mens,

draagt enorm bij aan gezond blijven.

 

gaat het toch weer totaal off topic ;)

 

maar goed bedoelt.

 

grtz Weetje

 

Dat is PRECIES wat ik bedoel weetje! :P

 

 

Elmanito en Elmo ik ga er maar niet meer op in. Jullie zijn net van die Jezus fanatiekelingen, zo overtuigt van iets dat jullie blind zijn voor andere argumentatie.

 

Ik hoop van harte dat Cannabis of iets anders kanker zou kunnen genezen, maar nu is dat nog een geloof en geen feit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik hoop van harte dat Cannabis of iets anders kanker zou kunnen genezen, maar nu is dat nog een geloof en geen feit.

Sinds 1975 is het al bekend van de anticarcinogene eigenschappen van cannabinoiden.Geef toe dat meer onderzoek gedaan moet worden, maar feit is er.Er zijn zelfs geen statische gegevens van mensen die longkanker hebben opgelopen door het roken van wiet.Klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

De twee jonge mensen waar ik aan refereerde zijn momenteel echt genezen van kanker (zie www.canshaman.com). Er van uit gaand dat deze mensen niet onwaarheid spreken is dit dus geen geloof maar een feit.

Dit impliceert vanzelf niet dat cannabis alle kanker bestrijd. Dit zal verder onderzocht moeten worden.

 

Een aantal jaren geleden heeft de Amerikaanse regering al 15 stoffen uit cannabis gepatenteerd, omdat ze toen al overtuigd waren van de medicinale werking van deze plant.

In 1974 was al bekend dat marihuana een werking tegen kanker heeft. Dit bericht stond in De New Frontier in 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kereltje uit het filmpje op een van de vorige pagina's Cashly Hyde is alsnog overleden in 2012 aan zijn hersentumor die hij had.

Verder was hij nog steeds in medische behandeling, zijn vader deed op eigen initiatief extracten van cannabis erbij.

het verbeterde tijdelijk zijn leven en gezondheid, en dat is ook mooi om te lezen, maar het heeft hem niet van de ziekte af geholpen.

 

Sommigen hier menen dat ze zelf de wijsheid in pacht hebben en doktertje willen spelen. Prima, moet iedereen zelf weten, maar

van zweverige types heb ik het niet zo mee. Het is een heilzaam kruid dat wel, maar geen wonder middel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De twee jonge mensen waar ik aan refereerde zijn momenteel echt genezen van kanker (zie www.canshaman.com). Er van uit gaand dat deze mensen niet onwaarheid spreken is dit dus geen geloof maar een feit.

Dit impliceert vanzelf niet dat cannabis alle kanker bestrijd. Dit zal verder onderzocht moeten worden.

 

Een aantal jaren geleden heeft de Amerikaanse regering al 15 stoffen uit cannabis gepatenteerd, omdat ze toen al overtuigd waren van de medicinale werking van deze plant.

In 1974 was al bekend dat marihuana een werking tegen kanker heeft. Dit bericht stond in De New Frontier in 2010.

 

Hey Doede,

 

Ik heb die site gelezen, ik wil die mensen ook echt niet in twijfel trekken maar ik als nuchtere Drent lees daar een hoop zweeferige teksten maar geen medisch bewijs of iets wat hun claim ondersteund.

 

Ik zeg ook nergens dat het niet medicijn toepasbaar is, maar 2 mensen die spontaan genezen van kanker door wat olie druppels gaat er bij mij echt niet in. Komt misschien lullig over maar er zijn zoveel mensen die wat roepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny .... kijk je verder dan alleen wietforum.nl ? of njiet?

 

er zijn al 100 erden mensen genezen van KANKER door Cannabis olie ...

 

als dat er niet bij je in kan.... prima ..

ik heb huidkanker binnen 6 dagen kleiner zien worden... door wietolie

 

dus ergens in geloven is het niet ..

 

ik heb het zelf gezien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele middag rondgereden in Göttingen, geen Hennepplant gezien.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze maar wat te lullen hebben in NL

de meesten snappen er toch niks van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...