Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Knakie blind

Wil de perfecte tent gaan creëren

Recommended Posts

als dat zo is zou ik een oud model Intense kopen, staan ook gewoon nog te koop. dus 1.20x2.40x2.15

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
mammoth is 2,15 hoog

 

de 1000DE vind ik ook best laag hangen, al zou je 'm tegen het plafond aanhangen zit de bulb 20cm lager, terwijl je een losse kap een stuk hoger kunt trekken.

 

1.20x2.40... 1x1000 of 2x600, 3x600 zou ik doen.

http://www.greensell.nl/a-24706085/gavita-...w-double-ended/

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice,

 

Met andere woorden, de gavita 1000 DE niet kopen als compleet armatuur maar nu als remote versie te combineren met een Gavita Hortistar HR 96 reflector zodat er een aantal cm gewonnen kan worden?

 

Gr. Knakie

 

als dat zo is zou ik een oud model Intense kopen, staan ook gewoon nog te koop. dus 1.20x2.40x2.15

 

Helaas past die net niet onder het schuine dak

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is eigenlijk geen plek voor de perfecte tent dus :tu

 

tnx voor de info Jeice!

 

scheelt een cm of 10 schat ik, ik heb zo geen 1000de bij de hand, maar kun je een compleet armatuur gewoon losschroeven en trafo elders hangen?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon de secret jardin Intense, zoals die al jaren bestaat. google is your friend

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, je had het over een 'oud' model dus dacht een andere;)

Hoef niet te googlen heb er een staan:p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeice,

 

Met andere woorden, de gavita 1000 DE niet kopen als compleet armatuur maar nu als remote versie te combineren met een Gavita Hortistar HR 96 reflector zodat er een aantal cm gewonnen kan worden?

 

Gr. Knakie

 

als dat zo is zou ik een oud model Intense kopen, staan ook gewoon nog te koop. dus 1.20x2.40x2.15

 

Helaas past die net niet onder het schuine dak

 

ja als je voor een 2,00 hoog tentje gaat zou ik investeren in een 1000 w remote. kost je niet veel invergelijking met de aanschaf van 2.15/2.20 tentje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeice,

 

Met andere woorden, de gavita 1000 DE niet kopen als compleet armatuur maar nu als remote versie te combineren met een Gavita Hortistar HR 96 reflector zodat er een aantal cm gewonnen kan worden?

 

Gr. Knakie

 

als dat zo is zou ik een oud model Intense kopen, staan ook gewoon nog te koop. dus 1.20x2.40x2.15

 

Helaas past die net niet onder het schuine dak

 

ja als je voor een 2,00 hoog tentje gaat zou ik investeren in een 1000 w remote. kost je niet veel invergelijking met de aanschaf van 2.15/2.20 tentje.

 

En de technische mogelijkheden/specificaties zijn gelijk en qua belichtingsoppervlakte ook met die ander kap?

 

gr.

Knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou voor je fan controller voor een svent 2,5 amp controler aanraden,

 

ik heb er momenteel een 750 mh3 softbox en een buisfan opaangesloten ( buis als inblaas)

 

ik ben destijds die set van controler afzuiger en filter wezen halen omdat me buisfan geluid maakte, brom op de ingebouwde controler,

nu heb ik hem op max vermogen aan die svent controller hangen en bromt de motor ook niet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou voor je fan controller voor een svent 2,5 amp controler aanraden,

 

ik heb er momenteel een 750 mh3 softbox en een buisfan opaangesloten ( buis als inblaas)

 

ik ben destijds die set van controler afzuiger en filter wezen halen omdat me buisfan geluid maakte, brom op de ingebouwde controler,

nu heb ik hem op max vermogen aan die svent controller hangen en bromt de motor ook niet meer

 

Ik ga die controller ff opzoeken, bedankt voor de tip, zijn er nog andere die deze controller gebruiken?

 

gr. Knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is een goede controller, maar je kan er max een 1200 opzetten geloof ik

ikzelf gebruik de cli-mate frequentiecontroller, ook 0,0 brom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook een svent controller (750m3 combi pack van PUK) en die is volledig stil.

 

Ik zag trouwens dat g-toolt exact dezelfde verkoopt met een ander merkje op (uniteck)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou geen tent aanschaffen. Ik zou de ruimte van 1.50 bij 1.50 inrichten als een hok. Dus zelf een hok in elkaar timmeren, goed isoleren etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uniteck = een handelsnaam van s-vent

Ik heb die namelijk bij het 750 set van puc :tu

 

Ik zou geen tent aanschaffen. Ik zou de ruimte van 1.50 bij 1.50 inrichten als een hok. Dus zelf een hok in elkaar timmeren, goed isoleren etc.

Ruim jij je hok maar eens op in 40 minuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels begonnen met het verzamelen van alle spullen, en kwam in de oude doos nog een gloed nieuwe fancontroller tegen te weten een Torin Tric 8 ampere zie link http://www.eurokweek.com/klimaatbeheersing...8a-digital.html

 

Nu moet ik bekennen dat ik een absolute leek ben op technisch vlak en me dus nu het volgende afvraag:

Wat doet deze Torin fancontroller meer dan zo'n spiraalvormige ring http://www.eurokweek.com/klimaatbeheersing...hermostaat.html die je in je tent hangt en waar je het aantal graden in kan stellen en als de temperatuur oploopt stuurt hij de controller aan waardoor deze sneller gaat afzuigen. Dit zal de torin ook doen maar wat kan een torin meer of beter als je maar 1 box als afzuiging hebt en een passieve inblaas?

 

Groet,

Knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gavita pro 1000 ook in de buurt van 010 aan te schaffen? Iemand een tip waar ze deze lamp in de buurt van Rdam op voorraad hebben?

 

Gr.

Knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels zijn we aardig op weg om met de perfecte tent met de perfect hardwarde te gaan starten.

 

Hoe ver zijn we:

Tent is binnen, uiteindelijk voor een mammoth gegaan, zeer aantrekkelijke geprijsd!

De lamp is een gavita pro 1000 compleet armatuur geworden, inmiddels besteld bij Puk, zou morgen binnen moeten komen

In de oude doos vond ik nog een gloed nieuwe Torinsfan ric 8 ampere climatcontroller, alleen de gebruiksaanwijzing ontbreekt

Als afzuiger is er een lemmens 1500m3 besteld zodat ik ook de warme zomerdagen door kan komen

Als filter een presh van 1500m3

De 5 stuks 19 liter smartpots staan al lekker te broeien gevuld met een light mix van Atami aangevuld met wormen mest, perfectstart, biocharr, buffertabs 3 per pot, en ingewaterd met 3 liter water aangemengt met een paar schepjes sannies bacto.

 

De amnesia dames zijn me als probeersel voor een aantrekkelijk prijsje meegegegeven door de plaatselijke growshop, iemand bekend met deze strain http://www.superstrains.biz/femamnesia.html ?

 

Ze staan inmiddels ruim 3 weken voor te groeien in mijn voorgroei hokje onder 1x55 en 1 x 75 watt Tneon. Ik ben nieuwsgierig of ik de tent met deze 5 dames vol kan krijgen, zoniet dan kan ik nog wat schuiven met een ander tentje waar mijn sannies jack ruim 2 weken in bloei staan. Dit tentje puilt aardig uit dus wie weet niet eens een slecht idee om er een paar aan de zijkanten neer te zetten?

 

Gr.

knakie

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is uiteindelijk toch een DR 1.50/1.50 geworden op deze locatie, op de andere locatie is de 1.20/2.40 ingedeeld :tu

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi knaki. :lol:

wat is het eindelijk geworden in de 1.50X1.50, hardwaregewijs? ;)

hydrogroet DV :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ruim jij je hok maar eens op in 40 minuten

 

Je kan ook gymschoenen kopen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...