Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LED_KROKET

Welke start EC met PP stekken?

Recommended Posts

Hallo, ik heb ervaring met amnesia en cheese voorheen maar nu ga ik voor de eerste X PP kweken vanuit stek!

 

Ik ga ze in de propagator doen en nevel ze met water en wortelstimulator, daarna gaan ze in ghe aquafarm hydro in de groei..

 

Maar met welke EC zal ik beginnen? Iedereen zegt tegen mij dat PP best wat EC lust.

Edited by LED_KROKET

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,4 is zeker veilig, bij mij in ieder geval, met hoge luchtvochtigheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minstens :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op (arme) aarde begin ik idd op ec 1.4

die bouw ik in een week op naar 1.8

en als de klok omgaat 2.1 - 2.2

3 a 4 weken in de bloei hou ik 2.4 aan en dat vinden ze hier iig lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom op mapito niet boven de 1.8 uit hoor in volle glorie.

 

je moet het zelf weten, 1.4 is ok, als je met 1.8 begint zullen ze iets gedrongener blijven.

 

zou niet weten waarom ze 2.4 lekker vinden.

 

meer voeding als ze nodig hebben kunnen ze toch niet opnemen. zoutophoping vind geen enkele plant lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

racker , start je nog steeds met een hogere ec en bouw je hem af ? omdat je nog aan het experimenteren was ermee aantal maanden geleden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

stekken gehaald 15 stuks, daarvan is de bedoeling dat ik een selectie ga maken binnen 3-4 dagen en de rest gaat de klikko in.

 

PROBLEEM! normaal haalde ik mijn stekken via een vertrouwde jongen maar hij is ermee gestopt dus nu bij iemand anders. ik kom thuis en ik zie dat de stekken onder de spint zijn :lol:

 

ik BAC Plant Vitality Plus (dat is de enige wat ik in huis heb momenteel) aanmaken in 1L water (extra sterk dosis) en alle stekken kopje onder voor minuut lang.

 

Nu zitten ze allemaal in een propagator 26 graden en 90% LV..

 

Valt het nog te redden of alles weggooien en zaden kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is balen man! :lol:

 

Maar ik zou ze een kans geven, weggooien kan altijd nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites
racker , start je nog steeds met een hogere ec en bouw je hem af ? omdat je nog aan het experimenteren was ermee aantal maanden geleden .

 

Min of meer wel ja, hoger als de rest iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze blijven lekker in de propagator te stomen op 95% lv heb ook 2 teentjes knoflook erbij gedaan.. hier en daar gelezen dat beestjes daar niet van houden + de hoge luchtvochtigheid.

 

ze zijn daarnet allemaal kopje onder gegaan in 1L lauw water vermengt met Neem Olie en beetje dreft. Hopelijk kom ik van die beesten af voordat ze overgepot gaan worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...