Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

March against Monsanto

Recommended Posts

Helaas kan ik niet aanwezig zijn maar wens jullie succes en Fuck monsanto !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Monsanto is een bedrijf dat totaal geen scrupules heeft.

 

Monsanto is een 'corporation'.

Gaan we nou bijdehand lopen doen of Monsanto een bedrijf is? Je vergelijkt appels met peren. Een bedrijf is 'een organisatie van mensen en middelen met als doel het leveren van producten of het verlenen van diensten aan andere organisaties of particulieren' (google maar ff). De rechtsvorm doet er niet toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regi...nsantoAntwerpen

 

80 mensen in Antwerpen krijgen een GAS-Boete voor een niet- aangevraagde maar wel vreedzame betoging tegen Monsanto.

Het Cynische is dat 2000 Antwerp-supporters (lees: voetbalhooligans) de volgende dag geen sancties kregen bij hun niet-aangevraagde betoging.

In een interview verklaart Bart de Wever dat de Monsanto betogers de mensen stopten van consumeren door op de meir te betogen.

Goed bezig Bartje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monsanto krijgt geen steun in Europa:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

godverdomme money gave documentaire... pff meer dan 2 uur ben over helft kijk over een uur of 7 wel weer verder.

 

dacht ff een stukje zien.

 

 

zieke wereld eigenlijk heah tis een nieuwe wereld die voor me open is gegaan, ben me zelf wel bewust dat we in een zieke wereld leven. echt toevallig deze week dat ik een filmpje kreeg van een maat over monsanto. heb dit hele topic gemist :)

 

vies 'bedrijfje' :)

 

dit met die corparation maakt het alleen maar erger :)

 

te veel van dit soort shit zal je haast levens moe maken... valt er nog wel wat te redden denk ik sow soms bij mezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De demonstratie van vorige week heeft zeker effect gehad! Klik! Hopelijk geeft dit de tegenstanders in Oost Europa en Zuid Amerika ook een boost om in opstand te komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

And there we go again ; ik dacht dat het over was voor Monsanto in Europa.......wat een naive mens ben ik toch eh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rat-Tumor-Monsanto-GMO-Cancer-Study-3-Wide.jpg

 

Oei, en dat willen ze aan mensen voeren? Kunnen we niet een nieuwe demo organiseren om deze waanzin te stoppen? Dit is echt gewoon te gek voor woorden. Die gasten van monsanto mogen ze van mij allemaal een enkeltje planeet Mars geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij verkopen vergif om jullie uit de aarde te vegen en jullie zijn verplicht om het te kopen, maak u niet druk, het zal langsaam gaan tot je sterft...So buy monsanto seed and you will succeed :verrygood

 

Bende debielen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet in je agenda: 12 Oktober.

 

worldwide march against monsanto want ze hebben het niet begrepen.

 

In VL gaat de mars door in Brussel en is er geen divisie in Antwerpen, waarschijnlijk omdat we de laatste keer in Antwerpen met 180 man naar het politiebureau zijn gevoerd in een staaltje dictatoriale onrechtvaardige smeerlapperij.

 

En met "we" sluit ik mezelf uit; Baekie is door Vrouwe Fortuna die dag met glijmiddel ingesmeerd en door de mazen van het net geglipt, richting cannabis liberation day :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 oktober staat genoteerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zie hier 2 Ratten die hebben gegeten van het monsanto menu

Rat-Tumor-Monsanto-GMO-Cancer-Study-3-Wide.jpg

 

Voor de mensen die niet helemaal weten wat Monsanto inhoud:

 

Moet je er wel even bij vermelden dat de rattensoort die ze gebruikten bekend staat voor haar grote kans tot het ontwikkelen van tumoren, waardoor het dus aannemelijk zou zijn dat ze deze tumoren zouden ontwikkelen. De onderzoekers hielden ook geen rekening met de totale hoeveelheid geconsumeerd voedsel of schimmelverontreinigingen. Beide verhogen ze de kans op tumoren bij dit type rat.

 

Met andere woorden, verzwijgen van informatie duidt op propaganda.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...