Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

24x amnesia op mapito

Recommended Posts

Thx mannen! :lol:

greenfingers, ja ze gaan de lucht in, alleen strekken ze en dat is niet de bedoeling, dus lamp omlaag, ec omhoog en 30/20 temp draaien

wat foto's

 

hier hing ik over de waterton heen om alles een beetje fatsoenlijk erop te krijgen, kleine kamer :rolleyes:

med_gallery_35330_15590_1135323.jpg

med_gallery_35330_15590_130778.jpgmed_gallery_35330_15590_1237346.jpgmed_gallery_35330_15590_1124920.jpgmed_gallery_35330_15590_699621.jpgmed_gallery_35330_15590_1416517.jpgmed_gallery_35330_15590_1217905.jpgmed_gallery_35330_15590_966463.jpgmed_gallery_35330_15590_1535925.jpgmed_gallery_35330_15590_1215376.jpg

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat lekker, zijtakken zijn mooi omhoog gekomen

denk dat ze nu het bijna dicht is wel de lucht in willen ja.

 

op welke dag 12/12 zit je?

 

mooie ton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd mooi omhoog gekomen, als ze nu nog mooi 2 weken korte internodes houden zodat het een mooi compacte top word vind ik het best haha

 

zit nu op dag 9 12/12..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De strek begint pas nu, ik denk dat je er goed aan doet met je geplande acties, mooi en gezond zijn ze iig wel.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe lang hebben ze in totaal voor gegroeid bij je secret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi, klopt hij gaat nu echt komen haha

uhmm, moet je ff terugkijken in topic, kan je wel uitrekenen dan ik weet het zo echt niet en zit niet op pc dus beetje rot zoeken

 

edit: 17 dagen volgens mij

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam op 20 dagen uit :rolleyes:

 

achja, leer voor de volgende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt je hebt gelijk haha, maar van de 20 waren er 9 onder hpi geloof ik, als ik ze meteen in pito had gezgd was een week genoeg geweest..ga ze 2 weken voordat deze ronde klaar is gwn voorgroeien en meteen 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je gelijk in, op pito gaan ze harder. op light mix zouden ze ook harder gaan, maar dan wordt 2 weken teveel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt dan mss een weekje ofzo, als ze maar wortelen!!

Ma zover zijn we nog lang niet nog tijd genoeg om erover na te denken en in te lezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow secret hoe heb je dat met je potjes gedaan? heb je de onderkant weg gesneden ? of hoe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn netpotjes, onderkant zitten gaten in waar de wortels doorheen groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik groei ze voor op jiffy's op light mix maar het moment dat ik ze in de pito zet gaan ze op 12/12.

Ik doe dit juist om geen verlies te hebben in tijd, ik voorgroei dus elders en als alles geknipt is gaat meteen de volgende ronde er weer in :lol:

ook kan op aarde gewoon wat wortel simulator geven met water je hoeft ook niet af te zuren lekker simpel dus.

Het enige nadeel is dat je niet weet wat voor stekken je krijgt dus je weet ook niet hoelang je voor moet groeien, ik gok altijd maar op een dag of 10 voorgroei is het iets minder dan is het nog te overzien moeten ze langer dan heb je ook geen probleem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo wil ik het ook gaan doen, maar dit was de eerste keer dus ging niet haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weet je waarom ik Jiffy's voorgroeide...........ik wist niet waar ik die netpotjes kon kopen ik ben daarom ook erg benieuw hoe jouw wortelvorming is (van je plantjes bedoel ik) ;)

Want dan haal ik die potjes ook

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk wl dat die goed is want ze groeien superhard haha

Zal na deze run een foto posten van het wortelstelsel, potjes werken naar mijn mening goed en relatief goedkoop

Ook een stuk meer medium dan jiffy's dus langer voorgroeien is een mogelijkheid mocht je dat willen als je bijv met minder op m2 werkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg nice uit,

 

hoe hoog zijn ze nu ong?

 

zelf zit k ook vandaag op dag 13 bloei (12/12)

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemiddeld 70cm met een paar uitschieters naar 85/90

En ze gaan nog een weekje door, kan nog 50cm omhoog met de lampen dus moet goedkomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke nice,

 

ga je wel redde denk k met die 50cm die nog hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die groeien lekker!

ik vind ze alleen wel allemaal een beetje ongelijk van hoogte

weet je hoe dat komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het door het voorgroeien komt, niet allemaal even goed aangeslagen in het begin

Er waren er een paar die op zich lieten wachten toen ze in de pito stonden

Weet niet of de wat hogere ec ook een rol heeft gespeeld in het begin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lage kratjes hoge tent, ideaal.

Hopelijk niet teveel groei meer, maar zolang je wat openheid in je gewas houdt komt het licht diep genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kratjes zijn nog relatief hoog, het gewas is idd meer open dan ik het gewend ben, maar toch heb ik eran zitten denken dat als de groei eruit is en ik heb nog genoeg hoogte over om diepstralers te gaan halen..denk wel dat dat verschil gaat maken. Weet alleen niet hoe erg de warmteontwikkelig zich dan gaat houden in de zomer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...