Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

24x amnesia op mapito

Recommended Posts

HOi geil spuitkuikentje :D :D :)

 

 

Ben weer op het forum terug,vraag me niet waarom ik er niet meer was,het punt is dat i er weer ben na een aparte tijd..

 

Hoe staat het me de kweekjes van sj leuk gecsoord op mapito???

Heb je het al helemaal in de vingers?

 

Nog steeds aan het inoveren mijn vriend!

vooralsnog heb jullie allemaal gemist :lol: :lol:

 

Op het moment een kweekje kleinschalig begonnen laat het binnenkort even zien ...

 

Si vous voulez savoir quelque chose, nous venons pmmen homme.,!

Je vous et vos chers amneesjes beaucoup croissance et la floraison de plaisir souhaite

 

 

Groene groet je trouwste volger :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx maat!

vond het vreemd dat je zolang afwezig was, vandaar de pm of je nog leefde:P

vorige ronde was klote geeindigd, slecht resultaat, maar heb het mapitokweken redelijk onder de knie vind ik zelf, wel met veel hulp natuurlijk

kijk al uit naar je volgende ronde :lol:

 

kweekplezier zal wel goedkomen:)

 

ben benieuwd wat er aan de hand was man, pm me maar

 

grtz;

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is 2,5uur te vroeg, pak maar alvast een big mac menu dan

en weg is het samen romantisch dineren :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had een N tekort met hy pro deze strain

 

en die heeft een hoger percentage N dan GL A/B. ik ben er na de laatste ronde achter dat de ultra mg onmisbaar is in deze lijn.

 

zou vanaf nu zeker 0,5 ml de liter toevoegen, en begin week 3 12/12 mee stoppen en een nieuw vat aanmaken

 

Met Hy-pro een N tekort :lol: niet als de Hy-pro Roots en om de dag spray't

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje, ik hoorde dat ie eronder uit geklapt was

0.jpg

 

ik geloof dat racker met de A&B verhoudingen speelde ipv additieven toevoegen

 

found it

 

Teveel N geeft lange planten met dunne steeltjes. Mensen die alleen A&B gebruiken schuiven meestal wat met de verhoudingen wat eigelijk op hetzelfde neerkomt.

 

Je medium blijft iig schoner zonder al die flesjes.

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook niet, hij heeft het daar over goldlabel die ik ook gebruik

volgens jeice heeft hypro een hoger N gehalte in de AB dus zou het bij mij nog erger worden, maar volgens racker is dit de oplossing

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nou over GL en N tekort of Hy-pro met N te kort

Met Hy-pro heb ik daar geen last van

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek met GL, maar Jeice stelde MG voor omdat er anders een N tekort optreed..

toen vertelde die dat hij ook een n tekort met hypro voeding terwijl daar een hoger N gehalte in zit dan GL

dus met andere woorden ik zeker een N tekort ga krijgen

 

tis wat onoverzichtelijk idd, maar het gaat om gold label

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op mapito had ik daar ook last van met GL A/B dan moet je inderdaad aan het schema van GL houden met hun toevoegingen.

Maar dat is ook met Hy-pro je wel hun wortel simulator en Spray er bij gebruiken dan blijft alles lekker groen

 

Maar dat is eigenlijk wel logisch een voedingslijn is afgestemd op hun eigen product (toevoegingen)

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is al de tweede met die ervaring dan

 

volgens racker moet het ook lukken door een beetje met de A&B verhoudingen te spelen, ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heeft Racker gelijk in maar dat kan niet iedereen de meeste hier zijn van "we gooien wat in het vat en moet goed zijn) anders raken we in de stress :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben wat dat betreft heel nauwkeurig hoor:P

maar aangezien ik wat MG geschonken krijg zal ik het eens inzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe

 

als jij ultra mg (N+MG) toevoegt aan de basis voeding van Gold Label; hetgeen een onderdeel van de formule is, ben je precies het gene aan het doen wat racker zegt: "met de A&B verhoudingen spelen" het is geen gek flesje.

 

@ Lion, had amnees staan, vanaf stek slechts 2 dagen 18/6. Gold label roots, hypro A/B. Niets verneveld idd. Wel N te kort.

 

A. de N waarde in hy-pro ligt hoger dan bij GL

B. SJ groeit langer voor dan ik

 

Dus met enkel GL a/b ga je het zeker niet redden dat had je goed geconcludeerd en heb je ook gezien in je vorige ronde :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat met de formule dat het allemaal op elkaar inspeelt ben ik het met je eens, enkel bedoelde racker meer van bijv. meer A erbij dan B volgens mij

maar we gaan het zien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh op die fiets. lijkt me niet de meeste voor de hand liggende oplossing

er zit meer in A dan N, stel dat je dan een overschot aan iets anders gaat creëren, zegt je drain misschien dat je teveel voeding geeft, ga je daarop aansturen en dan krijg je weer een tekort van voedingstoffen uit je B.

 

beste zuinig met de ultra mg doen. plantjes zijn nu nog groen, je bent nog op tijd. en dan op tijd weer stoppen, omdat er een buffer in je mapito blijft zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het nadeel van die verhoudingen dus hehehe

 

mannen, ik zit erover te denken om morgen of dinsdag over te schakelen, aangezien het nu echt hard gaat en ze zeker nog 3 weken doorgroeien

 

hier even een paar foto's, ze zijn allemaal boven de 20cm, sommige zijn zelfs al tegen de 40

 

med_gallery_35330_15590_229959.jpg

med_gallery_35330_15590_2993779.jpgmed_gallery_35330_15590_260670.jpg

 

meningen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret, jammer van het onderlinge lengte verschil, dat trekt hopelijk wel bij verder in de kweek, ik zou idd ook niet et lang meer wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze vrijdag of zaterdag allemaal getopt dus ze hebben de tijd gehad om volwassen te worden er word mooi 5vingerig blad aangemaakt

Ik wik niet hetzelfde hebben als vorige rondes dat het helemaal dichtgroeid en een hoop fluf krijg dus denk zoieO dat ik dinsdag de klok omgooi

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehehe

 

als jij ultra mg (N+MG) toevoegt aan de basis voeding van Gold Label; hetgeen een onderdeel van de formule is, ben je precies het gene aan het doen wat racker zegt: "met de A&B verhoudingen spelen" het is geen gek flesje.

 

@ Lion, had amnees staan, vanaf stek slechts 2 dagen 18/6. Gold label roots, hypro A/B. Niets verneveld idd. Wel N te kort.

 

A. de N waarde in hy-pro ligt hoger dan bij GL

B. SJ groeit langer voor dan ik

 

Dus met enkel GL a/b ga je het zeker niet redden dat had je goed geconcludeerd en heb je ook gezien in je vorige ronde :tu

 

Ja maar ik dacht dat je het over Hy-pro had met GL had ik ook tekorten inderdaad maar met Hy-pro A/B en roost en om de sprayen blijven ze erg mooi <_<

En het 2e voordeel van Hy-pro is de 20l kannen.

Ik moet er wel bij vertellen dat GL op aarde perfect gaat, alleen op mapito ging het iets minder

 

IK denk dat Racker bedoelt vehouding A/B niet 1op1 houden maar iets verschuiven, dat is iets anders als ultra MG toevoegen

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 15ltr A&B staan dus voorlopig nog geen hypro om uit te testen:P

ik spuit om de dag hypro spraymix, en heb nog nergens last van alles nog mooi groen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het ook over Hy-pro, tekort aan N met alleen a/b zonder spraymix.

 

GL gaat bij mij perfect op mapito

 

Denk dat je pech heb gehad

 

btw: 10 L GL staat gelijk aan 20 L hy pro, lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...