Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

urbangrower

Dit gebeurt er als je wiet wilt stelen.......

Recommended Posts

is het voorgekomen dat er op een meeting geript werd dan?

 

yep... zaadjes en zakjes wiet die verdwijnen... helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het schandalig dat er op de meetings gestolen is.

Zo ga je niet met elkaar om.

Heb het hier bij een meeting bij mij ook meegemaakt.

Notabene gezien dat iemand zich wiet toeeigende, die iemand anders een andere gast gegeven had. Stond even te knipperen met mijn ogen, want ik geloofde mijn eigen ogen niet.

 

Diegene komt er bij mij niet meer in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En gelijk heb je, vooral zo erg als ze ook nog schijnheilig gaan doen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn meetingen voor ; om elkaar te leren kennen. Als het een zakje wiet of zaad kost om iemand te leren kennen, ja dat vind ik best wel goedkoop....soms ben je meer kwijt dan een zakje wiet for to know somebody

Share this post


Link to post
Share on other sites

There is no honour amoung thieves.. Persoonlijk zou ik nog niks weghalen, al diende de gelegenheid zich in goud aan. Eenmaal dat vertrouwen gebroken kun je het NOOIT meer herstellen.. En daarbij komt dat oik te veel last van mijn geweten zou krijgen en die persoon / personen niet meer onder ogen zou kunnen komen..

 

Ben eigenlijk wel benieuwd naar zo'n meeting.. En een zakje wiet of zaden opofferen om te weten hoe iemand in elkaar zit vind ik nog een te hoge prijs, tenzij je zijn vingers mag breken als je hem betrapt.

 

Zelfs in de bajes in Duitsland mag je de gene die je betrapt hebt op stelen 5 minuten meenemen naar de douche, en dan moet het opgelost zijn. Oog voor een oog..

Share this post


Link to post
Share on other sites
@bleubloomer, kampers komen inderdaad altijd met velen. Zijn geen kerels maar alleen maar grote bekken (ervaring). Komen nooit afspraken na en beflikkeren je waar je bij staat. Gewoon schieten, ze moeten maar een keer leren dat ze NIET untouchable zijn.

Denk eens aan je woorden kaffer.

Niet ineens denken dat je alle kampers kent!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@bleubloomer, kampers komen inderdaad altijd met velen. Zijn geen kerels maar alleen maar grote bekken (ervaring). Komen nooit afspraken na en beflikkeren je waar je bij staat. Gewoon schieten, ze moeten maar een keer leren dat ze NIET untouchable zijn.

Denk eens aan je woorden kaffer.

Niet ineens denken dat je alle kampers kent!

 

Maas jij d'r dan ook een van de rolleman? :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites
En een zakje wiet of zaden opofferen om te weten hoe iemand in elkaar zit vind ik nog een te hoge prijs, tenzij je zijn vingers mag breken als je hem betrapt.

 

 

opofferen is nu niet meer nodig ,,,,we weten al genoeg zeg maar :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@bleubloomer, kampers komen inderdaad altijd met velen. Zijn geen kerels maar alleen maar grote bekken (ervaring). Komen nooit afspraken na en beflikkeren je waar je bij staat. Gewoon schieten, ze moeten maar een keer leren dat ze NIET untouchable zijn.

Denk eens aan je woorden kaffer.

Niet ineens denken dat je alle kampers kent!

 

Maas jij d'r dan ook een van de rolleman? :whip:

Mich bin keeltie van de waagen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

katjano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het al een keer gehoord dat er was gestolen op een meeting.

Geen idee waarom er geven zat mensen wat weg.wil je echt iets hebben zorg ervoor dat je kan ruilen.

 

Ik maas niet van de rolleman kan wel bargoens poekelen.

Maas echte reiziger.

 

Kampers worden wel op een hoop gegooid maar er zitten een hoop nare tussen.

Maar er zijn ook goeie en dat heb je overal.

Edited by Nighthaunter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk heb ik best enige bewondering voor de "kampers". Ze trekken zich geen mallemoer aan van allerlei regels. Wonen in stacaravans, die zonder vergunning zijn omgebouwd tot riante landhuizen. Ze zijn kind aan huis bij het gemeenteloket als het bijstandsuitkeringen betreft.

Een simpele agent durft in zijn eentje niet het terrein op, want daartoe is bijstand nodig van de ME.

Ik zou Onno Hoes weleens bezig willen zien om een "stacaravan" op grond van art. 13b (wet Damocles) dicht te zien timmeren. Maar daar is enige moed voor nodig en op het bezit van moed heb ik nog geen enkele homo kunnen betrappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn genaaid door een wet die van hun eist dat ze op een plek geregistreerd zijn.en die een woonwagen gelijk stelt aan een huis.waardoor ze allemaal reizigers af zijn.

Ze zijn al eeuwen doorn in het oog voor alle overheden niemand mag zomaar vrij zijn zonder vaste verblijfplaats om je geld afhandig te maken.

De kampers worden langzaam ge assimileerd door hun omgeving.

Kampen worden ook midden in woonwijken geplaatst waar niemand op zit te wachten.

Uitkering hebben ze niet allemaal hoor kan er zat die werken.

Maar wie neemt er een kamper aan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eigenlijk heb ik best enige bewondering voor de "kampers". Ze trekken zich geen mallemoer aan van allerlei regels. Wonen in stacaravans, die zonder vergunning zijn omgebouwd tot riante landhuizen. Ze zijn kind aan huis bij het gemeenteloket als het bijstandsuitkeringen betreft.

Een simpele agent durft in zijn eentje niet het terrein op, want daartoe is bijstand nodig van de ME.

Ik zou Onno Hoes weleens bezig willen zien om een "stacaravan" op grond van art. 13b (wet Damocles) dicht te zien timmeren. Maar daar is enige moed voor nodig en op het bezit van moed heb ik nog geen enkele homo kunnen betrappen.

Helemaal mee eens ! als de gemiddelde oranje verdoofde ,blinde ,xenofobe burger een greintje van de spirit had van een kamper zaten we nu niet in een politiestaat.

Kampers beschouwen de overheid als de tegenstander, iets wat de sheeple pas zal doen als het te laat is!

EDIT

Doch de seksuele geaardheid van Hoes lijkt mij nou weer niet relevant xtreme.....

Edited by bulto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou in alle redelijkheid, veel kampen hebben dat zelf in de hand gewerkt door de vele en zware criminaliteit op die kampen, denk alleen maar aan de afgelegen kampen die compleet tot chop shop waren ingericht, weet ik hoeveel auto's zijn daar omgekat, loodsen vol cannabis, en de vele diefstallen die naar die kampen herleid kon worden. Daarom zijn alle grote kampen opgebroken in kleinere kampen zodat de boel te overzien is. Gaan ze echt te ver, dan is het makkelijker om met een clubje ME een klein kampje binnen te vallen dan een kamp waar 100 man woont...

 

Een kamper die werkt zoekt is het zelfde als een ieder, maar veel kamper hebben een minachting voor 'burgervolk' en autoriteit, daarom komen zijn steeds qua werk en andere zaken in de problemen. Ook gaan veel kampers niet naar school, en hebben later dus problemen met lezen en schrijven. Dat is de keuze die zij zelf hebben gemaakt, en daar heeft de overheid niks mee van doen.

 

Feit is en blijft, heb je ruzie met een kamper, heb je ruzie met zijn familie. Schiet jij een kamper dood, is de kans groot dat jij ook dood moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou in alle redelijkheid, veel kampen hebben dat zelf in de hand gewerkt door de vele en zware criminaliteit op die kampen, denk alleen maar aan de afgelegen kampen die compleet tot chop shop waren ingericht, weet ik hoeveel auto's zijn daar omgekat, loodsen vol cannabis, en de vele diefstallen die naar die kampen herleid kon worden. Daarom zijn alle grote kampen opgebroken in kleinere kampen zodat de boel te overzien is. Gaan ze echt te ver, dan is het makkelijker om met een clubje ME een klein kampje binnen te vallen dan een kamp waar 100 man woont...

 

Een kamper die werkt zoekt is het zelfde als een ieder, maar veel kamper hebben een minachting voor 'burgervolk' en autoriteit, daarom komen zijn steeds qua werk en andere zaken in de problemen. Ook gaan veel kampers niet naar school, en hebben later dus problemen met lezen en schrijven. Dat is de keuze die zij zelf hebben gemaakt, en daar heeft de overheid niks mee van doen.

 

Feit is en blijft, heb je ruzie met een kamper, heb je ruzie met zijn familie. Schiet jij een kamper dood, is de kans groot dat jij ook dood moet.

Natuurlijk snap ik dat het geen doetjes zijn, doch ik prefereer een recht voor zijn raap "crimineel" tegenover een hypocriete ,ozo christelijke, politicus . war on drugs anyone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sexuele geaardheid van burgervader Hoes is in ''dit stuk van zaken'' wel degelijk relevant. Hij moet als geen ander weten hoe het voelt om verkettert en gestigmatiseerd te worden. Wat u niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet.

Ik heb niets met religie, maar ik vind dit wel toepasselijk.

Ex burgervader Dales ,zelf homo,maakte een paar jaar geleden dezelfde vergelijking. Hij stelde dat ,gezien zijn eigen situatie, hij er alle begrip voor had in wat voor positie de cannabisgenieter zich bevond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) we gaan van rippers naar kampers :whip: :wOOt als je steelt zit je fout ,behalve van de overheid ,want die steelt al genoeg van jou,en dar krijg je verdomt weinig voor terug. ;)

 

 

 

 

 

zonder het te weten zit ik ineens met 52000 euro schuld bij de overheid ,kijk maar naar de staat schuld meter ,staat precies wat de overheid van jou verlangt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Feit is en blijft, heb je ruzie met een kamper, heb je ruzie met zijn familie. Schiet jij een kamper dood, is de kans groot dat jij ook dood moet.

 

 

Dat is niet alleen bij kampers zo....

 

Maak jij onterecht ruzie met een vriend van mij, dan heb je het ook met mij.

Doe je diegene onterecht wat aan dan, laat ik het er ook niet bij ziten......niet altijd zijn het de kampers wat zich samenpakken....Tegenwoordig moet je wel :whip:

 

Maar Walythc heeft gelijk :wOOt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bemoei me met geen een ruzie, want er zijn altijd 2 kanten van het verhaal daarom sta ik nooit blindelings in voor een maat die ruzie heeft. Twee vechten 2 schuld, ik mis de goeie ouwe tijd waarin je elkaar een paar butsen gaf en daarna een pot bier ging pakken.. Nu wordt er gestoken en geschoten alleen al als je elkaar verkeerd aan kijkt..

 

Zelf ga ik er vanuit dat als ze mijn maat iets onterecht aandoen, dat hij het zelf op kan lossen, komt er geweld bij kijken met meerdere personen ja dan ga ik mee meppen, en niet met de blote handjes want ik sla voor niemand mn handen kapot, heb ze te hard nodig om te tattoeeren :wOOt

 

Edit: en ja de overheid bevat de grootste criminelen die je maar kan bedenken, ze troggelen ons al onze zuur verdiende centen (en als je pech hebt je kweekje) af, en zelf vullen ze hun zakken met een maandsalaris waar een ander een half jaar van kan vreten.. Sinds de EU en de PLEURO is de maatschappij nog harder nog verrotter en nog gevaarlijker geworden. Alsof iedereen met financiele ellende zijn problemen afkuurt op kinderen, dieren en willekeurige voorbij gangers op straat.. Allemaal dankzij de heilige eurofiele maffia genaamd OVERHEID....

 

Ja ik ben eurosceptisch, is het te merken ?? :whip:

Edited by Bluebloomer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik bemoei me met geen een ruzie, want er zijn altijd 2 kanten van het verhaal daarom sta ik nooit blindelings in voor een maat die ruzie heeft. Twee vechten 2 schuld, ik mis de goeie ouwe tijd waarin je elkaar een paar butsen gaf en daarna een pot bier ging pakken.. Nu wordt er gestoken en geschoten alleen al als je elkaar verkeerd aan kijkt..

 

Zelf ga ik er vanuit dat als ze mijn maat iets onterecht aandoen, dat hij het zelf op kan lossen, komt er geweld bij kijken met meerdere personen ja dan ga ik mee meppen, en niet met de blote handjes want ik sla voor niemand mn handen kapot, heb ze te hard nodig om te tattoeeren :whip:

 

 

Als je die tijd mist moet jezelf ook met je handen vechten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat en het risico lopen dat een of andere maffe tjoepert een pistool of mes trekt ?? Let's face it, de tijd van een eerlijk gevecht is voorbij en als ik met mijn uitschuifbare wapenstok een gevecht kan beeindigen nog voor het escaleert met een mes of pistool dan doe ik dat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Ga dan zelf ook eerst met je vuistjes!

Ga jij met wapens zwaaien dan zijn er wel meer die het doen!

Maar ik ga met gobru mee, tegenwoordig moet je elkaar wel helpen.

en doe je normaal tegen ons doen wij het ook :whip:

En er zijn andere rassen bekender met wapens.

Overal heb je goed en slecht volk, dat zal ik ook niet ontkennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...