Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

vraagje voor de pro's

Recommended Posts

ik heb dit verhaal op zo'n manier verteld dat je na het lezen ervan zoiezo denkt dat je dronken bent. en dat je denkt.. ik lees dit morgenmiddag nog eens door.. maar denk dat je een keer of 4 moet lezen..

 

als m'n denkwijze niet klopt hoor ik het wel, mja we hebben het allebei van rackers topics geleerd dus we hebben dezelfde kennis.

 

kan iemand ff zeggen dat ze er focking dik uit zien deze planten?! misschien praat ik mezelf aan dat ze er goed uit zien en zit ik mezelf rijk te rekenen..

 

m'n vriendin ze al.. ja maar er kan toch nog van alles mis gaan?

 

Nee, tenzij iemand 't weghaalt of dat 't in de fik vliegt, de rest heb ik zelf in de hand en ik ga nu klappen! eens kijken of ze de 13 weken volmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is zo,n spreader ?? niet iets voor dit probleem?

kan altijd nog snoeien als het echt niet meer wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel planten per meter zijn dat?

haal er de helft tussen uit en leg ze plat?

 

ben benieuwd hoe groot ze binne weekje of 2 zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lag er gisteren nog even over te denken:

 

- LV extreem laag.

- Koud zetten.

- Even 50/50 van je lampen laten branden om en om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

van lampen 50/50 draaien krijg je alleen maar strek, pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet gewoon nog een keer 30 centimeter van je planten af toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ook kunnen, top welk vaker op dag 10 12/12 wanneer ze direct op 12-12 gaan.

 

in zijn geval 3 scheuten per plant, lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje dieven onderin (is een beetje stilstand) , temperatuur laag houden , onder de 18 graden (is een beetje stilstand)

nog een beetje knakken buigen breken enz(is een beetje stilstand) , eventueel een paar er tussen uit halen zodat je meer ruimte hebt in de breedte zoals iemand al zei

en tegelijk 24 uur donker geven zodat ze in de bloei gaan (is een beetje stilstand)

als je echt niet anders meer kan zou ik ze inderdaad nog een keer toppen , oftewel onthoofden hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze grootte planten gehad met een zaadkweek onder 20x 600. Slechtste oogst van mn leven! Als ze nog eens zo lang worden knip ik ze door de helft.

Weet natuurlijk niet hoe dit met co2 uitpakt. Hoop dat het goedkomt voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Racker, ik had al verwacht dat ik moest gaan uitleggen waarom de ppm's in de nacht bij mij hoger zijn dan in de dag, als ik GEEN co2 toevoeg.

 

 

 

ze kregen nu in de nacht ook 400ppm omdat ik niet wist welke instelling ik moest hebben, timer? of continious ON of?? boekje is kwijt.

 

 

 

rem ik ze dan met 800ppm? gaan ze dan niet juist harder? temp is 29

 

doe ik het goed door ze vanaf 12/12 al extra co2 te geven, weliswaar niet zo veel.. 400.

 

Dat hoef je niet uit te leggen, dat weet ik. Ik geef alleen aan dat ik 800ppm in de nacht heb en 400 overdag met weinig afzuiging.

 

vrgiftig j ze niet als je zo'n hoge ppm hebt in de nacht?

wat mij is vertelt is dat je s'nachts absoluut geen Co2 mag toevoegen...

 

en over dat groeien: ik spuit bio optimal over me dames, stopt de groei en is opbrengst verhogend. (staat er op tenminste)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he he , hoevaak heb ik niet gezegd dat vijverfolie uit de growshop wel degelijk gif kan bevatten ( veel mensen denken als het in shop ligt zal het wel goed zijn )

ik heb jaren terug precies het zelfde gehad met 2 hokken , wat dat heeft gekost wil ik niet eens weten dan beland ik in een depressie :)

maar ben blij voor je dat het gif probleem opgelost is .

ik denk trouwens ook dat bij veel traditionele hokken giftige materialen wel degelijk remmend werken (opbrengst verlagend )alleen niemand merkt het .

 

ff over je probleem , ik zou combineren , eerst 48 licht uit , daarna gewoon doorgaan met knekken en binden .

ik zou gewoon de zelfde stelen gewoon op meerdere plekken knakken .

ben benieuwd wat je nu gaat oogsten (zonder gif)

 

mvg

 

ps : bij mij was het met gif de zogeheten : kofferbakvijverfolie (rol op handteerbaar formaat ) was dat die wie jij ook had ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kut allemaal Amnees. Die CJ's gaan nog wel ff door. Jij hebt toch jojo's? Kappen eraf, bare bulbs omlaag hangen en met die jojo's alles voldoende van je bulbs houden ook al groeien ze d'r voorbij, dus evt een staalkabeltje trekken aan de zijkant om je jojo's aan te haken. Ook niet optimaal, maar werkbaar als het laaghouden echt niet lukt. Moet je d'r nog wel allemaal goed bij kunnen.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vannacht zijn ze nog wel een paar cm gegroeid, lampen heb ik nu uitgezet, temp op 17, en co2 kachel uitgezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is this real life?

 

Amnees die op een forum vraagt of hij wel goed gaat oogsten..

Ik was al teleurgesteld toen ik hoorde dat Carlo niet met Irene ging maar homo was, of dat Sinterklaas niet bestond maar dit!

 

Leven is oneerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je zo'n opstelling en nog niet genoeg hoogte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boefje, Sinds je hebt gezegd dat je me wilt vingeren voel ik me heel onzeker. normaal ga ik niet om met mensen die niet kweken, maar wanneer zie ik je weer?

 

@ grow weed, alles loopt in een punt.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doelde meer op de plantemp naar beneden brengen met de omgevings temp erbij, dat remt echt wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zit wat in, maar ik denk ook dat ze dan eerder zullen strekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zie ik je morgen wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mafketels....

 

Een cj van 13weken? appart...

 

Geef nou maar een ec van 3 en ze staan meteen stil. Doormidden knippen......hmm zitten al bloemen in he?

 

Dat co2 in de nacht schadelijk is...is bull. Ze nemen het niet op, dus een waste of gas. Nogmaals, ik geef geen 800ppm in de nacht....dat maken de planten zelf. Waakvlam heeft alleen invloed in een erg klein hok. Daarvoor zijn er autopilot kachels uitgevonden

 

Edit..die 1op1 haal je makkelijk met 550watt/m2 :)

Edited by racker

Share this post


Link to post
Share on other sites

owwkej, onzin dus.

weer wat geleerd, thnx. (daarom hou ik zo van WF :lol: )

dom van me, aangezien ze t zelf aanmaken s'nachts.. zullen ze t niet zo snel opnemen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...