Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

groningen, koophuis afgepakt...

Recommended Posts

Niet zo slim op zelfde plek jaar eerder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig zijn het voor alsnog plannen .....

 

en daarbij .. 700 stuks is ook geen kattepis,mensen .

 

UG

 

@blowsterke

 

met zoveel planten niet nee ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me altijd af hoe lang t duurt voordat er zo'n kweker doordraait en gewoon de agenten (of anderen die binnenkomen) aanvalt.

Je kunt niet eeuwig mensen blijven pakken zonder dat er 1 flipt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

politiek HOOPT dat een kweker flipt

dan zijn ineens ALLE wietkwekers vrij wild.

 

Vervolgens laatste restjes privacy door de plee getrokken

 

eerst een muur trekken , die drooglegging heet dit keer

propaganda in de kranten zetten om die muur te verantwoorden.

de propaganda lult het klootjesvolk graag mee.

 

tot slot ga je met stront gooien , en onder het mom van transparantie pak je vrijheden af

 

 

 

niets nieuws onder de zon

 

wat een kutdag heeft die kweker; ook al ist niet snugger dezelfde plek, ik heb het zwaar met em te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Als de rechterlijke macht het niet doet, dan neem ik het recht wel ff lekker in eigen hand!'.

 

In een normale beschaving zoeken ze voor dat soort mensen de hoogste boom op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aleen jammer dat ze dat in onze beschaving de hoogste boom opzoekken voor de kweker,

Share this post


Link to post
Share on other sites

keihard uitlachen die dienders .. ze weten dat ze fout zijn ... en weten ze het niet zijn ze echt dom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het niet wijs zijn om een onderscheid te maken tussen opsporing van een strafbaar feit en bestuurlijke handhaving?

Die agenten worden simpelweg op pad gestuurd vanwege een strafbaar feit. Op grond daarvan wordt een binnenplantage ontmanteld of ze het nu leuk vinden of niet. Dit is een justitiele actie op grond van een geconstateerd strafbaar feit. Hiervoor kan iemand strafrechtelijk vervolgd worden.

Een eigenaar van een woning tijdelijk het woongenot ontnemen, krachtens artikel 13b is handhavend optreden van het gemeentebestuur en dus een bestuurlijke actie. Dat is geen strafrechtelijke vervolging, maar handhaving van de openbare orde.

Immers, vooralsnog is het "ne bis in idem" van toepassing: niemand kan twee gestraft worden voor het zelfde feit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@extreme

 

Is ook zo, maar de frustratie zal er goed in zitten als de politie op je stoep staat.

Je kunt dan wel gewoon dit laten gaan en dan in Den Haag stennis schoppen.

Of gewoon iemand van justitie thuis opzoeken.

Nogmaals, ik ben hier niet voor, maar het houdt gewoon een keer op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik nog steeds uitermate dom vind, is dat de "zwarte piet" bij een paar agenten wordt neergelegd. Die lieden hebben simpelweg te maken met de wetgeving. Dus de fout ligt niet bij de agenten, maar bij de wetgevende macht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je even doorleest staat er alleen maar dat de politie de woning graag WIL sluiten

maar daar heeft de politie niks over te vertellen , en een woning afpakken kunnen ze al helemaal niet , ook de burgermeester niet

en de bank die zal er geen probleem van maken ,als de hypotheek netjes optijd betaald word

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je even doorleest staat er alleen maar dat de politie de woning graag WIL sluiten

maar daar heeft de politie niks over te vertellen , en een woning afpakken kunnen ze al helemaal niet , ook de burgermeester niet

en de bank die zal er geen probleem van maken ,als de hypotheek netjes optijd betaald word

 

De journalist -en dus niet de politie zelf- zegt dat de politie de woning wil sluiten. Een journalist doet aan nieuwsgaring en nieuwsverspreiding, maar niet aan rechtsvinding.

Alleen het gemeente bestuur kan de woning doen sluiten o.g.v. art. 13b. Dus je hebt het gelijk aan je zijde.

Afpakken mag inderdaad niet, want dat strijdt met art. 17 EVRM. Ook hierin heb je gelijk.

Tijdelijk sluiten kan echter wel op grond van artikel 1 van het aanvullend protocol, tweede alinea.

Het is nu al de vijfde keer binnen 1 maand, dat ik zijdelings tegen art. 13b aanloop. Als er een seminar of PAO over komt, ga ik die zeker bijwonen.

Het zou zo maar kunnen zijn dat een bestuurlijke sanctie, naar analogie van de zaak Ozturk uit de jaren 80, gelijk kan worden gesteld aan een strafvervolging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe zit het met de banken ? die mogen na kweek tegen woordig toch ook een hypotheek ongeldig verklaren op grond van kweek en overgaan op executie verkoop?

mits alle gerechtelijke stappen zijn genomen ofc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conclusie: 700 plante kan je beter in een huurhuis zette, en stroom aftappe.

 

Gewoon huren onder een andere naam, en als ze je pakken dan is je naam haas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry van de verwarring, met sluiten dacht ik dat je huis dan weg is.......afgepakt dus...geen idee eigenlijk......als dat zo is dan is er straks een goedkoophuisje op de site van de belastingdienst te koop ( of hoe die site dan ookm moge hete...)

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ejb helaas dat wij daar niet tussen komen zit een opkoper van de bank, die het daarna gewoon weer aanbied aan een makelaar,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou het niet wijs zijn om een onderscheid te maken tussen opsporing van een strafbaar feit en bestuurlijke handhaving?

Die agenten worden simpelweg op pad gestuurd vanwege een strafbaar feit. Op grond daarvan wordt een binnenplantage ontmanteld of ze het nu leuk vinden of niet.

als die kutsmeris t niet leuk vind... ander werk zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan is er straks een goedkoophuisje op de site van de belastingdienst te koop

 

Yeuhhh, verhuizen naar een kansarm gebied met dichtgespijkerde woningen om de 'leefbaarheid' te bevorderen!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo kansarm is dat gebied niet...die straat en dat stuk buurt is wel ok.....!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...