Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Topjuh

Coco bricks

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik heb een vraag ik heb net coco bricks aangeschaft, er staat op dat het een ph van 5,8 heeft :lol:

Maar is dat dan na het toevoegen van gewoon kraanwater of moet ik het kraanwater is afzuren met ph- voordat ik daar de kokosblokken erin laat opzwellen?

zo ja, wat moet dan de ph van het water zijn?

GR en alvast bedankt!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo iedereen, ik heb een vraag ik heb net coco bricks aangeschaft, er staat op dat het een ph van 5,8 heeft :lol:

Maar is dat dan na het toevoegen van gewoon kraanwater of moet ik het kraanwater is afzuren met ph- voordat ik daar de kokosblokken erin laat opzwellen?

zo ja, wat moet dan de ph van het water zijn?

GR en alvast bedankt!!!

 

 

Welk merk is het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je je verdiept had ik bn bricks, zou je erachter komen dat dit echt meuk is!!!

 

hou je ec in de gaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tim ik heb nergens gelezen dat het meuk is!

Ik vroeg nog aan die verkoper of er verschil in merk/kwaliteit zit.

Hij zei van niet..

Heb je miss een link?

Bedoel je trouwens dat alle bricks meuk is of alleen dat merk?

Voor mij komen bricks goed uit ik kan hier niet met zakken lopen sjouwen.

 

Bedankt mensen, voor het antwoord op mijn vraag btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe zelf 1/3 coco bricks 2/3 potgrond nog geen problemen mee gehad water het in met water + bacto ph 7.4 groninger kraanwater

 

alleen bricks heb ik nog niet gedaan, ik gebruik het voor een luchtige bodem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terugbrengen naar de GS en een zak GL of Canna kokos of Bcuzz bricks (meer tegels zijn dat) ophalen.

Risico met niet goed gespoelde BN bricks is levensgroot aanwezig en is zonde van je tijd/geld/genetica:

je planten slaan maar niet aan, trekken gelig weg en wortelvorming? wat is dah?

 

Lijkt zo mooi die brikkies maareh als ze eenmaal geweld zijn is het nog steeds een enorme hoeveelheid om weer af te voeren omdat je er niets mee kunt, ja flink gaan lopen spoelen maar dat is ook zo wat :lol:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio Nova bricks moet je wassen en bufferen. DEZE van B'cuzz zijn ook slecht. Met beide heb ik (genoeg) alleen maar slechte ervaringen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haal ze via i-net zoeken op coir kerel via inet een winkeltje heeft altijd netjes bezorgd zonder problemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu zit ik te twijfelen om nog zakken aarde te kopen en te mengen met die cocos. ik heb namelijk de hele hesi aarde voeding ter beschikking maar ik heb nu ook coco a+b van atami. nu kan ik ook 50/50 aarde cocos in combinatie met 50/50 aarde voeding en cocos voeding proberen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word 50/50 gemixt. Hoef ik maar 5 zakken growmix bij te halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...