Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gobru

huis dicht timmeren

Recommended Posts

in eerste instantie gaat het over de kwekerij zelf, jammer dat ze er niet bijzetten hoeveel planten of hoe groot dat was.

 

het gaat alleen maar achteruit hier in NL..

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Lijkt me een hele snelle jongen met zijn gebruinde botox-face :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dit plaatsvind in een zogenaamd 'beschaafd' land in de 21ste eeuw is echt compleet onwerkelijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jammer dat ze er niet bijzetten hoeveel planten of hoe groot dat was.

Kunnen er nooit veel zijn (i.i.g. minder indrukwekkend dan 37 gram wiet) en daarom vermelden ze het maar niet. Google Maps laat een bewoond klein huisje zien (andere media vermelden het huisnummer). "Werkzaamheden nutsbedrijven Daalhemerweg 11 - 15 mrt" zal er wel mee te maken hebben.

Dieptrieste boel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bedoelt dat de stroom eraf is geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar het was wel Enexis.

 

helaas maar waar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is in deze casuistiek artikel 13b van de Opiumwet van stal gehaald. Dit artikel is namelijk ook van toepassing op woningen en bijbehorende erven. Strikt genomen kan een eigen woning worden "dichtgetimmerd" als er 1 plantje in de tuin staat. Artikel 13b is evenwel niet imperatief maar facultatief. Het plaatselijk bestuur is niet verplicht handhavend op te treden, maar mag handhavend optreden.

Dus goed opletten op welke partij je gaat stemmen bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen.

Overigens is dit soort wetgeving, vanwege het abstracte en collectieve karakter, in de ogen van rechtsfilosofen een verstoring van de transparantie. Wetgeving moet in de pas lopen met maatschappelijke ontwikkelingen en de tijdgeest. "Rechtersrecht" - de rechtsprekende macht dus- moet in principe bestaan uit jurisprudentie. De afweging van "checks and balances" dient voorbehouden te zijn aan de wetgevende en uitvoerende macht. Althans volgens de Trias Politica (de scheiding der machten) van de filosoof Charles de Montesquieu, waarop ons rechtstelsel is gebaseerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te triest voor woorden dit.

Waar gaat het heen met Nederland :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit moet allemaal gebeuren eer het stopt.

 

Tis wel heel erg treurig zo. Als ik een avondje coke wil snuiven met een paar maten,

heb ik wel een paar gram nodig (niet da´k t doe).

 

Wordt je gelijk je huis uit gezet!

 

Douane wordt betaalt van belastinggeld toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol die halve gram is zo weg ja. deze regel is er gewoon om mensen te zieken, niemand word hier beter van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mafkezen zeg om je voor 5 planten je huis uit te zetten voor 3 maanden....

 

Totaal de weg kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te triest voor woorden dit.

Waar gaat het heen met Nederland :lol:

 

 

 

Hierheen, en .. hier

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is ook weer eentje dicht getimmed voor 3 maanden.

56 planten en nog wel een koophuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen,

 

T is allemaal de bedoeling...

Huizen dicht timmeren, uitzettingen,

 

Stoppende uitkeringen, boeteverhogingen, belasting verhoging, meer WERKELOOSHEID etc etc etc etc.

Maak het volk arm, zodat het geen macht heeft en gaat luisteren als er no more way out is.

Wakker worden, zoek eens op NWO , new world order

Het begint hier, Nederland is proefland for the big plans. (alle eurotjes gaan er ook uit)

 

Straks heeft niemand meer wat en breekt de pleuris uit, en.. dat wisten ze maar al te goed.

Let me introduce you to THE NATIONAL POLICE, 1+1 = 2

 

Maar helaas, real power is people

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk is het allemaal voorspelbaar. Door een convenant tussen Justitie en woningcorporaties vindt huisuitzetting plaats door het beeindigen van de huurovereenkomst. Banken wilden niet meewerken met het beeindigen van hypotheekovereenkomsten, dus gooit Justitie het over een andere boeg. In dit geval artikel 13b van de Opiumwet. Zodra het plaatselijk bestuur wil handhaven dan hang je ook als huiseigenaar, ongeacht of je woning hypothecair bezwaard is of niet. Ik vind dat rigide: met een kanon op een mug schieten, is naar mijn oordeel "overdone". Maar je kunt er geen ene mallemoer tegen uitrichten. Ik heb aan zat PAO's deelgenomen -wat me overigens heel veel geld heeft gekost- maar notoire knappe koppen, academici van naam met gezaghebbende publicaties en raadsheren van de Hoge Raad- lopen met hun kop tegen de muur bij de diverse bureaus van wetgeving van de desbetreffende ministeries.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat denk ik niet. Op 4 mei herdenken we onze doden tijdens de Tweede Wereldoorlog en op 5 mei vieren we feest vanwege de gesneuvelde Duitsers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow ok, ik heb geen wrok tegen Duitsers. Ik vier 5 Mei voor mijn vrijheid in het algemeen, en dat wordt gewoon minder.

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat of droog>?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen,

 

T is allemaal de bedoeling...

Huizen dicht timmeren, uitzettingen,

 

Stoppende uitkeringen, boeteverhogingen, belasting verhoging, meer WERKELOOSHEID etc etc etc etc.

Maak het volk arm, zodat het geen macht heeft en gaat luisteren als er no more way out is.

Wakker worden, zoek eens op NWO , new world order

Het begint hier, Nederland is proefland for the big plans. (alle eurotjes gaan er ook uit)

 

Straks heeft niemand meer wat en breekt de pleuris uit, en.. dat wisten ze maar al te goed.

Let me introduce you to THE NATIONAL POLICE, 1+1 = 2

 

Maar helaas, real power is people

 

mrP is het eens met mrG ,onafhankelijkheid en zelfstandigheid gaat zover de overheid het toelaat.

Laat er maar eens echt iemand opstaan nu met een goed verhaal die krijgt het merendeel van de kiezers.

En dan weten we wel wat er kan gebeuren als we in de geschiedenis kijken. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...