Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

graag aandacht voor:

Recommended Posts

sorry maar ik heb het idee dat de ruderalis sectie weinig bekeken wordt......

 

iemand:

 

http://www.wietforum.nl/ervaring-met-t99092.html

 

thanx.

 

gr ejb

 

Ik weet het! Neem een goede soort voor 12/12 systeem (vond santa maria wel ok (laat snel geslacht zien)

Is hij potent en niet zoveel bladeren in de toppen.

Ruderalis is in mijn ogen gewoon nog niet genoeg veredeld, denk dat het ooit wel komt maar helaas nu nog ff niet!

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Om dit te 2013 seizoen F1 Fast Version variëteiten te presenteren, zijn deze rassen niet autoflowering versie, maar ultra-snelle bloei van enkele van de meest populaire genetische Sweet Seeds catalogus. Deze nieuwe genetische zijn F1-hybriden tussen elite klonen van onze genetica en onze beste autoflowering niet geselecteerd stammen van genetische autoflowering derde generatie. De genetische autoflowering F1 hybride zorgen voor een grote versnelling in bloei en volwassenheid, zijn klaar om planten te oogsten in de binnen teelt slechts 6 of 7 weken na de verandering van de fotoperiode tot 12 uur licht en 12 van de duisternis, outside plant oogsten tijd vooruit een of twee weken met betrekking tot de originele versies." (Google translate)

 

Deze zijn niet autoflowering, maar bloeien sneller doordat ze deels af-genen hebben lijkt me.

Ik heb "gewone" Green Poison buiten gehad in m'n jaar van aanmelding, en die ging toen ook al en zelfs buiten in een week of 7 (begon wel pas ergens in september). Heerlijke smaak, verder hooguit een leuk dagrokertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal nieuw spul, ejb.

Je bent ongeduldig.

 

Google vertaling maakt het verhaal niet erg duidelijk, GG

 

Ze hebben daar ook autoflowerts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwa...ongeduldig, ik wist niet dat het nieuwe soorten waren, ik dacht dat world of seeds en sweet seeds al jeren met auto's aan het klooien waren, niet dus......

 

dank voor de antwoorden.....eff nadenken en dan maar bestellen....world of seeds heeft mooie soorten en als die auto zijn, klein blijven etc..zou mooi zijn!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ergens gelezen dat de smaak van ruderalis niet zo gewaardeerd word door de meeste mensen.

Ik zou het echter niet weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

dat verhaal klopt dat het sneller afrijpt die non afjes f1 hybride .

ik heb amnees x autoduck en gister de trix bekeken en helemaal troebel al in week 8 zichtbare bloei .

cheeseberryhaze x auto had ik hetzelfde mee .

normale planten moet ik onder 150 watt hps 12/12 systeem ongeveer 11 a 12 weken bloeien voor er amber trix verschijnen .

en de smaak is gewoon ok dat komt vanwege de duck die is fris als macleans tandpasta .

en een f1 met auto is outdoors altijd early daar heb je echt geen deense bulkbred genetica voor nodig .

want het begint een beetje uit de klauw te lopen met die esben hybrids from hell .

en er is nix van terug te vinden al die crosses weinig info elke dag weer een nieuwe strain in de aanbieding de mediamarkt der zaadbanken .

en dat er weinig actie is hier in de ruderalissectie klopt ook want we leven mometeel in het amnesiahazeuniversum .

ook nix mis mee toch ?

 

hou op de goed werk

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat mij al jaren verbaast is dat er zoveel autos in Spanje worden gepusht.

en ieder jaar weer meer soortjes en ook van anderen(versleuteld)

maar ik dacht dat een stabiele autoflower zo'n 7 a 8 generaties koste

dus dat lukt je nooit in 1 jaar.

en ja, ik denk dat de cannabinoidenprint van een autoflower sneller zal degenereren

of verworden naar wat het vroegah, was.

Los van de tijdsfactor heb ik eigenlijk nooit begrepen welk effect een autoflower speciaal maakt.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Los van de tijdsfactor heb ik eigenlijk nooit begrepen welk effect een autoflower speciaal maakt.

simpel: je kunt er geen stekken van maken - het is een eindproduct, zeker als het fem zaad is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus net als al dat fem zaad

behoud van monopolie? :verrygood

 

weed is for sharing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met fem-zaden stuiven er geen rudy-pollen door de plaatselijke genenpoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan geen grote planten meer kweken vanwege de baby.......te klein huis, kan niet hier drogen en dus geen grote planten kweken.

 

ik dacht ik zet een paar AF neer, die klein blijven, dan heb ik 5 soortjes wiet en als die nou ook nog indica zijn en het liefst medicinaal....die kan ik dan wel weer bij de buren/vriend drogen.........

 

dus world of seeds zou ideaal zijn en sweet seeds heb ook leuke soortjes, ik geloof echter ook niet zo in de hype......maar het kan ideaal zijn, met nadruk op kan....

zaden is big bizznizz!!! zeker nu er moeilijk aan stekken te komen is.

 

ik zoek AF die in 10 l potten kunnen, ongeveer 30 cm hoog worden, indica, medicinaal, weinig opbrengst.

 

of normale planten in kleine potten en die verduisteren, heb je ook die eigenschappen maar tijd ontbreekt.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een plantje van 30 cm in tien liter?

Da's en beetje overkill.30 cm is erg klein,

ik denk dat alleen de lowryder #1 dan in aanmerking komt.

 

Een plant met weinig opbrengst?

Denk je dat ze speciaal daar op selecteren, die zaadbank-breeders?

Sterk verkoopargument, ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus net als al dat fem zaad

behoud van monopolie? :P

 

weed is for sharing.

wel Weetje, als je goed gaat graven: heb ik je een jaar of 1,5 geleden al eens voorspeld: fem autoflower. Dat ik nou zo'n lul ben die echt principieel niet femt :D

 

Maar aan de andere kant: het is voor veel beginners een prachtig product. Je zet het in de zon en geeft het een beetje voeding en water en voila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een plekje over in de veg-ruimte, daar kan een af-je bloeien.

 

De mensen in Alaska en Finland zijn er maar wat blij mee.

Midzomernachtzon, en in september al weer strenge vorst.

Ideaal, zo'n af-je.

 

Guerilla? Snel klaar, onopvallend laag van postuur, en met autofems geen omkijken naar.

 

En een breeder kan met hybride auto-fems zijn werk beter beschermen.

Da's toch geen monopoly, Weetje?

Met al die zaadbanken is het juist het tegenovergestelde daarvan.

De globale vrij markt.

De klant is Koning.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar aan de andere kant: het is voor veel beginners een prachtig product.

 

Juist die hele notie (dat het voor 'beginners' zo'n fijn product is) deel ik niet helemaal. AFjes zijn heel gevoelig en gezien hun extreem snelle cyclus is er eigenlijk geen tijd om te sturen of iets in die geest dus de voorbereiding moet perfect zijn wil je echt iets 'leuks' hebben aan het einde.

 

Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo: ongeacht je kennis, na +/- 10 weken heb je altijd 'iets' te roken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik veel opbrengst per plant krijg kan ik het weer niet drogen bij die maat van me ivm de geur en zijn buren en zijn hok, vandaar....en ik zou graag 5 verschillende soorten hebben......

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeveer 30 cm hoog dan blijft er niet heel veel over.

dan zou je kleinere poten moeten pakken en dan zou je de lowryder1 een automazar en eventueel een lowryder 2 kunnen pakken.

de santa maria auto wordt volgens mij ook niet heel erg groot dus dan zou je al vier soorten heben.

de lowryder 1 is kwa smaak wel heel apart hoor, beetje groenig naar mijn idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan ik het weer niet drogen bij die maat van me ivm de geur

 

Als je ieder twee weken een autoflowertje zet, zul je minder stank en wiet ineens hebben.

Hiermee kun je thuis snel veel drogen.

In de keuken, en de afzuigkap aan.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fool on the hill,

 

wat een mega simpele tip zeg....

en wat een goede tip!!!!!

 

soms zijn de simpelste oplossingen de beste, stom dat ik daar niet aan gedacht hebt, dank je, en op die manier heb ik de hele zomer wat te doen met mijn plantjes, want ik heb genoeg wiet en hash voorlopig maar een kweekhobby opgeven is moeilijk.....en wat afwisselen is ook vaak goed.

 

thanx!!!! TOP idee.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt in ieder systeem, EJB

 

Ook met grotere hokken kan je hiermee je stankprobleem en klimaat onder controle houden.

Je hebt altijd een gemiddelde stank, nooit al het knipwerk of grond sjouwen in eens.

Ook met de aanvoer van (eigen) stekken veel makkelijker.

 

Heb zo ooit een tijdje met 6x4 400w gedraaid.

De ene week op dinsdag veel werk, de volgend week op vrijdag, en dan een week vrij!

Met een 63-dagen soort kwam dat steeds goed uit.

 

Perpetual gardening, of continous grow zijn de steekwoorden voor google, geloof ik.

 

Zo'n voedseldroger is ook tof voor alles uit je tuin of wat je in het seizoen goedkoop kunt aanschaffen of gratis plukken.

Zo trek je je vrouw over de streep voor de aanschaf van zo'n ding.

En om even snel een topje te drogen hoef je ook niet steeds naar je maat.

Maar je kunt ook een plant boven in je tentje hangen.

 

Graag een kweekverslag vanuit de kindvriendelijke opzet, als voorbeeldvader op dit forum.

 

baby-on-board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...