Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wesuteru

Blackout van wiet?

Recommended Posts

beter dan zoute drop want dat is slecht voor zaad

 

Nou,het was in 1 keer raak......... :verrygood .............in Juli komt het :verrygood

B)

 

cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het normaal nog nooit gehad. Alleen 1 keer eerder, een jaar of twee terug.

 

Ik ging iig. niet bad, en zo heel veel had ik ook nog niet gerookt (voor mijn doen.. Wel aardig wat, maar niet veel).. Ook niks absurds gedaan zoals langer inhouden door bijvoorbeeld te gaan amerikanen.

 

Ging ook al stukken beter toen een maat me wat cola aanbood.

Maar, ik denk, dat ik het gewoon van me laat afweten, en mocht dit nog terugkomen als ik niet heb geblowt, of een beetje dan, tjsa. Dan ga ik wél naar de huisarts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha had dat ook een keer, paar jointjes gerookt en gelijk er na met me maten een opdruk wedstrijdje gehouden, toen ik opstond was mn zicht en gehoor voor een min of 2 weg. Het is al een paar x gezegd hier dat t de bloeddruk is en ben t er wel mee eens, ma daarna voelde ik me weer op en top hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

we gingen vroeger altijd in de kou een jointje roken en dan weer naar binnen en paar sec later bammm stoned as a mother foker

maar van warm naar koud lijkt het effect af te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar, ik denk, dat ik het gewoon van me laat afweten, en mocht dit nog terugkomen als ik niet heb geblowt, of een beetje dan, tjsa. Dan ga ik wél naar de huisarts.

 

Als dat nog lukt dan :verrygood

Gewoon even naar je huisarts voor een APKtje. Doet echt geen pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb in oktober hasj gerookt shira en na verloop van Tijs voelde ik iets opkomen waardoor de ademhaling naar m'n keel schoot en ik lijnrecht opstond en gelijk vol angst i paniek was had echt controle verlies, sindsdien heb ik last van veel onrust slapeloosheid en tintelingen en de ademhaling wanneer gaat dit over en waarom gebeurt dit ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb in oktober hasj gerookt shira en na verloop van Tijs voelde ik iets opkomen waardoor de ademhaling naar m'n keel schoot en ik lijnrecht opstond en gelijk vol angst i paniek was had echt controle verlies, sindsdien heb ik last van veel onrust slapeloosheid en tintelingen en de ademhaling wanneer gaat dit over en waarom gebeurt dit ??

Zou wat meer havermoutpap of boekweitpannekoeken eten, 2 paranoten per dag of wat extra bananen met chocoladesaus van minimaal 72% cacao.Deze voedingsmiddelen bevatten aardig wat magnesium & als je toevallig veel koffie drinkt, zou ik ook maar ff minderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jaren geleden eens voor het eerst Amnees gerookt, dacht dat ik erin bleef, rillen, paniek, angst, hartkloppingen. Heb dit nu 3 keer meegemaakt met deze, dat hoge thc gehalte vind mijn lichaam gewoon niet fijn, kijk sindsdien wel uit met dergelijke soortjes.

 

Anders zou ik deze eens kopen, gaat een wereld voor je open...https://www.bol.com/nl/f/koud-kunstje/9200000036272694/

 

Je slaat steil achterover wanneer je in ruststand op een stoel je ademfrequentie meet in 1 minuut en waarschijnlijk erachter komt dat je net zoveel keer ademt als rijders in een tour de france. Ik ga hier verder niet op in, simpelweg omdat dit forum daar niet geschikt voor is, maar alleen al een correcte ademhaling oefenen kan zoveel ellende voorkomen en elimineren ,op de korte en lange termijn.

 

Hoe dan ook, beterschap en succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een blackout van 20 februari 2013, naar 20 februari 2018. Da's best lang.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en vloei der om heen ook heey !!

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...