Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

4 x Extrema en ? x Anesthetic Kush

Recommended Posts

Elke dag checken idd, ze komen om de 3 dagen weer terug en je mist er gemakkelijk een paar, wellicht hielden ze niet van knakken, sommige strains kunnen het niet hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Krasi, daar zat ik dus ook al aan te denken.

Maar het waren niet alleen de AK's maar ook de Extrema's die ballen hadden/hebben.

 

Het valt me nu wel op dat ik de laatste paar keren last heb gehad van herma's en niet zo'n klein beetje ook.

Ik wil na een "stek" ronde toch weer proberen om uit zaad te kweken maar zal dan een makkelijker te kweken soortje moeten gaan kweken, want dit is natuurlijk geen "totale slaapsensatie" maar een "totale herma sensatie" :tu

Weet jij misschien een makkelijk soortje die je makkelijk ken kweken en die ook nog eens een lekker gewicht in de schaal brengt?

 

Ook vind ik het raar dat ik nu pas duidelijk de ballen ziet, en bij de vorige kweekjes het zaad pas tegen kwam tijdens het knippen :)

 

Ik heb besloten om gewoon verder te gaan en ik probeer te redden wat er te redden valt.

Ze moeten nog +/- 4 weken en dan zijn ze afgebloeit als het goed is en we zien het allemaal wel ....

 

Over een paar weken zit ik in Frankrijk en als ik terug kom wil ik wel weer gaan beginnen maar heb er nu ff de bal(l)en van :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, je zal dan wel dagelijks alle planten moeten controleren, en plukken, eerst gaan ze alleen in de oksels zitten, daarna op alle vertakkingen, dus ook de hele kleintjes, onder de topjes en oksels, als laatste gaan ze ook tussen de topjes zitten, zaad zal je zowiezo tussen je wiet vinden, je wint het gewoon niet van die krengen, succes daarmee.

 

Dan een makkelijk te kweken soortje zonder herma trekjes, alle femzaden bevatten de hermafactor, het zijn prikkelingen die ze triggeren, ik denk dat deze voornamelijk indica`s het knakken niet lekker vonden, maar omdat je zegt dat het voorgaande ronden ook zo was, zou je toch een rijtje met triggerpoints moeten gaan opschrijven en gaan afstrepen en excluderen.

 

Er zijn veel stabiele soortjes, genoeg te vinden op WF, en anders misschien toch eens regulier gaan proberen.

 

Succes kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey CW!

 

Ballen man.. ik bedoel balen man :tu

Echt klote dit! Was je op de achtergrond aant volgen.. heb zelf dit keer ook 4 extrema's er tussen staan hopelijk zonder ballen.

Hopelijk kan je t nog uitzingen en tog nog een troostende gedachte op de weegschaal leggen!

Het is je gegunt kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo!! :lol:

 

 

Hebben jullie me gemist?

Zal wel meevallen denk ik he? :)

Het is alweer een tijdje geleden zie ik, maar had ff wat anders te doen!

 

FOTO's

 

gallery_27271_15302_2719333.jpg

gallery_27271_15302_204004.jpg

gallery_27271_15302_3130661.jpg

gallery_27271_15302_1652940.jpg

gallery_27271_15302_1130608.jpg

 

 

Ballen haal ik niet meer weg hoor, ik laat het lekker zo en hoop er alsnog wat vanaf te halen.

Wat mij opvalt is dat de ballen redelijk laag hangen en het stuifmeel eigenlijk op de laag liggende bladeren terechtkomt.

Tuurlijk als ik een zak met ballen ziet, haal ik die zeker wel weg maar ik ga er niet meer naar op zoek!

 

De foto met de lange top is die AK van BazzF en doet het nagenoeg gewoon erg goed :smoke

Ik denk toch dat het allemaal door het knakken is gebeurd en dat ook de kou daarbij een klein beetje heeft meegeholpen.

 

Nog ruim 2 weken te gaan en dan zitten de 8/9 weken erop :smoke

Op naar een kilo!!! :jump: :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je laat de herma gewoon staan ?

Zou ik niet doen, van 1 banaan kan al erg veel afkomen en met je afzuiging aan verspreid dat zo door heel je hok, en heb je wel eens zaad wiet geproefd ? niet te reauken joh.

Ik zou die ene er gewoon uit knallen als ik jouw was, eventueel bewaren en bij het knipafval pleuren in de vriezer voor hash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er altijd mooie hasj van maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afghaan van high supplies is een betrouwbare soort. 235 gr droog van 1 plant onder een gavita pro1000. Ja echt balen van die herma Verschijnselen. Ik kijk ook goed mee, maar ik verwijder de plant in zijn geheel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een prachtige mooie groene planten heb je daar staan met toppen in de aanmaak waar je u tegen kunt zeggen!! :) wat zijn zaadplanten toch mooi

ik kan niet wachten dat ik weer kan beginnen!! :lol:

ik vind alleen je profiel foto niet zo mooi kan je die niet aanpassen?? :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ganjo: Ik laat alles gewoon staan en zie het allemaal wel.... Er zullen best wel wat toppies overblijven die nog gewoon te reauken zijn hoor :lol:

 

@ krasi: idd gast dat ben ik idd van plan ... check pm :jump:

 

@ sparta Rotterdam: ik heb ff gekeken en idd daar staan leuke soortjes tussen maar de MAD KUSH is alweer onder weg :smoke

 

@ jack white: Het beloofde idd een mooie ronde te worden en tja dan maar goeie hasj mee op vakantie :smoke Maar de toppen zien er net zo mooi uit als mijn logo ... en ik denk dat ik jouw logo al kan raden .... :)

 

 

Zoals gezegd; Mad kush is onderweg en de temperaturen gaan ook al de goede kant op volgende week.... Ik weet dat de Mad kush wel tegen knakken kan dus we gaan er weer voor de volgende ronde ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakketje is binnen.....

 

 

 

Je mag een gegeven paard niet in de mond kijken .....

 

 

gallery_27271_15302_2442819.jpg

 

 

 

Thanks sannie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou vooruit!

 

 

Ookal zijn het herma's de bovenliggende toppen mogen er wezen hoor....

 

gallery_27271_15302_3124874.jpg

gallery_27271_15302_2990828.jpg

gallery_27271_15302_417889.jpg

gallery_27271_15302_809654.jpg

gallery_27271_15302_1557796.jpg

 

 

Ik ga hier toch nog wel wat vanaf halen denk ik, veel zal het niet wezen maar toch ;)

De onderste toppies van 1 plant heeft zaden erin maar de rest gaat nog wel volgens mij ...

 

Het gaat iig een lekkere plak hasj worden!

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er erg mooi uit, echt zonde dat het herma`s zijn, hopelijk kan je een gedeelte als wiet zijnde oogsten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie verzameling critical :wacko: jammer van de herma maar gelijk balletjes weghalen ... ik kom ook wel eens 1 of 2 tegen die haal ik gelijk weg en blijf de plant controleren

 

hopelijk komt er toch een lekker rokkertje van af met een leuk gewicht ;) succes met de laatste loodjes en nieuwe ronde :verrygood

groeten pac :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...