Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Heb je weleens gekotst door wiet?  

219 members have voted

  1. 1. Heb je weleens gekotst door wiet?

    • A. Ja, regelmatig
      2
    • B. Overkomt me weleens
      15
    • C. Bijna nooit, zelden
      75
    • D. Nooit gebeurd
      127


Recommended Posts

ik hoef nooit te kotsen alleen bij een te grote hoeveelheid wordt ik gewoon te gaar en te moe.

 

 

 

 

En altijd als ik rook krijg ik een tering droge bek ; hoe kan dat?

En kom niet met antwoorden dat ik moet drinken want ik zuip dan zo een fles op

en 5 minuten erna heb ik het weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb juist 1 dag gelden overgegeven maar dat hield me niet tegen om verder te smoren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben een gezonde gozer van 16 jaar en k moet altijd g*dv*r*d*mme kotsen als k (teveel) heb geblowd. ;) Bij mij is dat al vrij snel, namelijk na minimaal 2 joints (gedeeld met z'n tweeje of 3e) of maximaal 5 joints. Het is weleens voorgekomen dat ik in een week schoolvakantie van elke dag sucken van maandag t/m vrijdag wel 4 dagen daarvan over me nek ging. Ik drink er nooit bij. het is ook altijd een natte brok halfverteerd avondeten wat eruit komt, of bijvorobeeld iets wat ik net bij de Mac heb gesnaaid.

 

Helemaal gek word ik van dat kotsen. Weet iemand nog ervaringen vertellen, wat er tegen te doen ofzo? Iets met voeding of water misschien ik heb al veel geprobeerd. Alvast bedankt :blink:

suck dan ook niet zo veel,laat dat maar aan de vrouwtjes over :smoke :smoke :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik pas begon met blowen had ik het wel regelmatig dat ik moest nekken na een blow, maar nu komt het niet eens in me op om te kotsen, gelukkig maar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mijn verhaal staat hier ook ergens op het forum paar topics naar onder dus dat ga ik hier niet typen. Maar ik heb in totaal 2x over moeten geven. 1 Keer was ik alleen, en kwam denk ik voornamelijk door het eten van die avond. Het was een soort verzamel prut van allerlei kliekjes... Smaakte wel goed maar ja als het niet echt goede voeding is. Bovendien was dat 1 van de eerste keren. Daarna nog een keer toen ik met 2 maten was, denk omdat de wiet te sterk was en ik op dat moment nog aan verplichtingen moest voldoen (krantewijk) en dat maalde dus door mijn hoofd. Khoop dat het niet meer voorkomt want het is echt vervelend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je moet kotsen heb je jezelf duidelijk niet meer onder controle, dus je hebt teveel genomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je moet kotsen heb je jezelf duidelijk niet meer onder controle, dus je hebt teveel genomen.

Nee, dat vind ik niet want toen ik heb gekotst had ik maar 2 jointjes op. Maar dat komt omdat ik daartussen pizza had gegeten.

 

Maar het komt niet door die 2 jointjes maar het komt door wanneer je smoort want ik heb al een 21 joints opgerookt zonder over te geven dus dat verklaart alles. Want ik had toen geen pizza gegeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit liggen kotse vlak voor het schoolfeest toen hade ik met 3 maten 2 joints op van elk half grammetje op het was de 3e keer dat ik blowde ofsow (ik blow alleen op zon- en feestdagen) en toen hadden we ze op binnen 20 minuten en toen kwam het omhoog het lag echt op een schitterend plekje vlak voor de curb vonden sommie skaters niet echt fijn hahaha ooja we hadden er ook een paar biertjes bij gedronke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja als je niet zoveel blowt en dan ineens dat oprookt plus een paar biertjes kan het wel fout aflopen he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Heb ik wel eens gehad, maar dat was in combinatie met veel, heel veel alcohol en dan praat ik niet over bier ;) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik eb op niet gekotst gestemd maar eb vandaag vo de eerste keer gekotst

 

ET WAS HILARISCH

 

ik eb op de vlo net 2 meter voor mensen gekotst allegeluk niet op mijzelf of onschuldige bijstanders gekotst maar ze adden een hond bij en die begon mij spontaan te likke en zo en de mensen : oww gaat et enzo , .... lol et was echt lache maar ik ad tog wel efkes schrik vo die hond ;) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik eb op niet gekotst gestemd maar eb vandaag vo de eerste keer gekotst

 

ET WAS HILARISCH

 

ik eb op de vlo net 2 meter voor mensen gekotst allegeluk niet op mijzelf of onschuldige bijstanders gekotst maar ze adden een hond bij en die begon mij spontaan te likke en zo en de mensen : oww gaat et enzo , .... lol et was echt lache maar ik ad tog wel efkes schrik vo die hond :D :D

:blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kom jij uit spanje ofzoietS? :blink:

wie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

euhm nee ma mijn pa is spaans dus ben ik wel half spaans eiglijk ;) :D :blink:

maar hoe weet je dat??

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik eb op niet gekotst gestemd maar eb vandaag vo de eerste keer gekotst

 

ET WAS HILARISCH

Haha dat had ik ook voor als je het hilarisch vind is zeker omdat het kei snel over was en dat je nog goed in staat was om verder te smoren.

 

Hahahahahahaha

 

HILARISCH

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb van wiet nog nooit gekotst, van waterpijp ook niet (zat er wel eens dicht tegenaan) =/ mja ik moet me meestal ook helemaal gek sucken wil ik stoned worden. best vervelend. mja 12 (flesjes)bier en 3joints(bijna puur met waterpijp) is wel kater volgende dag =/

 

blunt wil ik toch nog wel eens proberen hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgelopen weekend voor het eerst gekotst,

 

had eerst flink veel gedronken, ;) toen een halve koude pizza op, en toen een stevige mix van hash+wiet op.

 

zat op de bank en alles werd vet vreemd, toen naar buiten gegaan en daar in de sloot gekotst, kon me lach niet houden om de stukjes pizza die eruit kwamen, kreeg er gewoon pijn van in mn kaken.

 

toen lekker geslapen en de volgende dag nergens last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb als ik eerst goed dronklen ben dan moet ik niet gaan blowen dat gaat het verkeerd, als ik eerst es een biertje drink, nog een biertje halverwege jointje erbij en wat afwisselen dan kan ik zo doorgaan tot 10 bier en 5 joints...

 

van alleen wiet nooit gekotst, wel bijna, maar dat was omdat ie met zware shag te ranzig was in muh strot (met 1e hij dan...), sja...je moet toch iets als je nie alle benodigdheden hebt heh...

na 2e hijs was mijn keel goed geaclimatiseerd en gingie lekker, allen wat suf :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er dagen bij zitten dat ik over de hele dag verdeeld wel 15 joint rook ( niet alles in me eentje) en ik heb nog nooit hoefen kotsen. wel een keer toen ik eignlijk al ziek was en al de hele tijd dat gevoel in me buik had. toen gewoon dikke joint roken en bwaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al eens gekotst van weed na de examens gingen we voor de zoveelste keer met een aantal man wat smoren ergens in de natuur , had die dag alleen maar een croissantje met kaas en hesp geten en toen veel te snel men joint opgesmoord die was wel puur maarja geen excuus :lol: en dus ja heb het croissantje die dag 2 keer geten ;) viel wel tegen want had niet gedronken dus het kotsen deed vet pijn :bier

voor de rest van de dag viel het wel mee maar toen moest een maat van me zich zo bezatten dat ik savonds met hem op de spoed lag maar hij heeft geluk gehad ze moesten zijn maag niet leegpompen

dus was het maar een beetje saai :huh: hoewel ik hem toen wel lekker heel de tijd kon peste :specool dus men dag nog goed was :lol:

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga geen jointje roken als je al dronken bent.. lol, 2 meter ver... :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij gaat het bij grote hoeveelheden wiet met grote hoeveelheden alcohol gecombineerd soms fout en dan eindigt het in kotsen.

 

Maar ik ben pro-puker dus dat is dan niet erg.

 

Undercover joden ontwijken tijdens kotsen, powerpuken, alles in het arsenaal hier, haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...