Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xtreme

Ik vind het leuk om te participieren in dit forum

Recommended Posts

Na een tweetal jaren passief lid te zijn geweest, ben ik overgegaan tot een actief lidmaatschap op dit forum. Ik zal uiteenzetten waarom. Jarenlang ben ik actief lid geweest van "Jointje Draaien". Het was een leuke community en ik had goede contacten met diverse participanten.

Echter, ongeveer een jaar geleden, werd er een global moderatoraangesteld, die bij elke discussie die zijn geestelijk bereik oversteeg "basta" uitkraamde en dreigde met een ban. Welnu, ik heb willens en wetens aangestuurd op een permanente ban. Ik mis evenwel Belladonna, Moreweed, Flierefuiter en vele anderen.

Beschouw dit beslist niet als natrappen richting Jointje Draaien. Het was een leuke community tot dat er een -in mijn zienswijze- incompetente moderator werd aangesteld. Vele oudgedienden zijn door hem geband. Maar als je in het maatschappelijk verkeer het niet verder schopt dan stratenmaker -een overigens eerzaam beroep- , moet je naar mijn oordeel toch rekening houden met je geestelijke beperkingen en geen bestuursfuncties ambieren.

Ik heb zeer zeker geen hardfeelings, ik neem Jointje Draaien niets kwalijk en noem zelfs de naam van de -in mijn ogen infame en abjecte- global moderator niet.

Verder heb ik het hier goed naar de zin en hoop op constructieve wijze van gedachten te kunnen wisselen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, Welkom op Wietforum.nl.

 

Hoop dat je je draai een beetje kunt vinden hier.

 

Spijtig dat het er bij Jointje Draaien . nl zo aan toe gaat en dat er veel gebanned zijn.

 

Echter ga ik je topic verplaatsen naar Algemeen, waar die thuishoort. En niet bij Indoor beginners vragen :vape:

 

Fijne dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier in de fout gaat krijg je een ban, als je ECHT grove overtredingen maakt krijg je er zelf een lidmaatschap van jointje draaien bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

welcomuh !

 

als wegenbouwert kan ik je zeggen dat je ietsjes bevooroordeeld over komt .

het stratenmakersvak ging meestal over van vader op zoon .

met 16 werden die jongens van school gehaald met pappa mee opperen .

dus over bagage zegt het nix .

en je bent zo je blokje kwijt dus .

denk je dat hier de mods allemaal van de universiteit af komen ?

JA om het lood van dak te halen .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind echt lelijk dat sommige mensen zo bevooroordeeld zijn.

Ken wel lui die erg goed kunnen leren e.d. maar liever dingen maken met hun handen.

Puur omdat ze vinden dat het andere toch niet belangenrijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder stratenmakers.. geen straten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof niet dat die het zo bedoelt, maar als je stratenmaker bent is het niet echt handig gekozen.

stoep tegel was beter geweest :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal niet, ik heb respect voor elk beroep. Ik kom veel tekort als ik terassen in onze tuin moet aanleggen. Ik kan het uiteraard wel, maar doe daar veel langer over dan iemand met arbeidservaring daartoe. Een van de grootste complimenten die ik in mijn leven heb gekregen waren die van een ervaren stratenmaker. Ik kon hem namelijk als "opperman" bijhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind z'n woorden goed gekozen, wil je iets duidelijk maken, moet je soms shockeren :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken extreme van het forum daar de reden dat ik gestop ben dat was omdat ze 5 planten teveel vonden !! en die mod tja denk dat ik hem wel ken .

 

Ik kreeg een ban omdat ik vertelde dat ik voor mijn vriendin en kennisen mediweed kweekte , dat was in zijn ogen handel .

 

Na een gesprek met de eigenaar was dat snel opgelost hoor !!

 

Maar ik begrijp goed wat jij bedoel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees eigenlijk meer slechte dan goede dingen over Jointje Draaien. Ben er nooit wezen kijken, heb er ook geen behoefte aan dit is het forum waar ik me vertoef, ik vind er alles wat ik wil weten en nog een stukje meer.

 

Waarom word Jointje Draaien zo vies gemaakt, hangen daar echt van die achterlijke badgasten rond?

Misschien moeten we maar eens een account aanmaken met z'n alle dan heeft ie wat te doen :vape:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je had moeten zeggen is "stratenmaker op zee".

Wat wil je later worden? Stratenmaker op zee!

Die hebben wel een verstandelijke beperking:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
:vape: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kon hem namelijk als "opperman" bijhouden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 jaar en 5 maanden gewacht om met 1 welkomsberichtje de boel hier op scherp te zetten :vape:

Belooft wat voor de toekomst ;)

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tutoyeren mag je hier ook, maar wist niet dat je die LOI cursus ook gevolgd had.:vape:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

[

 

Vind echt lelijk dat sommige mensen zo bevooroordeeld zijn.

Ken wel lui die erg goed kunnen leren e.d. maar liever dingen maken met hun handen.

Puur omdat ze vinden dat het andere toch niet belangenrijk is.

 

Levende bewijs van, kantoorfunctie trok me voor geen meter, nu lekker metselen buiten eigen baas eigen tijden heerlijk

En je hebt eer van je werk en kunt iets moois neerzetten

Met andere woorden ben een biuwvakker met een goed stel hersenen

Je zal het vast niet zo bedoeld hebben maar het is wel een beetje neerbuigend

 

Ps ook van mijn vader geleerd;), he oldschool:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom

ik kan/kon redelijk goed leren.

maar dat bobo en popijopie gedoe trekt me niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
kantoorfunctie trok me voor geen meter

Was zeker teveel schrijf-werk?

 

 

 

@cb:

 

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij schrijft alles dubbel op.

 

Het tweede deel is aan een ander gericht, da's een afkorting voor een nick.

 

Sorry voor het misverstand.

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...