Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LAconfedential

nu al Op 12/12 zetten?

Recommended Posts

hallo allemaal, na mijn vorige post (waarin het niet zo goed ging) heb ik nu een tweede vraagje.

ik zit met twee plantjes, eentje is mijn superskunk die nu toch al 32 cm is ( een week of twee geleden getopt) en een cataract kush van een 19 cm.

ik heb dus bang dat mijn skunk nu mss al te groot is maar mijn kush te klein om ze in bloei te zetten... ;) zou ik dit doen of niet? of wat raden jullie aan?

 

en ik heb ook gemerk dat de bladeren wat hangen. nu zijn ze op de foto nog maar net wakker, en hebben ze een dag geleden water gekregen.

de skunk heeft ook wat verbrande puntjes en op 1 blad een brandplekje, dus te veel voeding, ik heb ze dus maar allebij geflushed een week of vier geleden maar bij de skunk helpt het presies niet zo.

nu doen ze het allebij wel goed ze staan nu alletwee een dikke drie weken op die royalmix, zonder bijvoeden en wou ik als k ze in de bloei zou zetten toch wat pk 13-14 geven van organic earth.

zou dit kwaad kunnen?

 

dsc7948b.jpg

 

 

alvast bedankt!

LAconfidentia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou op plagron royalty vanaf week 4 a 5 ietsje beginnen te voeden

1/4 van aanbevolen dosering tot je tekorten ziet ...misschien is het wel genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet met een basisbloeimest gaan mesten, kalmpjes aan beginnen, zodra je denkt dat de grond uitgeput raakt.

PK 13-14 is een toevoeging daar aan, die je pas gaat geven als de top-ontwikkeling flink op gang komt.

En ik zou niet te lang meer wachten met 12/12 maar ik ken de soorten niet,

dus weet niet hoeveel ze op 12/12 nog strekken.

En de potten helemaal vol doen.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde gehad met mijn white widow, heb 3 plantjes... kleinste was 20 cm en grootste bijna 45 cm... gewoon in bloei gezet en rustig doorgegaan met voeden die van mij trekken bij zonder problemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor lamp heb je? Hoe groot is de beschikbare ruimte?

 

Hoe oud zijn je planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu pk13/14 geven dat verneukt je planten, zou ze nog een week groei geven en wat toppen en dan 12/12, basisvoeding geven, laag in ec blijven, en pk13/14 in week 5/6 en daarna ec afbouwen en laatste 2 weken water geven. kan niet mis gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK 13/14 dat is voor wanneer de bloempje bouwen.

Ik nog nul bloempies dus gewoon geduld daarmee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de SK zal nog meer doorgroeien dan de Kush. Die blijven kleiner. Maar groeien wel nog door!

 

Je kan nog wachten, ligt aan je doel. wil je dat kastje vol hebben of wil je over een week of 9a 10 wil oogsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een vol tentje wilt zou ik ze nog even laten groeien. PK pas in week 5 bloei meegeven!

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze op 12/12 gezet, het is toch maar mijn eerste kweek dus we gaan eens zien wat het geeft.

hoeveel zou ik er af halen als alles goed zou gaan ijgelijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze mogen ook wel wat regelmatiger water hebben, hangen ze ook niet zo :lol:

 

Vd rest zijn alle tips aangaande voeding & pk al gegeven B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en hebben ze een dag geleden water gekregen.

Hoe veel geef je ze, want ze zien er erg droog uit. Uit angst te veel water te geven geef je nu denk ik te weinig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoeveel zou ik er af halen als alles goed zou gaan ijgelijk?

 

Zo, dan!

Acht mensen geven je goed bedoelde adviezen, maar er kan geen bedankje af?

En wil je je nu al rijk gaan rekenen?

Succes, hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n topic kan iemand 1/2/3 keer openen, uiteindelijk druipen de mensen/de hulp toch af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...