Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

mediwiet olie tegen huidkanker werkt

Recommended Posts

Heel veel support! En mooi om te zien hoe een "simpel" plantje zo'n enorme ziekte aanpakt! De doctors worden wakker geschud.

 

Ik hoop op voorspoed en vooruitgang!

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de vraag welk ziekenhuis het is :

Erasmus Mc in Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat te helpt, maar dat is natuurlijk nog geen bewijs.

The plural of anecdote is not data

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook sceptish dus boefje

todat je het ziet ;)

 

het is al 10.000 jaar beschreven als Medicijn !!!!

alleen de laatste 70 jaar is cannabis ons ontnomen

 

en vervangen door chemische pillen . die je ziek houden .. :wacko: en de zak van je dokter spekken meer niet

 

wat heb je liever?

iets natuurlijks ? een niet giftige natuurlijke substantie ?

 

of een chemische on-natuurlijke en vaak gevaarlijke pil uit een lab ?

ze mogen legaal heroine cocaine morfime en weet ik het wat voorschrijven maar een natuurlijk middel niet

wat wonderbaarlijk werkt

 

 

ik zou het wel weten

 

het is nu in de states wetenschappelijk bewezen dat het kanker geneest !!

 

is dat bewijs genoeg?

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja, klein pest mannetje ?? heb ik nog niemand horen zeggen !

groot in daden : ja dat ben je. wat je zegt doe je ook !

een voorvechter, doorvechter moedig, ja, daar sta ik ook achter !

ik wens je heel veel sterkte met de beide familie s.

ik sta achter je, dat weet je en wens je ongelofelijk veel succes in deze strijd, laat ze een poepie ruiken maat ;)

maar probeer wel realitisch te blijven, het is een zwaar onderwerp in NL en je zal diverse hindernissen tegen komen.

maar daar twijfel ik bij jou niet aan, zie regel 3.

goed bezig en keep on going the good work.

 

Grtn Erazer :wacko:

 

Hoi, +1 je bent goed bezig, zeker het feit dat olie ook goed werkt tegen andere aandoeningen.

Een Wietplant is gewoon een super plant, diversen mogelijk heden.

Succes........ :wave:

 

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

elmo en Miss, veel sterkte!

 

Maar hoe geweldig dat het ziekenhuis het oppakt!!!!

Dit zijn inderdaad de doorbraken die nodig zijn voor cannabis gebruik...

 

Ik gebruik nu ook een klein weekje de olie, voor andere klachten welleswaar, maar mijn arts volgt vol enthousiasme de vorderingen, van de week ga ik binnen moeten komen.

Voor Belgie ook heel uniek...

Heel veel succes, ik blijf dit volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Elmo!!!

 

Ik kan ze elke keer wegbrengen hier in de regio, mijn opa is eraan overleden ik heb ook mijn best gedaan en ook run from the cure laten zien en alles maar naar mij hebben ze niet willen luisteren.

 

Laat jezelf volgen door een tv ploeg!! schakel de NCRV in die zijn wel te porren.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Elmo en Miss

 

Ik wens jullie allereerst heel veel sterkte!! Hoop natuurlijk dat alles zo snel als mogelijk zal goedkomen!! Ben ook heel benieuwd na verdere vorderingen en hoe de artsen en het ziekenhuis hier mee om zullen gaan..

 

En Elmo, ik ben het gewoon echt 100% met je eens.. :wub:

Cannabis zit idd al 10.000jaren in onze culturen verwikkeld, gelukkig hebben wij als mensheid de soorten in alle verschillende gebieden gekoestert en plukken wij daar nu samen de vruchten van, tis tog geweldig dat wij hier nu zo ongeveer alles kunnen growen wat vroeger alleen mogelijk was in bepaalde gebieden van de wereld!

 

Mariuhuana is hoe dan ook een medicijn, of het nu om fysieke of mentale klachten gaat.. in beide gevallen kan Cannabis de ultieme oplossing voor je problemen zijn. Ipv. idd al die kutmedicijnen die ons worden voorgeschreven, van t overgrote merendeel van de tegenwoordige medicijnen krijg je nog meer klachten erbij dan dat ze daadwerkelijk oplossen... :wave:

 

Studies van Cannabis worden al jaren gedaan en de uitkomsten zijn verbluffend.. cannabis helpt gewoon schadelijke kankercellen ed. aan te pakken zonder de goeie cellen schade aan te doen.. Testen op muizen, ratten, die behandeld werden met THC, lieten zien dat de tumoren door de behandeling in rap tempo afnamen.. Buiten THC, zijn er genoeg andere cannabioiden die het nodige onderzoek vereisen..

 

FF een linkje van wat info na snel google, helaas geen tijd om de echte artikelen nu te zoeken.. ;) Klik

 

Ik ga vanaf volgende week ook beginnen met t maken van mn eigen olie.. hoelang blijft olie eig houdbaar? Wil van allerlei soortjes, binnen en buiten een verzameling gaan aanleggen.. kan handig zijn in de toekomst ;)

 

Mocht je ooit hulp nodig hebben in je strijd, dan ben ik meer dan bereid te helpen of te doneren!

Alles over for a good cause! Succes!

 

Cheers MJ :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie kan je in de koelkast vrij lang bewaren

luchtdicht verpakt uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig dame en Heer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Houdbaarheid ligt aan de alcohol % van de olie.In de vriezer is die veel langer houdbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel elmanito . weer wat geleerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel Sterkte Elmo2007 & miss & familie.

Respect.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
elmo en Miss, veel sterkte!

 

Maar hoe geweldig dat het ziekenhuis het oppakt!!!!

Dit zijn inderdaad de doorbraken die nodig zijn voor cannabis gebruik...

 

Ik gebruik nu ook een klein weekje de olie, voor andere klachten welleswaar, maar mijn arts volgt vol enthousiasme de vorderingen, van de week ga ik binnen moeten komen.

Voor Belgie ook heel uniek...

Heel veel succes, ik blijf dit volgen!

Niet zomaar een zieken huis

Erasmus medic centrum is een opleidings en onderzoeks ziekenhuis,

Als hun er achteraan gaan, ga er dan maar vanuit dat er werk van word gemaakt,

 

We gaan de resultaten mischien nog wel eens ergens terug vinden al ze het om financieele redenen niet in de doofpot doen natuurlijk , want aan chemo verdienen ze goed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als hun er achteraan gaan, ga er dan maar vanuit dat er werk van word gemaakt,
Ze wisten niet wat ze zagen toen de plek kleiner en `mooier` geworden was

na 6 dagen dik olie op de plek gesmeerd te hebben

 

dus ja ze gaan er nu achteraan en vroegen aan mij of ik info wou geven ?

 

Ik heb van mediwiet .nl wat info uitgeprint en dat gegeven ..

 

voor dat alle credits naar wernard bruining ! en www.mediwiet.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

wernard heeft er net een boek over geschreven, kan wernard niet eff een boek langs brengen en een voorlichting geven aan de "knappe koppen"daar?

 

als ik jou was zou ik hem eff mailen/bellen!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste: ik ben opgelucht dat hij het toch heeft geprobeerd. En ten tweede, ik moet mezelf niet laten verleiden kwaad te spreken richting reguliere geneeskunde, maar een ieder zal wel weten wat ik ervan denk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ejb

Ga ik vanmiddag ff doen .... bellen met Wernard ;)

edit : helaas geen tijd gehad om te bellen . ik probeer het m,orgen

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Elmo, fijn te horen dat het werkt.

Zit ik toch met de vraag hoe de olie die je gebruikt gemaakt is? Alco of gas, kort getrokken, lang getrokken, warm uitgedampt, koud uitgedampt, verdunt met wat.

Allesinds veel sterkte en hou moed.

 

sterkte,

de tubbels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut zeg, een familielid met kanker.

 

Ik vind het heel positief dat jullie er alles aan doen om te helpen en ik hoop dat de olie helpt ;)

 

Het verbaasd me wel dat er zo weinig vanuit de 'niet pro cannabis' hoek bekend is of word gemaakt dat het positief zou werken bij kanker.

Kijk, dat de industrie veel geld verdiend aan pillen en poeders snap ik, maar als zij dmv. cannabis een wondermedicijn op de markt kunnen brengen hadden ze dat dan al niet allang gedaan? Ze hoeven namelijk niet precies aan te geven wat erin zit en een mooie scheikundige omschrijving van de werkzame (THC) stof zal weinig mensen doen beseffen dat het om een aftreksel van de cannabisplant gaat.

 

Het bewijs dat het 'het' medicijn is wordt nu alleen geprobeerd door mensen uit de cannabis sector (zo noem ik ons maar even :wacko: ) aan te tonen.

 

Er zijn toch veel mensen met een wetenschappelijke/geneeskundige achtergrond, die niet cannabis gerelateerd zijn, die dit al hadden moeten weten?

 

Ik hoop dat er door onafhankelijk onderzoek eens iets over naar buiten komt, bijvoorbeeld uit de VU of het UMCU waarin onomstotelijk bewezen word dat mensen erdoor genezen zijn.

 

Ik ken iemand die ook deze ziekte heeft en inmiddels is opgegeven. Hij gebruikte toen hij wist dat hij het had ook olie. Zijn waardes gingen wel een stuk minder hard omhoog dan voorspeld en toen hij stopte met olie vlogen ze omhoog. Maar het blijft gissen of dat door de olie komt of door andere factoren. Je krijgt zoveel medicatie.

 

Ik hoop dat de huidkanker verdwijnt zodat de wetenschappers in Rotterdam er mee aan de slag gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
, maar als zij dmv. cannabis een wondermedicijn op de markt kunnen brengen hadden ze dat dan al niet allang gedaan? Ze hoeven namelijk niet precies aan te geven wat erin zit en een

 

grapje zeker......olie en hennepzaadolie...dat zit er in!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel dat de geneesmiddelen industrie veel truukjes heeft om niet te laten blijken wat hun ingredienten zijn.

Dus er zit hennep olie in en ze geven het een technische, voor een leek niet te begrijpen, naam zodat de gebruiker nieteens weet wat hij/zijn gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

google en je weet het, maar de meeste weten wel wat er in zit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kut zeg, een familielid met kanker.

 

Ik vind het heel positief dat jullie er alles aan doen om te helpen en ik hoop dat de olie helpt ;)

 

Het verbaasd me wel dat er zo weinig vanuit de 'niet pro cannabis' hoek bekend is of word gemaakt dat het positief zou werken bij kanker.

Kijk, dat de industrie veel geld verdiend aan pillen en poeders snap ik, maar als zij dmv. cannabis een wondermedicijn op de markt kunnen brengen hadden ze dat dan al niet allang gedaan? Ze hoeven namelijk niet precies aan te geven wat erin zit en een mooie scheikundige omschrijving van de werkzame (THC) stof zal weinig mensen doen beseffen dat het om een aftreksel van de cannabisplant gaat.

 

Het bewijs dat het 'het' medicijn is wordt nu alleen geprobeerd door mensen uit de cannabis sector (zo noem ik ons maar even :wacko: ) aan te tonen.

 

Er zijn toch veel mensen met een wetenschappelijke/geneeskundige achtergrond, die niet cannabis gerelateerd zijn, die dit al hadden moeten weten?

 

Ik hoop dat er door onafhankelijk onderzoek eens iets over naar buiten komt, bijvoorbeeld uit de VU of het UMCU waarin onomstotelijk bewezen word dat mensen erdoor genezen zijn.

 

Ik ken iemand die ook deze ziekte heeft en inmiddels is opgegeven. Hij gebruikte toen hij wist dat hij het had ook olie. Zijn waardes gingen wel een stuk minder hard omhoog dan voorspeld en toen hij stopte met olie vlogen ze omhoog. Maar het blijft gissen of dat door de olie komt of door andere factoren. Je krijgt zoveel medicatie.

 

Ik hoop dat de huidkanker verdwijnt zodat de wetenschappers in Rotterdam er mee aan de slag gaan.

 

 

de Pharmaceutische industriie is gelijkaardigs aan een mafia organizatie. <ze zullen nooit hun milliarden contracten opgeven voor een cannabis zaadje.....of cannabis werkt of niet; Geld komt op de eerste plaats, daarna de volks gezondheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...