Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

mediwiet olie tegen huidkanker werkt

Recommended Posts

Ik bewaarde mijn olie altijd gewoon op de schap op huiskamertemperatuur, bleef gewoon goed want het werkte gewoon. Heb het een jaar door gebruikt.

 

Maar hoe word bepaald of wietolie nog goed is of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

olie kan je zeer lang bewaren op kamertemp maar 1 maal geopend dan kan je het maar 3 maanden houden en dat moet wel in den koelkast.

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites


Interessant filmje over cannabisolie die gezwellen wegneemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ faraon . nou dat geld voor die lui..... is vanaf nu wel even over B)

het word steeds bekender dat het werkt tegen bijna 200 ziektes, kwaaltjes,en aandoeningen die de mens kan hebben

pillen heb je niet nodig cannabis wel

 

aan iedereen die sceptisch is vraag ik : ``kan je zelf nadenken ?, of laat je je alles aanpraten door de overheid ?``

 

``Dat cannabis kanker kan genezen ....vertellen ze je niet op de basis school he ? .....................

 

 

en dan valt bij iedereen ineens het kwartje

Share this post


Link to post
Share on other sites
olie kan je zeer lang bewaren op kamertemp maar 1 maal geopend dan kan je het maar 3 maanden houden en dat moet wel in den koelkast.

Dan heb ik dus meer als een half jaar "over datum" olie genomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
het word steeds bekender dat het werkt tegen bijna 200 ziektes, kwaaltjes,en aandoeningen die de mens kan hebben

pillen heb je niet nodig cannabis wel

 

aan iedereen die sceptisch is vraag ik : ``kan je zelf nadenken ?, of laat je je alles aanpraten door de overheid ?``

 

``Dat cannabis kanker kan genezen ....vertellen ze je niet op de basis school he ? .....................

 

 

en dan valt bij iedereen ineens het kwartje

 

Ik kwam bij de huisarts met een klacht en er werd mij gevraagd of ik pijnstillers slikte waarop ik nee antwoordde.

Toen er werd gevraagd waarom niet zei ik dat ik graag wil voelen als ik teveel belast en niks wil overbelasten want met pijnstillers verdoezel je de pijn waardoor je niks meer voelt, ik wil het graag voelen als ik iets overbelast want dan kan ik ingrijpen door acuut te stoppen met waar ik mee bezig ben om verdere schade voor te zijn. Met pijnstillers ga ik onherroepelijk over deze grens heen met alle gevolgen van dien. En ook omdat ik geen chemicalien in mijn lichaam wil die meer slecht doen dan goed.

 

Ik werd aangekeken alsof ik niet goed bij me kop was. Ze kunnen kijken hoeveel ze willen, onwetende overheids gehersenspoelde dwazen.

 

Greetz

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf slik ook echt geen pil van de dokter. geen aspirine , niks niet

( .....xtc is een ander verhaal B) ... maar dat terzijde

Ik rook al 19 jaar elke dag wiet.. en nergens last van

 

Ik heb zelf ook een paar druppels van de olie op.. gewoon onder je tong smeren

 

..en ik kan je vertellen dat is echt een verademing in vergelijking met het roken van wiet.....

.... en dat rook en kweek ik toch al een tijdje.. een soort van ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
olie kan je zeer lang bewaren op kamertemp maar 1 maal geopend dan kan je het maar 3 maanden houden en dat moet wel in den koelkast.

Dan heb ik dus meer als een half jaar "over datum" olie genomen?

 

Ik denk dat het afhabkelijk is van veel factoren....of je kamertemp constant is, vloeistof die er wordt gebruikt bij het aanmaken van je olie en de soort weed die je gebruikt.

 

Ik heb is ooit een stuk weed onder een zetel gevonden, ik denk toch dat het tenminste 2 jaar oud was...ik had voor een zeer lange tijd niets gerookt...damn dat was een hevige jointje....terwijl ze zeggen dat als je stash niet goed bewaard, dat de sterkte van de weed afzwakt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ faraon . nou dat geld voor die lui..... is vanaf nu wel even over B)

het word steeds bekender dat het werkt tegen bijna 200 ziektes, kwaaltjes,en aandoeningen die de mens kan hebben

pillen heb je niet nodig cannabis wel

 

aan iedereen die sceptisch is vraag ik : ``kan je zelf nadenken ?, of laat je je alles aanpraten door de overheid ?``

 

``Dat cannabis kanker kan genezen ....vertellen ze je niet op de basis school he ? .....................

 

 

en dan valt bij iedereen ineens het kwartje

 

 

Dat het werkt, het werkt.genoeg bewijzen!!!.....stel een vraag aan een dokter over het geneeskracht van cannabis en je krijgt altijd een halve glimlach met een een soort van mmmh ja maar.......als antwoord....bon dat bewijst niet veel maar ik stel mij toch de vraag hoe dat ze dat gaan aanpassen zonder dat die bedrijven die het zo gewoon zijn met miljarden contracten aan te tasten en niet kwaad te maken.......want economisch kan dat een zeer zware impact geven aan all die multi internationale phamaceutische industrie, als ze het gaan legalizeren. Zelfde situatie met petrol...wat gaan al die oliemaatschappijen doen als de internationale staten voor een zuinige manier gaan kiezen.

 

Er zijn genoeg bewijzen dat Cannabis een positieve effect heeft op de mensheid en hun gezondheid maar is dat wel genoeg voor hun om hun millijarden contracten op te offeren??

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ faraon . nou dat geld voor die lui..... is vanaf nu wel even over B)

het word steeds bekender dat het werkt tegen bijna 200 ziektes, kwaaltjes,en aandoeningen die de mens kan hebben

pillen heb je niet nodig cannabis wel

 

aan iedereen die sceptisch is vraag ik : ``kan je zelf nadenken ?, of laat je je alles aanpraten door de overheid ?``

 

``Dat cannabis kanker kan genezen ....vertellen ze je niet op de basis school he ? .....................

 

 

en dan valt bij iedereen ineens het kwartje

 

 

Dat het werkt, het werkt.genoeg bewijzen!!!.....stel een vraag aan een dokter over het geneeskracht van cannabis en je krijgt altijd een halve glimlach met een een soort van mmmh ja maar.......als antwoord....bon dat bewijst niet veel maar ik stel mij toch de vraag hoe dat ze dat gaan aanpassen zonder dat die bedrijven die het zo gewoon zijn met miljarden contracten aan te tasten en niet kwaad te maken.......want economisch kan dat een zeer zware impact geven aan all die multi internationale phamaceutische industrie. Zelfde situatie met petrol...wat gaan al die oliemaatschappijen doen als de internationale staten voor een zuinige manier gaan kiezen.

 

Er zijn genoeg bewijzen dat Cannabis een positieve effect heeft op de mensheid en hun gezondheid maar is dat wel genoeg voor hun om hun millijarden contracten op te offeren??

 

Ik pleit dat we het gewoon legalizeren. Dus wij volk legalizeren het gebruikt van cannabis voor medische en REACREATIVE doel point end. Wj gaan toch niet wachten op een beslissing van een criminele organizatie zoals onze staat...er zijn veeeeeeeeeeeeeel... bewijzen dat cannabis levens red..maar er..zijn ook genoeg bewijzen dat onze eigen staten mensen laten sterven voor hun eigen doel of wegens geen interesse

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt elmanito. nog zoiets wat deze week naar buiten kwam..

 

@ faraon

 

ik zeg ook Legaliseren .. maar het moet zijn :

 

NORMALISEREN !!!!!!!!!!!!!!!!

het is een gewone plant !die ook nog ziektes kan genezen ,zelfs kanker

Hoe mooi is dat ! minder mooi is dat op de basis school het tegenovergestelde verteld word B)

en die farmaceutische industrie moet maar even zien...

 

met hun giftige pillen,chemo en bestralingen............ die maken je alleen maar zieker ..

 

 

time to fight back!

en ja iedereen op deze planeet is daarover voorgelogen

 

het is een schande

kijk dit fimpje en ja het word weer een normaal iets binne 10 jaar

 

hoe leg je aan een kind van 6 de onzin van het wietverbod uit .. nou zo ...

 

we are all medical cannabis patients and we are not going anywhere !!!!!!!!!!!!!!!!

 

echt mensen.. dit zit zo diep in mij deze onzin en leugen tegen de mensheid

 

. dus vertel ik dit aan elk `onwetend mens` en alleen dan komen we ergens :lol:

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel

 

Ze gaan vanzelf op hun bek B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhu B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, helemaal met u eens.

 

Onze generatie heeft een cruciaal positie, onze job is om die laatste generatie, in de goede richting te lijden zonder hun geest aan te tasten met al die kapitalistische propaganda en al die leugens die in onze geest ingeplant is.

 

Our generation has to do the dirty job

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt

en ik ga er vol in !!! zowiezo was ik al activistisch ingesteld

 

Want natuur verbieden is on-natuurlijk.. en een misdaad tegen de mensheid !

 

door de gebeurtenissen in de familie ben ik nog feller geworden om dit de wereld in te krijgen

en het lukt me aardig nu

 

 

nu het bewijs dat de stoffen in cannabis echt kanker genezen

zelfs met verdunde olie ( moet je nagaan wat pure olie doet !!!!!)

 

 

ben er trots op dat ik cannabis kweek !

 

 

en ik zal de doktoren even haarfijn uitleggen daar in rotterdam hoe het nu zit

er hoeft geen onderzoek meer naar wiet gedaan te worden ........

 

 

want het bewijs is al geleverd

 

even wachten op de olie en dan gaat de strijd weer verder

 

hou jullie op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt cool om te lezen elmo!!!

Ik ga als ik buiten oogst olie maken met kokos voor mijn vriendins huid problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ faraon . nou dat geld voor die lui..... is vanaf nu wel even over :lol:

het word steeds bekender dat het werkt tegen bijna 200 ziektes, kwaaltjes,en aandoeningen die de mens kan hebben

pillen heb je niet nodig cannabis wel

 

aan iedereen die sceptisch is vraag ik : ``kan je zelf nadenken ?, of laat je je alles aanpraten door de overheid ?``

 

``Dat cannabis kanker kan genezen ....vertellen ze je niet op de basis school he ? .....................

 

 

en dan valt bij iedereen ineens het kwartje

 

 

Dat het werkt, het werkt.genoeg bewijzen!!!.....stel een vraag aan een dokter over het geneeskracht van cannabis en je krijgt altijd een halve glimlach met een een soort van mmmh ja maar.......als antwoord....bon dat bewijst niet veel maar ik stel mij toch de vraag hoe dat ze dat gaan aanpassen zonder dat die bedrijven die het zo gewoon zijn met miljarden contracten aan te tasten en niet kwaad te maken.......want economisch kan dat een zeer zware impact geven aan all die multi internationale phamaceutische industrie. Zelfde situatie met petrol...wat gaan al die oliemaatschappijen doen als de internationale staten voor een zuinige manier gaan kiezen.

 

 

Om even te door te gaan op dit stukje tekst... Waarom denk je dat wij nu momenteel nog altijd op de wereld afhankelijk zijn van olie?

Omdat hun dit in stand houden.. de hele wereld zou nu over kunnen gaan op Zonne-energie, we zouden alle dake van de wereld vol kunnen zetten met groen (Liefst Cannabis ofc, als 1 van de snelst groeiende planten ter wereld, en een plant die ontzettend veel CO2 opneemt en omzet, een uitstekende kandidaat) Ik kreeg miss wel 10jaar geleden een artikel van mn moeder aangereikt over een professor die de Cannabis plant als de sleutel tot de toekomst zag... we zouden namelijk verschillende klappen in 1x kunnen slaan..

 

Oa. het broeikaseffect trgdringen, stoppen met de houtkap en de vernietiging van de meeste diverse gebieden ter wereld : De Jungle, katoenplantages vervangen door hennepplantages, blijkt dat kleding gemaakt van hennep en stukken beter voor t milieu is, maar ook stukker gezonder voor mensen om te dragen. Van zaden zouden we hennepolie kunnen maken, zelfs biobrandstof van hennep om die kutolie te vervangen, en nog niet te spreken over de Medicische eigenschappen!!

 

Klein stukje tekst uit een artikel: "In de jaren ’30 kwam daarbij het verbod op hennep door een streng anti drugsbeleid in met name de Verenigde Staten en andere landen. Sterke politieke beweegredenen zorgden ervoor dat veel ecologische voordelen van hennep werden overschaduwd door minder duurzame, maar economisch interessantere alternatieven"

 

Zo werkt de wereld nu gewoon.. die kutkankerpolitiek is er niet om het beste voor hun burgers te doen.. Nee het is nog altijd zoals vroeger, een feodeaal systeem (Voor de mensen die dit niet vroeger bij Geschiedenis gehad hebben --> Klik Wij als burgers werken ons kapot om de allergrootste bedrijven hun winsten te kunnen geven, met de politieke leiders als marionetten van deze bedrijven! Wie houdt zich tegenwoordig nog aan zn verkiezingsbelofte?

 

Echt één grote grap is onze zogenaamde kapitalistische vrije wereld...

 

Faaron, je laatste zinnen in je post ben ik het ook mee eens, we moeten als burgers gewoon doen wat we zelf willen, als iedereen FOCK zegt, kunnen ze er toch niet omheen.. alleen hoe krijg je het overgrote merendeel van de mensen zover dat ze stoppen met geloven in alle bullshit die ze ingeprent wordt?

 

@ Elmo : Top dat je je niet laaat kennen! :lol: We mogen allen trots zijn dat wij tot t deel van mensheid behoren die wel nog nadenken... had iedereen dat ma, dan was de wereld een andere plaats geweest!!

 

Ziet er medisch verantwoord uit in die spuiten he :rofl Vanwaar dat er cocosolie bij de cannabisolie zit?

 

Cheers MJ B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Miss Mary Jane

 

--------------------

nou hier de foto van de plek

zoals die is

gallery_24304_15271_154032.jpg

 

en met een laag Trompetol olie ( sterk concentraat )

gallery_24304_15271_394411.jpg

 

Morgen moet hij naar het ziekenhuis en geeft dan de info die ik uitgeprint heb

 

tot later

Edited by Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie werkt trouwens tegen ongeveer elke huidmutatie.

 

Heb hem zelf op verse brandwonden gedaan, waar normaal echt wel een litteken van zou moeten komen.

Behalve dat het de brandende pijn vrijwel direct weghaalt zorgde het als bij verschijnsel ervoor dat het litteken weg trok na ongeveer 4 behandelingen.

 

Vriend van me had huidkanker in de top van zn neus, deze heeft een gedeelte laten wegsnijden. En dit hoorde normaal gesproken na een aantal weken te worden "ge-her-construeerd" door een plastisch chirurg. Maar hij als verwend blower hoefde dit laatste niet meer te doen. De huid was zoals de chirurg zei: "Wonderbaarlijk snel genezen en totaal niet toe aan plastische chirurgie".

Toen hij vertelde dat dat wel eens kon kloppen vanwege z'n cannabis gebruik, zei de dokter niets en liep weg. Go Figure!

 

Gewoon ff een druppel erop doen, pleister erover (anders krijg je vragen en ziet er "raar" uit)

Na een dag eraf halen lekker laten luchten, niet zitten aan eventuele micro-blaren (zo groot als een naaldenkop)

Volgende dag er weer op. ect ect. (gewoon om de dag)

 

Bij ouderdomsvlekken werkt het trouwens ook. Deze verdwijnen mooi, zonder te snijden bij de dokter.

 

Er kan een klein beetje jeuk komen, o.a. door de pleister. Niet op letten, het werkt.

De foute cellen moeten op een manier worden afgevoerd, en dat doet je lichaam op de snelste/ makkelijkste manier.

 

Dit betekend dus over het algemeen ook dat een gedeelte via de toplaag van je huid weggaat. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harvard Says Pot Cures Cancer

 

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk, dat de industrie veel geld verdiend aan pillen en poeders snap ik, maar als zij dmv. cannabis een wondermedicijn op de markt kunnen brengen hadden ze dat dan al niet allang gedaan?

 

DAT is het nou juist

die plant is NIET te Patenteren

geen een plant is te patenteren. slaat nergens op

 

Cannabis groeide al eerder op de planeet dan dat wij konden praten

cannabis is een natuurproduct van en voor ieder mens en dus vrij om te hebben en te kweken

 

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mn alcohol van brouwland binnen en dus gelijk een koude run

 

pruttel pruttel

gallery_24304_15271_148339.jpg

 

En alcohol terugwin potje .. werkt perfect :)

gallery_24304_15271_39321.jpg

 

een uurtje pruttelen nog ..

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Goed bezig elmo! x

Heel benieuwd hoe dit verder gaat aflopen met de neus en het Erasmus MC.

 

Aha, zo'n flessenwarmer kan dus meer doelen dienen dan alleen dat waarvoor ik 'm tot nu toe gebruikt heb. B)

 

:verrygood Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...