Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jeice

Eneco

Recommended Posts

ze zullen nooit een schatting maken in hun eigen nadeel, die marge houden ze wel hoog en in acht :engel

 

Gewoon 500 euro per maand stroom dan krijg je wel terug als je geen gekke dingen doet haha :)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

En 's nachts slapen onder de zonnebank.

 

Voor de grootgebruikers onder jullie, ooit gedacht om een aandeel te kopen in een windmolen(park)? Betaal je eenmalig een bedrag, dan jaren lang vrijwel gratis groene stroom. Dan ben je je eigen energie leverancier, geen gezeik. En nee dat ding staat dan niet in je achtertuin maar gewoon in de zee (dus wel nog steeds transport kosten ed). Kwekend naar een groenere wereld :engel hoe hippie kan het worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iedereen BEHALVE jou op het segment na hun laatste meter heeft opgegeven dan is het een simpele rekensom :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb eergisteren ook mijn standen doorgegeven aan enexis, had ook een brief gehad..

Daarna met essent gebeld en hun snapte niet dat ik mijn standen aan enexis door moest geven, aanezien de jaarafrekenig van essent pas in juni komt..

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites
als iedereen BEHALVE jou op het segment na hun laatste meter heeft opgegeven dan is het een simpele rekensom :engel

 

 

??

Share this post


Link to post
Share on other sites
En 's nachts slapen onder de zonnebank.

 

Voor de grootgebruikers onder jullie, ooit gedacht om een aandeel te kopen in een windmolen(park)? Betaal je eenmalig een bedrag, dan jaren lang vrijwel gratis groene stroom. Dan ben je je eigen energie leverancier, geen gezeik. En nee dat ding staat dan niet in je achtertuin maar gewoon in de zee (dus wel nog steeds transport kosten ed). Kwekend naar een groenere wereld :engel hoe hippie kan het worden...

 

daar ben ik zeker mee bezig geweest , maar dat aandeel in een winmolen vind ik een beetje kwats dat zie ik niet zo zitten

ben wel aan het kijken geweest om zelf een kleine windmolen te kopen inderdaad voor in de tuin , maar denk dat de buurman dat niet zo wreed vind

dus nu wil ik nog even aankijken misschien een jaartje of 2 wachten en dan ga ik zeker voor zonnepanelen

als de prijs daarvan redelijk is , en dat begint er steeds meer op te lijken

 

als iedereen BEHALVE jou op het segment na hun laatste meter heeft opgegeven dan is het een simpele rekensom :)

 

 

als je de stroom die achter de meter langsloopt even vergeet wel ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk je dat men die rekensom gaat maken voor elk blok waar iemand zn standen niet doorgeeft :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ze proberen het gewoon weer hoor :wacko:

 

correcte standen door gegeven aan de telefoon destijds. krijg ik de correctie nota, stand gewoon nog hoger dan de vorige schatting, nog meer dokken. hoe krijgt men het voor elkaar om van een 0 een 7 te maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...