Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

jeice zijn micro kolosus verslag

Recommended Posts

Jij bent ook van alle markten thuis he :) :)

 

Succes :lol:

planten zien er mooi uit :)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem dat je hydrovoeding een grapje was? Wat voor voeding ga je geven?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een weekje/anderhalf en dan zullen de buizen gewisseld kunnen worden! ze gaan mooi ;) hoe hoog zijn ze nu? centimeter of 20/25?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoiets ja lednov, ze groeien wel hard nu hoor. zat ruimte de lucht in, maar wil ze zo laag mogelijk houden.

zal de bloeilampjes eens gaan aanschaffen dan. thanks!

 

 

was geen grapje de vraag of ik hydro voeding kan gebruiken op aarde. die heb ik nml al staan. als dit idd kan (donbone?) dan hoef ik geen aparte voeding aan te schaffen

 

zal er ook wat nr 3 bijgooien vanaf week5. die vinden ze vast ook lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen flauw idee, vast wel, maar hoe weet je welke verhoudingen of wil je dat op de gok doen. Heb geen ervaringen met wietplanten op hydro en ook niet hydrovoeding op aarde. Hoe doe jij dat dan donbone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog een haze kweekje lopen. als het blad licht verkleurt haal ik gewoon een emmer uit mn vat en kiep het er in. ec 1.4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben nu 3 weken op 12-12 gestaan. voeding is nog niet nodig, bloeilampen moet ik maandag wel even op gaan halen.

 

ze hebben koude nachten gehad in de groeifase, heb mn hele tentje nu verplaatst naar een ruimte waar ze af kunnen bloeien onder 20min 30max

 

heb wat blad gesnoeid en wat hoofdtoppen gebogen om plek te maken voor zijscheuten en om het boeltje een beetje te egaliseren

 

lampen staan zo omhoog voor de foto, zal ze de volgende keer even helemaal weghalen voor een goede pic

 

kom maar op met die kolossale micro toppen

 

med_gallery_32601_15056_743098.jpg

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er mooi bij jeice, toch ook wel grappig zo`n micro kweekje, of niet dan?

Het was niet de eerste opzet maar goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het is wel geinig, ze staan nu naast mn andere bloeitentje dus kan ze een beetje aandacht geven tijden het eb vloeden.

 

net wat haze zitten knakken, 3 hoofdtoppen doormidden geknakt, 2 ervan overleden.... paar achterblijvers.... dus een paar grammen compensatie zou ook niet vervelend zijn.

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had mijn eerste paar knaksessies ooit moeten zien ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, gvd man. haze breekt aanzienlijk sneller dan pp. beter voorzichtig buigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foutje bedankt

 

met verhuizen is iets niet goed gegaan met de schakelklok. is op ON komen te staan ipv AUTO. resultaat. 38 uur licht. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij.

terug op 12/12 licht en niet verder gaan lopen rotzooien met 24u donker iod want dan meer herma kans, gewoon net doen alsof je neus bloedt zegmaar.

 

1st stammetje beetje kapot maken tussen duim&wijsvinger voordat je knakt voorkomt dat je top afsterft ;)

probeer je het zonder en stammetje is nog zacht dan heb je zo de top in handen, met een oudere dame is het flink knijpen overigens, lijkt wel een dikke sateprikker vaak ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze gewoon weer op 12-12 gezet idd. wel jammer

 

@ het knakken, volgende dag kijk ik mn tentje, alles weer omhoog ;)

wordt toch eens tijd dat ik stekken ga voorgroeien en selecteren zodat ik geen achterblijvers meer heb dus ook niet hoef te knakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei das zuur ook! inderdaad gewoon op 12/12 verder gaan, niet gaan compenseren.

beetje geluk hebben ze er niet al te veel van gemerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe staan ze erbij ?

En heb je het weer op 12/12 gezet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze toen ik erachter kwam direct weer op 12-12 gezet idd. Ze hadden toen 38 uur licht gehad.

 

De plantjes bleven stug doorgroeien, desondanks ze vandaag al 4 weken op 12-12 stonden.

 

Dit, gecombineerd met het feit dat er mn andere bloeitent 2 achterblijvende amneesjes stonden aan de zijkant, bracht bij mij het idee naar boven om de schaar in de mislukkelingen te zetten en de gehele bak met kolosus erboven op te knallen.

 

Moet de microsectie dus helaas teleurstellen maar het is in het bestwil van de dames, ze staan nu ziels gelukkig tussen de amnezen onder de gavita's.

 

Ze krijgen nu hetzelfde voedingswater als de amnezen eens in de 3 dagen, een liter of 6.

 

Midden achterin. Door de bak staan ze op dezelfde hoogte als de amnezen :lol:

 

med_gallery_32601_15056_1566638.jpg

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of dt wel zo'n handige stap was :lol:

 

Er hoeft er maar 1 van het stel toch last te hebben gehad van en dan zijn je Amnezen ook nog eens de pineut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo zijn de amnezen dan de pineut?

 

Heb je het nu over herma's over de 38 uur licht? Kan best dat ze weer in de groei zijn geschoten, maar dat heeft toch niets met de amnezen te maken.,

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel jammer dat je het niet afmaakt in die tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

is idd jammer, maar was een goede les. ik had nog een cm of 6 over om te ketting hoger te zetten. (tent is 90 cm hoog, de bak misschien 12 cm) wil je een leuk kweekje met t neon doen moeten de plantjes lager blijven. beste gelijk op 12-12 na opkomst en dan wat meer erin.

 

lichtfoutje was de nekslag, en die amnezen in de tent waren echt te verwaarlozen.

 

staat een foto toch SJ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...