Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@spacesjimp

Tof dat je erbij bent. Ik ben ook erg benieuwd naar wat eruit zal gaan komen.

 

@Parve

Daar heb ik weinig ervaring mee, de tijd zal het leren. De amnees waar ik mee werk is sowieso vrij lastig te stekken. De hindukush daarintegen heb ik al is in 6 dagen laten wortelen!

 

@PH

Ja hij kan er altijd dichter op natuurlijk :) maar deze zaailingen mogen echt niet verbranden! ik heb ff met mn lumenmeter erboven gehangen. En volgens mij zit t wel goed zo. Ook weinig strek tot nu toe. (alleen in t begin ff vandaar dat lange steeltje)

 

edit: ze staan op een schoteltje en krijgen van onder water. Het potje zit al aardig doorgeworteld. hierna naar een 6.5 liter potje overpotten.

 

gallery_28408_15071_1123774.jpg

 

gallery_28408_15071_838035.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

Vrolijk kerstfeest allemaal, lekker stonede dagen toegewenst :)

gallery_28408_15071_1758270.jpg

 

 

Hoog tijd voor een groter potje

gallery_28408_15071_1099476.jpg

 

gallery_28408_15071_1062638.jpg

 

gallery_28408_15071_1000979.jpg

 

Eindelijk begint het een beetje te groeien, Ik hoop de eerste week van het nieuwe jaar een mooie stek te kunnen snijden.

De andere zaailing pot ik na de feestdagen over.

 

blessings and greetings OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je een foto cursus gedaan ofzo?

vette shit ouwe..

merry xmas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een fijne kerst ouwe ketser.

 

Heb nu meerder amnees kruising gedampt en allemaal zeer goed.

Denk ook dat die hindu een harde hamer aan de amnees gaat toevoegen (Body trip).

 

kewlpics.gif

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijne dagen, OK, nice pics indeed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He ouwe

 

 

Nice dat blauw!!!!!!!

 

 

Merry christmass!!

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat de happy Brother ketsert die ik altijd met jullie wil roken op meetings?

Wel gaaf dat je verslag bij houd.

Jammer van de leb/lib hupla maar jouw kennende word hij veel beter binnen no time!

Word tijd dat er weer een vette indica word toegevoegd op sannie zijn site.

Btw die ph amnees is volgens mijn de Soma elite clone amnesia cut.

Niet de hypro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MRT

Dank u, ik heb een paar nieuwe instellingen in mn camera gevonden.. en natuurlijk het plasma spectrum helpt ook een handje mee :)

 

@Donbone

Thnx jullie ook uiteraard

 

@ZoDd

Amnesia/SSH flavour is al een aantal jaren mijn favoriet. Dit niet alleen door de smaak, ook de soort high die ze me geeft blijf ik in staat mijn dagelijkse bezigheden goed uit te voeren :)

Ook niet onbelangrijk: Een hele goeie everydaysmoke voor mij. Ze gaat me niet snel vervelen wat ik wel eerder heb gehad met bijv. casey jones. (kon op een gegeven moment deze bijzonder smaakvolle strain niet meer waarderen)

 

De bio amnees en S5 van krasi heb ik je verslag uitgebreid zitten lezen en maakt me zeer nieuwschierig. Een tijd terug die van Art mogen proeven en die was ook niet misselijk hoor!!!!

 

 

@krasi

Dank, :)

 

@bubble cheese

Thnx jij ook merry xmas kerel

 

@nighthaunter

De zaailingen zit inderdaad happy brother in, gekruist met de Leb. van hupla.

Degene die jij altijd wil roken :) Die gaan we zeer zeker op de volgende meeting roken!

Wat bedoel je met jammer?

1 ding weet ik wel, het is inderdaad niet de hypro amnees. Soma's inzending voor de cup dit jaar heb ik gerookt...... Die was wel aardig :)

Maar ook net weer wat anders (als we aannemen dat hij die pheno heeft gebruikt voor de cup)

 

 

Grts all OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, misschien een noob vraag

maar zo rond dit tijdstip en in deze toestand durf ik hem wel te vragen:

 

Hoe kom ik aan S5?

 

(kan me ergens herinneren dat het een clone only strain is... wat dat ook mag betekenen..)

heb er ook nog geen zaad van kunnen vinden...

 

Amnesia/SSH flavour is al een aantal jaren mijn favoriet. Dit niet alleen door de smaak, ook de soort high die ze me geeft blijf ik in staat mijn dagelijkse bezigheden goed uit te voeren

Ook niet onbelangrijk: Een hele goeie everydaysmoke voor mij. Ze gaat me niet snel vervelen wat ik wel eerder heb gehad met bijv. casey jones. (kon op een gegeven moment deze bijzonder smaakvolle strain niet meer waarderen)

 

 

Dit ben ik helemaal met je eens!

mensen verklaren me voor gek als ik weken lang elkedag alleen maar amnesia rook, zien het als een "super zware wiet"

terwijl ik toch echt meer een up-high ervaar waarmee ik indd op een enigsinds heldere manier mn dagelijkse dingen kan bljiven doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skunkmonstertje

:) Clone only wordt inderdaad lastig zaad van vinden ja... Mischien toch wat te sterk die amnees :) :) :)

clone only betekent: alleen stek :)

 

Grts ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ok dat jammer is voor hupla.

Omdat de ontkieming ratio zo laag was.

En dat ik alle vertrouwen in hem en zijn strain heb.

Soma gebruikt niet meer dezelfde als vroeger.

E $kobar gebruikt wel die cup winnaar en heb 2 X de shiva haze gegrowd van hem.

Echt een fruit smaak in de amnesia pheno en zware high stoned.

Er is maar een echte vind hij en ik geef hem gelijk.

Ruikt in groei en bloei naar de s5 waar ik ook van vermoed dat de Soma elite clone X nog wat in zit.

Krasi moet daar meer over weten die heeft s5 en de ph amnesia bij elkaar gehad.

Zoals te zien in zijn verslag.

Ik ga zo nog even lezen in zodd zijn verslag wat hij ervan vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die ketser,

 

ook weer wat aan het prutsen, ziet er interesant uit dus ik neem maar een abbotjuh

 

@papichuloo

 

Geloof dat die van PH ook een clone only is, maar om het zeker te weten moet je dat aan PH vragen.

 

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nighthaunter

Dat is niets ten nadele van Hups hoor! Waren niet bepaald de perfecte omstandigheden!!!! Ik ben hem erg dankbaar dat hij er moeite voor gedaan heeft :)

De amnesia waar ik het over heb (soma) is de winnaar van 2012. Ik zal proberen wat meer info te achterhalen ovder de betreffende strain.

De PH donner strain en de liberty haze look a like..... A LOT!

Persoonlijk vind ik de ''PH cut'' ongeveer 4x beter dan de winnaar van 2012...... (beste heb ik gerookt in 2011 van ph zelf)

 

@papichuloo

Nogmaals: zaden van clone only strains wordt erg lastig te bemachtigen.

 

@pieterpost

Jooo kerel relaxt dat je er ook weer bij bent, altijd gezellig met dat rooie wagentje van je :)

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had 15 S5 zaadjes te grazen die ik nog steeds heb :) , zijn er alleen al 10 gereserveerd en 5 zijn voor me zelf :)

is zeer moeilijk te bemachtigen maar als je hard zoekt vind je het meschien wel :)

 

meschien doe ik wel een zadenkweekje met mijn laatste 5 zaadjes zodat ik S5 genoeg heb in zaad :)

 

wel hopen dat er dan een mannetje en een vrouwtje bijzit :)

 

groetjes en mooi versiering hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker verslag,...ben benieuwd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!!:

 

Laatste update van 2012 :)

 

@ph

het antwoord op je vraag was: nee, de plasma kon er niet dichter op :lol:

gallery_28408_15071_1261321.jpg

 

Verder gaat HIJ (hopelijk) lekker. Ik heb de lamp nu een stuk hoger gezet zodat ik een stuk strek krijg waar ik gelijk een stek vanaf haal.

Die moet gelijk de bloei in. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de stek geworteld is.

@parve : je bent er nog niet op terug gekomen waarom ik problemen zou ondervinden met het wortelen???!!!

 

 

gallery_28408_15071_117037.jpg

 

gallery_28408_15071_614419.jpg

 

VRAAG: bij de hoeveelste internode wordt geadviseerd bij zaadplanten om te toppen? ivm de clone die ik eraf ga halen :)

 

grts en goed uiteinde allemaal

 

OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ouwe ketser, leuk project. Ik zou vanaf de 5e internode node toppen. Zou een paar stekjes nemen, dan heb je altijd reserve als het niet goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie man, wortelen gaat onder plasma buitengewoon. Vrijwel alle kwekers melden explosieve wortelvormig onder plasma. Als het je gaat om een vader te maken dan zou ik zoals hup zegt bij de derde of zelfs tweede node al toppen. Je hebt als je snel bij de tweede node topt een ideale uitgangspositie voor je plant met 4 stelen aan iedere kant. Nog twee keer fimmen daarna en je hebt een mooie compacte moeder/vader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup.

Oke nice. Ik ben een paar dagen weg geweest dus er zijn nog wat nodes bij gekomen in de tussentijd.

Morgen wordt t ventje getopt.

 

@topic

Een kleine spintenplaag in mn ruimte :lol: morgen met gif behandelen

momenteel aan het googlen naar een lab. dat de hindu-kush kan testen op THC en CBD gehalte.

Ik heb me ook laten vertellen dat ze in het lab aan een enkel blaadje genoeg hebben om te testen.... ook in vegatief???

 

De klok gaat om over 2 dagen. Ik ben van plan de hele cyclus alleen onder plasma te doen. Dat lijkt me geen probleem...

 

Grts OK

 

gallery_28408_15071_2050921.jpg

 

gallery_28408_15071_1540641.jpg

 

gallery_28408_15071_1089358.jpg

 

gallery_28408_15071_1530230.jpg

 

nr 2

 

gallery_28408_15071_759937.jpg

 

 

Op/aanmerkingen en tips altijd welkom uiteraard!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto`s weer, fucked up van je spintplaag, uitroeien die handel, mooi hoe de bladeren zich richting dat plasma licht omhoog wijzen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is getopt.... Ik heb ze op een verwarmingsmat gezet zodat ze geen koude voeten krijgen deze winterdagen.

spint behandeld

 

Ik hoop stiekem heeel stiekem dat de 2e zaadplant die je op de foto kunt zien wel een vrouwtje is.

Ik heb namelijk net even van beide aan de stam geroken...... : smells like pure kush(happy) 2me :lol:

Wat me ook gelijk opviel is dat ik de geur (bijna) niet uit elkaar kon houden. :D

Dat gaat dus de goede kant op.... Nu nog een posisieve CBD test in een of ander lab. en ik ben helemaal tevreden!

 

ik hou jullie op de hoogte :D

 

grts ok

Edited by ouwe ketser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...