Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Miss Mary Jane

Round 2 : 3x Jack Herrer (VS) vs. 2x Jack Herrer (GHS)

Recommended Posts

@ Shining : Haha niet? :D Hoe weet gij dat?

 

@ Sparta-Rotterdam : Moeilijk om hier een uitspraak over te doen.. Greenhouseseeds ben ik altijd tevreden over geweest, zaadjes hebben goede kiemkracht en uiteindelijke sterke gezonde planten, nog nooit herma's gehad..

 

Vision Seeds is het nu de 1e keer dat ik een strain van hun grow.. ik heb veel goeie dingen gehoord maar zelf testen is nog altijd het beste, deze ronde 3 uit 3 met opkomst, en de uiteindelijke planten.. Tja.. ik ben tot nu toe zeer tevreden!

 

Als ik de 3 Vision Seeds Jacks tegenover de GHS Jacks zet, ben ik wel van mening dat ik de Jack Herer van Vision Seeds sneller bloeit en dikkere buds krijgt (dit kan nog veranderen in de laatste 2-3weken) In de groeifase vond ik beide strains het goed doen.

Natuurlijk is het ook geen eerlijke strijd, 3 vs 2, daarbij dat ik bij 1 vd 2 GHS Jacks een Sativa pheno heb, en daarom deze atm miss wat minder dik uitziet dan de rest, blijf t lastig om een goed oordeel te vellen.

 

Uiteindelijke gewicht in grammen en in kwaliteit zal miss nog wat duidelijk leveren.. maar dan nog gaat t dan puur om een vergelijking van deze 2 strains, ten slotte hebben beide zadenbanken genoeg verschillende soorten strains te bieden.

 

Ik zou iig de zaden van Vision Seeds eens testen, ik ben iig overtuigd dat ze kwaliteit leveren, zelf komt er dit jaar zeker nog een ronde met zaden van Vision Seeds!

 

@ Topic :

 

Heerlijk ruikt het in de kast, int algemeen bij alle een duidelijke Jack lucht, alleen bij de Jack (VS) rechtsachter een meer aardse zwaardere geur, deze is t verst in de bloei en zou eigenlijk al bijna gesnoeid kunnen worden.. dat op 7.5 week ongeveer :D

 

De rest moet tog nog wel ff, nauwelijks oranje haren te bespeuren, hier en daar eens ene ma meer ook niet, ze zullen hoe dan ook 9weken staan, zelf ben ik aan het denken om ze echt de volle tijd te geven, 10weken 12/12. Ik ben al begonnen met alleen water geven en zal dit doen tot de dag dat ze omgaan, laatste 2 dagen geef ik ze prob niks.

 

Over een week ongeveer, eind week 9 ga ik trgdimmen naar 600watt en miss iets van de laatste 2 dagen dim ik naar 400watt, ook zal ik de laatste 2 dagen het lichtregime van 12/12 naar 10/14 zetten om even aan te geven aan de dames dat het echt tijd is geworden! Vaak gelezen dat dit de THC ontwikkeling ten goede komt :D

 

Hoop wat mooie herfstkleuren te krijgen de komende weken! Update met foto's maak ik vanavond of morgen

 

Cheers MJ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeey MMJ,

 

Wat een mooie strains heb je daar.

 

zoals ik lees raadt je tot nu toe de jacks van vision aan aan iedereen.

 

zou je misschien je mening nog willen delen hoe jij vindt hoe ze reageren op watering en voeding??

 

Het is dat ik de bubble's en mango's al heb liggen maar hou ze cker in me achterhoofd en keep following u

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er echt heel erg lekker uit!!! Ik ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden. Ik ga je iig volgen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Skunkmonster : Ze komen er nu aan ;)

 

@ 070wiet : Ik durf ze zeker aan te raden, waarschijnlijk hebben ze nog meer moois in de collectie zitten dan alleen de Jacks!

De Silver Haze ga ik misschien de volgende x eens testen ;)

 

Qua water geven en voeding, nou ik heb in totaal 3 dames van Vision, 2 daarvan worden organisch gekweekt en 1 met behulp van de Canna-lijn. Op beide reageren ze goed, al moet ik zeggen dat organische voeding mn voorkeur begint te krijgen.. ze lijken het er tog beter op te doen! Ik heb ze gedurende de kweek 3x laten droogtrekken.. (GHS principe) voor een 4-5dagen, dus ze kunnen wel wat hebben.. teveel water geef ik zelden, maak gebruik van tensiometers om te kijken of ik een beetje in de buurt zit ;)

 

Als je zelf benieuwd bent, test ze gewoon eens uit, je kan er altijd 1tje bijzetten tog..

 

@ RiezZ6666 : Thanks man, net zo benieuwd als ikzelf ben kan ik me moeilijk voorstellen :D Schuif gezellig aan, het einde van de ronde is meestal toch het interessantste :D

 

@ Topic :

 

Weinig woorden ditmaal, maar wel veel foto's :)

 

Mid + Left

gallery_32576_14999_1148572.jpg

 

Mid + Right

gallery_32576_14999_1706489.jpg

 

Jack Mid (GHS)

gallery_32576_14999_1718414.jpg

 

gallery_32576_14999_156626.jpg

 

Hoe lang zijn deze toppen nu eigenlijk? (gemeten vanaf de bovenkant van het scrognet)

gallery_32576_14999_1279668.jpg

 

gallery_32576_14999_219849.jpg

 

gallery_32576_14999_1464502.jpg

 

Jack, rechtsachter (VS)

gallery_32576_14999_2318605.jpg

 

gallery_32576_14999_1955610.jpg

 

Ze heeft wat minder buds en ze is redelijk laag gebleven in vergelijking met de rest, maar haar toppen zijn wel egt lekker dik geworden!

 

Jack, rechtsvoor (GHS)

gallery_32576_14999_935643.jpg

 

gallery_32576_14999_1864203.jpg

 

Jack, linksvoor (VS)

gallery_32576_14999_779650.jpg

 

Jack, linksachter (VS), My favourite girl atm :D

gallery_32576_14999_904724.jpg

 

gallery_32576_14999_1163222.jpg

 

gallery_32576_14999_1408970.jpg

 

Fles is ong. ten grootte van een 1liter colafles, kon ff geen normale colaflessen vinden toen ik pica's ging nemen, als ze omgaan zorg ik ervoor dat ik er eentje in huis heb ;)

 

Lights on

Linkerkant

gallery_32576_14999_838635.jpg

 

gallery_32576_14999_2557895.jpg

 

Rechterkant

gallery_32576_14999_2008737.jpg

 

gallery_32576_14999_2340298.jpg

 

Dames krijgen geen drank meer van me, puur water, laat ze ma lekker ontnuchteren de komende tijd... B)

 

Op en aanmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom!

 

Cheers MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice MMJ, na een pijnlijke ronde meer dan welkom, ik zie mooie lange sativa budz, en ook wat rondere indica pheno`s, jouw favoriet lijkt een 50/50 hybride, mooi compact.

Mooie lengte ook in de budz, enige wat ik zou kunnen bespeuren is misschien wat hittestraling in sommige bladeren, misschien lampje een cm hoger.

Zowiezo een heerlijk gezicht, en gegund, lekker afbloeien die dames B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're damn right :D Begin ook echt te watertanden als ik de kast iedere dag openmaak :)

 

Die 50/50 hybride zou goed kunnen, ze zit er idd echt tussenin, tog veel lange toppen en opzich weinig blad maar tog ook weer de compactheid van een Indica, prachtige chick tbh!

 

Je hebt gelijk.. af en toe zie je wat naar binnen krullende bladeren.. komt volgens mij omdat mn fan precies op die delen van plant staat.. mn lamp hangt zo ongeveer op de max, de fan kan ik daardoor ook niet echt hoger hangen.. volgende ronde ze tog iets kleiner houden.. max 40-45cm ofzo denk ik

 

Zeker, nu lekker rustig afbloeien en dan komt het goed hoop ik B) nog enige opmerkingen over mijn vorige post? Het trgdimmen naar eerst 600watt en erna 400watt en het aanpassen van het lichtregime van 12/12 naar 10/14 de laatste paar dagen?

 

Thanks for your reply :)

 

@ Topic :

 

Ben vergeten te vermelden van wanneer deze foto's zijn.. pics zijn vandaag geschoten, onderhand zijn ze in week 8 aanbeland, Dag 51 12/12 Nog goeie 2 weken om uit te spoelen en aan te dikken!

Edited by Miss Mary Jane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die laatste 2 weken lekker dimmen naar 600, naar 400 zou ik persoonlijk niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw zeg dat doe je goed hoor , als er zo een knuppels op me ww komen ben ik meer dan blij ! ze zien er echt goed uit

je geeft ze volgens mij heel veel liefde :D , wou dat ik ook zoveel liefde kreeg lol

en hoe ik weet dat kiki geen pik heeft dat is omdat op haar profiel staat dat ze een vrouw is =) . , laat ze maar lekker aandikken komt helemaal goed B) , deze zomer zit je zoiszo in het zonnetje

met een flinke joint van je eigen gekweekte weed :)

 

wat wil je nu meer ,? :)

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi : Aight, dan houden we het lekker op 600 ;)

 

@ RiezZ666 : B)

 

@ Shining : Idd gewoon genoeg liefde en kusjes geven en dan krijg je wel een dikke knuppel :D

Ik zou graag willen dat deze voorraad strekt tot de zomer ma ik ben bang dat ik meer dan een bewaard zakje met 2.5gram niet zal hebben in de zomer... Ik rook opzich best wel wat jointjes, stukje minder als vroeger, ma ik heb nu wel veel vrienden en vriendinnen die komen chillen en die mogen van mij zoveel roken als ze willen ;)

 

Het is mooi vooruitzicht, daar geef ik je gelijk in :D lekker in de zomer in het zonnetje op t terras met je eigen gekweekte jointje, waar geen rotzooi in zit en wat heerlijk smaakt, daar doe ik het tenslotte ook voor, ik weiger om veel geld te moeten betalen voor rotzooi, en dat wordt helaas bijna overal verkocht...

 

Wat k nog meer wil... hmm prob lekker in Azië ergens op een bounty eiland liggen met in de ene hand een cocktail en in de andere een outdoor wietje wat daar gekweekt is.. genieten jonguh! ;)

 

@ Topic :

 

De 2e foto van de Jack, linksachter van Vision Seeds, met die fles Karmeliet, is trouwens niet een top van deze dame. Ik keek net nog eens na de foto en het viel me eig meteen op dat het verschil te groot is met de andere buds.

Duidelijk een Sativa bud, het is dan ook de hoofdbud van de Jack, midden van Green House Seeds ;)

Foutje.. kan gebeuren :)

 

Dames zitten al ff op alleen kraanwater en hier en daar zie je een beetje vergeling optreden, int algemeen is het nog overwegend groen al denk ik dat dit de komende tijd wel zal veranderen..

 

Deze week ga ik trgschakelen naar 600watt, ik blijf iedere dag kraanwater geven, mijn tensio's gaan ook per dag ook netjes weer terug naar 130 dus ze drinken egt constant hetzelfde, ongeveer 1,5 liter per dag met 2 uitschieters int midden en linksachter die drinken 2liter per dag. In week 10 ga ik ze wat droger laten worden, om de 2 dagen water en de laatste 2 dagen geef ik ze niks, ze gaan die laatste 2 dagen dan ook op 10/14.

 

Update met pics over een paar dagen!

 

Cheers MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hokkie vol fikse toppen MMJ..lekkere soortjes..

keep them green girl....

 

hmm prob lekker in Azië ergens op een bounty eiland liggen met in de ene hand een cocktail en in de andere een outdoor wietje wat daar gekweekt is.. genieten jonguh!

 

jij snapt het B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer netjes hooor!!!

beloofd veel goeds!

 

hoe zit je trouwens met voeding? hoeveel ml/ltr bac bloei/pk? geef je nu?

 

keep up the good work! B)

Greetz Skunkmonster

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MRT : Thanks, ja ik weet wel wat genieten is :D Hieruit concludeer ik dat jij ook weet wat genieten is :) Deze zomer ga ik weer op pad in Azië, kan niet wachten tbh! Naja groen... ik wil eigenlijk eens wat mooie herfstkleuren in mijn kast.. Dames zitten al een aantal dagen op alleen water en ik blijf dit nog precies 2 weken doen

 

@ Skunkmonster : Danku B) Momenteel staan ze alleen op water, omdat ik voor mezelf kweek wil ik ze gewoon perfect uitspoelen, volgens mij begin ik meestal met bloeivoeding in week 3. Dan begin ik met 1ml Bac op 1L water, dit schroef ik op tot 3ml per 1L water tot in week 6, dan begin ik ook met PK Booster (ook de 1e x dat ik die organische gebruik trouwens) ook 1ml op 1L water, wat ik opschroef tot 2ml per 1L water, op dat moment heb ik de Bac Bloei weer afgebouwd naar 1ml, en zelfs de laatste week dat ik voeding gaf heb ik de Bac Bloei weggelaten.

 

Ruiken ze bij jou ook al zo typisch naar Jack Herer btw?

 

Cheers! MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt, apart herkenbaar luchtje

 

mn buitenplanten ruiken ongeveer het zelfde

mijn buitensoort heeft een ierbei vader, heb het ff uitgezocht:

 

Ierdbei F3 »»» {Jack Herer x Citral x Black Domina x Swiss Miss} x Erdpurt

 

schijnt dus dat de jack genen ook in mn buitensoortje zitten.. vandaar die herkenbare lucht denk ik :)

 

 

je toppen zien er echt smakelijk uit!!!

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alleen water geven spoel je alles mooii schoon en treed de herfst vanzelf in...

succes nog ff de laatste loodjes... Azie is top! midden amerika ook... zelfs dicht bij huis, europa heeft he-le-mooie chill plekken B)

coctailtje, blowtje, de hete zon, de zee, lekker eten, hemel vol sterren en (kamp)vuur....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Skunkmonster : Iederbei x Erdput , haha sommige namen :wub:

Is me ff een mix van soortjes hey.. damn! Citral heb ik vroeger eens buiten gehad, prachtige strain, was wel een keiharde zomer dat jaar btw :P

Hopelijk gaan ze ook goed smaken! Maare... daar heb ik alle vertrouwen in!

 

Werkt eigenlijk hetzelfde als met koken... ruikt het ergens goed in de keuken, gaat het erna ook goed smaken :D

 

@ MRT : Wat je zegt staat nu te gebeuren idd, begint al wat vergeling op te treden :)

 

Ja true.. vind de mensen in Azië ook zo super relaxed, Midden en Zuid Amerika is iets voor de volgende x, Mexico/Brazilië/Peru/Argentinië staan ook op mn verlanglijstje, ja Europa is sowieso top, vooral als je van eten houdt, Mediterraanse keuken is gewoon de bomb!!

 

Lekker pizza en pasta eten in Florence of paella aan de Spaans kust, calamares in Griekenland, ma been there done that ;)

Alleen Scandinavië wil ik binnekort eens bezoeken, of Ijsland lijkt me ook ziekelijk..

 

Met die laatste zin beschrijf je een perfecte dag ;) Wordt weer eens tijd gek!

 

@ Topic :

 

Foto's heb ik gister geschoten.. precies na 8weken 12/12 - Dag 56.

 

Alle drie de dames van Vision Seeds zouden zo ongeveer al omgehakt kunnen worden, de Sativa pheno van GHS natuurlijk nog niet, die kan die 2 weken goed gebruiken, al begint ze onderhand ook een beetje te rijpen.. de andere Jack van GHS is verbazingwekkend genoeg ook nog lang niet rijp... de structuur is Indica.. ma met de bloeitijd kan dit egt niet kloppen.. deze heeft overigens wel egt de hardste buds van allemaal.. krijg je nog geen deukje ingeknepen.. knetterhel manne! :P

 

Genoeg geluld, gewoon ff plaatjes kijken :)

 

gallery_32576_14999_1412737.jpg

 

gallery_32576_14999_1343843.jpg

 

gallery_32576_14999_470178.jpg

 

Lekker die Sativa toppen :D

gallery_32576_14999_2555374.jpg

 

gallery_32576_14999_1368788.jpg

 

gallery_32576_14999_2001624.jpg

 

gallery_32576_14999_1832137.jpg

 

Wat budshots

 

Jack, linksvoor VS

gallery_32576_14999_2341198.jpg

 

Jack, linksachter VS Beautiful lady :wacko: ;)

gallery_32576_14999_1848009.jpg

 

gallery_32576_14999_665480.jpg

 

gallery_32576_14999_1755526.jpg

 

gallery_32576_14999_202911.jpg

 

Jack, rechtsvoor GHS En ja hoor... zie de 1e gele blaadjes eens komen, kommop herfst doe je ding!

gallery_32576_14999_1008766.jpg

 

gallery_32576_14999_740276.jpg

 

Jack, rechtsachter VS

gallery_32576_14999_1129253.jpg

 

Jack, midden, GHS Me like ;)

gallery_32576_14999_1939420.jpg

 

Mainbud

gallery_32576_14999_282271.jpg

 

Update komt weer over een week ongeveer, bulb gaat btw vanaf vandaag naar 600watt..

 

Cheers MJ :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy cannelloni, mooie toppen G, heb je geen loupe of microscoopje, dan kan je echt zien of ze goed rijp zijn, de herfst komt erin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Holy cannelloni, mooie toppen G, heb je geen loupe of microscoopje, dan kan je echt zien of ze goed rijp zijn, de herfst komt erin ;)

 

Haha :wacko: Ja dat smaakt ook wel :wave:

 

Nee ik was vandaag nog bij een grow, niet die waar ik normaal ga, maar daar hadden ze gene, ga volgende week wel eens ff ene halen om het goed te checken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, daar hebben we wat aan :wave:

 

Gogo Gadget go! :wacko:

 

Jij hebt ook alle dingen in huis die handig zijn bij het growen he.. miss ma tegelijkertijd gaan bestellen met die Method-Seven bril, weer eens ff mn Ebayaccount gegeven gaan opzoeken ;)

 

Thanks iig Krasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) aardig dikke ketsers !

 

sjonge jonge t water loopt me in mn mond

 

hopen dat mijn plantjes netzo worden (A)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoooooo mevrouw mary jane!! dat zijn beste jopen die er aan hangen!

Mooi mooi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...