Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Waarom geen wedstrijden op WF ?

Recommended Posts

Ik moet zeggen dat ik het ook wel leuk zou vinden.. Een prijs voor beste indoor/outdoor/micro verslag.. Ik denk dat dit misschien nog wel te goede komt aan de kweekverslagen.. Begrijp me niet verkeert, want er staan zat leuke en goede verslagen hier op het forum.. Maar je heb best kans dat verslagen die nu niet afgemaakt zijn wel afgemaakt worden of vaker worden geupdate.. Meer/mooiere foto's enz enz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik moet zeggen dat ik het ook wel leuk zou vinden.. Een prijs voor beste indoor/outdoor/micro verslag.. Ik denk dat dit misschien nog wel te goede komt aan de kweekverslagen.. Begrijp me niet verkeert, want er staan zat leuke en goede verslagen hier op het forum.. Maar je heb best kans dat verslagen die nu niet afgemaakt zijn wel afgemaakt worden of vaker worden geupdate.. Meer/mooiere foto's enz enz..

Gezonde strijd of pure haat en nijd?

Dat is het gevaar dat hierbij op de loer ligt.

Nee, lijkt mij persoonlijk geen goed plan.

 

Dan gaan mensen de boel foppen of de waarheid verdraaien.

Waarschijnlijk zal het wel leiden tot de eerste successvolle LED grow. ;)

Als je begrijpt wat ik bedoel :)

 

 

@GVH

 

gallery_36454_15085_12039.png

 

Yeh baby!

i has wun prize!!! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op http://www.uk420.com hebben ze de 'Cream Of The Crop'.

De mods maken een shortlist/kiezen maandelijks de mooiste 10 mooiste geplaatste foto's en de leden kiezen een winnaar middels stemmen.

Members bieden zaden aan of sponsors bieden gadgets aan die als prijzen kunnen dienen en de mooiste foto's komen in een 'eeuwige' galerij.

Is dat wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag je wel wiet gerelateerde producten / reclame artikelen weg geven ?? zag eens een docu over shops en die mochten niets weg geven alleen maar tentoon stellen zodat er niemand wat kon meenemen

weet niet wat de mogelijkheden zijn misschien geld het ook wel alleen voor bedrijven en niet hobyisten

 

maar vind het wel een leuk idee om wat in te zamelen en te verloten of zoiets ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

joh je mag niet eens wiet kweken. Dus dan druk maken over of je wel of niet wietgerelateerde zaken mag weg geven is, op zijn allerzachtst gezegd, een beetje vreemd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is wel een verschil in het weg geven van dingen of het delen van informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss n poll maken met n paar leuke wedstrijdjes en dan de wedstrijd die de meeste stemmen heeft pakken.

De wedstrijden in n korte zin verwoorden. Om het idee te geven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom geen spelletjes op wietforum /

 

omdat nederland een heel zielig landje is geworden

met hele zielige regeltjes en stomme verboden die nergens op slaan

In de states word volop geadverteerd allemaal canna gerelateeerd dus ja nederland is pietluttig bezig

daarom geen leuks hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrMonke.. Ik begrijp je punt wel en je heb idd wel gelijk.. Maar denk als je de prijzen leuk en klein houd dat het dan wel mee zal vallen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pacman

 

Volgens mij ging wat jij gezien hebt over coffeeshops. En daar gelden erg strenge regels.

Kortom coffeeshops mogen niet adverteren of reclame maken voor wiet gebruikt (met als achterliggende gedachten "dealerpraktijken" uitsluiten)

 

In "ruil" voor deze strenge regels krijgen coffeeshops wel een vergunning om wiet te mogen verkopen. (iets wat voor de gemiddelde persoon illegaal is om te doen)

 

 

Maar

dit hele verhaal staat los van zaden/lampen/voeding/aarde/koolstoffilters/fans.

Want in all deze producten mag door iedereen vrij gehandeld woorden.

 

Kortom zolang de prijs NIET "een lekkere zak wiet of gross jointjes" is, Zie ik het juridisch probleem niet.

 

als er wedstrijden zijn is het alleen wel slim de aard van de wedstrijd door de MODS te laten bepalen.

 

Zo denk ik dat het gros van de mensen hier wel een wedstrijd van meeste gram/watt Wil.

Maar hier kan iedereen vrij over liegen of het mooier maken dan het is, en dan moeten de MODS/gebruikers ineens gaan bepalen wie wel of niet geloofwaardig is...

Hier kan een hoop ruzie over ontstaan......

 

Maar een onderwerp zoals "mooiste" foto zoals Cream of the crop is. Met gewoon een poll erbij zie ik minder snel ruzie of oorlogen over ontstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pic Of The Month doen we op Opengrow ook (lag effe stil ivm hup zijn drukke leven). Dat kunnen we wel eens gaan organiseren. Maar er moet wel een vrijwilliger voor zien die het op zich neemt om die kar te trekken, en dat ook voor langere tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat kunnen we wel eens WEER gaan organiseren.

gallery_22220_13601_4.png

Oppassen hè, Whazzup heeft ondertussen heel veel geoefend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een wedstrijd voor het kweken van de beste plant onder bepaalde regels. Dat kan bv max.

inhoud pot, zelfde strains, max. vermogen aan lamp zijn. Er zou wel een start datum moeten zijn,

want anders word het wel een lang verhaal.

Zou mooi zijn om te zien wie op welke manier dezelfde soort kweekt. Aan het einde van de

kweek de resultaten bekijken en door een jury laten beoordelen.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah laten we maar eens bij een pic of the month beginnen weer. Maar ik moet daar wel een betrouwbare beheerder voor vinden! Solicitaties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agge ook iemand voor de zomermaanden ;) hebt durf ik mezelf wel aan te bieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pic of th month á la OG?

Dat lijkt mij wel wat! :)

 

Ik wil het wel doen.

 

Groetels

Torsten

 

@Groen Gif,

jij was eerder!

En het hoefd geen Mod te zijn. ;)

 

Tot nu toe: Gefeliciteerd! :spliff:

 

Ik kan het in de zomermaanden wel overnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Master Torsti, Groen Gif will be your humble servant ;)

Op uk420 kom ik eigenlijk alleen nog vanwege de picture-of-the-month-mail in mijn inbox, maar die sla ik dan ook zelden over. Een klein team van mensen lijkt me wel zo handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zeg 4 pagina's reacties ;) , lol toch maar een wedstrijdje organiseren op wf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook leuk is als wedstrijd via forum is een foto maken en zoomen tot het helemaal niet duidelijk is.....en raaden wat het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een WF Cup toch wel super vinden...Eeuwige roem op Wietforum.

Opzet moet niet al te moeilijk zijn denk ik.

 

WF voetbal poel. 2e helft van de competitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Master Torsti, Groen Gif will be your humble servant ;)

Op uk420 kom ik eigenlijk alleen nog vanwege de picture-of-the-month-mail in mijn inbox, maar die sla ik dan ook zelden over. Een klein team van mensen lijkt me wel zo handig.

Waneer gaat u starten ;)

 

Zou leuk zijn hier in januari mee te beginnen, zodat we in 2013 iedere maand een mooi overzicht hebben.

 

De Mods helpen wel :D We kunnen er een poll bijmaken etc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er gesposord moet worden dan kan dat hoor.

ben een tijd geleden nog bezig geweest om zoiets op te zetten.

had toen wel een paar leuke sponsors gevonden die zaden, voeding en een hoop andere dingen ter beschikking stelden.

had aan prijzen een compleet ingerichte tent, paar spinpro's en nog een hoop andere leuke dingen voor de deelnemers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ook leuk is als wedstrijd via forum is een foto maken en zoomen tot het helemaal niet duidelijk is.....en raaden wat het is.

 

Haha ja, wel leuk maar dan zal ik nooit winnen want ik suck daarmee.

Ik zit er altijd een kilometer naast hier met die foto's raad game thread ;)

Evengoed leuk hoor daar niet van ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...