Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr JoinT

PP en Crystal stekjes growlog

Recommended Posts

schit maat moe da echt zo agresief,wie zegt er nu dat hij het slecht bedoelt in een van de voorige topic's reageer je ook al zo agresief,beantwoord toch gewoon zen vraag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dude, jij altijd met je loze opmerkingen. Ik ben naar die winkel geweest. Wat maakt het nou uit hoe het heet.

 

Ik heb Bladvoeding en bloeivoeding gekocht. Dus ga maar een ander topic verzieken, je bent immers pas 12 jaar oud. Voor degenen die het niet geloven, een jochie van 12 op wietforum. Dan gaat het niet best met je 

 

En nu vraag ik je gewoon op te flikkeren uit deze thread en em lekker schoon houdt.

 

ten 1st: Doe niet zo agresief.

 

ten 2e: Ik ben helemaal geen 12. Ik ben al een half jaar 13 en dat weet je zelf ook dondersgoed.

 

ten 3e: Jij bent daarintegen 18 en dat is niet aan je gedrag te merken.

 

ten 4e: Doe niet alsof je alles zo goed weet en altijd maar van die opmerkingen maakt van: ''Je voegt niks toe''. En tegen iedereen zeggen: ''Heb je ook nuttige antwoorden'' Want jou antwoorden voegen daarintegen ook niet veel toe aan het forum

 

Ten 5e: Waarom zou ik je topic met rust moeten laten, jij de hele tijd met ''MIJN THREAD'' hij is niet van jou, hij is van iedereen. Iedereen mag hier zijn mening geven. Daar is een forum voor.

 

Ten 6e: Ik zal je topic vanaf nu met rust laten. Alsjeblieft

 

Greetzz, Creep :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha ik ben nu al 13.. :whistling

 

Gekheid hoor..

 

dat maakt toch niet uit.. Er zijn genoeg die op die leeftijd wel iets bij kunnen dragen..

 

En ik zou het echt niet hebben geraden hoor!

 

 

 

 

 

 

Oja hij bedoelde ?waarschijnlijk? Canna (merk) terra (grond, aarde) vega (groei)

 

En dit is niet geschikt voor in de bloei... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me nu trouwens wat af: Kan ik mijn planten nu gewoon tijdens het regenen laten staan? Is er niet kans dat het ergens gaat rotten?

 

Ik zit nu in de helft van de 3e week bloei. Nog ongeveer 4 a 5 weken te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me niet de topjes zijn toch nog behoorlijk luchtig?

 

In de laatste weken moet je oppassen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb trouwens nog een vraag, ik ga deze dagen voor 2 weken naar Griekenland.

Mijn plant staat nu in de helft van 3e week bloei.

 

Mijn buurvrouw verzorgt de planten straks. Gewoon elke dag water geven.

Kunnen de planten straks in week 4 en 5 gewoon ook in de regen staan?

Ik ben bang dat als ie in die weken toppen gaat aanmaken dat het dan gaat rotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mr JoinT,

 

zorg van te voren nog voor wat extra hygiëne door dorre blaadjes en takjes uit de plant en van de bodem te halen. Dorre blaadjes die weer nat worden beginnen vaak snel te schimmelen en als je ze er dán uit moet vissen ben je te laat en rammel je alles onder de sporen. Beetje voorzorgsmaatregelen nemen en schoonhouden die boel, en gele blaadjes die bij lichte trek er af komen haal je er ook uit waardoor ie meer lucht krijgt. Als het ff kan zorg je ook nog voor drinkschalen zodat je van onderen water geeft. Veel beter voor de plant plus dat je weet met hoeveel keer drinken de plant toe kan. Ik was ooit een paar dagen weg en mijn vrouwtje zou water geven....ze gaf ze iedere dag een scheutje........! En meer niet!! :) Zorg dat degene die voor je water geeft goed op de hoogte is van dit alles, hoeveel ,hoe vaak en hoe laat en hoe het weer (veel regen weinig gieten..)te integreren in de gietbeurten. Werkt het best en je kan zo zelfs ook voeding laten geven. ) :whistling Loopt alles een beetje stabiel door.

ascii_walker-greenbg-resize2.gif

 

Greetz 'n grows.

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, Negative Creep en ik hebben het inmiddels al bijgelegd hoor :whistling

 

Iemand nog wat tips voor mijn plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een kleine update: De toppen worden steeds dikker. Maar juist in week 9 worden ze hartstikke dik. Ik zit nu ongeveer in week 6. Eind september wil ik graag mijn oogstje binnenhebben.

 

Hier nog wat pica's van de toppen:

 

DSC00159.JPG

 

DSC00160.JPG

 

DSC00161.JPG

 

DSC00162.JPG

 

DSC00163.JPG

 

DSC00164.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand heeft een mening hierover? Er wordt al 2 weken niks in mijn topic gereplyed :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg nu van een maat van mij het advies m'n Crystalplantje te oogsten.

Op veel plekken zijn ruim 70% van de haartjes bruin.

Veel blaadjes zijn aan het verwelken en worden geel.

Plantjes staan in 8e week bloei.

 

DSC00199.JPG

 

DSC00200.JPG

 

DSC00201.JPG

 

DSC00202.JPG

 

DSC00203.JPG

 

DSC00204.JPG

 

Oogsten of niet? We laten het 2 weken in een droge schuur hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm het word hier wel een beetje paniekerig nu. Ik zie heel veel blaadjes nu krullen en het uiteinde van de bladeren word bruin of geel.

 

Maakt het echt veel uit als ik het nu doe of pas zaterdag ofzo?

Want straks is er niks meer van over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen is het dan eindelijk zover, ook ivm het kutweer.

Eindelijk oogsten!

 

Ik hang ze in een kleine droge schuur op.

Hoe lang moeten ze eigenlijk drogen? Kan je daar achterkomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen zo lang mogelijk 1 a 2 weken is goed het is wel klaar als je de takjes breken en niet meer buigen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...