Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr JoinT

PP en Crystal stekjes growlog

Recommended Posts

Eindelijk mijn Crystal plant geoogst. Ik ben zeer te spreken over mijn eerste kweek. We schatten dat het ongeveer 75 gram droog is.

 

Hier heb ik een foto van een mooie top gemaakt.

En verder overziccht van alle andere toppen.

 

Zodra ze goed gedroogd zijn maak ik nieuwe foto's en laat ik het gewicth weten. :no

 

Maar he, het is mijn eerste kweek, dus het lijkt me absoluut niet slecht.

 

Verder oogst ik mijn PP pas over 1.5 a 2 weekjes. Ze maken al nu mooie heavy toppen aan. Ik zal straks ook de foto's van de PP laten zien. :D

 

schaf.JPG

 

 

schaf2.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel geknipt, alleen niet zo veel. Ik heb veel kleine blaadjes aan laten zitten.

Zodra ze droger worden kronkelen ze en vormen ze een mooier geheel met een top.

 

Pas over een paar weken ga ik ECHT knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, van het knipafval ga ik heerlijke hasj maken :D

Maar ik heb een vraag: Hoe moet ik deze knipafval bewaren? Want ik wil wachten tot ik mijn PP ook geoogst heb en die erbij doen. Dan is de opbrengst ook veel hoger.

 

Moet ik het tijdelijk invriezen ofzo? of gewoon luchtdicht op een droge plek bewaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst drogen daarna invriezen als je dan je hashje wilt maken kan je meteen beginnen met schudde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo peepz, het gaat voortreffelijk met mijn PP plantje. Hij maakt nu lekker dikke toppen aan. Maar ongeveer 10% van de haartjes is bruin.

 

Btw, mijn oogst gaat volgens mij ook lekker. Ze hangen nu in een droge schuur waar de temp constant is en waar het lekker droog is. Het ruikt nu heel erg naar graslucht. Is dat een beetje normaal?

 

Verder misschien nog tips? Ik zal vanavond nog wat foto's uplaoden van de PP. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Btw, mijn oogst gaat volgens mij ook lekker. Ze hangen nu in een droge schuur waar de temp constant is en waar het lekker droog is. Het ruikt nu heel erg naar graslucht. Is dat een beetje normaal?

yup wel een sterke geur meestal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het STINKT ook echt! :D Gaat het straks nog wel naar WIET meuren? Want dat is wat ik wil :no

 

Btw, ze liggen nu precies een week te drogen. Hoe lang zouden ze daar nog moeten hangen?

 

Edit: KUT, plaatjes zijn echt te groot. Sorry mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu trouwens heel veel wietzakjes thuis liggen dankzij Negative Creep :D Is het mogelijk om die topjes alvast daarin te doen?

Ze liggen nu al 11 dagen te drogen. Kan het geen kwaad om het in zo een vacuumpakje te flikkeren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar die zakjes zijn toch ook luchtdicht? :D Of heb ik het nou fout?

Als je zip lock zapkjes bedoelt die zijn zeker niet luchtdicht en helemaaaal niet vacuum (naja tenzij je gaat lopen fucken met een vacuum pomp...). Gewoon twannie 100 raad opvolgen dat is beter!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tussen nu en een week zijn ze klaar met drogen dan.

Als hij ze een week heeft te drogen hangen, echt wel langer dan een week.

Twannie, geef eens nuttige antwoorden of geen antwoorden.

Ik weet nog van mijn oogst (wat er nog van over was na het gejat worden van mn overige 2 planten) dat hij na 2 weken nog echt niet goed te roken was.

Ik zou zeker een week of 4 aanhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tussen nu en een week zijn ze klaar met drogen dan.

Als hij ze een week heeft te drogen hangen, echt wel langer dan een week.

Twannie, geef eens nuttige antwoorden of geen antwoorden.

Ik weet nog van mijn oogst (wat er nog van over was na het gejat worden van mn overige 2 planten) dat hij na 2 weken nog echt niet goed te roken was.

Ik zou zeker een week of 4 aanhouden.

Week of 4 vind ik wel heel erg lang ik ben een voorstander van lang drogen maar 4 weken vind ik wel iets teveel ik zou het houden op maximaal 3 weken en bij voorbaat 2 a 2.5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu alles geknipt en in die wietzakjes gedaan. Maar ik ga het nog zeker niet roken. Ik wacht tot zaterdag, dan is het precies 2 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tussen nu en een week zijn ze klaar met drogen dan.

Als hij ze een week heeft te drogen hangen, echt wel langer dan een week.

Twannie, geef eens nuttige antwoorden of geen antwoorden.

Ik weet nog van mijn oogst (wat er nog van over was na het gejat worden van mn overige 2 planten) dat hij na 2 weken nog echt niet goed te roken was.

Ik zou zeker een week of 4 aanhouden.

hij heeft al een week gedroogd zegt ie, dus nog een week erbij is 2 weken, moet zeker genoeg zijn om gedroogd te zijn dus hou je commentaar voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het voor de gein ook eens ff gewogen, want was wel benieuwd naar mijn opbrengst. Ik nu lekker 71 gram droog gehaald. Zeker niet slecht voor mijn eerste kweek buiten :D Plantje was ook helemaal niet groot, maar had lekkere dikke, compacte toppen.

 

Hier nog wat pics:

 

DSC00272.JPG

 

DSC00273.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...