Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
carpe_diem

wiet naar je vakantie adres....per post

Recommended Posts

kwil binnen de eu een zakkie van ong 5 gram opsturen...naar me vakantie adres...ben er vaker geweest.. dus das geen probleem...meenemen in bagage...now way...not me... :lol:

 

 

 

ik denk...gripzakkie...in strijkzakkie....in bubbel-envelop...en op de bus ermee...

 

maare...zal de wiet niet geplet worden?...

 

hoe doen jullie dat :lol: ?

 

gr :lol:

 

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een kindersurprise eitje doen, waar dat speelgoedje in zit, dan word het niet geplet

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg je een hele dikke bubble envelop van

ja je kan het proberen

zou wel een ``dubbel`` of zelfs 3 strijk zakjes er omheen doen ..

pletten niet druk om maken . of keiharde toppen erin doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er al een paar zo opgestuurd gekregen in zo'n eitje met een sample in en is perfect toegekomen en zo dik was het nu ook weer niet

goed in getaped en kwam zelfs geen geur vrij in de enveloppe , tot je het open deed dat eitje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het in een vitamine bruis tablete kooker stoppen wel eerst goed die kooker uit wassen anders trek de vitamine geur in je wiet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In condoom doen en inslikken en dan lekker uitscheiten ter plekke,....of beter nog niet roken op vakantie

slaat het weer lekker in als je terug bent. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

post kan gerust , wel ff goed dicht plakken zodat het niet stinkt .... ik zelf stop het vaak in een zakje dan in folie en dan in pakje sigareten die weer in een envelop

tot nu toe altijd goed gegaan wel in nederland

zorg wel dat je voldoende frankeert :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ff lippenstift opdoen kusjes op.de.envelop

En i love you erop parfum van vrouwtje en komt altijd aan.

Heb het vaker gedaan

Geplette wiet geen probleem na een uurtje is het gewoon zoals het was.

Share this post


Link to post
Share on other sites
post kan gerust , wel ff goed dicht plakken zodat het niet stinkt .... ik zelf stop het vaak in een zakje dan in folie en dan in pakje sigareten die weer in een envelop

tot nu toe altijd goed gegaan wel in nederland

zorg wel dat je voldoende frankeert :lol:

 

 

dat gaat idd goed.....geplette wiet rookt ook hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

van geplette wiet wordt je niet stoned dus dat is een groot probleem...........?!?!?!?!?!?!?

 

wat maakt het uit dat het plat wordt als het maar veilig aankomt toch?

 

succes.

 

en een goede vakantie!!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat maakt het uit dat het plat wordt als het maar veilig aankomt toch?

 

succes.

 

en een goede vakantie!!!!!!!

 

ejb

 

:lol:

 

En dat je zelf ook veilig bent natuurlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik verstuur met een brievenbusdoosje, uiteraard zitten de buds in een strijkzak

 

 

hey...dat ziet er wel goed uit.... :lol:

 

nee.. kwil dat de wiet netjes blijft...wat mensen daar zitten aan me hoofd te zeuren om topspul...want als je uit holland komt... dan heb je wel een naam hoog te houden natuurlijk.....

 

kom je daar met een handje gruis :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad wel een goede reden.

 

pillendoosje. cassettebandjehoesje?

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol...pillen...ja daar... vragen ze ook om....en kmoet al elk jaar 3 liter hollandische snapss meenemen....

 

en ja ook tulpen bollen natuurlijk :lol: ...een kennis van me is toevallig teler dus dat komt wel goed...spitse tzeug jah :lol:

 

een stelletje verruckte da...

 

 

 

mja... vorigjaar wel zon lekker oostenrijks dekbed meegenomen...daar is niet aan te komen hier...zo 1 heeft maxima niet eens :lol: ...denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de wiet niet te droog is kan het zo op de bus, dan is het veerkrachtig genoeg. Als ie wel erg droog is zijn die kleine juwelendoosjes erg handig (even bietsen op de bazaar in beverwijk bijvoorbeeld. Of .... heel erg handig, die doosjes van Keraseeds.

Moet het ietsje meer zijn dan zijn de verzendkokertjes erg handig die LePlantage gebruikt voor het verzenden van Lesbian dream, die passen door de brievenbus. Kun je er vast wel een van krijgen, en nog koffie toe ook :lol: :lol:

 

Ik wil geen DEK bedden meer: Kinderen genoeg hoor.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je niet met het vliegtuig gaat, gewoon meenemen!

 

Post is namelijk voorbedachte rade, je maakt misbruik van mensen die graag hun handen schoon hebben en d'r zijn nog aparte internationale afspraken aangaande 'post'. Juridische slangenkuil, ook met 5 gram.

 

Bij 'meenemen', neem je dus niet teveel mee, hou je het op je (of in ieder geval niet te ver weg gestopt) en reageer je net zo verbaasd als de douane beambte: 'ach hee, meine gute grass aus die coffeeshop!'. Paar tientjes en een half uur verder en d'r is niks aan het handje (okay, wel wietloos en een beetje lichter, maar toch).

 

En dan moet je je nog afvragen hoevaak je een douane beambte te zien krijgt als je niks in te klaren hebt en je voertuig niet een of ander hippie logo heeft. Bitterweinig.

 

Ik heb ooit per ongeluk 10 gram in een busje laten zitten dat door de vrachtscanners getrokken werd bij de kanaaltunnel. Zweet je wel ff zodra je je dat beseft. Niks aan het handje! :lol:

 

Je moet gewoon niet vergeten dat die mensen op zoek zijn naar kilo's en niet naar gebruikers (dat vinden ze toevallig en die handelen ze dan zsm af zodat ook zij weer verder kunnen met echt werk).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolang je niet met het vliegtuig gaat, gewoon meenemen!

 

Post is namelijk voorbedachte rade, je maakt misbruik van mensen die graag hun handen schoon hebben en d'r zijn nog aparte internationale afspraken aangaande 'post'. Juridische slangenkuil, ook met 5 gram.

 

nee geen misbruik..... ze...op dat adres... weten dr van hoor...tis op hun verzoek..

 

nee... ongevraagd iemand betrekken in mogelijke problemen.. daar hou ik me verre van...

 

 

 

@Chassie...ja twordt weer tijd voor een bakkie koffie idd... :lol: ...druk druk druk..net als jij.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

brievenbusdoosje, en strijkzak.

 

Als je het strijkzakje dichtmaak is het ook een beetje een luchtbkussentje dus dat plet niet.

 

gaat gewoon goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd... als ik een grote cartonnen doos van de marktplaats opvul dan blaas ik wel eens een paar plastic zakken op en knoop ze goed dicht.....werkt perfect, kwam goed aan...beter als al die chips die je wel eens krijgt van anderen :lol: ...ligt je hele gang vol... :lol:

 

dus kan in mini brievenbus doosje vast ook...en lucht weegt niks..dus ook geen porto.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bestel wel eens wat op internet en er zijn verpakkingsmaterialen zoals luchtkussentjes beschikbaar voor de post.

 

Afscheurbare luchtzakjes voor het inpakken en tussen openingen te plaatsen waardoor je producten niet in de doos

heen en weer kunnen schuiven.

 

noppenfolie maar dan XXL

 

Greetz.

 

trouwens strijkzakken daar zit een dun laagje alluminium in of overheen dus voor eventuele scanners ook handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oostenrijk zij je toch !,!!!

Je pakt het goed in dmv strijkzakjes

Rijd overdag door Duitsland in 8/10 uurtjes ben je in Oostenrijk

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...