Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hindabuilding

Ik chill niet van wiet

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw hier en een beginner met wiet.

Ik heb ongeveer 10x een jointje gerookt. Maar elke x als ik het rook dan begin ik erg diep te denken met gevolgen dat ik moeilijk kan ademen en me mond vol slijm zit dat ik niet goed kan slikken soms kotsneigingen, ik wil dat ik mooi chill kan zitten ik weet nie hoe het komt dat ik dat heb. heeft iemand tips of iets waardoor ik ontspanne zit en niet telkens naar dat gevoel toe ga?

 

Hindabuilding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je rookt teveel in een keer.

Begin met 1 of 2 hijsen en wacht dan 15 of 20 minuten.

Voel je te weinig dan kun je er altijd nog een hijs bij nemen.

 

Hoe rook je je joint?

Met tabak of puur?

 

En een beetje suiker eten helpt tijdelijk om je minder stoned te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg dat je goed heb gegeten van te voren en dan niet een sneetje brood of een cracker, een stevige maaltijd met groente en vlees.

Zorg ook dat je wat te eten heb voor als je stoned bent, ik vind het altijd lekker om chips en chocolade te eten dus dat heb ik altijd wel in huis.

 

als je op een lege maag rookt word je misselijk en kan je over je nek gaan, heb er al een paar zo ziek zien worden.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou es de trichomes moeten bekijken van de wiet die je rookt. je wilt dat ze wat amber zijn dan heb je meer cbd en bodyrelaxerend.

 

veel wiet is te vroeg geoogst en dan heb je meer racy wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd met tabak, Bubblegum rook ik het meest 5 hijsjes meestal en gister had ik Amnesia die vind ik wel iets te sterk..

En als ik stoned ben dan heb ik nooit honger..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia is ook wel een zwaar wietje :lol: probeer eerst eens een keertje hasj ofzo, das mindere dosis en je kan aan het gevoel wennen. Rook wat relatief goedkopere wietjes omdat deze minder sterk zijn of, draai eens wat minder in een jointje, :lol: diep denken doet iedereen denk ik wel :lol: maar beheers het :) maar er je ideaal van en streef het na . ga filmpje kijken dan denk je niet zoveel meer beetje chips en een lekkere thee erbij en je zit te genieten!

 

Of niet meer blowe natuurlijk.. ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabak zorgt voor een zwaarder effect.

Beter rook je puur of via een vaporizer (is ook minder schadelijk voor je gezondheid).

Je word dan meer high als stoned.

 

En wat teh_Haze zegt, minder sterke wietjes roken.

 

Zeker in het begin kun je bijna niet om de lach- en vreetkick heen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff koop lekker een blikje energiedrank en 2 frikandellenbroodjes net als de rest van je klasgenootjes. doe je best op school en doe wat nuttigs met je leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pffff koop lekker een blikje energiedrank en 2 frikandellenbroodjes net als de rest van je klasgenootjes. doe je best op school en doe wat nuttigs met je leven.

 

NouNou zo kan die wel weer, wat doe jij hier anders op het forum? Ik begon ook op me 15/16e en ben nu 20 en zit in laatste jaar HBO, wie zegt dat je niets nuttigs ermee kan doen? Het kan juist een heel goede werking hebben op je zolang je het normaal gebruikt, denk aan eens je hoofd leeg hebben en even de stress van je schouders af? of ipv een biertje te drinken, vind dat wel een beetje een slap excuus op een forum zoals deze, iedereen heeft zijn eigen redenen en methodes en daarmee val je niet iemand aan.

 

Idd wat fritzl zegt, in het begin hoor je juist lachkicken mee te maken, en dan niet te vergete die ontiegelijke droge mond terwijl je op zoek bent naar drinken en eten! Vapo is int begin nogal duur en kan niet overal mee naartoe ! en puur is wel heel heftig vind ik.. probeer hasj dan voel je je al een stuk beter, als je dit 4 x heb gedaan ofzo, en aan het effect gewend ben, probeer dan een licht wietje, eerst een klein beetje, kan altijd nog 1 gedraaid worden!

 

Hierna komt de lat vanzelf wel hoger te liggen naar de smaak en het effect dat jij het lekkerst vind.

 

Succes ermee en vergeet niet, use BUT dont abuse it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aardig blijven jeice :lol:

 

als je nog nooit een vreetkick heb gehad ben je ook nog nooit echt stoned geweest :lol: dubbele kapsalon vreet ik wel weg alsk goed stoned ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon ervan af blijven als het na 10x nog hetzelfde is

of er veel minder in doen en een wietje nemen dat niet te sterk is en zeker geen amnesia :lol: als beginner

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook geen wiet.

 

en idd, schoolkiller, kan het iedereen afraden. lekker frikandellenbroodjes eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook altijd wel een lach kick maar meestal zijn we met z'n 2e en word het saai, hasj heb ik nog niet geprobeert zal ik zeker eens doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo koop sowieso geen voorgedraaide maar draai zelf zo heb je het in de hand hoeveel erin gaat.

Maak er een pretsigaret van met liever irts minder dan iets teveeel.

 

En een tip vitamine c pillen extran a-a drink bij de hand hebben voor als je te stoned bent :lol:.

 

 

Greets flip

Share this post


Link to post
Share on other sites

of, koop een voorgedraaide van de sultan in rotterdam,

 

neem 1 hijs en leg hem weg :lol: :lol:

 

maar nee naast school zou ik het igg niet tevaak doen als het je aleen te doen is om het stoned/high worden

Share this post


Link to post
Share on other sites
probeer eerst eens een keertje hasj ofzo, das mindere dosis en je kan aan het gevoel wennen

 

goede tip, ik ken hasj wat vele malen sterker is als wiet....goede tip hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo schuiven we het "probleem" maar naar het zwaargewicht klassement, kinderen die teveel energie en vet eten waardoor ze onnodig dik èn ongezond worden, met als gevolgen ontevredenheid over zichzelf, met als gevolg veel ergere als alleen wiet roken! Daarbij wordt een biertje eerder onderschat en is het geen probleem dat kinderen op hun 14/15e ofzo af en toe als een een biertje drinken..

 

Nee, ik zou toch wel verwachten dat dit soort reacties op een forum als deze wel niet bestonden, iedereen komt met zijn eigen keuzen hier, en vraagt om advies. Degene die zowizo al zoude stoppen met school combineren dit vaak met wiet idd, maar dat is hun levensweg! er zijn genoeg stille smokers op school die wel goed presteren! Met deze opmerkingen zijn jullie geen haar beter als de overheid en de "menigte" die anti wiet is met zn wietpas en het sluiten van shops! shame on you!

 

en wat je rookt geen wiet? je verdampt alleen? of verkoop je t juist aan schooljochies?

 

On topic: Probeer eens een lekker afghaans hasje, wordt je erg ontspanne van

 

ik rook geen wiet.

 

en idd, schoolkiller, kan het iedereen afraden. lekker frikandellenbroodjes eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft niet te blowen hoor. Als je het niet relaxt vind doe je het toch gewoon niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd als je iets niet lekker vindt eet je ook niet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hoeft niet te blowen hoor. Als je het niet relaxt vind doe je het toch gewoon niet.

 

precies, voor sommige mensen is het gewoon niet hun ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou gewoon waterpijpje gebruiken vul de onderkant met vodka en dan boven in bij je fruittabak duw je 5 grammetjes haze :lol:

kan je dan vertellen had je hier geen topic gemaakt :lol:

veel rookplezier naar shiningsland

 

wou je ook nog kwijt in begin dat je blowt moet je lichaam er aan wennen nadien krijg je wel een meer relaxt gevoel als je een tijdje blowt

 

 

 

yoooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...