Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Bedrocan maakt harddrugs

Recommended Posts

Bedrocan® bevat van de drie beschikbare varieteiten het hoogste THC-gehalte. Dit gehalte ligt altijd rond de 19 %. Het CBD-gehalte is kleiner dan 1 %. Dit product wordt op de mark gebracht onder de naam: Cannabis Flos var. Bedrocan®.

Onze (al jaren) bejaarde minister van justitie is erg voor de invoering van de 15% limiet. Bedrocan gaat dus harddrugs verstrekken. Het moet niet zotter worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De overheid heeft in het verleden al genoeg ervaring opgedaan met de verkoop van harddrugs via de NCF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker, ik vind het alleen bijzonder dat een soort die al jaren als medicinaal verkocht wordt door de overheid plots door een aanwijzing een harddrug wordt. Bedrocan floss is al jaren stabiel 19%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betekend dit dan dat er geen wiet meer verkocht zal worden met hoger gehalte dan 15%? Sorry voor de (misschien) domme vraag maar heb nog nooit van bedrocan gehoord :tu

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet niet gekker worden.... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De 15% regel is nog steeds van kracht, dus houdt in dat de shop zelf moet gaan controleren of de betreffende koopwaar onder dit percentage zit.Of daar een wettelijke regeling is dat de shop het kan laten onderzoeken is voor mij een vraag.

Dat het betekent dat Bedrocan dan al jarenlang harddrugs verkoopt, is natuurlijk ook vreemd, want daar moet volgens mij moet je een aparte opiumwetvergunning voor hebben, wanneer het om producten gaat van lijst 1 van de opiumwet.Oeps foutje :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeker, ik vind het alleen bijzonder dat een soort die al jaren als medicinaal verkocht wordt door de overheid plots door een aanwijzing een harddrug wordt.

 

Hoezo bijzonder? D'r zijn legio medicijnen die ook aangemerkt zijn als harddrugs en je hebt medicijnen die als harddrugs aan te melden zijn, maar niet als dusdanig geregistreerd staan.

 

Wat wel bijzonder is, is dat er nog mensen zijn die claimen dat cannabis geen medicinale werking heeft, totdat Bedrocan het maakt. DAT is rete bijzonder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu is ook de goedkoopste cannabisapotheek (hanzeplein groningen) gestopt met het versturen van cannabis.

nu moet ik weer naar mijn eigen apotheek die 10% duurder is....

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: ze hebben er geen ballen verstand van :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, goed doordacht plan was dat van brombeer Ivo en neefje Teef :lol:

Die hebben zelf iets teveel vd 80% in de kofie gedaan en zijn toen maar wat gaan brainstormen :lol:

 

@ponix

cannabis is nog steeds geen geregistreerd geneesmiddel dus niet te vergelijken met die andere troep die ze je voorschrijven.

 

@je-Roen

waarom zijn ze gestopt bij Hanzeplein?

Is het inmiddels daar ook al zover dat zekur 80% van wat gekweekt wordt bestemd is vd export :lol:

nee ff zonder grap, dat is erg slechts nieuws: je hebt het al zo ruim als chronisch zieke die 10% kan er ook nog wel bij naast dat je vaak zo fijn behandeld word bij de apotheek:

hier keken ze er echt van op: drugs via ons bestellen.. nee hoor moet u niet hier zijn... ik: kijk maar eens in je computer dan echt.. ohja ??? nog een mevr. erbij kijken... ok maareh... scheve ogen wat je via hanzeplein allemaal niet had.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Volgens mij is het beleid er langzamerhand er zo opgericht, dat de medicinale cannabis dat hier geteeld wordt alleen voor de export is.Beetje van de zotte om weer euro 9,- per gram te gaan betalen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 15% regel kan er niet eens komen,

hoe kan een coffeeshop bij elke inkoop die ze doen het thc percentage direct meten?

Dit is typisch hoog van de toren blazen met dingen die niet eens haalbaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het hem net dat kunnen ze niet allemaal....dus weer een reden om er een hoop te sluiten....dat zal toch wel weer de bedoeling zijn van het hele plan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net iemand gesproken op een feesie ( een vriendin van me ) die bij de hanzeplein apotheek werkt, er wordt nog wel mediwiet verstrekt alleen niet meer verstuurd.

er is nog een apotheek in NL die het verstrekt.......

 

wel klote als je hiervan afhankelijk was.........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ivo is een kortzichtige starre lul

 

Beste ;-)

 

Ben woonachtig te België, en Belg. Ben op zoek naar een arts om medicanle wiet voorgeschreven te krijgen.

Woon te Gent, Oost Vlaanderen.

Hoe bekomen jullie aan een voorschrift, welke arts raadpleeg jij? En kan je echt een sativa of indica bekomen waar de waardes vb ths en CBD etc duidelijk vermeld wordt?

Het probleem is dat ik hier geen enkele arts vind die't wil voorschrijven, heb vb COPD (sinds geboorte), stres slaapproblematiek( al 12jaar ) en chronische ontstekingen aan rechter schouder én enkel. Maw kan niet sporten voor de COPD en stres slaapproblematiek om het op een puur eigen manier alvast alles op te vangen en te verbeteren.

Van alle synthetisch rommel, ben ik geaggiteerd aggro depri verward én heb veel erectiestoornissen.

Het probleem van de wiettaxi's of groentenboeren de kwaliteit én de soorten te sterk varieren met gevolg ik nu graag stabiliteit in beide wil.

Hopelijk kijken er nog andere hier mee, en kan er iemadn me alvast iets meer helpen aub aub!

Jaah wegens een leuke huisbaas kan ik zelf niet meer kweken, yoga en mindfullnes is me bekend..maar graag een hulpje als comfort en noodzaak is welkom.

Alvast bedankt voor't begrip, en aan alle frustro bashers ook op dit forum gelieve in uw eigen negativieit te blijven aub met dank ;-)

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in NL mag je mening ongezouten gezegd worden, en ik sluit mij aan bij Pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik denk niet dat die schizofrenen op het ministerie v J onder de indruk zijn van dit soort tegenstrijdigheden, helaas. :) :rofl

Wel mogen verkopen, maar niet mogen verbouwen of invoeren is ook een voorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en nu is ook de goedkoopste cannabisapotheek (hanzeplein groningen) gestopt met het versturen van cannabis.

nu moet ik weer naar mijn eigen apotheek die 10% duurder is....

 

Ik heb ooit de KvK een ondernemingsplan gestuurd van 6 A4tjes lang over het beginnen van een online coffeeshop en de voordelen daarvan.

Het enige wat in de weg lag is dat het vervoer van Cannabis per wet verboden is, dus verzenden is vervoeren. Anders was ik nu ondernemer geweest van een online coffeeshop. Ik denk dat Hanzeplein daar ook nu mee te kampen heeft dat ze moeilijk aan het doen zijn over het opsturen.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaar of 5 geleden had je een online shop ...

deze deed max 4,5 gram versturen of 5 joints per keer .

 

ik heb er zelf voor de lol eenpaar een bestelling gedaan en de volgende dag lag het op de mat .

mooie en lekkere wiet en goede sjoints ...

 

de eerste keer belde een mevrouw me op om te checken of ik geen kind was :rofl

 

het grappige vond ik ... de postbode ... als hij in zn wijk 5 van die bestellingen heeft is ie toch aardig

drugs aan het transporteren...

 

maar goed .. weet niet of dat bedrijf nog bestaat.

zal eens de naam van die toko zoeken .

 

GoedeZondag!

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had meerdere online shops toen,waaronder Wolkewietje die toen aangepakt is,mijn laatste bestelling is toen ook in beslag genomen,kwaliteit was goed.

Tegenwoordig zijn er geen online shops meer :)

Ik heb begrepen dat de eigenaar van Wolkewietje niet meer leeft :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...