Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groenefingers

eerste setup met ledkweek, ufo90 watt( 45 maal2 watt

Recommended Posts

5 december.

Baekeland , heb nog niet gezongen, heb stiekem al gekeken wat er in het pakje zat! :lol:

 

Valt toch niet echt mee, na het knippen, en straks het drogen, mag ik echt blij zijn met krappe 20 gram, van de twinsisters. Moet wel zeggen dat de planten vrij zwakke start hadden, en dat zie je ook wel aan de stelen, dus helemaal verbaasd hoef ik niet te zijn. Toch zijn dee toppen overall mooi ontwikkeld in compactheid en trichomen.

zal even plaatje plaatsen.gallery_32015_14755_374162.jpggallery_32015_14755_247.jpg, en een closepicgallery_32015_14755_191579.jpg

Ben wel van mening dat t met wat meer efficienter gebruik van de ruimte, een stuk beter kan, en dat is niet alleen wishful thinking! Ben nog niet klaar met deze ronde, het wachten is nog op Han, en de vo;lgende opzet is in de maak, zal daarom dit topic nog doorzetten, en bespiegelingen proberen te verwoorden!

Heb de tent redelijk schoon kunnen maken, en de resterende planten behandeld met een bio anti meeldauw produkt van dutch head shop, is een homeopatisch produkt dat hopelijk mild is voor de bloemen .

De oogst is niet verpest gelukkig!

Dank jullie voor de commentaren! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

is zeker niet slecht! :rofl en "slechts" 20 gram... er staan nog wat planten he! straks zal je zien dat je aan 0.9 gram/watt komt :lol:

 

Ik hoop dat de sint je als cadeau geeft "Groenefingers mag drogen zonder schimmel!"

 

mijn innige deelneming aan de rouwende zusjes in de kast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Ja, ik was nog aan t overwegen ivm een gedicht om t over de shimmel van sint nikolaas te hebben, dat t met de jaren wel wend of zoiets! :rofl

Ja, maffe ontluisterende ervaring zo,n half leeg hok opeens! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Groenefingers hanteert de TUP teeltmethode :lol: Zien er mooi uit :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie zoet is krijgt lekkers :rofl

 

Met je 20 gram red je 't wel tot en met oud en nieuw :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe vol is je glas nu dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe vol is je glas nu dan ?

Hoi Elmo,

nou nogsteeds even vol :tu ; de laatste plant van de eerste ronde, zal niet eerder dan tussen kerst en oud en nieuw worden; ben nu de 2e ronde aan het voorgroeien, terwijl Han staat af te bloeien, zal denk vandaag nog fotos uploaden. ga komende ronde ook een 12/12 ronde doen, met hopelijk een paar extra planten tov de eerste ronde, ,t werkt wel maar met geringe opbrengst per plant, heb nu niet meer opties, denk aan een aparte voorgroeiruimte, zodat ik beter kan selecteren voor afbloei met de led, en de totale ruimte iets beter te benutten; geen ontwikkelingsverschillen, en voordeel met het behandelen van ziekten, dat was lastig, de ene plant in de vette bloei en meeldauw, en dan niet goed durven behandelen, terwijl het kleinere spul ook aangetast raakt, dat werkt niet echt optimaal, zeg maar!

De opbrengst met deze led opstelling is natuurlijk ook stuk lager dan voorheen met hps 400, dus t is nog voorlopig even zoeken naar de juiste aanpak!

groetje bart

foto update. rechts Han.links de nieuwe plantjes, links achter zijn royal queens met voorbloei, allemaal damesgallery_32015_14755_347404.jpg

en een close up van de 3.

erstaan 2 bigbangs vooraan, en komen 2 ak auto fem bij.gallery_32015_14755_274041.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eerdaags een nieuw topic opstarten, met de nieuwe ronde ipv doorborduren op dit topic, nu nog even wat fotos, gallery_32015_14755_324594.jpg dat is dan Han, in haar laatste weken, de toppen gaan toch lekker, zal ergens begin januari worden voor het oogsten.

Ik heb wederom teveel water gegeven, een les die ik maar niet wil leren, dus dat is tevens een mooi voornemen voor de volgende kweek.

 

alvast een kleine blik vooruit over de volgende opzet.

3 royal queens damen in 1 pot van maar 11 liter, t is wat krap maar vooruit maar , wist niet dat t alledrie vrouwen waren , en ga er nu niet meer aankomen.gallery_32015_14755_169346.jpg

voorgrond 2 big bangs fem, gaan nu ook lekker.gallery_32015_14755_270175.jpg

Dit zijn 2 ak auto fem, die ik als freebees van dutch headshop had ontvangen, wel makkelijk ben zo wat sexen beterft klaar dus!gallery_32015_14755_413475.jpg

nog een pot 3 jonge plantjes extra royal queen, die zijn nog niet geslachtsrijp, en gaan mogelijk weg, probeer toch een plant of 8 er door te krijgen, met de 12/ 12 methode worden m,n planten niet groot, alleen het zal best krap zijn allemaal.Ik zal hier de ontwikkelingen met Han blijven updaten, en met de rest het nieuwe topic starten.

o ja ik heb nog 2 spots besteld, dan zit ik totaal straks op 90 watt aan spots en de 90 wat ufo, de spaarlampen links handhaaf ik.

tot horens, bart! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...