Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
silverav

Feminized

Recommended Posts

Hallo ik wil volgend Jaar zowiezo beginnen met 150 big bud autoflower (heeft er iemand ervaring mee wat je in volle grond ongeveer per plant eraf haalt?)

Erna willen we 80 feminized zaden ergens bestellen het liefst een vroege soort ,Nu hoor ik veel over die deense zaden maar wie kan mij nu eens goeie zaden zeggen die vroeg bloeien en feminized zijn,Ik zie wel genoeg deense zaden maar geen feminized.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook op zoek naar een soort die eind september klaar is en waar je een grote hoeveelheid kunt krijgen voor een scherpe prijs. 500 st. ofzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf zaad maken :P ...das goedkoop B)

 

 

deense fem zijn dr niet....of je moet ze ook al zelf maken....

 

vroege buiten stekken.... idem ;)

 

mja 3 euro voor een fem zaadje is toch way over the top voor guerilla... :D ...

 

ik reken op 90 % uitval....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat kan ik niet

 

Hoezo 90% uitval onkiem ze binnen en erna gaan ze na buiten,Doe ik al jaren niks mis mee,Heb nu 20 passions staan die gaan prima bloeien al redelijk en 20 big buds die moeten nog te lang eigelijk nog zeker 6 weken ,Was nu eens gewoon op zoek na echte vroegbloeiers

Share this post


Link to post
Share on other sites

50% is man...slakken konijnen herten etc etc...dan nog de rest incl mongolen en achterblijvers en rippers en overheids rippers..natuurfanaten......storm en droogte ...

daar kan je geen duur zaad kopen...ikke niet iig.. :P

dus van 100 zaden... hou ik 10 mooie dames over... hoop ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

you're right carpe, maar soms met wat geluk kom je ook al een heel eind:)

 

met matties op de spot chillen vuurtje maken, kan je meestal uitgaan van niets, zie je dat je ontddekt wordt als het serieus wordt :D

 

oke... OT, is gewoon te duur voor de meesten .. maar als je het kan veroorloven maakt t niet uit natuurlijk !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom wil ik ook FEMINIZED zaden ,Mongolen komer er niet herten zjn er niet konijnen zijn er ook niet en slakken hebben we altyd overwonnen Ik kweek er namelijk al een paar jaar,En als ik er 30 heb trek ik er ook 30 groot alleen die rot is vaak een probleem omdat ze te lang staan vandaar dat ik FEMINIZED vroege bloeiers vroeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vroegste fem... die ik weet is heribei...van knutsel... <_<

 

het probleem is... dat als een moeder nog vroeger is......dan kan je haar niet vegatief houden...dus dan wordt fem maken iets lastiger.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ik fem deens maak en voor 100 zaden 50€ vraag raak ik dat wel kwijt? <_< ( niet via forum <_< )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou geen heribei zetten op guerilla, regulier is het beste. De heribei is ongeveer klaar einde september, maar meestal eerste/tweede week oktober, maar guerilla met mist, dauw en vochtigheid zal ze in september al wegrotten, ik zou zeggen verspeelde moeite. Thuis op een balkon is het leuk of in je tuin waar je der zicht op hebt <_<

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hey in t ene topic wil je 75 planten en hier zijn t r al 150 plannen veranderen snel...

 

Maar als je zo graag vrouwlijke denen wilt hebben zou k ook gewoon zeggen moedertje maken desnoods een paar.

 

K weet niet of t kan ben geen buiten kweker maar lijkt mij goed te doen december ontkiemen mischien zelfs iets eerder goed kijken naar voorbloei.

Anders kan je februari/ maart sexen na het sexen heb je dan nog genoeg tijd om te snijden en te wortelen kunnen ze netjes met ijsheiligen naar buiten zijn ze ook al wat groter

dus wat beter bestand tegen alle terreur die ze tegen kunnen komen.

 

Zou t te doen zijn om een stevige plant vroeg in t jaar begin april ofzo?" uiteraard in een mooi jaar niet als het in april nog -15 is <_< " naar een spot te brengen en daar te stekken en wortelen ?

 

suc 6 iig

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus als ik fem deens maak en voor 100 zaden 50€ vraag raak ik dat wel kwijt? <_< ( niet via forum <_< )

als jij denkt dat je ze 100 procent vrouwelijk krijgt dan meschien krijg je ze weg en dan nog als je nadien hebt verkocht en het blijkt dat ze herma zijn kan je nog wel eens grote problemen krijgen

zeker als je in zo een grote aantallen zaad gaat verkopen ..aan growers die het puur voor het geld doen , als ze bv 500 planten gaan zetten en ze draaien dat in een grote schuur en het is jou zaad en het blijkt dat ze allemaal herma worden , heeft die serieuse onkosten , electriciteit enzovoort

 

dus ik zou het niet doen <_<

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou geen heribei zetten op guerilla, regulier is het beste. De heribei is ongeveer klaar einde september, maar meestal eerste/tweede week oktober, maar guerilla met mist, dauw en vochtigheid zal ze in september al wegrotten, ik zou zeggen verspeelde moeite. Thuis op een balkon is het leuk of in je tuin waar je der zicht op hebt <_<

 

Gr Monti

 

 

...helemaal mee eens ;) ....

kheb wel wat heribei stekjes op guerilla staan...die topjes blijven kleiner....maar...ze moeten nog wel even.... :P ...

 

...maar je hebt wel allemaal meisjes...das wel lekker :spliff:

 

Dus als ik fem deens maak en voor 100 zaden 50€ vraag raak ik dat wel kwijt? <_< ( niet via forum :blink: )

 

 

die heb jij toch allang... <_<

 

doe mij maar een woeste vroege Royal Dane....fem.... :P

 

...en dan ben jij de Koning :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik niet gewoon 100Royal Dane zaden halen ze ontkiemen en als ze 15 cm groot zijn even in de bloei gooien en ze dan selecteren als ik weet welke vrouwelijk zijn en ze dan snel weer in de groei gooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

even uit de bloei halen duurt ongeveer 2 maanden.

 

Is het sneller om stekjes van ieder te nemen en die in de bloei te zetten. zoek op waterstekjes.

 

Nog beter is natuurlijk een moedertje te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwja heb ze wel, alleen dan van ierdbei. Vind ik zelf een knaller met lekkere harde toppen.

Ik twijfel nog heel erg of ik er nog een henkes ofso bij ga doen.. Die denen zijn zo veel minder compact.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
mwja heb ze wel, alleen dan van ierdbei. Vind ik zelf een knaller met lekkere harde toppen.

heb je... ze al getest op guerilla dit jaar?......foto <_< ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet staan, maar gemaakt. Zaden. Zijn nu net 2 weken klaar zoiets en ik laat ze nog eventjes liggen om daarna binnen te testen, maar of jullie daar ook foto's van willen? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer is zo,n ierdbei oost klaar? Je hebt ze in ieder geval in vrouwelijk zaad ik lees veel tegenstrijdigen berichten over,De een zeg rot bestendig de ander zeg weer dat ze snel rot is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er was vorig jaar iemand op de marktplaats die had een royal dane fem gemaakt....maar de mesnen die ze kochten waren niet blij....was klaar medio oktober....

 

tja...als het weer slecht is rot alles...ook henkes... <_<

ik blijf preventief tegen toprot... slakken bestijden...dat scheelt echt veel.. is me vaste overtuiging.....

doe je het niet dan zie je vaak innimini slakkies onder een budje zitten....en die wordt rot...

of de rot begint bij de calix... <_<

 

Niet staan, maar gemaakt. Zaden. Zijn nu net 2 weken klaar zoiets en ik laat ze nog eventjes liggen om daarna binnen te testen, maar of jullie daar ook foto's van willen? <_<

 

 

ja doe maar een test topic :spliff: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet zeggen heb ergens passions #1 staan die moeten nog een paar weekje maar die doen het toch ook altyd goed vorige jaar met heel slecht weer heel weinig rot gehad,Staan er nu ook weer heel mooi bij en pas in juni gezet.

Heb ook nog ergens big buds staan die moeten nog 7 weken pfffffffffffffffffffffff veel te lang dus,Denk dat ik volgend jaar maar die ierdbei van sannie ga proberen (Die worden toch niet paars van kleur he die wiet?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...