Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leila

Weer een poging, is t genoeg bezinkt?

Recommended Posts

MIjn verwachtingen zijn overtroffen, k heb een persoonlijkrecord 16gram :P

 

gallery_31516_12732_330145.jpg

 

In mijn pijp..

 

gallery_31516_12732_1049638.jpg

 

k was al stonend als een doos garnalen dus kan niet echt zeggen welk effect t percies heeft wat k wel weet is dat t lichter is van kleur dan de keren dat k t in de oven deed, ben er blij mee en hier kan ik nog lang van genieten..! Ik hoor dit ook liever van een ander..

 

 

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites
MIjn verwachtingen zijn overtroffen, k heb een persoonlijkrecord 16gram :P

Met een paar dagen nadrogen gaat er nog wel een paar gram van dat gewicht af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga uit van 10, zit je altijd goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokese ze en laat ons weten hoe het smaakt.

 

Dank je voor het delen met foto`s erg interessant.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

topzeef kun je prima mailen om een stukje doek,

goeie service en het beste doek.

zwitsers/italiaans/\

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat allemaal te duur is werkt een panty (als je kunt krijgen 40 denier) nadat je de 1e zeef met de keukenzeef gedaan hebt ook heel goed.

 

truc is ook om tijdens het mixen je water op temperatuur te houden dus wat ijs(klontje of water) erbij doen en in de vriezerlaten bezinken als het kan, 15min ligt alles op de bodem :P

 

heb nu een bubbleator maar vroegah deed ik het ook zo, de nabehandeling met de panty(kous in mijn geval) zorgt voor 95% verwijdering van eventueel blad.

 

mooi resultaat, kleur is ook mooi :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Heb vanmorgen toen ik nog nuchter was 2 jointjes gerookt en ik vind m persoonlijk veel lichter dan de vorige maar dat was ook herijana en dit is freekush. Dit is geen bankzitter meer een rook er nog 1 en misschien voel je m dan wel. K moet wel bekennen dat k een junk ben en echt veel rook en erg snel merk als iets niet sterk is. Ben namelijk een adhdér en als iets niet werkt moet k aan de ritalin. dit wou k niet dus toch maar een wiet jointjes na de 2 hasj jointjes en nu hoef k geen ritalin.

 

Ondertussen na gisteren nog een paar jointjes plus die 2 van vanmorgen heb ik nog 12gram over. t plakt lekker en ziet er heel mooi uit. t is iets donkerder geworden..

 

Volgende keer weer herijana en zal dan een klein verslagje plaatsen hierzo hoe k t heb gedaan met de tips in mijn achterhoofd die gobru gegeven heeft. ga voorlopig nog geen andere zeef kopen.. moet t hier mee doen :huh:

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb ik hier ergens nog wel een aardig stukkie zeefdrukgaas liggen

weet niet hoe groot je nodig hebt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens aan leila probleem opgelost :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt gobru, `probleem` is opgelost, Ondertussen gisteren T gaas ontvangen van Alucard en ben er erg blij mee.. Nogmaals bedankt alucard als je dit leest! :D Echt top!!!

 

Volgende poging word herijana en ben nu aan t bedenken hoe k t gaas om mijn trechter krijg en ijs maken! Dit duurt even dus hou dit topic in de gaten deze week.. K zal eea stap voor stap met foto´s hierso laten zien, in de hoop dat andere er ook van leren!

 

gtrtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super zo een forum he :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een heerlijk forum!

 

Ben er echt heel blij mee! T gaas, t is heel dun alleen weet niet percies hoe dun.. maar oké dit is t.

 

gallery_31516_12732_3070870.jpg

 

Afval:

 

gallery_31516_12732_704817.jpg

 

gallery_31516_12732_1150421.jpg

 

gallery_31516_12732_2435384.jpg

 

Bijelkaar een kleine 2 ons, t is de bedoeling alles in 1 x te doen, met de aanwijzingen die ik heb gekregen van gobru.

 

Alleen een klein probleem, ik heb maar 4 1,5liter flessen cola, dat is te weinig, en heb niks anders om t in te doen, dus ik moet jullie nog even wat geduld vragen tot ik er nog 4 op heb. Denk 2 weken en dan gaan we verder hoop eerder want de vorige hasj ronde is bijna op :D

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig leila blijven oefenen '' oefening maakt kunst '' :lol: , kmoet zelf ook eens zo ergens een gaas zien te regelen maarja die site dat gobru gegeven had hier op je topic , is wel best intressant maar ben niet zo goed in verhaaltjes maken :vape: , en kweet ook niet juist wat ik er naartoe moet sturen :)

 

Groeten Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

@J-player

 

Ik hevel niet over maar snij de fles open totdat ik bijna bij t bezinksel ben en dit giet ik over in een ovenschaal om t nog een keer te laten bezinken. als ik een prullebak gebruik moet ik overhevelen en zie ik niet tot hoever ik moet zuigen, dus we drinken nu effe extra veel cola hahah

 

@shiningsilverhaze; thnx; t houd me ook lekker bezig, ben best wel druk en dit helpt mijn energie een beetje kwijt te raken..

 

Als alucard niet zo aardig was had ik ipv het stukje gaas een panty gebruikt zoals lostchild aangaf..

En als ik wat meer had, had ik je best een stukje willen sturen maar ik heb zelf ook maar een klein stukje. En een goed verhaal had ik ook niet voor ze dus was erg blij met alucard.

Heb nu 5 flessen nog effe wachten dus..

 

 

Grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sneller drinken leila :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah Gobru of gewoon de cola gebruiken als gootsteenontspopper :vape:

 

Morgen of overmorgen begin ik, want zoveel cola drink ik niet. En de hasj van de vorige keer is alweer bijna op. K moet zeggen t kleine stukje wat ik nog heb is 10x lekkerder dan wat op de foto te zien was. Dus de foto van 16gram.

 

En veel donkerder en sterk en o zo plakkerig dat je de hasj niet in kleine stukjes in je jointje krijgt maar je verplicht bent om 1 lang stukje te rollen tussen je vingers waarna je vingers blijven plakken aan de vloei tijdens t draaien.....

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey leila , hoeft niet hoor ik gun jou van harte dat stukje gaas en alucard is goeie kerel als hij jou dat geschonken heeft :vape: ik regel zoiets hier of daar wel fijn dat je zelf je hash probeert te maken want als je hash in de sjop haalt dat is 10 keer zo slecht nu weet je wat er in de hash zit en dat is veel leuker voor te roken ook , ik ben zelf af en toe een druk mannetje alsk een haze'je rook benk weer chill voor paar uurtjes

 

Groeten Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

check mijn album (start) voor meer fotos want t lukt niet echt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals een poging; Niet alle foto´s krijg ik geupload doordat de foto´s te groot zijn denk k+ een kleine poging om t overzichtelijk te houden...

Het verslag van hoe te doen stap voor stap zat er niet in omdat ik maar 2 handen heb en alleen thuis was. Ik beloof jullie dat ik dat nog wel een keer ga doen; al moet ik zeggen dat t topic van koi en ook nog een ander topic mij behoorlijk op weg hebben geholpen. Om het topic toch levend te houden bedacht ik dat diegene die het best in de buurt komt van hoeveel ik eruit haal een leuk sampletje ontvangt als dat mag...

Gok ze :lol:

 

 

Tip; koop een trechter bij de hema, deze past strak in de cola fles zo hoef je hem niet vasthouden.

 

gallery_31516_12732_1369960.jpg

 

Lekker troebel water hahah

 

gallery_31516_12732_2119576.jpg

 

HEt afval; helaas geen 2de ronde bij gebrek aan flessen cola :vape:

 

gallery_31516_12732_242544.jpg

 

Dit houdt het gaas nog tegen....

 

gallery_31516_12732_1374427.jpg

 

 

En dat heb ik de oven gedaan en Na 1 uur in de oven is t meeste vocht eruit...

 

gallery_31516_12732_2777839.jpg

 

Hier gaat t om..

 

gallery_31516_12732_2382084.jpg

 

Ik laat t nog effe staan want denk dat t nog niet genoeg bezonken is.. eea staat nu 2uur te bezinken..

 

 

We zijn een stap verder; met het opensnijden van de flessen was ik te fanatic, ben een adhder en was echt hyper en hierdoor wat verpest van het bezinksel denk ik! :) Heb het daarna een uur laten staan in een ovenschaal en hierna met een 20ml spuit zoveel mogelijk opgespoten.. (water hé) hahah

 

gallery_31516_12732_1488877.jpg

 

 

gallery_31516_12732_607702.jpg

 

 

 

 

 

 

grtz leila

 

 

 

ps srry voor t uitblijven van een stap voor stap beschrijving, dit doordat t uploaden van fotos niet echt goed gaat. :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

T heeft in de oven gezeten tot t laatste restje water verdampt was, max 44,6 graden

 

Wie gokt er hoeveel ik heb?

 

gallery_31516_12732_266927.jpg

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil wel een gokje wagen: 13gram

 

Grts,

 

Thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thunder

 

Percies goed; alleen telt t niet, dit was gister en toen was t nog redelijk vochtig. En t gaat natuurlijk om t droge gewicht. Maar als jij de enige bent en er geen andere zijn die een gokje wagen dan heb jij gewonnen..

 

Dit is nu.. Nog een paar dagen dan is t echt droog en verwacht dan ook dat t wat donkerder word.

 

gallery_31516_12732_1271816.jpg

 

Wie weet heb je geluk en ben je de enige die een gokje waagt!

 

Grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 gram droog :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat genoteerd gobru. Ik vind t toch tegenvallen, van bijna 2ons zo weinig. Heb t gevoel dat ik nog steeds iets verkeerd want t zou toch t dubbele moeten zijn...

 

Ojah voor diegene die gokt, ik verwacht wel een klein rookverslagje, vind t altijd wel fijn om te horen hoe een ander t vind smaken!

 

 

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...