Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Greenstein

Nieuw compleet droogtentje gekocht

Recommended Posts

Denk dat ik mijn afvoer ook maar eens via mijn bloeitent laat lopen jongens,

dan pakt ie nog een filtertje extra mee..

 

En Baekelandt, thx man, moet het alleen nog ff een keer goed lezen.

Ben geestelijk geknakt nu ik na die vakantie ineens weer moet nadenken... op mijn werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat jullie dit toch maar even moeten weten.

 

In ruim 2 weken heen en weer mailen met de growshop waar ik de spullen gehaald

heb ik geen enkel antwoord gehad waar ik wat mee kan. De luchtvochtigheid zou te hoog zijn

waardoor het filter niet goed werkt, bla bla bla. Ik schreef ze dat in dezelfde ruimte mijn bloeitent staat met een

rhino filter die het prima doet.

 

Toen bleef het stil..

 

Ze hebben in de tussentijd wel de complete droogtent aanbieding aangepast. Nu krijg je er een rhino filter bij.

http://www.desjop.nl/index.php?action=arti...228&lang=NL

 

Vervolgens heb ik ze gemaild of ik nog een nieuw filter kon verwachten maar wederom bleef het stil.

 

Toen ik ze daarna schreef dat ik ze nog een dag gaf voor ik de naam van hun sjop bekend zou maken op fora kreeg

ik vrij snel een mailtje terug dat ik dat maar moest doen.

 

Dus bij deze: :lol: DE SJOP EINDHOVEN :vape:

In het begin wordt alles netjes afgehandeld maar als je een klacht hebt gaan ze met je om op een manier zoals ze dat

doen op de klantenservice bij een gemiddelde internetaanbieder.

 

Even later kwam er een mailtje binnen dat ik het filter wel op kon sturen zodat ze hem terug konden sturen naar de fabriek.

Voor mij een paar mailtjes te laat, ben lang genoeg aan het lijntje gehouden.

 

Als iemand van plan is wat te bestellen bij DE SJOP IN EINDHOVEN denk er goed over na, dit soort gezeik krijg je er voor niks bij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er alles weg en deed het goed zocht alleen me bulp maar die zat voor transport in de filter :vape:

 

ik er voor gebeld maar kan inderdaad wel zeggen dat ze erg nors zijn en dat voor Brabanders, ook was me ELT vsa naar de knoppen (een plastic kapje) Maar terug sturen kon inderdaad niet want het plastic kapje zorgde er niet voor dat ie het helemaal niet deed.

 

voortaan dus ergens anders bestellen.

 

Puk suport.. :lol:

 

Gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijk gezegd van de 10 keren dat ik iets heb bestelt bij desjop is er 2 keer iets fout geweest....Ze hebben in het geheel altijd alles deftig en correct afgehandeld.

 

Het is idd niet leuk wanneer je het gevoel krijgt dat je aan de lijntje wordt gehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat ze hier wakker van liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het ook niet Jeice, maar vond het wel het melden waard.

 

Leon en Faraon, het wordt idd een ander sjoppie.

Een waar ik heen rij en persoonlijk mijn spullen ophaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige filter die ik vertrouw is de phresh.

 

Als ik jou was zou ik van dat merk 1 kopen, hoor daar maar heel weinig klachten over.

 

Ik lees dat je filter gewoon in een plastiq zak zat?

Onderweg kan dat ding natuurlijk overal tegen aanstoten en ik vraag me af of dan alle kool nog wel goed zit.

 

Ik heb gehoord dat koolstof steeds duurder word en dat merken daarom zoeken naar goedkoper kool.

Filters waar je vroeger nooit problemen over hoorde... wilco light bijvoorbeeld.

Daar werden een tijd terug allemaal filters van teruggebracht naar de growshop.

 

Een paar weken geleden las ik ook al over iemand die problemen had met desjop uit eindhoven.

Is daar soms een nieuwe eigenaar ?!

Dit was of is toch een als zeer goed bekend staande winkel!

 

Voor die paar tientjes zou ik geen stress op de hals halen, zie het als leergeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, ik wil niet vervelend doen, maar die winkel staat helemaal niet 'hoog aangeschreven', hooguit bij een internet publiek dat kant en klare tentjes koopt en een stel Polen die nog willen afdingen op 20 ELT-tjes. Kennis nihil, service nihil, gezelligheid nihil. Als je daar naartoe gaat, hooguit voor een doosje vloe en om naar de tieten van die 'patries' te kijken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien lees ik er over heen maar ik zie geen merk van het filter. Gaat het toevallig om een wilco filter? Dat zijn kut dingen en liet bij mij ook geur door. Phat rhino heb ik wel goede ervaringen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet:

 

''ventilator zou ten minste 20 % minder moeten zijn dan de koolstof filter''

 

Het principe van filtering is relatief simpel ;de actieve koolstof van de filter neutraliseert de negatieve geurionen. Actieve kool is een zeer poreuze koolstof die gemaakt wordt van vezelhoudend materiaal, zoals: turf, hout, kokosnoot schalen, vruchten-pitten, enz..

 

 

 

De Wilco koolstof filters maken gebruik van kool met een goed ontwikkelde poriën-structuur, die deze filters uitermate geschikt maken voor de absorptie van een grote reeks organische componenten uit gas- en luchtstromen.

 

 

 

Bij de keuze van de capaciteit van de filter moet u eerst weten wat de capaciteit van de te gebruiken afzuig ventilator is. Deze zou ten minste 20 % minder moeten zijn dan de koolstof filter. Als men bijvoorbeeld een afzuigventilator van 600 kubieke meter per uur gebruikt, dan dient men daar ten minste een 800 kubieke meter koolstof filter bij te gebruiken.

'

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wilt krijg je garantie van mij. :D

Kan je hem bij mij brengen en ruilen voor een mooie nieuwe Phresh filter.

Normaal geef ik natuurlijk geen garantie op spullen van de concurent maar ik heb iets met gebruikers van het forum. :)

Laat het maar weten. :D

 

Let op want geen enkele filter kan tegen een luchtvochtigheid over 70%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een nooit een afzuiger constant volle kracht gedraaid, je dimt hem toch. Zeker als je wat overcapaciteit hebt. Ook heb ik met andere filters nooit problemen gehad behalve met wilco. Als je hier gaat zoeken kom je meer van dit soort verhalen tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een heel mooi voorstel DOC. Ik had het wel geweten als het mijn probleem was. Niks gaat er boven een PHRESH.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

The-Predator,

Filter zat idd gewoon in een plastic zak, half zwart van de losse kool.

Leergeld is het zeker. Alleen een beetje jammer dat ze de aanbieding hebben aangepast

naar een met een rhino filter en bij mij geen thuis geven.

 

Ponix,

Patriesje kan dan denk ik beter maar wat foto's mee gaan sturen bij die mailtjes.

Misschien kan ze er nog een extra klantje mee voor de gek houden..

 

Johnny-Sack,

Het was een wilcootje. In mijn bloeitent hangt een rhino, totaal geen problemen mee.

 

Green2Day

Er hing een 325m3 afzuiger met een 300m3 filter. De ventilator heeft dus niet een capaciteit

die 20% lager ligt dan het filter. Maar goed, als je zag hoe ie binnenkwam. Helemaal onder

de kool en de flens was ovaal. Die heb ik nog met een hamer rond staan tikken.

Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

 

Doc,

Tof gebaar man, ik laat binnenkort wel ff wat weten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) Ja toch, bij iedere bestelling een full frontal en bij service mailtjes eentje van de achterkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje raar dat ze zo moeilijk zitten te doen, terwijl ze zelf het filter in de bundel hebben gewijzigd na deze aan jou te hebben verkocht. Blijkbaar vonden ze het filter zelf ook niet zo goed :)

 

Maar blijkbaar zitten ze er niet mee dat een van hun klanten nu onnodig risico loopt, omdat zijn nieuwe filter het niet doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

informatief allemaal

 

 

en supergebaar van doc

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet hoe het voelt als je geld hebt betaald voor een product wat niet werkt en geen mogelijkheid hebben om garantie te claimen. :)

Ik begrijp het ook niet waarom dit soort dingen gebeuren.

Je kan maar 1x nee zeggen tegen een goede klant en dan is hij je klant niet meer. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik google even gebruik raad ik leveranciers aan desjop aan de openstaande rekeningen snel te innen.

 

:)

 

Zal niet lang meer duren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan maar 1x nee zeggen tegen een goede klant en dan is hij je klant niet meer. :)

 

ze zijn allemaal goed...want ze betalen allemaal vooruit :tu ...

 

mja...ik had zoals gezegt meteen dat fliter terug gestuurd....em wel even laten zien dat ik hem niet zelf hou....die 6.75 tnt kan dr dan ook welvanaf... :D

 

mooie actie Doc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze maar omvallen met die sjop van ze...en Doc, nogmaals bedankt man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister bij Doc op bezoek geweest.

Nieuw filter gekregen, emmertje wormenmest erbij, helemaal top!

 

Bedankt Doc! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...