Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

Wietzaadjes.nl ligt mensen op!

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik wil jullie graag mededelen dat de site wietzaadjes.nl mensen oplicht, ik heb laatste (volgens wietzaadjes.nl) 5 bubble gum zaden van het merk Serious Seeds gekocht. Netjes ontvangen in een gripzakje maar toen ik ze wou ontkiemen kwamen er bij 2 van de 5 zaadjes maar een worteltje uit. Terwijl ik al heeel veel zaden op deze manier heb ontkiemt en het 95% van de keren lukt. Maar hier kwamen er dus maar 2 uit, en nadat ik ze in spongepots had gedaan kwamen ze beide boven maar ging 1 al snel dood door een onbekende reden. Deze had trouwens ook drie lobblaadjes, dit heb ik al 2x vaker gehad en die gingen gewoon goed maar deze dus niet. Dus na dit gevalletje heb ik wietzaadjes gemailt die mij weer doorstuurden naar Serious Seeds zelf. Ik heb een heel email gesprek gehad met Serious Seeds en ben er achter gekomen dat de bubble gum zaden van Serious Seeds ook alleen per 6 worden verkocht en niet per 5. En ze worden in een speciaal buisje geleverd in plaats van een gripzakje. Ook beweerd de site wietzaadjes.nl dat ze uitsluitend vrouwelijk zaden verkopen, maar Serious Seeds komt in begin 2013 pas met de feminzed versie van de bubble gum zaden. Dus ze verkopen gewoon hun eigen huismerk (feminzed) bubble gum zaden als Serious Seeds bubblegum zaden.

Deze zaden van het huismerk zijn dus duidelijk van lagere kwaliteit en zijn niet de (goede) zaden van Serious Seeds. Ik wou jullie graag waarschuwen voor deze oplichters want dit zit niet pluis. Serious Seeds heeft mij inmiddels een voorstel gedaan om mij nieuwe zaden te sturen en hiervoor wil ik ze hartelijk bedanken.

 

Ik hoop dat jullie nu een beetje oppassen voordat je (merk)zaden van wietzaadjes.nl koopt.

 

(Dit is trouwens GEEN reclame voor Serious Seeds o.i.d.)

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal een account aangemaakt voor dit?

Maar toch bedankt dat je het even heb laten weten :vape: !

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen van wietzaadjes.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel apart dat een bedrijf wat dan blijkbaar andere zaadjes in een zakje stopt en dit verkoopt onder de naam van Serious Seeds, zegt dat je zelf contact op moet nemen met Serious Seeds..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tim koopt gewoon originele verpakkingen, en herpakt die naar het aantal per order, dus als het origineel 6 is en hij heeft 3 klanten die allemaal 2 stuks willen krijgen ze alle drie een grip zakje met 2 zaadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waarom zouden wij jou op je woord moeten geloven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch vreemd dat er staat op de website van wietzaadjes.nl: Wij verkopen alleen vrouwelijke zaadjes! Maar als je kijkt bij bijvoorbeeld ACE seeds dan staat de China Yunnan tussen de selectie en volgens de officiële website van ACE zijn deze alleen als regulier zaad te verkrijgen. Zo staan er nog wel meer soorten tussen van andere breeders die nooit als feminized zaden te koop zijn aangeboden door de originele breeders.

 

Verder speel je gewoon met iets natuurlijk en kan er altijd wat misgaan met het ontkiemen van zaden.

 

Wat ik je verder mee kan geven is haal je zaad gewoon bij de breeder zelf, sannies seeds bij sannies shop, soma seeds direct bij soma uit de vriezer noem maar op.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien is het handig om een blacklist te maken zoals ze op cannaseeds forum hebben.

 

zelfs growdiscounter.nl staat op de blacklist van cannaseeds waar ik niks van begrijp die gasten hebben mijn bestelling meer dan netjes afgeleverd.

 

Vaak zijn er gewoon hele lastige mensen die voor elk wissewasje 10 mails gaan lopen sturen en dan lopen ze te zeiken dat ze geen antwoord krijgen en dan lopen ze maar te roepen dat ze niet deugen die heb je ook nog.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met amnees eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de rest niet? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal een account aangemaakt voor dit?

 

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er lijkt mij nog geen grond op basis van dit geval om wietzaadjes.nl te bashen. Er kwamen er maar 2 van de 5 uit, en eentje ging dood om "onbekende reden"? Als serious seeds inderdaad levert via deze site (die slechts wederverkoopt naar het lijkt) dan is het ook logisch dat Serious Seeds support geeft. Dat hoeven ze niet te doen (dat zou door de verkopende partij moeten gebeuren) maar op EBAY stel je je vraag ook niet aan EBAY maar aan de verkopende partij.

 

Ik ga ervan uit dat als ze verwijzen naar Serious dat ze ook daadwerkelijk hun zaden verkopen, en daar zie ik niks van in jouw post, alleen een opmerking over de verpakking.

 

Daarnaast is het altijd gewoonte dat we eerst voorstellen en dan posten als nieuw lid.

 

Bashen doen we niet, een blacklist is een slecht idee, gelukkig is er tot nu toe volwassen mee omgegaan maar toch sluit ik deze om escalatie te voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...