Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wazzzup

drugs hond

Recommended Posts

gisteren was ik met een maat van mijn die politie honden en drugshonden traint was precies op het goede moment in de buurt

het is een nieuwe poging van de politie het lijkt net of iemand zijn hond aan het uitlaten is maar loopt met een drughond alle huizen af

in de hoop iets te kunnen ontdekken mijn maat riep commando,s naar de hond op afstand en de hond gehoorzaamde

waarna de man met hond niet wist waar hij het zoeken moest en wist niet hoe vlug hij de buurt uit moest gaan

weer een nieuwe poging om de drug huizen in kaart te brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar is die goeie ouwe tijd gebleven toen er nog punten en komma's gebruikt werden.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerel ben geen journalist of zoiets

geef alleen aan dat ze een nieuwe wanhoop poging aan het doen zijn en dat je het in de gaten moet houden voor diegene die

met dingen bezig zijn die eigenlijk niet mogen foei

ben op papier laag opgeleid maar in de praktijk wel moet het juist met mijn handen doen en voel gewoon iets als er iets niet pluis is

wat maakt mijn nou die punten en komma,s uit je kan het toch lezen of nie dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het is erg lastig om je verhaal te volgen, ik heb het 3x moeten lezen. Probeer in iedergeval PUNT en KOMMA'S te gebruiken.

Ik heb dislectie en ik heb ook veel moeite met de puntjes en de kommas, er zullen bij mij ook veel fouten inzitten maar het is wel duidelijker als helemaal niks.

Een zin beginnen met een hoofdletter is al iets.

 

 

Wel nuttige informatie, dat dan wel weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha rustig maar, ik was 5 minuten bezig om je bericht helemaal te begrijpen.

Hier en daar een keer een punt en een enter wordt je bericht wel leesbaarder van B)

 

Ben benieuwd of deze wanhoopspoging dan wat op gaat leveren, aangezien veel kweekjes op zolder zitten en dus ook op die hoogte word afgeblazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar loop je dan rustig met je hondje, die je toevallig ook wat training geeft, omdat ie nog een grote ball drive heeft en anders heel je kiet sloopt, begint er e.o.a. mafkees aan de andere kant van de straat te schreeuwen en te doen. Tja, dan draai je om en zorg je dat je weg bent he, want d'r liep nog zo'n ongeletterd figuur naast, dus wie weet waar die op uit zijn....

 

It's all in the eye of the beholder.

 

Rondlopen met drugshonden gaat niets doen en zodoende doen ze het ook niet. Parra gelul. Next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn maar 10 echte drugshonden in Nederland en die worden het meest gebruikt op de vliegvelden, sommige bij grote invallen waar het om coke of andere hard drugs gaat.

 

'' Drugshonden '' die je bv op feesten ziet, zijn helemaal geen drugshonden maar letten op gedrag. Sta jij in de rij bij een feest met een paar gram wiet of coke ofzo en je loopt onrustig en zenuwachtig te doen dan gaat de hond bij je zitten. Loop jij gewoon rustig door en geef je geen krimp kan je gewoon door lopen zonder aangehouden te worden.

 

Ze gaan echt niet met een drugshond door een bepaalde wijk lopen op zoek naar een kwekerij, politie onderschept liever kilo's coke bij de vliegvelden met zo'n hondje dan een klein kwekerijtje ergens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat een hond die wietlucht kan onderscheppen overal in NL zal aanslaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou wat zijn, als ik een blowtje rook in mn huis krijg ik ineens een inval omdat ik een blow rook en de hond aanslaat :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een verschil tussen gedroogde toppen (coffeeshop), groeiende/bloeiende planten (hokken) en het roken van wiet (blowtje paffen).

 

Maar een wietgeur is over het algemeen een zeer herkenbare geur en duid meestal op onraad, voor de blauwpetten dan.

 

Als je een hond hebt die alle 3 kan onderscheiden heb je een gouden hond te pakken.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb ook wel eens een sterk verhaal gehoord.. over drugshonden gebruik in het bos door rippers... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat een hond die wietlucht kan onderscheppen overal in NL zal aanslaan

 

Vooral in brabant

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietgeur is geen reden tot : aanhouding, huiszoekingsbevel en foullieren.

 

elke boerenlul met verse wiet aan de handen kan mijn voordeur hebben aangeraakt.

Is dat voldoende reden mijn privacy te schenden en mijn voordeur in te beuken?

Nee, nee en nee.

 

Paranoïde verzinsels zeg ik dus.

Als het een hond is die explosieven, of een ontvoerd persoon moet opsporen wordt het wel een ander verhaal denk ik.Dit in verband met algemene orde en veiligheid.

Een zakje wiet in mijn lade heeft niets met staatsveiligheid te maken.

De geur van semtex aan mijn voordeur wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er loopt ook een politiehonden trainer door me straat.....

 

laatst kwam die een gast met een pitbull tegen...en met een grote boog liep hij om die pitbull heen....

 

want hij zei...gegarandeert delft me herder het onderspit......daarop is hij niet getraint...

waarop wel... vroeg ik niet....

 

iig geen wiet... want hij heeft al een keer langs me achterklep van de auto gelopen.... bomvol met buitenwiet :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag gister een vogel vliegen ik weet zeker dat de politie vogels inzet die bij jouw inlaat naar binnen vliegen het aantal planten telt weer naar buiten vliegt en dit doorgeeft aan meld misdaad anoniem het word steeds gekker met de druks huizen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat de partij voor de dieren het maar niet horen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd klote als een vogel denkt dat ie haai is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vogel zal dan ook wel het nodige van een spacecake afgesnoept hebben, voordat hij zoiets zou doen of überhaupt denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij hebben ze hennepzaad in z'n voer gedaan Whahahahahaha..!!1111!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik altijd maar denken dat het percentage THC in hennepzaad als vogelvoer verwaarloosbaar is, hihihi.

 

Misschien omdat ze zo een klein lichaam hebben (in tegenstelling tot een mens) dat ze veel kleinere hoeveelheid THC nodig hebben.

Edited by Lizio

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik spotte deze in de straat :vape:

 

Radar-Pigeon-15425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Angry Birds' deel 2?

 

Les #99: Dek altijd je inlaat af, met bijv. een gaasje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...