Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
real11smoker

Real11smoker under Belgian sun!

Recommended Posts

UPDATE

 

zoals al vermeld zijn alle 5 plantjes vandaag bovengekomen, de 1 al wat rechter dan de andere

1tje heb ik ook wat geholpen met een beetje zand opzij te schuiven want ik kon niet wachten B)

 

ik hoop dat je wat kan zien op de foto's :smoke

 

deze zijn die bij men vriendin, hazes aan de linkerkant en creamatic aan de rechterkant

 

gallery_34303_14267_74767.jpg

 

en deze 2 staan in mijn kamer, links creamatic en rechts dan de haze de snelste -_-

 

gallery_34303_14267_48750.jpg

 

Verder staat er nog steeds 1 Super critical praktisch oogstrijp in de tuin en deze zal ik morgen of ten laatste overmorgen oogsten.

Als mijn microscoopje er morgen maar is want het had er vrijdag al moeten zijn!!

hollandse post he ^_^

 

ik heb het over de middelste :)

 

gallery_34303_13951_117604.jpg

 

na ik deze geoogst heb.. ya knows real11smoker gots the pictures!!

 

grts. R11S :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee man ziet er goed uit!

 

dus je gaat nog 1 oogstje doen met die 5 nieuwe!

 

ik heb ook vanavond 3x Bluematic van RQS besteld?

weet je hoelang het ongeveer duurt qua verzending?

 

ga dit volgen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thaaanks, en ja ik ga deze zomer voor 2 oogstjes :rolleyes:

 

vanaf dat ze het geld hebben ontvangen duurde het 2 dagen voor het bij mij was, ik woon dan ook wel in België

 

leuk dat je meevolgt B)

 

grts R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee top! moet volgens mij ook wel lukken, zo rond de 2e week van oktober klaar.

 

oke das redelijk snel om naar belgie te verzenden.

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu men derde en laatste Super Critical aan het oogsten,

Effe pauze en van men jointje trekken :rolleyes:

 

Vanavond na het zware werken zal ik er ook foto's opzetten van deze oogst

En dan kan je ze alledrie zien bengelen :smoke

 

grts!! R11S B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EXTRA

 

gisteren heb ik dus mijn laatste schatje geoogst B)

het was een mooi maar tegelijkertijd pijnlijk moment ;)

 

maar hier heb ik er foto's van, zo zag ie er nog uit voor hij gruwelijk werd afgesnoeid :rolleyes:

 

gallery_34303_13951_174591.jpg

 

na anderhalfuurtje rustig maar toch geconcentreerd knippen...

 

gallery_34303_13951_20096.jpg

 

en na er lekker aan gesnuffelt te hebben ging ie omhoog bij haar zusjes :tu

 

gallery_34303_13951_4900.jpg

 

je ziet al goed dat de blaadjes goed drogen en tegen mijn buds plakken,

ik ga die blaadjes wat omhoog prutsen zodat men knoppen wat kunnen ademen en om toprot tegen te gaan

 

over mijn kleine plantjes valt er nog niet veel te zeggen

behalve dat ze nog wat gegrooeid zijn, 1tje is al 8 cm -_-

 

heb hier wel juist een fotootje getrokken van de 2 die bij mij in de kamer staan, et voila!!

de haze;

 

gallery_34303_14267_167802.jpg

 

en 2de prutske de creamatic :)

 

gallery_34303_14267_224706.jpg

 

dat was het voor vandaag, geniet nog van de grijze dag ^_^

 

 

grts!! R11S :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk! die drogende plantjes :rolleyes: haha

 

met je nieuwe plantjes loop je dan een paar daagies voor op mijn Bluematic's :smoke

ga je in de gaten houden, ben benieuwd hoe ze er uit komen te zien, beetje vergelijken B)

hoeveel gram heb je ongeveer van je plantjes of weet je dat nog niet?

 

GreetzZ TLB

Share this post


Link to post
Share on other sites
EXTRA

 

gisteren heb ik dus mijn laatste schatje geoogst B)

het was een mooi maar tegelijkertijd pijnlijk moment :smoke

 

maar hier heb ik er foto's van, zo zag ie er nog uit voor hij gruwelijk werd afgesnoeid :rolleyes:

 

gallery_34303_13951_174591.jpg

 

Die stond er nog erg gezond bij toen ze omging. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ three little birds

Ik hou de jouwe ook in het oog om te vergelijken hoor :)

En ik schat ongeveer 15-20gr droog per plant, maar het is nog moeilijk te zeggen.. Als het ook maar lekkere is! grts!!

 

Dankjewel!! @ antonaustirol

 

@ Piet piraat

Ik weet het dat ze er nog vrij gezond uit zag, ze had wel haar dagen hoor..

Maar ze was al lang genoeg aan het bloeien en ze dronk ook al minder en ik zit met een tijdspanne dus..snoeien die handel!! :smoke

Grts!!

 

 

Ik kan het niet laten om toch een paar foto's te posten ook al is er nog niet veel verandert ^_^

terug van de 2 op mijn kamer, de 3 bij mijn vriendin in de tuin zijn nog een beetje kleiner

 

onze lange haze

 

gallery_34303_14267_78512.jpg

 

mijn romige creamtic

 

gallery_34303_14267_108872.jpg

 

en hier mijn fiere waakkat die het boeltje in de gaten houd!! B)

 

gallery_34303_14267_15592.jpg

 

volgende keer foto's van de ander 3, zodat ze hun niet 'left out' voelen

 

Grts!! R11S :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

Vandaag is het een droevige dag...

de kleine creamatic die bij men vriendin stond is vandaag overleden :rolleyes:

De reden weet ik niet echt, misschien slecht zaad of ik heb het per ongeluk beschadigt

ik heb het hierin gestoken, het zal niets uithalen maar ik wou nog geen afscheid nemen..

 

R.I.P. ...veel te vroeg van ons weggenomen...

 

gallery_34303_14267_1287.jpg

 

algoed had ik nog wel 1 creamatic zaadje liggen en ik heb deze dan direct te ontkiemen gelegd

op hoop van zege!!

 

Hier nog een fotoke van de ander 2 bij mijn vriendin, allebei auto hazes

let op de schaduw... jonkie!! :smoke

 

gallery_34303_14267_64110.jpg

 

gallery_34303_14267_175694.jpg

 

nog een goede avond en smoke ze!!

 

Grts!! R11S B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel bekijken maar niemand die zijn medeleven toont voor mijn overleden plantje..... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello real 11 smoker !!

 

RIP voor je plantje !! jammer dat eht moest voorvallen ... heb het trouwens ook soms voor jammer van dat redelijk duur zaad !!

 

trouwens de belgie'se zon is wel lekker om onder te gaan kweken doek zelf namelijk ook !!

 

veel geluk met je Volgende plantjes !! en wa was je opbrengst ven je 3 vorige ronden ???

 

 

hesi bb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jammer van dat plantje ! :D komt wel goed man met als je andere zaadjes te ontkiemen legt hoor !!! je ziet aan je plantjes dat je geen opgever bent !

En ook hele mooie plantjes die dat je geoogst hebt je ziet het echt dat ze met liefde zijn gekweekt daar hou ik wel van ! :vape:

 

Zijn je planten al ondertussen klaar met drogen ? en hoeveel gr was je oogst ? dan kan ik zo een idee krijgen van mijn plantje he :D

 

Groetjes Shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ shining

Op shining zijn steun kan ik tenminste rekenen :D

Het nieuwe zaadje creamatic is nu al ontkiemt en morgen deze in de pot van de overledene, hopen dat deze het wel goed doet!

 

Ik probeer ook de nieuwe plantjes met evenveel liefde te behandelen :o

En de S.C.'s zijn nu een week ver in het drogen, ik ben vandaag begonnen met al alle kleine topjes en blaadjes met trichs eraf te halen (eeeecht veeel werk!! :D ) om apart te drogen zodat ik volgende week hier ook wat hasj van kan maken :D

 

Ben nu wel een lekkere jointje aant roken met de 'hasj' die ik aan men vingers had plakken met het plukken :vape:

 

ik denk nog steeds een 15 tot max 20gr. de plant af te halen, we hopen op 20!!

 

thnks voor de reactie :P Grts. R11S

 

@ hesi bb

bedankt man, ze leeft verder in mijn gedachten :)

was idd wel een duurder zaadje, 7eurokes maarja..

antwoord op je vraag zie je al in mijn reactie :D

 

Grts. R11S :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee wat jmmr om te lezen dat de kleine meid overledn is :D

 

maarja gewooon veder gaan en je hebt ook al wat lkkers te drogen hangen :vape:

 

veeel suc6 nog en hoop op moooi weeer :D

 

laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat nieuwe plantje zal vast wel een mooi plantje worden ! :vape: , Het moet toch eens goed weer worden !!! zon waar blijf je !!! of ik :D die weerman zijn hoofd met al zijn mooie praatjes het enigste wat ik zie is regen :)

 

En super nice ! dat je van je criticals al een hash joint hebt kunnen roken , hoe was de smaak ? :P

 

En 15 a 20 Gram zou fijn zijn als je dat van elke plant eraf kan halen zeker en vast ..bedoel je nat of droog ? :D

 

Ng Veel suc6 !!!

 

Groetjes Shiningsilverhaas :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

R11S is back :)

Eerst wat foto's van de kleintjes :o

 

de 2 die bij mij in de kamer staan doen het goed, op hun gemakje door het zielige weer maar ze gaan vooruit

 

de Haze automatic, ben creatief geweest met een elastiekje :D

gallery_34303_14267_171214.jpg

 

en de creamatic, mooi groen :)

gallery_34303_14267_69838.jpg

 

dan de 2 Haze auto's bij men vriendin, ze zijn wat kleiner maar doen het ook goed

 

gallery_34303_14267_23245.jpg

 

gallery_34303_14267_189385.jpg

 

het nieuwe creamatic zaadje is al ontkiemt, deze heb ik gisteren gepot en ik verwacht dat ze straks haar hoofdje bovensteekt :vape:

dan kan deze snel het helaas overleden creamatic zaadje vervangen.

 

Gisteren ben ik ook nog ijverig aan het snoeien geweest en ik heb alle bladeren(dus ook de minikes in de knoppen) verwijdert zodat ik nu enkel nog alleen de mooie wiet overhou en het snoeiafval (met trich) ligt ook te drogen zodat ik hier binnen een paar daagjes hasj kan van maken

 

gallery_34303_13951_52898.jpg

 

op de onderste rij zie je ook dat ik al wat kleine knopjes apart heb liggen drogen voor mijn proevertje (2 gram) :)

dit komt van de eerste 2 Super criticals die ik gesnoeid heb

 

mijn werktafel met alle benodigdheden!!

 

gallery_34303_13951_15844.jpg

 

het resultaat dan van het snoeien

 

met haar opvolger op de foto, hier hangt zo'n 15 gram aan schat ik

gallery_34303_13951_113303.jpg

 

dan de volgende, hier heb ik die kleine knopjes vooral afgehaald en de allerkleinste knopjes opzij voor de hasj

zal nog maar een 10 gram aanhangen nu denk ik

gallery_34303_13951_62111.jpg

 

dan de laatste, hier hangt wel wat meer aan, zeker 15-20 gram :D

gallery_34303_13951_141520.jpg

 

Nu nog een paar daagjes wachten en dan kan ik er lekker van roken :D

het is nu al niet slecht maar toch nog iets te vochtig en het opwarmen vind ik maar niks..

 

@ shining

ik bid elke avond om mooi weer maar tot hiertoe zijn mijn gebeden nog niet verhoort..

enkel grijze wolken en massa's regen, we moeten blijven geloven in een betere zomer!!

 

dit weer krijg ik te verduren :P

gallery_34303_13951_79972.jpg

 

en de 'hasj' dat je van je vingers pult na het plukken voel je wel wat maar is niet echt lekker :D

 

 

Grts to all!! R11S out. ...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo landgenoot!!!

 

je geoogste plantjes zien er lekker uit!!! het moet niet veel zijn om goed te zijn he :vape: :)

ga je zeker volgen, je pasgeborenen staan er even groot bij als de mijne, kan ik vergelijken he!! :D

laat de :D smaken als het allemaal droog is!!!

en nu maar hopen op goe weer hier he!!!

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sublimo

haaa se landgenoot :vape:

 

leuk dat je meevolgt, vergelijken is altijd handig hee

ik denk dat ze iets langer moeten drogen dan 2 weken want het is nog een beetje vochtig en morgen is het 2 weken geleden,

als het idd maar wat warmer word en dat dat zonneke hier eens wilt schijnen :D

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hey :D :D

mooie foto's hoor ! cool dat je al wat kunnen knippen hebt dat is altijd luxe werk he ^^

Ik zag daar oook een lekkere goldenpower (redbul) van den aldi :vape: super goed (kben ook belg ) :o

 

je kleine plantjes staan der ook al mooi bij zo te zien maar ik wou je nog wel een tip geven

als de stengel wat te lang is van de Haze automatic kan je die beter terug overpotten tot aan de lobblaadjes het stukje steel dat je dan onder grond zet word dan na een weekje ook wortel ! + je plantje staat dan ook veel stabieler :P als je het stengeltje gaat ondersteunen moet het plantje niet veel moeite doen en heeft dat nadien een zwakke stengel .. veel wind voor het plantje is ook een zeer goede training voor de stengel daar krijgt het plantje kracht van :D

 

Zo hoop dat ik je wat heb kunnen helpen met mijn tip :D

Vele groetjes Shining en rook ze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd die creamatics zijn gaan strekken door licht tekort , de eerste 24 uur van haar leven meet ze het licht , is dat minder dan in de volle zon dan zal ze denken dat ze onder een gewas staat , dus nie voor het raam ontkiemen maar direct buiten of onder tl licht , nog tips voor meer en betere wiet : gebruik minimum 20 liter potten als je autoflowers buiten kweekt zodat de plant tot haar recht kan komen , fix growmix kost niet veel of je kan het zelf maken want in gewone potgrond (enkel goed voor te ontkiemen ) hebben de wortels het niet naar hun zin ! slechte drainage ,te weinig zuurstof en voeding , plant je zaadje rechtstreeks in de grote pot omdat voorgroeien in kleine potjes dan de penwortel zal knakken als die de bodem bereikt die penwortel wordt dunner en daardoor zal ze minder zijwortels aanmaken wat resulteert in minder opbrengst , en de beste kleur voor een pot is zwart (wortels moeten donker staan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ shining

 

hahaha inderdaad er moet een golden power bij he!! soms kan den aldi ook goed zijn :vape:

En bedankt voor de tip shining, maar ik was al zoiets van plan :P

Zoals je ziet op de foto's er is er nog vrij veel ruimte over in de pot om potgrond bij te doen,

dus ik ga 1 van de dagen deze er bij doen tot de pot bijna vol is en dan hoef ik het niet over te potten :D

En ze krijgen nog vij veel wind aan mijn raam want er is meestal een goede trek naar binnen,

en als het mooi weer is zet ik ze in de tuin :D

 

Toch thaaanks :D Grts!!! R11S.

 

@ sneak-be

 

Wel wil ik vragen voor je reageert dat je leest wat ik al heb gepost op vorige pagina's :)

Zoals je zou lezen weet je dan dat ik ze ineens in de uiteindelijke pot heb gezet, en dat ik ze ook voeding geef.

Voor de rest bedankt voor je input maar ik moet het doen met de middelen die ik heb, 20l potten zijn te groot voor bij mij

wel heb je gelijk dat ik beter een andere potgrond regel, voor de luchtigheid en zodat de wortels beter kunnen ademen,

maar dat is voor de volgende :D

en voeding hebben ze genoeg, groei en bloei :o

 

Grts! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

plezier alvast met je oogst!

ik ga dit topic alvast doornemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...