Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
real11smoker

Real11smoker under Belgian sun!

Recommended Posts

@ mr weed

 

inderdaadjes, en algoed ben ik ook gespaard geweest van enige toprot <_<

autoflowers zijn dan ook makkelijk om te verplaatsen zodat ze niet te vochtig staan

 

en het cure zal ik doen zolang het meegaat want ik smoor er al wel van maar dan cure ik de rest <_<

 

tnks voor de tip <_<

 

Grts! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha je wil ni weten , koffieautomaten opengebroken die in de leeraar's kamer stoned waar de meesters en juffen lekker hun broodje eten opengebroken , had 250 a 300 euro klein geld haha

paar klasgenoten zeide dat ze het gingen vertellen had ze dan uiteindelijk ook een deel van de poen gegeven en zei nadien nou ga maar vertellen hoor vertel ik dat je ook een deel van het geld hebt gekregen uiteindelijk money volledig gesplit aan heel de klas en iedereen houde zijn mond lol , ik deed zelf vroeger in school opleiding voor kok <_<

ik nam soms gewoon 5 pakken biefstuk mee ( rundersteak ) in 1 pak zaten er een stuk of 5 daar maakte ik mijn moeder dan blij mee ik zei dat ik ze gekregen had van de slager toen ik een broodje ging halen looooool , roken in de klas terwijl de lieve mevrouw erbij stond maakte me geen reet uit , heb ook eens met een leerling lol als ik er aan denk ga ik neer had met een leerling een heel bord van de muur gehaald er lag een schroeven draaier in de leerkracht haar kastje , ze kwam net binnen en zat rustig op een stoel samen met die kerel heel de klas aan het lachen

kreeg ze allemaal zo ver dat ze niks zeiden de juffrouw had traantjes in de ogen , vechten hoorde er ook bij heb zo eens een leerkracht een flinke kopstoot gegeven omdat die zei dat mijn opvoeding van me moeder te wensen over liet toen werd ik geschorst en uiteindelijk van de school gekick dan overgegaan naar een deeltijdse school ... 2 dagen school in de week de rest moest ik werken dat ging ook niet bepaald echt goed <_< <_< ik kan als je wilt een hele teloofboek hier neerschrijven maar dat is een beetje ontopic hahah

 

 

 

Groetjes shiningsilverhaze

Die kerel had wel gelijk over je opvoeding. Mijn zoon had in het ziekenhuis gelegen met 2 gebroken benen. Dat je een geintje uithaalt ok, dat je kopstoten uitdeelt aan iemand die je wat probeert te leren is asociaal.

Dat je voor een paar euro je reputatie op het spel zet om wat kleingeld te pikken moet je ook zelf weten. Maar doe het de volgende keer lekker alleen, hoef je ook niet te delen ;) Wel fijne klasgenoten die je willen verlinken.

 

 

@realsmoker

Maar goed die plantjes zien er geinig uit, wat verwacht je voor een opbrengst ? Ik heb in de zomer wat verjaardagen en dan is het altijd leuk om met een bijna uitgebloeide autoflower in een papiertje met strik aan te komen lopen.

Nu loop ik te pielen met stekken en het lijkt me makkelijker om zoveel weken voor de verjaardag een autoflower in de grond te stoppen. Hoeft ie ook niet onder de lamp.

 

sorry real11smoker dat ik je topic klein beetje vervuil mijn excusses , @ mr weed , nee dat had die niet ...ik had veel problemen in mijn jeugdige jaren en ook hdhd speelde een grote rol , en skunkmonster en real11smoker waren er nieuwschierig naar dus daarom heb ik het hier even gepost , en over die geldautomaat ik was 15 jaar en de meeste kinderen van 15 jaar denken bij veel niet na , en wat je zegt jou zoon had in ziekenhuis gelegen met 2 gebroken benen ..dat is niet echt respectvol volgens mij als je van je kind houd doe je zoiets niet ? zelfs al heeft die nog iets veel erger gedaan het blijft je kind benen breken lijkt me ook een beetje asociaal :spliff: , en inderdaad klasgenoten wouden mij velinken dus moest ik ze maar omkopen en de buit delen dat was nog de enigste oplossing nu ga ik slapen later

 

KOMAAN REAL11SMOKER GAAN MET DIE BANAAN !! laat die planten van u maar knallen ge verdient het ! :blink:

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problem shining, je weet, gij moogt dat <_<

 

En echt he, laat ze maar knallen!!

Als er maar 1tje binnenstaat, na kwartiertje riekt heel het huis ernaar <_<

Dus dat gaat lekker smokeske worden denk ik!

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je nog wat kunnen oogsten ? want heb je al lange tijd niet meer op forum gezien toch niet TE knetter geworden he? :P

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha soms wel te knetter geweest maar voor de rest ;)

En idd, door school veel minder vrije tijd he en dan taken en nog is fitnesse enz en smore is den dan zo vol :)

En ik heb idd wat kunnen oogsten, zo'n 25 grammetjes, creamatic en haze waren echt goed, zeker na het wat te curen :lol:

Nu ligt men easy bud nog te drogen :) wel gene vette door het weer van laatste tijd..

 

Kzal is piepen bij u se :)

 

Grts!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...