Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
real11smoker

Real11smoker under Belgian sun!

Recommended Posts

beste wf'ers en waardige medekwekers!!

 

na genoeg kweekverslagen gelezen te hebben dacht ik als vele andere van weet je wat, waarom maak ik er ook niet eentje. Iedereen is welkom om mee te volgen, dan kan je me gerust helpen als je denkt van wat doet die dropveter nu ;)

 

dus met dit bericht is real11smoker zijn verslag begonnen: :D

 

Deze zomer is de allereerste keer dat ik kweek, puur omdat ik het gewoon veel te duur vind om het steeds zelf te kopen.

Dat was het moment toen real11smoker de geweldigste hobby ter wereld ontdekte!!

Ik sta op het punt men 3 super critical auto's van greenhouse te oogsten dus heb ik al nieuwe zaadjes besteld voor een nieuwe start

 

SPANNEND!!!! was het maar altijd zomer ;)

 

deze keer heb ik gekozen voor royal queen seeds om eens af te wisselen en heb ik volgende korreltjes besteld

 

3x Royal Haze automatic

3x Royal Creamatic (nieuw soortje, benieuwd :D )

en men gratis zaadje 1x Easy Bud (leuk extraatje)

 

Vandaag heb ik ze eindelijk ontvangen en heb dan ook geen seconde gewacht om ze te ontkiemen!

 

dit zat in de verpakking, wat leuke prulletjes en natuurlijk mijn geliefde schatjes ;)

gallery_34303_14267_142444.jpg

 

om te ontkiemen pak ik 2 borden met een aantal vochtige keukenpapiertjes met de zaadjes hiertussen, en deze plaats ik dan omgekeerd op elkaar om een donkere vochtige ruimte te creëren

 

gallery_34303_14267_71618.jpg

 

op deze foto zie je aan de linkerkant 2 Royal Haze zaadjes en aan de rechterkant een Royal Creamatic zaadje.

deze plantjes zullen groeien in de tuin van mijn vriendin waar ik 3 plantjes kan plaatsen, toffe schoonvader ofniet :D

 

gallery_34303_14267_76792.jpg

 

Tot mijn grote verrassing mocht ik er 2 bij mij thuis plaatsen, ik zet deze wel in mijn kamer aan de vensterbank.

Ze zullen het wel niet zo goed doen als de andere maar het is mooi meegenomen en in mijn tuin doe ik het niet want in de avond komen alle slakken ter wereld naar mijn tuin om rustig rond te hangen :blink:

 

in mijn kamer zet ik dan 1 Royal Haze (links) en 1 Royal Creamatic, ik vind de kleurtjes leuk bij de planten passen :huh:

 

gallery_34303_14267_117151.jpg

 

Verder heb ik nog bloei- en groeivoeding voor de indica plant van greenhouse, een product tegen echte meeldauw (want 1 van mijn 3 vorige planten had hier last van en ik ben deze keer voorbereid!!) en een biologisch product tegen bladluizen en trips e.v. the mothefackeers will die!! :D

 

gallery_34303_14267_96328.jpg

 

en de plantjes gaan in potten van 12l (die in mijn kamer in 8.5l) en in lekkere zachte universele potgrond van de aveve (ben ik tevreden over :D )

gallery_34303_14267_88481.jpg

 

Dit was het voor men eerste update, de zaadjes liggen nu te ontkiemen en van zodra er iets te melden valt, volgt de volgende update!

 

erna zal ik steeds wekelijks een update plaatsen om eventuele volgers niet te lang te laten wachten :)

 

en nu een dikke amnesia om het af te maken! :D

grts real11smoker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel Succes ! ! Moge Mary Jane je gunstig gezind zijn !

 

Heb deze zomer ook 3x Super Critical Autoflower gekweekt van Greenhouse Seeds, beetje buiten, beetje binnen, was een heerlijke eerste ervaring ! Maar helaas heb ik ook echte meeldauw gehad op één plant, bah man.. & die heeft ook te lijden gehad onder een ware bladluis aanval, rotbeestjes maar heb het gelukkig tot een mooi einde kunnen brengen ! :blink:

 

Ben benieuwd naar je Royal Haze, hoeveel tijd die zal nodig hebben ! Die autoflowers willen wel wat langer gaan lijkt mij..

Staat hier nu nog een Automazar van Dutch Passion, echt een aanrader ! ! :D

 

Was het inderdaad maar altijd zomer ! ! En was cannabis maar legaal, dan zouden meer mensen de voordelen van de plant leren kennen, als ontspanning of als medicijn..

 

Die Creamatic, is dat een indica of sativa?

En waarom toch niet in de tuin? Voor slakken heb je biologische korrels en meer van dat spul of plant een beetje sla in een andere hoek, dan laat je daar je slakken op los? Of koperdraad en zo? Buiten is toch ideaal?

 

Nou, doe dat goed & veel plezier ermee !

 

Greetz

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pietpiraat

ah tof wil ik wel eens zien, heb je er foto's van? :)

 

@ganja medicine

Ik zet nu nog steeds men super criticals elke avond binnen, misschien door het temperatuursverschil ervoor dat die meeldauw er dan zat.

Dat flesje dat ik heb gekocht werkt er wel zeer goed tegen, bijna alle meeldauw was op 1 dag weg :rofl

 

men royal haze zal er inderdaad iets langer over doen, op verpakking staat van zaad tot oogst max 3 maanden, maar ik heb al geleerd dat het gemakkelijker langer is :D

van die automazar heb ik al gehoord en gezien maar we doen het rustig aan en soortje voor soortje :D

 

de creamatic is voornamelijk indica http://www.royalqueenseeds.be/145-royal-creamatic-.html

anders had ik ze niet gekocht want ik heb enkel indica voeding

 

Ik zet de 2 van bij mij thuis niet in de tuin omdat ik nog niet wil dat mijn ouders er steeds op kunnen zien ook al mag het nu ik wil het niet in hun gezicht wrijven, en voor de rest van mijn famile en bezoekers.

En ook omdat het er echt wemelt van de slakken en ik zelf denk dat koper en slakkenkorrels deze niet zullen redden :blink:

Maar de ander 3 staan in de tuin van mijn vriendin dus ben ik al blij dat ik deze 2 als extra heb ;)

 

grts!!! real11smoker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Piet Piraat: ben ook wel benieuwd naar die fotos hoor! :D

 

@ Real11Smoker: die temp verschillen, ja dat kan wel..

Knoflookthee is ook heel goed om dingen mee te bestrijden, maar ik zie dat je toch ook een biologisch product gebruikt, goed goed ! Al weet ik niet of je wiet door die thee dan ook naar look gaat ruiken, hopelijk niet !

 

Als je de S.C.'s binnen zet 's nachts, licht je ze dan 's avonds nog wat bij?

Als die Creamatic zo lekker is als ze beloven, dan zal je dat nog goed smaken straks ! ! :rofl

 

Die Indica voeding van Greenhouse Seeds, heb je die al eens gebruikt? Weet je welk verschil er is in voeding voor Indicas of Sativas? Lijkt me wel interessant om weten !

Was die voeding duur bij Greenhouse Seed Co?

 

Dacht dat het een tuintje achterin was, maar als het zo zal opvallen, jah, dan maar beter niet !

En inderdaad, die 2 planten bij je vriendin is ideaal, goeie vriendin heb je ! Daarna samen lekker van genieten !

 

Ben benieuwd naar de updates & have fun !

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganja medici e

Zolang je zeker tien dagen voor oogsten stopt met je planten te bespuiten moet dat geen probleem zijn,

ik heb mijn s.c. 's ook bespoten met lookwater tegen spint.

 

en nee ik licht ze savonds niet bij want voor autoflowers is dat niet nodig.

Ik hoop ook echt wel dat die zo lekker smaakt als ze beloven, tijd zal het zeggen :rofl

 

en ja ik heb die voeding gebruikt voor men super criticals, en die was €40

en het verschil is dat indica planten in het algemeen breder en kleiner zijn en je meer stoned maken

terwijl sativa langere dunnere planten zijn die je meer high maken, je moet het maar eens opzoeken :blink:

 

Grts :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga nu ook al 1 van mijn 3 Super Criticals oogsten want die is naar mijn mening er klaar voor :blink:

Ben benieuwd aangezien ik dit voor de eerste keer ga doen.

 

Ik ben van plan om de plant heel te laten drogen, behalve dan te grote bladeren, deze ga ik er al af knippen.

De reden hiervoor is omdat er nog suikers in de bladeren en takken zitten en als je de plant heel laat kunnen deze nog in je toppen lopen :rofl

 

Dan wil ik ook nog hasj maken erna maar van dat 1ne autoflower zal dat niet lukken,

dus wacht ik tot ze allemaal klaar zijn.

 

voor de geïnteresseerden, foto's volgen vanavond :D

 

Nu maar hopen dat het wat lukt :D

 

Grts real11smoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een fotootje van die S.C. die je wilt gaan oogsten? Je kan online zo'n kleine microscoop kopen, die zijn er echt heel handig voor, kan je zelf even van dichtbij naar je trichomen kijken en zien hoever ze staan !

Hier is zo eentje, ook staan er wat usb microscopen bij, die moeten het helemaal af maken: Microscopen !

 

Hoe wil je dan je hash maken? Altijd lekkerder tussen lekkere bloemetjes door !

 

De hele plant drogen is idd een goed idee, geef ze zeker genoeg tijd om te drogen ! !

 

Het verschil tussen Indica & Sativa ken ik wel :blink: maar was enkel benieuwd naar de voedselverschillen tussen beide !

Wat lusten ze elk liever? Want het is enkel bij die voeding van Greenhouse dat ik verschillende voeding voor Indica of Sativa tegenkom, daarmee ! :D

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

extra

 

zoals ik al zei ging ik foto's plaatsen van 1 van mijn Super Criticalsautoflower die ik geoogst heb vandaag

dit was toen ze nog vrolijk in de pot zat, niets vermoedend :blink:

 

gallery_34303_13951_33901.jpg

 

na het afknippen van de grootste bladeren zag ze er zo uit, kan je lekker de knopjes zien :D

 

gallery_34303_13951_117007.jpg

 

1tje van iets dichter, ik kan niet wachten om dat in mijn joint te draaien!

 

gallery_34303_13951_67336.jpg

 

Deze heb ik dan opgehangen in een kamer op zolder waar het wat te warm was (26°C), maar door het afdekken van de raam zal het wel afkoelen ;)

men schatjes mogen nu ook niet te snel drogen he, anders kan ik evengoed de boel in de microgolfoven gooien

dat kamertje is al wel goed aant geuren hoor, zo hoort het ook ! :) schattig toch!!

 

gallery_34303_13951_123821.jpg

 

dan heb ik nog iets geprobeerd maar ik denk niet dat dat veel zal opleveren :rofl ik bleef maar kwalitatief water spuiten en niets!!

moet je met 2 zijn om daar op te komen

 

gallery_34303_13951_23058.jpg

 

Ook zijn alledrie autohazes al ontkiemt en deze ga ik waarschijnlijk morgen potten

de creamatic laat nog even op zich wachten maar no stress, everything is gonna be aaaaaaalright

 

meer in de volgende update :D

 

real11smoker says grts :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganja medicine

 

hier heb je ineens de foto's van de s.c. :rofl

 

Een microscoopje heb ik al besteld en deze komt normaal morgen aan

kan ik de andere 2 tenminste al 60x vergroot bekijken :D

ik heb deze besteld, vrij goedkoop

http://www.leplantage.nl/epages/00123850.s...ts/Microscoopje

 

Hash ben ik van plan om te maken op deze manier, niet te moeilijk

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=50159

 

En het verschil tussen die 2 voedingen zou ik niet weten, daar vertrouw ik hun mee :blink:

je kan de ingrediënten op deze site bekijken

http://www.powderfeeding.ch/shop/

 

grts!, real11smoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee die Super Criticals zal vast over een weekje of 2 eeen lkkr rokertje zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zoo!!! denk erover om autohaze te nemen maar zit nog in twijfel!

ga zo verder in belgen land :D

 

 

Bubbah

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jj20

dat hoop ik echt ook wel :D alleen vervelend dat je 2 weken moet wachten :D

 

@ bubbasour

thaaanks!! en niet twijfelen gewoon doen, dan kan je dat op je lijstje van reeds gekweekte planten zetten :blink:

 

 

Verder zijn nu al de zaadjes al ontkiemt (al tot 1cm), de 2 bij mij thuis (1 creamatic en 1 auto haze)

en de 3 bij mijn vriendin (1 creamatic en 2 auto haze)

deze zullen strakjes gepot worden zodat ik snel opnieuw plantjes heb :)

 

en ook zal ik straks zeker nog 1 van mijn Super Critical's oogsten

 

fototjes volgen vanavond :rofl

 

grts R11S :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jajaja :rolleyes: Die S.C. zien er idd goed uit; fonkelend festijn op het einde ! !

Eentje van me heb ik onderaan al vroeg helemaal gefimd om alles naar de hoofdtop te sturen, de andere twee zagen er hetzelfde uit als die van jou !

 

Dat microscoopje ziet er goed uit, en erg goedkoop nog, super ! 60x is genoeg om goed te kunnen kijken, je zal er zeker geen spijt van hebben ! Juist nog naar wat lekkere hash zitten kijken met microscoopje, mooi mooi mooi B)

Bedankt voor dat linkje van dat verslag om hash te maken, wat een mooie plak op het einde man, 20 gram snoepgoed !

Eerst maken dat er bloemen in overvloed zijn, dan wil ik er zeker ook eens zelf maken !

 

Goed dat alles ontkiemd is ondertussen, is kut als je plantjes hebt gehad en dan opeens niets meer, je bent dan zo gewoon om dat plantje te verzorgen ! Geniet zolang de zomer duurt !

 

Die S.C. linksachter lijkt een beetje van een gestrekt jonkie te komen, niet?

 

Hangt daar goed te drogen, geef het maar genoeg tijd ! En maak na het drogen eerst wat fotos voor er niets meer is om te fotograferen ! ^_^

Waar blijft die tweede dame die van haar voeten getoverd werd vanavond? :)

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

 

Vandaag heb ik alle 5 zaadjes gepot want deze waren al serieeuus ontkiemt

hier een foto van de drie bij men vriendin (links:creamatic, rechts: 2x autohaze)

 

gallery_34303_14267_49734.jpg

 

en deze 2 zaadjes zijn nu gepot bij mij in de kamer, creamatic en autohaze

 

gallery_34303_14267_10884.jpg

 

Dan zoals beloofd heb ik ook nog wat foto's van mijn 2de Super Critical die ik geoogst heb vandaag,

nu nog maar 1 te gaan -_-

 

zo stond ze er vanmiddag nog bij, smekend om gekapt te worden ^_^

 

gallery_34303_13951_55793.jpg

 

dan na een uurtje knippen krijg je dit, handen plakten zwaar van al het knippen B)

 

gallery_34303_13951_64169.jpg

 

een close uppie van men knoppies :smoke

 

gallery_34303_13951_104826.jpg

 

en dan deze ook te drogen gehangen samen met haar kleine zusje, nu het laatste zusje nog :tu

 

gallery_34303_13951_54758.jpg

 

dat was het weer voor vandaag, vanaf er iets te melden valt volgt de volgende update

stay close :)

 

grts R11S :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganjamedicine

 

ze lijken allemaal ook zo hard op elkaar he :) en hopelijk wordt het ook een fonkelend festijn in mijn hoofd :rolleyes:

 

En dat is graag gedaan voor het linkje, lijkt me een leuke manier om voor de eerste keer hasj te maken :smoke

Ik moet wel zeggen dat ik wel blij ben dat ze allemaal ontkiemt zijn, nu inderdaad hopen dat ik snel terug iets heb om gefascineerd naar te kijken ^_^

 

Heb wel geeeen idee wat je bedoelt met een gestrekt jonkiee -_-

 

grts en smoke ze!! B) R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

moooi man lkkkr geknipt dus vandaaag B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zoo!

 

Ik heb eigenlijk nog niet zo'n lijstje maar zal nu zeker eentje maken!

 

Goodluck nog met je leuke kweek!

 

 

Bubbah

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe je goed collega :rolleyes: ... ben nu wel benieuwd naar de nieuwe B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jj20

idd lekker geknipt :) kreeg er wel een stijve arm van

ik kan me alleen maar inbeelden wat werk het is voor zo'n hele bush! :smoke

 

@ bubbasour

mercikes!! en dat kan alleen maar handig zijn he :rolleyes:

 

@ army dude

thnx! Vanaf ze bovenkomen volgen er foto's, hopelijk morgen ^_^

 

ben nu onderweg naar Breda voor een lekker zakkie wiet te gaan halen B)

 

Grts R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ jj20

idd lekker geknipt -_- kreeg er wel een stijve arm van

ik kan me alleen maar inbeelden wat werk het is voor zo'n hele bush! ^_^

 

@ bubbasour

mercikes!! en dat kan alleen maar handig zijn he :smoke

 

@ army dude

thnx! Vanaf ze bovenkomen volgen er foto's, hopelijk morgen :tu

 

ben nu onderweg naar Breda voor een lekker zakkie wiet te gaan halen B)

 

Grts R11S

 

 

laat het je smaken, ben hier al de heele dag bezig ... :) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOERA HOERA!! Alles zaadjes zijn weer met succes door het grondoppervlak gebroken!!

Ik ben weer de trotse vader van 5 kindjes B)

 

Vanavond zal ik er foto's van posten, van men kleine prutskes :)

 

Dat moet gevierd worden met een lekker jointje!! Wie viert mee?? :smoke

 

Grts R11S :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee gefeliciteerd mt je 5 ling oook 5 meiden of ben j daar nog niet uit?

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haaaa dankuwel!! :rolleyes:

 

En normaal zijn het vrouwtjes, ik heb toch gefeminiseerde zaden gekocht B)

Maar dat waren mijn super criticals ook en ik had er 2 herma's bij, ik had het wel steeds snel gezien en de ballen verwijdert :smoke

 

Grts R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...