Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf amnezen in een tentje

Recommended Posts

Ik denk dat je je doel wel haalt, dus 750gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art is altijd bescheiden :o ....

850... grote bladeren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen zien...........de herfst zit er nu in....zit nu op ruim 8 weken en met precies 9,5 gaan ze om...zal één dezer dagen nog foto's maken,ben steeds te laat.......... :)

De stekjes gaan goed in de rootshooters,binnen 10 dagen worteling,heb voor de zekerheid nog een back-up gemaakt,

 

gallery_16683_14157_1550835.jpg

 

gallery_16683_14157_1175804.jpg

 

gallery_16683_14157_2642758.jpg

 

De moeder heeft haar werk gedaan,heb zelf geen plaats om haar af te bloeien :)

 

gallery_16683_14157_640676.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie worteling Art, de Roorshooters lijken me mooie pluggen, ik heb zelf steeken gesneden en in organische easyplugs geprikt, hopelijk werken ze net zo goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar foto's van vandaag,

 

gallery_16683_14157_2167860.jpg

 

gallery_16683_14157_337566.jpg

 

De nieuwe generatie,

 

gallery_16683_14157_1150946.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zijn nog erg mooi groen Art, en die toppen, mooi formaat, potent en ze zullen wel plakken ook :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan om,zit ruim op 9 weken,geur is nu maximaal,een verdacht topje wat was geknakt bij de inlaat,leek op rot maar was gewoon dood omdat de steel doorgeknakt was :P

Zal nog foto's maken............kijken wanneer ik zin krijg met deze hitte..................

 

De moeder ben ik gaan verduisteren,

 

gallery_16683_14157_1073069.jpg

 

gallery_16683_14157_252683.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi moedertje ART :P ...

idd... ik ken ook zo slecht planten weggooien :huh: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Art,

 

Is dit een ''9 weken amnees''?

 

Je zegt dat je op ruim 9 weken zit en dat ze om gaan,

is dit 9 weken 12/12 of vanaf de eerste bloei verschijnselen?

 

 

Ze gaan zeker door wegen die amnezen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe_diem,

Ik kon het niet....haha......als dank laat ze nu haar eerste bloeiverschijnselen zien :P

 

@M-Pire,

Dit is de 9.5 week amnees.......................gisteravond op week 9.3 heb ik ze gekapt......ze hangen ouderwets in zijn geheel ongeknipt op hun kop........wil deze keer rustig drogen......knippen doe ik pas als het droog is.......zit nu een topje te roken die ik vorige week geoogst heb,........ :huh:

 

gallery_16683_14157_4184075.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er smakelijk uit :P haal je ook niet de grote fanleaves er af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pacman83,

Laat alles zitten,drogen gaat dan wel langzamer maar ik heb geduld.......het is voor mijn eigen gebruik dus mooi geknipt hoeft niet....... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi afgebloeid, weining herfst in de tent deze keer, ik ben benieuwd naar je bevindingen van knippen en de smaak na deze manier van drogen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je droogt in je tent neem ik aan,heb je de afzuiger ook op minimaal staan?

 

@krasi, de toppen zullen mooier en lichter van kleur zijn met meer smaak en aroma's.

Ook zullen de haartjes onbeschadigd overeind staan wat in een gripzakje ook weer veel mooier porumd.

 

Ik ben meer benieuwd welke je in een gripzakje het lekkerst vind ruiken,de BAC of GHE :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,ik droog in de tent..........afzuiging minimaal...wil echt langzaam drogen deze keer.......de nieuwe dames doen het lekker onder t-neon....de beste vijf mogen later in de grote tent met eind september een 1000Watt op hun bolletje.....ga ze dus lang voorgroeien onder t-neon zodat ze volwassen zijn,plan is onder de Gavita flink te toppen/fimmen/knakken/buigen/binden om het zo vol mogelijk te krijgen zonder dat het te hoog wordt,dus veel vertakkingen en toppen heb ik nodig,dus veel fimmen/toppen,ook de zijtakken.

 

Ik kijk uit naar de nieuwe lamp,heb sinds de vorige ronde het idee dat de lumatek minder licht gaf,de jb ronde was matig,lijkt net of ik met een 400watt zit te belichten,lumatek is al meer dan 3 jaar oud :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He art,

 

Laat het smaken! :P :huh:

ik denk dat het een plakkerige boel word tijdens het knippen :huh:

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

De interne reflector lampen zijn naar mijn mening de beste op dit moment, tuurlijk is de 1000watter nog beter maar of dat nu nodig is in een 1.20 tentje?!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben beniewd naar het eind gewicht en hoe die je smaakt?!

 

Die 9.3 weken dat ze gestaan hebben, is dat 12/12 of vanaf de eerste bloei verschijnselen?

 

Gr M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negen weken en drie dagen vanaf 12/12 gerekend :P

Vooral het dimmen van de 1000W spreekt me aan,in de winter heb ik altijd een te lage temp en in de zomer kan ik dimmen,ik begrijp wel wat je bedoeld.....met een 600Watter lukt het makkelijker 1 op 1.5 dan met een 1000Watter in hetzelfde tentje,eigenlijk zou je een 750 watter moeten hebben of twee 600IR op twee digistars en dan dimmen in de zomer...denk denk... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
, tuurlijk is de 1000watter nog beter maar of dat nu nodig is in een 1.20 tentje?!

 

Nodig alleen als je iets meer wil oogsten dan met een 600.....

En dat ietsje is al snel 2/3/4 ons. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd of je ook zoveel meer oogst in een dr 120.

Als je ruimte hebt is een 2e dr 120 in de winter ook een goede optie.

Is je temp altijd stabiel...

 

Hang anders gewoon die 1000watt erin art dan gaan we het zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben meer benieuwd welke je in een gripzakje het lekkerst vind ruiken,de BAC of GHE :huh:

 

Ik heb de planten met een sticker gemerkt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...