Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf amnezen in een tentje

Recommended Posts

Ondertussen ben ik verder gegaan met vijf amnezen,vijf 18 liter potten gevuld met 125 liter Gold label Custom mix.

De aarde is gemengd met Gold Label zwarte wormenmest,Symbiosis mycorrhiza,Bio-Char,3 buffertabs per pot,ingewaterd met Sannie's Bacto en Gold Label wortelstimulator.

 

Alle vijf zijn gefimt/getopt.

 

gallery_16683_13698_3056467.jpg

 

gallery_16683_14157_1537915.jpg

 

gallery_16683_14157_613121.jpg

 

gallery_16683_14157_2359206.jpg

 

gallery_16683_14157_1763187.jpg

 

gallery_16683_14157_3668597.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh:

 

Hoe was die smaak test afgelopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boefje030,

Éénmaal deze Amnees..........................................

 

@Donner,

Door de haast,en meteen doordraaien heb ik alles bijelkaar gegooid met me suffe kop,dus moet het uitzoeken,als er echt verschil is moet ik het proeven maar verwacht niet echt verschil,wel vond ik de GHE planten sterker,het is ook wat milder dan Bac,Bac is geconcentreerder en moet je voorzichtiger met de dosering zijn,de GHe planten reukten iets zoetiger maar het verschil was subtiel.Zit nu nog steeds Amnees te roken van de vorige ronde B)

 

Deze ronde ga ik weer op de normale manier drogen,de hele plant en kan ik ze makkelijk uit elkaar houden,doe de test gewoon nog een keer,het zijn beiden goede voeding :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stekken Art, je ben vroeg begonnen met buigen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi,

Thx,ze gingen iets de hoogte in,en nu komen de zijvertakkingen omhoog,zit veel kracht in deze stekken :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig, maar waarom gebruik geen grotere potten?

mooie stekken. schijnt een heele goeie te zijn dit :huh:

 

succes deze ronde volg ik je

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ouwe ketser,

Bij 600 Watt gaat het net,zit 25liter custom mix per pot in,bij 1000 Watt of meer zou ik ook grotere potten nemen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker begin.

Leuk om te zien dat je bijna niet van je recept afwijkt.

Ik verwcht weer een topkweek. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

Ben erg tevreden met dit recept,goeie bewezen spullen,zit nog even te denken welke bloeistimulator ik deze ronde ga gebruiken,mijn Bac bloei-stimulator is bijna op.

 

Twee planten krijgen na twee weken 12/12 Bac bloeivoeding en de andere drie GHE bio-sevia bloeivoeding,en aarde wil ik meerdere ronden ga gebruiken,dat is ook het mooie van deze producten zoals Gold Label zwarte wormenmest,Bio-Char van Bio-Sannie,het lijkt duur maar uiteindelijk is het spotgoedkoop als je naar de resultaten kijkt en meerdere ronden kunt draaien en alleen de bovenste laag te verversen,geen gedonder met afzuren of ec maar gewoon kraanwater en na twee weken 12/12 af en toe een beetje bloeivoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk je weer te zien Art, je bent nog steeds 1 van mijn favorieten!

 

Ik zit er helemaal klaar voor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tw!tchy,

Kom er gezellig bij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek al vanaf 2007, maar kweekte toen der tijd onder een andere naam.

Ik ben 1,5 jaar gestopt wegens de geboorte van mijn dochter, maar ik kan heel goed de naam Art herrineren met zijn goofy logo. Jij bent een constante kweker die altijd mooi werk aflevert. Wat mij tot nu toe is opgevallen, is dat je nooit echte gekke dingen doet, dat wil zeggen dat je niet van de ene kweekmedium naar de andere over springt.En de set-up is meestal hetzelfde. Respect als homegrower, heb je in ieder geval dik verdiend. Zo zijn er nog een aantal namen, die al jaren kweken en actief blijven op het wietforum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sparta-rotterdam,

Bedankt,leuk om te horen!

Dit concept werkt gewoon goed voor mij,aan goeie dingen moet je weinig veranderen,wil nog wel eens overstappen naar de 1000Watt DE ooit maar voor de rest blijf ik bij dit recept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes. ik schuif lekker aan........... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MRT,

Kom er gezellig bij.................een paar foto's van vandaag,over een aantal dagen kunnen ze op 12/12,als ze iedergeval 14 dagen voorgegroeid hebben.

 

gallery_16683_14157_3020443.jpg

 

gallery_16683_14157_3379467.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten en lekker in de kleur, je ziet idd nu al de onderste takken opkomen, wat voor zaailing heb je er tussen staan, en is deze een reserve of heb je andere plannen ermee, ik zag het al eerder eigenlijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijtakken komen zo op dezelfde hoogte als de hoofdtop...............de zaailingen zijn female Wild Rose van Sweetseeds die ik nog had liggen,gaan naar buiten.

De amneesjes gaan lekker,groeien goed,fimmen is echt moeilijk bij deze,bij twee is het toppen geworden,één groeit door de fim en de andere lijken wel gelukt met drie tot vier uitlopers.maar door de fim heengroeien is niet erg,het doel om de zijtakken op hoogte te brengen lukt in iedergeval en toppen kan alsnog,zit nog te denken of ik een paar grote zijtakken fim/top......zoals het er nu voorstaat kan de klok over drie dagen om bij 14 dagen voorgroei.

 

Wild Rose,alweer een poosje geleden in mijn tentje,

gallery_16683_8837_2261304.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppie weer hoor Art ziet er weer keurig uit bij jou :o

 

We zijn ongeveer hetzelfde gestart alleen jij met stekken en ik met zaailingen...

Omdat ik ze weer zal gaan scroggen laat ik ze iets langer voorgroeien om een vol tentje/netje te krijgen.

Ook omdat ik nu ook over ben gegaan op bio zal ik je ook wel eens "lastig" gaan vallen met vragen die betrekking hebben tot de bio-groei.

 

Ik krijg al genoeg hulp van mijn homey's Krasi & tw!tchy :) maar extra hulp is nooit weg toch?

Ook omdat jij net als ik maar "5 plantjes in een tentje" :tu heb staan zal ik wat meer aan jou gaan vragen denk ik .....

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat topic had ik idd gelezen, waren dat geen herma`s geworden, of die juist als enige niet, dat herinner ik me niet meer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@criticalwidow,

Bedankt dude,vraag maar raak................... :o

 

@krasi,

In het begin wat herma verschijnselen door stress,later in die ronde geen last meer gehad,lekker fruitig soortje met mooie phenos,vindt het persoonlijk het lekkerste soortje van sweetseeds,heb ze bijna allemaal gerookt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit weekend kan de klok om,

 

gallery_16683_14157_4536524.jpg

 

gallery_16683_14157_2644174.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vertakkingen, ik zie dat het binden/buigen van je planten het gewenste effect krijgt, verder zien ze er zoals gewoonlijk gezond en fris uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt mooi vol strax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...